Hop til indhold
Montezi

Advarsel! - diskretionen på T2U er ophævet???

Recommended Posts

Jasmin skrev, for 3 timer siden:

Der er sket det at jeg ikke længere gider sidde på mine fingre i forhold til det jeg i realiteten mener når jeg bliver spurgt direkte.... 

Ja det gør jeg... 

EG er et udemærket sted at ventilere arrigskab over alt jeg jeg oplever IRL ved at være Jasmin

Prisen for den nemme let tilgængelige sex  er ...  det her......  det er en del af det....  den dag sexen ikke opvejer alt det dårlige forsvinder jeg... 

Jo på mange måder er det...  og på mange måder er det ikke

Det er hårdt fordi jeg skal tolerere en masse for at få hvad jeg har brug for... et fysisk behov

Det er let fordi jeg får dækket nogle behov ... for en indtil videre overkommelig "pris"

jeg hader ikke nogen og slet ikke mænd....

jeg hader løgn, jeg hader uærlighed, jeg hader alt det bedrag og jeg hader den retfærdiggørelse mænd herinde forsøger at bekræfte hinanden i

Jeg hader ikke mænd i sig selv.... 

ville jeg stoppe og give dem min benzindunk på E45 - selvfølgelig ville jeg det.. eller et lift til nærmeste tank selv om det betød at jeg kom for sent...   og jeg ved at sådan er mennesker OGSÅ

men de er også alt det jeg ser herinde.... og den dag det fylder mere i den negative kolonne end sexen gør i den gode - der ser i mig ikke mere....  men indtil da... der siger jeg bare tingene som JEG ser dem... 

jeg taler ikke for andres synspunkter end mit eget..... alle der har fulgt med herinde i 2½ år ved at jeg kun taler for mig selv - og burde efterhånden vide at jeg er ret ligeglad med business - jeg siger min mening uanset hvor upopulær den er 

 

Nå - god weekend allesammen.... nu står den på hyggehavearbejde for  mig resten af ugen... :):):) 

Kære Jasmin:)

- tak for dit meget ærlige svar, - det bibringer mig også mere forståelse for din autencitet - nu da du gravede et - og dit eget spadestik dybere, og forklarede det mere ved at pinde det ud for mig.

Osse god weekend til dig og jer andre - - - - - -  og nu står den på min daglige cykeltur på 9km og det inden det bliver alt for mørkt,:ph34r: for kl er allerede 18.30

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 20 minutter siden:

Hvilke indlæg jeg giver likes skal du ikke blande dig i.

Pas du bare din egen næringsveg, så skal jeg nok passe min.

Det var nu dig som inddrog mig, med et sted solen ikke skinner.

Hvad laver du egentlig her, har du ikke et site at passe ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 18 minutter siden:

Det er dæleme også et svar jeg er lidt spændt på at høre..... For jeg har læst adskillige indlæg fra Big Dick der tordner mod uopfordrede SMS'er fra GP'er og en temmeligt stramt syn på mændenes anonymitet. Burde anonymiteten ikke gælde for ALLE? 

 

 

Ja, og man kunne tage den et hypotetisk skridt videre. HVIS nu f.eks. en admin derinde (bare et eksempel) havde en privat hjemmeside om sit daglige liv, ville det så også være okay at linke til den og binde den sammen med brugernavn/adminnavn? Altså hvis nu den helt hypotetisk er offentlig tilgængelig...

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 2 minutter siden:

 

Ja, og man kunne tage den et hypotetisk skridt videre. HVIS nu f.eks. en admin derinde (bare et eksempel) havde en privat hjemmeside om sit daglige liv, ville det så også være okay at linke til den og binde den sammen med brugernavn/adminnavn? Altså hvis nu den helt hypotetisk er offentlig tilgængelig...

Mvh,

/Gina.

