Hop til indhold
Administrator

Eroguide.dk er blevet opdateret igen (28/10-2015)

Recommended Posts

troldmanden skrev, for 21 minutter siden:

Det er jo bare en tidslinje/nyhedsfeed.

Netop, men du kan holde øje med hvad andre brugere liker og skriver 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Oldtimer skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er det for en irriterende megafon, der dukker op?

Du kan slå den fra ved at klikke på dit navn i øverste højre hjørne og dernæst klikke på menupunktet "kontoindstillinger" og endelig notifikationsindstillinger  :

Udklip3.thumb.PNG.c60d3b5349cfdd724e2b46

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meddelelse fra Bundstokken:

Efter EG er opdateret kan jeg ikke skrive derinde mere. Jeg har prøvet at logge ud, genstarte pc og andet, men intet hjælper. Hvadenten jeg prøver at oprette ny meddelelse eller prøver med citerfunktionen eller privat besked, er det det samme, så snart jeg sætter cursoren i tekstfeltet kommer beskeden "træk filer hertil for at vedhæfte eller vælg filer"

Jeg håber nogen kan hjælpe Bundstokken tilbage :-)

Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Meddelelse fra Bundstokken:

Efter EG er opdateret kan jeg ikke skrive derinde mere. Jeg har prøvet at logge ud, genstarte pc og andet, men intet hjælper. Hvadenten jeg prøver at oprette ny meddelelse eller prøver med citerfunktionen eller privat besked, er det det samme, så snart jeg sætter cursoren i tekstfeltet kommer beskeden "træk filer hertil for at vedhæfte eller vælg filer"

Jeg håber nogen kan hjælpe Bundstokken tilbage :-)

Liv

Det håber jeg fand'me også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde samme problem med min gamle tablet før opdateringen, det var et spørgsmål om tålmodighed. Der skulle gå laaaang tid før man kunne sætte markøren i tekstfeltet, hvis den besked ikke skulle dukke op. Svarede den "Træk filer hertil osv. " hjalp det at trykke "opdater" og så vente meget tålmodigt, også efter feltet var blevet hvidt igen. Problemet forsvandt på magisk vis, da jeg købte en ny ;)

.... og hvad er der iøvrigt blevet af "nyt indhold" i mobilversionen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 45 minutter siden:

Jeg havde samme problem med min gamle tablet før opdateringen, det var et spørgsmål om tålmodighed. Der skulle gå laaaang tid før man kunne sætte markøren i tekstfeltet, hvis den besked ikke skulle dukke op. Svarede den "Træk filer hertil osv. " hjalp det at trykke "opdater" og så vente meget tålmodigt, også efter feltet var blevet hvidt igen. Problemet forsvandt på magisk vis, da jeg købte en ny ;)

.... og hvad er der iøvrigt blevet af "nyt indhold" i mobilversionen?

Hvad hentyder du til? 

Hvilken funktion? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 3 timer siden:

Jeg havde samme problem med min gamle tablet før opdateringen, det var et spørgsmål om tålmodighed. Der skulle gå laaaang tid før man kunne sætte markøren i tekstfeltet, hvis den besked ikke skulle dukke op. Svarede den "Træk filer hertil osv. " hjalp det at trykke "opdater" og så vente meget tålmodigt, også efter feltet var blevet hvidt igen. Problemet forsvandt på magisk vis, da jeg købte en ny ;)

.... og hvad er der iøvrigt blevet af "nyt indhold" i mobilversionen?

Mon ikke at vi kan konkludere at trykke F5, er det vigtigste, så man kan skrive indlæg og pm's.

 

Resten må komme senere, med stor hjælp fra admin :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det kan hjælpe nogen med at komme til rette med den nye EG, så er her min løsning på problemet med den manglende Nyeste indlæg funktion, og herunder den irriterende listning hvis man alternativt brugte Ulæst indhold, hvor den gerne vil liste i enkelte indlæg, ikke samlet i tråde.

1. Klik på Aktivitet > My activity streams > Create new stream. Skriv en titel i tekstfeltet. (jeg kaldte min "Nyeste indhold"). Sæt flueben som nedenfor. HUSK at klikke på "Save as new stream". Min ser sådan ud:

tuUkfLw.jpg

 

2. Åben din nye custom stream, og klik på den lille firkant ude til højre der hedder "Show condensed view":

iUgzF3M.jpg

 

3. Så er det sorteret og listet på samme måde som i de gode gamle dage (før idag):

KsmPxmf.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 14 timer siden:

Jeg synes, at det er fint, at der er kommet en like historik på min profil og jeg kan se hvem der har liket mine indlæg og de likes, som jeg har givet.

 

 

Jeg synes det er irriterende, der er kommet en like historik. Kan man slå den fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes det er irriterende, der er kommet en like historik. Kan man slå den fra?

Hvor finder du den? Det er ikke under din egen profil, og så fanebladet Aktivitetsfeed?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 1 minut siden:

Hvor finder du den? Det er ikke under din egen profil, og så fanebladet Aktivitetsfeed?

 

jo? Det er præcis der den er. Jeg føler mig ret overvåget når folk kan gå ind og se alt hvad jeg foretager mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 5 timer siden:

Du kan slå den fra ved at klikke på dit navn i øverste højre hjørne og dernæst klikke på menupunktet "kontoindstillinger" og endelig notifikationsindstillinger  :

Udklip3.thumb.PNG.c60d3b5349cfdd724e2b46

Hmmm, virker ikke for mig. Bruger windows 8.1 og firefox og det sker hver gang jeg går ind i et nyt underforum etc.

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 4 minutter siden:

jo? Det er præcis der den er. Jeg føler mig ret overvåget når folk kan gå ind og se alt hvad jeg foretager mig

 

Det kunne man da også se før opdateringen? Altså vistnok ikke Likes, men alle dine indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, Lige nu:

Det kunne man da også se før opdateringen? Altså vistnok ikke Likes, men alle dine indlæg

Jep..... men likes kunne man ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 1 minut siden:

Jep..... men likes kunne man ikke.

Ok, tror ikke det kan slåes fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 1 minut siden:

Ok, tror ikke det kan slåes fra.

OK..... så må jeg lære at leve med det :D 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...