Hop til indhold
Gæst

Svar fra admin efterlyses

Recommended Posts

Gæst

Jeg har sendt den her e-mail til administrationen:


"Jeg giver altså ikke op før, i indrømmer, i har taget fejl i den her "sag" 

* Hvorfor sletter i alle mine indlæg på eroguide... Jeg mener, ikke de overtræder nogen retningslinier?
Jeg finder det højst mærkværdigt, at jeg ikke må have lov at bedyre min uskyld, mens Frodige Ida, uimodsagt, får lov at svine mig til og påstå at alle anmeldelser, der bliver skrevet om mig er falske? 

* Og hvorfor lukker i bare tråden uden at skrive noget om hvorvidt den er ægte nok...? Man skulle da mene, der er nok diskussion om ægtheden, til at der er belæg for at administrationen blander sig?

* Hvad er jeres grundlag for at gå ind og "dømme" i den her slags diskusioner? 


Denne mail smider jeg også lige op på min hjemmeside:)

Venlig hilsen Maria"

PS: Alle interesserede kan nu følge med på min hjemmeside... Så slipper jeg også for at bruge tid på den slags i tlf.:)

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sendt den her e-mail til administrationen:


"Jeg giver altså ikke op før, i indrømmer, i har taget fejl i den her "sag" 

* Hvorfor sletter i alle mine indlæg på eroguide... Jeg mener, ikke de overtræder nogen retningslinier?
Jeg finder det højst mærkværdigt, at jeg ikke må have lov at bedyre min uskyld, mens Frodige Ida, uimodsagt, får lov at svine mig til og påstå at alle anmeldelser, der bliver skrevet om mig er falske? 

* Og hvorfor lukker i bare tråden uden at skrive noget om hvorvidt den er ægte nok...? Man skulle da mene, der er nok diskussion om ægtheden, til at der er belæg for at administrationen blander sig?

* Hvad er jeres grundlag for at gå ind og "dømme" i den her slags diskusioner? 


Denne mail smider jeg også lige op på min hjemmeside:)

Venlig hilsen Maria"

PS: Alle interesserede kan nu følge med på min hjemmeside... Så slipper jeg også for at bruge tid på den slags i tlf.:)

 

 

lol... Lad mig gætte på grunden : du har tidligere misbrugt forummet, ved at benytte falske profiler til at poste anmeldelser af dig selv i markedsføringøjemed. Admin som ejer stedet og bestemmer egenhændigt har besluttet at din deltagelse på sitet ikke er ønskværdig - en beslutning han kan tage uden hverken at skulle begrunde det, eller forsvare det - da det er hans site, hans forum, hans regler der gælder. 

admin, og hans udpegede moderatores grundlag til at dømme i enhver situation der opstår her på Eroguide er nok primært de regler de har udstukket og som folk accepterer at følge når de opretter en bruger her på eroguide. Derudover så kan admin gøre hvad han vil, inklusive at beslutte sig for at udelukke en hvilken som helst person fra at benytte eroguide - endda uden at skulle stå til ansvar over for nogen af brugerne, endsige give en forklaring. Hvorfor ? Fordi det er hans site, og han bestemmer enevældigt over hvad der er ok her (inden for landets love selvfølgelig).

deal with it, and move on...

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den Store Nordiske Rockerkrig, varede ca. 3 et halvt år. 

Det føles som om Den Store Nordjyske Luderkrig, snart er derhenne ad.. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske fordi admin ikke synes jeres mudderkastning, bitchfight, falsk markedsføring eller andet hører til på forummet?

Kan i ikke bare mødes på en mark i det nordjyske og tage en duel med... Ja hvad ved jeg... længste kønslæber eller noget....

 

Misforstå mig ikke... Jeg synes jeres bitchfight er super underholdende :-D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Francois har meget godt opsummeret situationen, og jeg kan tilføje at Maria mistede retten til at forsvare sig på Eroguide.dk da hun valgte at misbruge forummet til at plante falske anmeldelser af sig selv under adskillige brugernavne.

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...