I følge Co-Admin på T2U er alt tilladt hvis det er offentligt tilgængelige. Dvs Link-in profiler, hjemmesider mv.... der er ingen etisk grænser på T2U

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 22 minutter siden:

 

Ja, og man kunne tage den et hypotetisk skridt videre. HVIS nu f.eks. en admin derinde (bare et eksempel) havde en privat hjemmeside om sit daglige liv, ville det så også være okay at linke til den og binde den sammen med brugernavn/adminnavn? Altså hvis nu den helt hypotetisk er offentlig tilgængelig...

Mvh,

/Gina.

Hej Gina.

Kunne man så ikke rent hypotetisk, sige, at hvis der fandtes sådan en hjemmeside. Og der blev linket til den. Ville det jo være at gøre sig skyldig i det samme, som vi alle forbander væk, at det sker. på T2U gør jo ikke man skal gøre det samme som de personer der ikke kan se noget forkert i det. Så ville man jo bare lande på samme sted som dem der gør det. Og rent hypotetisk, ville det jo være at være hyklerisk.

Ha en god torsdag aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 34 minutter siden:

Det var nu dig som inddrog mig, med et sted solen ikke skinner.

Hvad laver du egentlig her, har du ikke et site at passe ?

Jeg tror ikke på at BigDick er co-admin på T2U!

Jeg kan se, at han har en bruger derinde, men det er sgu da ikke ensbetydende med, at han er co-admin. :P

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sølvpapirshat skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror ikke på at BigDick er co-admin på T2U!

Jeg kan se, at han har en bruger derinde, men det er sgu da ikke ensbetydende med, at han er co-admin. :P

Eftersom det er BD' eget site, så kunne han da nemt have forfremmet sig selv til co-admin. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Eftersom det er BD' eget site, så kunne han da nemt have forfremmet sig selv til co-admin. :D 

Hvordan ved du, at det er BD's eget site? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 16 minutter siden:

Ville det jo være at gøre sig skyldig i det samme, som vi alle forbander væk,

 

KK, jeg ved jo ikke, om nogle (hypotetisk eller ej) ville kunne finde på at linke til den, hvis der var en sådan side. Jeg tror de fleste springer over.

Nu spørger jeg også blot til holdningen omkring det. Om holdningen er den samme, hvis det kunne ske begge veje. Om det ville være okay. Om samme regler (eller mangel på samme) gælder for alle, eller om det kommer an på, hvem der bliver ramt. 

Det synes jeg da kunne være relevant for debatten.

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror de sidder ovre på T2U og griner godt og grundigt i skægget over denne tråd :D 

De har endnu engang på lettere kontroversiel vis formået at skabe trafik på siden. Alle er ihh ahh åhh så forargede...... meeeen skal alligevel en tur fordi T2U og "snuse" lidt! Endnu engang er det bevist at hykleriet ingen grænser har :D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 26 minutter siden:

 

KK, jeg ved jo ikke, om nogle (hypotetisk eller ej) ville kunne finde på at linke til den, hvis der var en sådan side. Jeg tror de fleste springer over.

Nu spørger jeg også blot til holdningen omkring det. Om holdningen er den samme, hvis det kunne ske begge veje. Om det ville være okay. Om samme regler (eller mangel på samme) gælder for alle, eller om det kommer an på, hvem der bliver ramt. 

Det synes jeg da kunne være relevant for debatten.

 

Mvh,

/Gina.

Hej Gina.

Jo den fangede jeg godt. Jeg går jo bare skridtet videre. Og spørger om man ikke så selv gør sig skyldig. 

Min holdning er kort og godt, at det overhovedet ikke er i orden, at dele nogens facebook, eller andet om det er offentligt er ligegyldigt. At der er nogen der gør det siger mere om dem der ikke gør det. Og det er uanset hvem der bliver ramt. 

God torsdag 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det ville være et brud på den pågældende ( hypotetiske :-) ) persons privatliv. 

Jeg har så uendeligt svært ved at se hvorfor andres privat er interessant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 8 minutter siden:

Og spørger om man ikke så selv er skyldig i at gøre det man afskyr.

