Hop til indhold
TilbageIgen

Hvorfor er jeg banned

Recommended Posts

Filosoffen skrev, for 9 minutter siden:

Hmmm, jeg kan forstå, at du mener, at det ikke står i EG's retningslinjer.

Prøv at se på EG's retningslinjer § 9:

§ 9. Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Eroguide.dk, så giver brugeren Eroguide.dk en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet. Brugerne kan ikke forvente at få indhold slettet af personlige årsager, men bør tænke sig om inden man poster et indlæg.

Jf. min fortolkning, står der meget klart og tydeligt, at en bruger ikke kan forvente sletning mv...

Om du er blevet retfærdig behandlet osv. er dog en anden sag.

kommer lige til at tænke.... Vil det så sige at hvis en GPér vælger at stoppe i branchen så vil EG nægte at slette hendes profil..? For så skal man da godt nok tænke sig rigtigt godt om da....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TilbageIgen skrev, for 1 minut siden:

kommer lige til at tænke.... Vil det så sige at hvis en GPér vælger at stoppe i branchen så vil EG nægte at slette hendes profil..? For så skal man da godt nok tænke sig rigtigt godt om da....

Det er muligt at slette sin egen profil, men indlæggende bliver selvfølgelig stående, da det ellers vil kunne ødelægge en masse debatter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TilbageIgen skrev, for 2 minutter siden:

kommer lige til at tænke.... Vil det så sige at hvis en GPér vælger at stoppe i branchen så vil EG nægte at slette hendes profil..? For så skal man da godt nok tænke sig rigtigt godt om da....

Nej. Sålænge man ikke er banned, kan man selv slette sin egen profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TilbageIgen skrev, for 9 minutter siden:

Jamen det er det jo så ikke for mig, da jeg slet ikke kan logge ind på profilen

Nu talte vi også om GPer (og medlemmer) generelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TilbageIgen skrev, for 5 minutter siden:

Du prøver da ihærdigt KF, men jeg lader mig altså ikke provokere :)

Øhh.. nu ligger du vist noget andet i mit indlæg, end meningen.

Jeg besvarede dit spørgsmål korrekt, og oplysende. 

Jeg trækker mig hermed fra tråden.

God mudderkastning. 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

KF

Jeg forsøger ikke at mudderkaste...

Jeg synes at dine svar bærer meget præg af, at du som udgangspunkt ihvert fald er helt sikker på at jeg er "skyldig"

Gør du det eller har jeg bare misforstået?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
TilbageIgen skrev, for 13 minutter siden:

kommer lige til at tænke.... Vil det så sige at hvis en GPér vælger at stoppe i branchen så vil EG nægte at slette hendes profil..? For så skal man da godt nok tænke sig rigtigt godt om da....

Bemærk at der er forskel på "kan" og "vil".

I princippet kan de altid nægte sletning, jf. deres retningslinjer.

Om de i en konkret situation vil nægte sletning, er en anden sag.

Mao. det er 100% EG's beslutning om de vil slette eller ej.

Jeg har dog stor tiltro til at EG sletter en GP's profil (dvs. omdøber den til "Guest"), såfremt en GP skulle anmode herom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbageigen er blevet bannet permanant og tråden låses for yderligere kommentarer. Forklaringen på at Dejlige Maria er udelukket permanent fra Eroguide er blevet beskrevet tidligere, men gentages gerne her:

Jeg har netop banned 6 brugere permanent fra Eroguide.dk. De 5 af brugerene var brugt til i større stil at skrive falske anmeldelser, som både var positive og negative. En af de negative anmeldelser var bl.a. gået ud over Frodige Ida, denne anmeldelse er naturligvis nu blevet slettet, sammen med alle andre negative og positive anmeldelser fra brugerne. 

Derudover er der blevet skrevet indtil flere positive anmeldelser af Liderlige Maria (som holder til på privat/diskret i Støvring), derfor har jeg valgt at også banne hendes profil, da alle tegn peger på at hun enten selv står bag eller i hvert fald har kendskab til det har fundet sted. Dette bygger jeg på, at hun på hendes hjemmeside linker til hele tre af de falske anmeldelser af hende selv.

Brugerne som er blevet banned er følgende:

  • SexGal
  • dicktracydk
  • Sisse (kalder vist sig selv Frøken Sisse)
  • jacobjr
  • HKK
  • Liderlige Maria

Vi kom på sporet af de falske anmeldelser, efter anmeldelse fra Frodige Ida.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...