Hop til indhold
Administrator

Eroguide.dk er blevet opdateret igen (28/10-2015)

Recommended Posts

nylonlover skrev, for 3 timer siden:

 

Jeg håber "Siden sidst" vender tilbage. Denne 1-kliks mulighed for "siden sidst" er efter min mening den single key feature der har gjort, at EG har fået meget mere luft under vingerne end tidligere boards af den type.
 


 

 

Lige præcis :)

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Ja, du må være meget speciel :grin:. Selv har jeg stort set tabt overblikket over EG

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nylonlover skrev, for 8 timer siden:

Tid mangler, kun en upræcis tid (fx. 1hr) er angivet. Det kan fx. være relevant at se om to poster ef lavet med 1 minut mellemrum. Det kan man ikke se når der er gået mere end en time. Kort tid imellem to ens poster antyder at den ene er en fejlpost, eller kan antyde fake anmeldelser, eller uøvet bruger, det kan man ikke se nu.

I

Jeg er enig med dig, i at det er irriterende, at tidsangivelsen er upræcis, men faktisk er det muligt at se helt præcist, hvornår et indlæg er postet.:shock:

Du fører blot cursoren hen på 'skrevet for x timer/minutter siden' øverst i indlægget, så kan du set det. F.eks. er det indlæg, hvor ovenstående citat er fra,  postet 01-11-2015 14:45. :wink: Lidt omstændeligt men muligheden er der, hvis man er nysgerrig nok. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg lavet min egen activity stream efter Jernsvinets anvisninger.

Men jeg kan stadig ikke få oversigten til at citere begyndelsen af første indlæg, den viser kun begyndelsen af sidste indlæg.

Som det er nu orker jeg desværre slet ikke at følge med på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 2 timer siden:

Nu har jeg lavet min egen activity stream efter Jernsvinets anvisninger.

Men jeg kan stadig ikke få oversigten til at citere begyndelsen af første indlæg, den viser kun begyndelsen af sidste indlæg.

Som det er nu orker jeg desværre slet ikke at følge med på EG.

Hvis du klikker på "show condensed view", så slipper du for at se begyndelsen af nogen indlæg :grin:

2.thumb.jpg.d71b8bef93b2dbea166ce9ca22fd

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, den 21/11/2015 at 16:39:

Nu har jeg lavet min egen activity stream efter Jernsvinets anvisninger.

Men jeg kan stadig ikke få oversigten til at citere begyndelsen af første indlæg, den viser kun begyndelsen af sidste indlæg.

Som det er nu orker jeg desværre slet ikke at følge med på EG.

Jeg har også med stort besvær lavet en activity stream, som jeg kalder "siden sidst" og så vælger jeg "condensed view" for at få det til at ligne det gamle overblik mest muligt. Det er dog stadig ubrugeligt idet det tager tid at indlæse, og siden bliver meget lang, hvis man skal se bare 1-2 dage tilbage. Når man så endelig klikker på et emne og bagefter vender tilbage til listen skal man starte forfra. Det gider jeg ikke. Gode emner dør hurtigt ud på den måde. 

Derfor har jeg ikke været herinde i 14 dage.

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...