Hop til indhold
TilbageIgen

Hvorfor er jeg banned

Recommended Posts

Eroguides administration oprettede selv min lyserøde profil for ganske få dage siden.... Der hedder jeg Dejlige Maria.... Men nu har man  banned mig uden anden forklaring end "

Hej,

 

Du er blevet banned, fordi du ikke er velkommen på Eroguide.dk mere.

 

Med venlig hilsen

Admin"

Jeg er før blevet beskyldt for ting jeg aldrig har gjort.herinde: Læs evt her: Bruger smidt ud, ellers kan du også læse hvad jeg selv har skrevet på min hjemmeside

Er det nu igen et problem, at jeg linker fra min egen hjemmeside til anmeldelser om mig selv? Og hvorfor så; det er der da mange andre piger der gør... Jeg mener heller ikke at ha´læst i jeres retningslinier at der er "ulovligt"??

 

Men dette bliver jo nok slettet med lynets hast,Eroguide bryder sig nemlig ikke om at svare på brugernes spørgsmål... Bliver denne tråd, slettet som forventet håber jeg da der er andre der har lyst til at spørge ind til hvorfor man opfører sig sådan over for sine brugere...

Venligst Maria

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op, du udstiller dig selv mere end nogen anden med din manglende evne til at acceptere at ejeren af sitet ikke ønsker dig her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Bear skrev, for 12 minutter siden:

Hold nu op, du udstiller dig selv mere end nogen anden med din manglende evne til at acceptere at ejeren af sitet ikke ønsker dig her.

Jeg har ingen problemer med at forstå, at jeg ikke er ønsket af admin her...

Men jeg vil ikke finde mig i, at man nægter at lukke en profil ned som jeg er banned fra...

Jeg vil også have svar på hvorfor jeg bliver hængt ud for ting jeg ikke har gjort.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TilbageIgen skrev, for 1 minut siden:

 

Jeg har ingen problemer med at forstå, at jeg ikke er ønsket af admin her...

Men jeg vil ikke finde mig i, at man nægter at lukke en profil ned som jeg er banned fra...

Jeg vil også have svar på hvorfor jeg bliver hængt ud for ting jeg ikke har gjort.

Hvilken profil? Jeg kan ikke se dine tidligere profiler nogensteder.

Hvad svar på dine spørgsmål angår, så er det fuldstændig op til ejeren at bestemme om han vil svare eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Bear skrev, for 7 minutter siden:

Hvilken profil? Jeg kan ikke se dine tidligere profiler nogensteder.

Hvad svar på dine spørgsmål angår, så er det fuldstændig op til ejeren at bestemme om han vil svare eller ej.

Min GB-profil klik ind under glædespiger og søg på "Dejlige Maria"

https://www.eroguide.dk/forum/profile/24977-dejlige-maria/

 

Med hensyn til om admin skal svare, det er da ikke sikkert men han skal i hvert fald følge dansk lovgivning... Og nu er jeg jo ikke helt inde i paragrafferne, men jeg ved trods alt at man ikke må udbrede løgne om andre, det hedder bagvaskelse, i øvrigt skal han også slette profiler hvis ejeren af profilen ønsker det, når der IKKE står i deres retningslinier, at de overtager ejerskabet af det man uploader her eksempelvis billeder osv... sååå...

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dejlige Marie og velkommen tilbage igen,

Jeg synes pga. din ihærdighed at Admin bør undersøge sagen endnu en gang :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ikke bare at glemme det og komme videre?
Personligt ville jeg da ikke være et sted, hvor ledelsen mente jeg var uønsket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes jeg også...

Jeg tror slet ikke de har undersøgt noget som helst, de har i hvert fald ALDRIG henvendt sig til mig for at få min version

Men takker rigtigt mange gange for støtten, Jernsvin ;)

Maria

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kender ikke til sagen, men synes denne sag udstiller at der ikke er så højt til loftet på eroguide, som jeg gik og troede. :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden:

Er det ikke bare at glemme det og komme videre?
Personligt ville jeg da ikke være et sted, hvor ledelsen mente jeg var uønsket.

Jeg ville meget gerne bare glemme det, men jeg bliver ofte spurgt om hvad der foregår mellem mig og EG af kunder osv, så det er lidt svært.....

Jeg synes også det er sååååå uretfærdigt at man bare uden videre går ud fra at hvad der bliver sagt af en anden GB bare er rigtigt, uden at undersøge IP-numre, uden så meget som at bede om at få min side af historien.... 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TilbageIgen skrev, for 41 minutter siden:

Jeg ville meget gerne bare glemme det, men jeg bliver ofte spurgt om hvad der foregår mellem mig og EG af kunder osv, så det er lidt svært.....

Jeg synes også det er sååååå uretfærdigt at man bare uden videre går ud fra at hvad der bliver sagt af en anden GB bare er rigtigt, uden at undersøge IP-numre, uden så meget som at bede om at få min side af historien.... 

