Hop til indhold
Administrator

Eroguide.dk er blevet opdateret igen (28/10-2015)

Recommended Posts

Eroguide.dk er for få øjeblikke siden, blevet opdateret, til at køre den seneste version af forumsoftwaren.

Samtidig er der kommet et lidt andet udsende, samt en række nye funktioner og nogle ting har fået nye pladser. Der er ligeledes et par enkelte funktioner som ikke længere findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Først og fremmest, tak for det store stykke arbejde I lægger i siden :-)

Men jeg tænkte om det ikke ville være en god ide lige at liste hvilke funktioner der er kommet til og hvilke der er forsvundet - bare så folk ikke sidder og leder febrilske efter dem i håb om at de bare har fået en ny plads :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når i siger "opdateret" mener i "ændret". :-)

 

Enig med møgsvinet. Godt arbejde i lægger i siden.

 

Jeg leder efter funktionen "siden sidst".

Del dette indlæg


Link til indlæg

På mobilen med Chrome, så kan jeg ikke få lov at skrive i tekst feltet...  Mindre bug :)

Der kommer også en besked om jeg vil modtaget et eller andet...  Hvad er det? 

Underretninger eller noget...?! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 15 minutter siden:

På mobilen med Chrome, så kan jeg ikke få lov at skrive i tekst feltet...  Mindre bug :)

Der kommer også en besked om jeg vil modtaget et eller andet...  Hvad er det?

Underretninger eller noget...?!

samme problem i Firefox på mac
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, det er et tilbageskridt, at den gamle funktion "nyeste indlæg" er gemt nede i en undermenu. Den stod bedre oppe ved "markeret som læst"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes, det er et tilbageskridt, at den gamle funktion "nyeste indlæg" er gemt nede i en undermenu. Den stod bedre oppe ved "markeret som læst"

Og at det virker som om at "Edit this stream" funktionen ikke gemmer de ændringer, som man vil foretage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 49 minutter siden:

Og at det virker som om at "Edit this stream" funktionen ikke gemmer de ændringer, som man vil foretage.

Jeg kunne slet ikke komme ind og citere/skrive. Så lukkede jeg browseren og loggede ind igen. Så virkede det.

PS: Jeg bruger Firefox på Mac

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes, at det er fint, at der er kommet en like historik på min profil og jeg kan se hvem der har liket mine indlæg og de likes, som jeg har givet.

 

 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Apple's browser "Safari" spiller ikke sammen med EroGuide... Man kan ikke skrive indlæg, starte en ny tråd og/eller citere fra et tidligere svar... 

Har installeret browseren Dolphin for at skrive dette :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Delphi skrev, for 8 minutter siden:

Apple's browser "Safari" spiller ikke sammen med EroGuide... Man kan ikke skrive indlæg, starte en ny tråd og/eller citere fra et tidligere svar...

Har installeret browseren Dolphin for at skrive dette :-(

Det kan man heller ikke i PC versionen af Chrome, når jeg klikker på skrivefeltet er det låst.

Udklip2.thumb.PNG.cb30a72676aaa23231ab36

EDIT: Bruger IE til at skrive dette indlæg.

Redigeret af troldmanden
tilføjet billede og præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man markerer noget tekst i en post, så popper der en lille "Qoute this" boble op, og så citerer man kun det man vil kommentere på.. sådan set snildt default_smile.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Nogen der ved, hvad det lille rød/hvide tal, øverst i højre hjørne ved søgefeltet, betyder? :-)

Edit...: Det er så antallet på Tjatten :-P

image.png

Redigeret af Delphi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 12 minutter siden:

Nogen der ved, hvad det lille rød/hvide tal, øverst i højre hjørne ved søgefeltet, betyder? :-)

Edit...: Det er så antallet på Tjatten :-P

image.png

Ja, det fandt jeg også ud af. Når man trykker på den, markeres chatknappen. Men den sidder nu ulogist dér helt ude til højre

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes, det er et tilbageskridt, at den gamle funktion "nyeste indlæg" er gemt nede i en undermenu. Den stod bedre oppe ved "markeret som læst"

Jeg kan slet ikke finde den funkton. Hvilken undermenu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På mobil er det blevet meget besværligt at bruge, "ulæste indlæg"

 

Man skal op i den menu med stregerne. Så skal man rode rundt efter "Ulæste" 

Når man trykker får man en flot liste med ulæste indlæg - jeg kan bare ikke se hvor filtrene er? 

Når man så trykker på et ulæst indlæg, får man trådens første indlæg. Det er besværligt, på mobil, at skulle "pile" sig frem til seneste indlæg, såfremt tråden er på flere sider. 

Hvad værre er, så kan man ikke bruge "tilbage pil" for at komme til listen over ulæsteindlæg, såfremt man kommer fra en tråd på flere sider. 

I øvrigt kan jeg ikke skrive indlæg fra Crome på Mac. Det er der så sikkert nogen der er glade for. Dette skrevet i Safari. 

 

Hvorfor iøvrigt ændre på noget der virkede rigtig godt? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan slet ikke finde den funkton. Hvilken undermenu? 

Du skal ind i aktivitet ved siden af forum, så kommer der en række undermenuer - og det er som sådan godt nok, men jeg savner altså stjernen oppe til højre med nyt indhold :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kan slet ikke finde den funkton. Hvilken undermenu? 

Du skal ind i aktivitet ved siden af forum, så kommer der en række undermenuer - og det er som sådan godt nok, men jeg savner altså stjernen oppe til højre med nyt indhold :)

 

Ok og tak. Men jeg kommer så til første indlæg i tråden, ikke første ulæste :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Du skal ind i aktivitet ved siden af forum, så kommer der en række undermenuer - og det er som sådan godt nok, men jeg savner altså stjernen oppe til højre med nyt indhold :)

I øvrigt virker citer funktionen ikke hver gang. ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Ok og tak. Men jeg kommer så til første indlæg i tråden, ikke første ulæste :)

Jo, hvis du trykker på enten bollen (indlæg hvor du ikke selv har givet dit besyv med)

eller stjernen (indlæg, hvor du har givet dit besyv)

udfor indlægget, fremfor overskriften - ellers kan du også trykke på sidste indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Jo, hvis du trykker på enten bollen (indlæg hvor du ikke selv har givet dit besyv med)

eller stjernen (indlæg, hvor du har givet dit besyv)

udfor indlægget, fremfor overskriften - ellers kan du også trykke på sidste indlæg.

Ah ha. Du er da en dygtig mand :) Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig om knapperne/fanebladene "aktivitet" og "forum" blev byttet om :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Jeg kunne godt tænke mig om knapperne/fanebladene "aktivitet" og "forum" blev byttet om :)

Jeg kunne så rigtig godt, utroligt meget godt tænke mig at stjernen kom tilbage. Det var meget meget meget meget meget mere enkelt. Og så er stjerner smukke, når man kan se dem uden at skulle gøre en masse forinden :) 

PLEASE :):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mobil fra Iphone. 

Når jeg trykker på den der menu med de mange streget, for at komme til "ulæste" så sker det ofte at jeg ikke kan se ordene "ulæste" eller hvad det nu er der skulle stå. Derimod står der "forum" 2 gange. Somme tider kommer "ulæste" op - men kun sommetider. 

 

Kan vi da ikke bare få den forrige version tilbage. Hvad godt nyt er der i denne opdatering????? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...