 

Altså om skyldig er det samme som skyldig? Well.... det er vel åbenlyst. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, Lige nu:

 

Altså om skyldig er det samme som skyldig? Well.... det er vel åbenlyst. :D

 

Haha :lol::lol: Ja okay der fangede du mig. Håber du forstår hvad jeg mener 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Trine

Det er det for nogen, og de nogen optræder bestemt her i deres "rigtige" tøj, på Talk2US der har de bare lige taget noget andet tøj på for at lige skulle aflevere en sviner.

Jeg har nemlig også fået en dernede, og jeg ved, nu er der jo indtil flere der påstår at TV2 er ejet af Bigdick....og han er jo så admin dernede, påståes det! altså har admin adgang til ip-adresserne...tataaaaaaaaa (nu bliver det lidt spændene ik? ) og Bigdick og jeg er venner (orv hva?)

Og den sviner jeg fik, er en jeg kender fra langt tilbage....vi skal rigtig langt tilbage, faktisk så langt så jeg kan nøjes med at pege med en hånd, en Søhelt der er så modig at han ikke engang tør skrive under sit eget handel, men må kalde sig noget andet, herinde har han også skulle prøve den lidt af, på mig, men regnede med der nok kom lidt konsekvenser ....Så lad os hilde en søhelt som ikke engang tør stå ved sit handel, ikke sit rigtige navn, men et handel! men en der syntes det var sjovt at hele mit privatliv på et tidspunkt med navn og adresse og mands arbejde osv var lagt frem....smadder sjovt!

Men når vi nu er i gang med de store offentliggørelser, jeg tror sku mit moderator handel fra Venuslogen dur stadigvæk derover....gad vide hvad jeg kan finde af emailadresser og navne, når jeg går indbagved... .....Måske det skal frem på tv2.....mon det kan få folk op af stolene?

Så Bigdick....nu har jeg lige skaffet dig lidt trafik til dit board, regner med det kommer på i løbet af en time eller 2....bliver det ikke sjovt og se om din nabo er med herinde?

Så tak en søhelt for min holdning, skal vi alle smile :D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men jeg må jo hellere gå til bekendelse at jeg kan ikke logge ind på Tv2 og det var en snart 1 April spøg!

Jeg er et ordentligt Menneske! Men jeg havde håbet at nogle af de der Søhelte der har så travlt med at offentligegøre mit privatliv, rystet lidt i bukserne over deres måske kom frem, med deres rigtige navn, men her er forskellen.

Jeg er Cherie...Hex af Guds Nåde, du derude kan kalde dig hvad som helst, men i mine øjne når du offentliggøre mit privatliv, under et til lejligheden opfundet handel ikke engang dit handel herinde, ikke dit rigtige navn, for det tør du ikke stå ved, så er du et skvat, en søhelt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kanonkongen skrev, for 1 time siden:

Hej Gina.

Min holdning er kort og godt, at det overhovedet ikke er i orden, at dele nogens facebook, eller andet om det er offentligt er ligegyldigt. At der er nogen der gør det siger mere om dem der ikke gør det. Og det er uanset hvem der bliver ramt. 

God torsdag 

KK

Hej KK

Jo sådan er vi jo så forskellige.

For mit eget vedkommende gælder den regel at har personen samtykket, så er det helt okay at dele facebook eller andet offentligt tilgængeligt!

God torsdag

SH

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

undskyld at jeg lige svare her men det er rigtig nok at det er forkert at dele folks oplysninger uanset hvor på nettet de er og ja man kan godt gøre sine oplysninger privat men det skulle jo ikke være nødvendig og uanset hvordan man deler det op så er det ulovlig at ligge oplysninger op uanset om det er facebook eller andre for det er en del af den paragraf som hedder at udstille folk og det er forbudt..

men sagen er også den at i giver Talk2us den opmærksomhed som de leder efter ved at blive ved med brokke jer over den side.. lad for guds skyld være at kommentere noget derinde eller for den sags her og lad være med lave tråde som omhandler dem ellers bliver de bare ved og ved

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, den 16/3/2016 at 10:23:

Jasmin har fat i den lange ende her.

Talk2US og EG tilbyder bare en platform. Det kan aldrig være ledelsens ansvar, hvad brugerne vælger at gøre. 