 

Men kan du så ikke skrive din version af historien her, så vi brugere får den at vide?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

D

gerog skrev, for 56 minutter siden:

Men kan du så ikke skrive din version af historien her, så vi brugere får den at vide?

 

Jeg skal prøve:

Jeg vil ikke komme ind på hvad der er sket mellem mig og Ida, før i tiden, da jeg selv ingen beviser ville have for mine påstande, og jeg gider overhovedet ikke indgå i nogen catfight med hende...

Men vi har i længere tid ikke været på god fod...

På Eroguide starter sagen, så vidt jeg ved... og jeg ved ikke mere om hvad der foregår specifikt i denne sag ( 6 brugere smidt ud) end i gør, da jeg aldrig har kunnet få eroguide til at svare andet end a la´: "Du er smidt ud, fordi du ikke er ønsket på EG" ...Hvis de overhovedet svarer....

Men det hele starter altså her:  ( 6 brugere smidt ud)

Jeg svarer selv i ovennævnte tråd, og spørger om IP-adresse og hvorfor de tror jeg har gjort det her, og flere andre svarer også... vist nok mestendels noget med at "jeg bare skal holde min bøtte, og tage min straf"
Både jeg og alle andre , der har svaret mig i tråden bliver slettet i tråden, så man slet ikke kan se, at jeg har været til stede i tråden...

Det mener jeg er forsøg på at omskrive virkeligheden...

Herefter vælger man at banne mig  og man svarer overhovedet ikke på de mails jeg sender.

Jeg går flere gange ind på EG og skriver mine spg i indlæg, men de sletter bare alt uden at svare...

Efter et stykke tid vælger jeg så, at gå ind og skrive et indlæg mere på EG, igen fordi de ikke svarer på mails: https://www.eroguide.dk/forum/topic/44540-svar-fra-admin-efterlyses/

Til sidst lade de ovennævnte indlæg ligge...

Og i min evige optimisme tænker jeg at, de måske alligevel har ændret holdning, og jeg tænker, jamen hvis jeg må skrive indlæg fra en "mandlig-burgerprofil", ( som den jeg bruger nu) Jamen, så må jeg vel også have en GP-profil... (Jeg kunne egentligt lidt godt tænke mig at følge med i hvad der efterfølgende, den her sag, kunne tænkes, der blev sagt om mig herinde - at jeg jo også kan vise, at jeg altså er en udmærket person, både til brugerne herinde og til admins, og måske på den måde få dem i tale...) Så jeg spørger jo straks admin om han vil oprette mig som GB. (Senere har de så skrevet i en mail til mig, at det var en fejl)

Jeg bliver nu oprettet som GP herinde og alting går strygende indtil jeg ca 5 dage efter vil logge ind på min nye GP-profil og finder ud af at jeg er banned...

De svarer ikke på mails osv 

Hvad skal man gøre??

 

Redigeret af TilbageIgen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TilbageIgen skrev, for 4 minutter siden:

(Jeg kunne egentligt lidt godt tænke mig at følge med i hvad der efterfølgende, den her sag, kunne tænkes, der blev sagt om mig herinde - at jeg jo også kan vise, at jeg altså er en udmærket person, både til brugerne herinde og til admins, og måske på den måde få dem i tale...)

Jeg er flere gange blevet spurgt om mine bevæggrunde for at jeg overhovedet vil have en GB-profil 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige tilføje at, jeg før den her sag aldrig har haft nogen former for profil her inde...

Den profil jeg i første omgang blev banned fra, var en jeg lige havde oprettet forr at kunne svare på det der blev skrevet...

Jeg har ikke skrevet falske annoncer om mig selv eller andre, jeg har heller ikke haft kendskab til falske annoncer.

Jeg kendte godt til EG, men valgte førhen ikke at have en profil herinde fordi, jeg er et "brusehoved" og jeg kan nogen gange godt være lidt "fremme i skoen" hvis jeg virkeligt mener noget og af, hehe, skal vi kalde det sund fornuft, valgte jeg at holde mig væk...

;) 
 

Redigeret af TilbageIgen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TilbageIgen skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er flere gange blevet spurgt om mine bevæggrunde for at jeg overhovedet vil have en GB-profil 

Er du begyndt at arrangere Gang Bang? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TilbageIgen skrev, for 5 minutter siden:

Åhhhh nej.... jeg mener selvf. GP:-D

Det hedder GP, ik? :???:

Hvis du mener GlædesPige, så jo.

Iøvrigt behøver Admin jo ikke komme med yderligere forklaringer, når han opdager en udelukket bruger har oprettet en ny profil, og skriver indlæg fra den.

Jeg antager at din udelukkelse er tidsubestemt? 

Den moderator som gjorde din 'Dejlige Maria' profil lyserød, var givet ikke opmærksom på hvilken person der gemte sig bag profilen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er for evigt!

jo, men det kræver vel så, at man undersøger sagen til bunds...

Og i øvrigt skal selv admin på EG jo forholde sig til dansk lovgivning

 

Maria ;) 

Redigeret af TilbageIgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
TilbageIgen skrev, for 2 minutter siden:

...jo, men det kræver vel så, at man undersøger sagen til bunds...

Det er et privat forum, vores Administrator kan forvalte som han finder bedst.

 

TilbageIgen skrev, for 3 minutter siden:

...Og i øvrigt skal selv admin på EG jo forholde sig til dansk lovgivning

Admin har nok andet at se til, end at vedblive med at slette nye profiler du opretter :)

Er det ikke også ligemeget, at du har en inaktiv profil liggende? Fordelen er jo at så er profilnavnet stadig optaget, og en anden Maria kommer ikke uforvarende til at kalde sig 'Dejlige Maria'.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 23 minutter siden:

Det er et privat forum, vores Administrator kan forvalte som han finder bedst.

 

Admin har nok andet at se til, end at vedblive med at slette nye profiler du opretter :)

Er det ikke også ligemeget, at du har en inaktiv profil liggende? Fordelen er jo at så er profilnavnet stadig optaget, og en anden Maria kommer ikke uforvarende til at kalde sig 'Dejlige Maria'.

Tjaeh jo det kan jo godt være at de tænker sådan...  :)

Nu lyder det måske også som om jeg har skrevet 100-vis af mails til dem... Det har jeg ikke, det drejer sig måske alt i alt om 10-15 stk.

Det er ikke lige meget for det genererer alle mulige spg. at jeg HAR en tilsyneladende helt alm. profil herinde, så  spørger folk om hvorfor jeg siger, at jeg er banned på EG, når man kan se jeg har en profil herinde...

Redigeret af TilbageIgen
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
TilbageIgen skrev, for 2 timer siden:

 

...i øvrigt skal han også slette profiler hvis ejeren af profilen ønsker det, når der IKKE står i deres retningslinier, at de overtager ejerskabet af det man uploader her eksempelvis billeder osv... sååå...

Hmmm, jeg kan forstå, at du mener, at det ikke står i EG's retningslinjer.

Prøv at se på EG's retningslinjer § 9:

§ 9. Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Eroguide.dk, så giver brugeren Eroguide.dk en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet. Brugerne kan ikke forvente at få indhold slettet af personlige årsager, men bør tænke sig om inden man poster et indlæg.

Jf. min fortolkning, står der meget klart og tydeligt, at en bruger ikke kan forvente sletning mv...

Om du er blevet retfærdig behandlet osv. er dog en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Administrationen er vist ret hurtige i farten når de kigger i IP funktionen...  

Det er lidt underligt da snyd med profiler / IP adresser er det værste snyd man kan lave.  

Jeg husker da VarmePia...  Hvem der havde ret i den sag ved jeg ikke. 

Redigeret af holstebronx
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 27 minutter siden:

 

Du har ret filosof... Må have overset det...

Jeg mener, at man måske har tænkt sig at bruge det, at jeg har en profil herinde til at sige, at jeg er fuld af vås...

Jeg har fået en mail fra admin lige efter jeg blev banned fra min GP-profil om at jeg var blevet tildelt 7 strafpoint og var banned...

Men det kan man heller ikke se på profilen... (en vistnok ny feature herinde er at man kan se om profilen har fået strafpoint)

Jeg mener heller ikke at andre piger har haft problemer med at få slettet deres profil herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 33 minutter siden:

Det er et privat forum, vores Administrator kan forvalte som han finder bedst.

En sandhed med modifikationer. 

Lars Hedegaard sagsøgte Dansk Forfatterforening, fordi de ikke ville have ham som medlem. Jeg husker ikke udfaldet, men det, at sagen overhovedet kan rejses, viser, at man ikke kan  tillade sig hvad som helst under dække af, at man er privat.

Ligeledes lagde to medlemmer af Dansk Folkeparti sag an mod partiet for uberettiget eksklusion og fik medhold. 

Et hotel har ikke lov til at nægte at have eksempelvis svenskere boende, hvis begrundelsen går på deres nationalitet. 

Der er masser af eksempler på, at man ikke bare er enevældig, når man som privat tilbyder en service til alle. Hvis denne private så tilmed har en kommerciel interesse, kan han tillade sig mindre end ellers.  Og for alle – kommercielle eller ej – gælder lovens bestemmelser om injurier. 

I denne konkrete sag synes jeg ikke, at der er meget at gør ved det, hvis begrundelsen udelukkende går på, at det er sandsynligt, at Maria har været vidende om de falske anmeldelser. Vide det kan man ikke. 

Men uanset hvad loven siger, kan jeg slet ikke forstå, at man viderebringer sin mistanke til offentligheden. Det virker usmageligt.
 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...