Hmmm, Jeg er ikke sikker på du har ret... Trustpilot er også bare et site hvor alm mennesker kan anmelde firmaer, men de blev da ihvertfald dømt delvist ansvarlige for, at de anmeldelser, der er skrevet på siden ikke er bagvaskelse.

Men jeg er da ikke sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miniraser skrev, for 21 timer siden:

Hmmm, Jeg er ikke sikker på du har ret... Trustpilot er også bare et site hvor alm mennesker kan anmelde firmaer, men de blev da ihvertfald dømt delvist ansvarlige for, at de anmeldelser, der er skrevet på siden ikke er bagvaskelse.

Men jeg er da ikke sikker.

Det er er først trustpilots ansvar i det øjeblik det der bliver skrevet  kan dømmes efter en given paragraf... det være sig injurier eller whatever... 

Uanset hvor usympatisk det er at T2U ikke vil slette links til private oplysninger - for det BURDE DE GØRE  - så har de ret til at lade være... de er i deres fulde ret til at sige fuck jer

Jeg ER sikker... der er ikke noget ulovligt i det... '

Mille har ikke ret i at det er forbudt sålænge der linkes til åbne profiler eller andet... det er man i sin fulde ret til...  men hun har ret i at det ikke BURDE være nødvendigt at værne så meget om sit privatliv.. 

men det er det

men jeg begriber ikke hvorfor den her tråd ikke bare får lov at dø - er t2u da så meget opmærksomhed værd ??? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

Det er er først trustpilots ansvar i det øjeblik det der bliver skrevet  kan dømmes efter en given paragraf... det være sig injurier eller whatever... 

Uanset hvor usympatisk det er at T2U ikke vil slette links til private oplysninger - for det BURDE DE GØRE  - så har de ret til at lade være... de er i deres fulde ret til at sige fuck jer

Jeg ER sikker... der er ikke noget ulovligt i det... '

Mille har ikke ret i at det er forbudt sålænge der linkes til åbne profiler eller andet... det er man i sin fulde ret til...  men hun har ret i at det ikke BURDE være nødvendigt at værne så meget om sit privatliv.. 

men det er det

men jeg begriber ikke hvorfor den her tråd ikke bare får lov at dø - er t2u da så meget opmærksomhed værd ??? 

 

Troede du var taget på påskeferie?

:D:D:D 

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, Lige nu:

Troede du var taget på påskeferie?

:D:D:D 

nej da - weekend have arbejde... men nu er dagslyset væk så måtte kapitulere og stoppe for i dag..  :( .... men er godt nok  nået langt :):)  der er ikke noget bedre for sjælen end 12 timer med en plænelufter :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Nille skrev, den 16/3/2016 at 12:59:

Det er jo nogle af de samme folk som også er herinde, meget hyklerisk.

Nu er jeg ikke på T2U og kommer det nok heller aldrig, men jeg undrer mig over, hvor du ved det fra. Du har jo selv rigtig mange gange skrevet på EG at den Nille, der er på T2U, ikke er dig, kan det samme ikke gøre sig gældende for andre?, hvis altså de ikke selv har bekendt kulør?

Vil foreslå at du skriver det i din signatur, så behøver du ikke skrive fremover i dine indlæg.:-D

Og i øvrigt er det vel desværre sådan, at det er umuligt at bevise, hvis der ikke er sammenhæng mellem en profil på EG og en med samme profilnavn på T2U, og det er forståeligt nok ret problematisk for nogen/de fleste.

----------------------------------------------------

Nille, jeg ved godt at jeg ikke har krav på et svar, men jeg synes at du bør kunne bevise eller i det det mindste sandsynliggøre ovennævnte anklager er rigtige og komme med eksempler. Ellers virker dine gentagne kommentarer om at du ikke er den samme Nille som findes på T2U vel ikke ligefrem troværdige.

Sorry to say.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, den 16/3/2016 at 11:43:

T2U tager imod alt revl og krat med kyshånd, OK Roland blev også smidt ud af T2U, ham kunne de alligevel ikke håndtere.

Jeg undrer mig over, hvor du ved det fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...