Hop til indhold
Administrator

Eroguide.dk er blevet opdateret igen (28/10-2015)

Recommended Posts

Det viser sig man kan bruge hinandens custom streams. Her er linket til min "Nyeste indlæg": https://www.eroguide.dk/forum/discover/8/

Hvis man vil kan man gemme den som favorit, og placere den på bogmærkelinien, så er den altid lige ved hånden, og man skal IKKE besvære sig ind i Aktivitetsmenuen.

iEnWh2v.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 timer siden:

Jeg synes, det er et tilbageskridt, at den gamle funktion "nyeste indlæg" er gemt nede i en undermenu. Den stod bedre oppe ved "markeret som læst"

hvor fandt du den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 37 minutter siden:

hvor fandt du den?

Du går ind under "aktivitet" på øverste vandrette bjælke. Så finder du den som 3. menu fra venstre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Kan ikke skrive fra min almindelige browser der er windows 10 ...kun fra google chrome...eller hvad den nu hedder...i den almindelige jeg bruger er skrivefeltet helt væk.

ævs

Hej Hexia :) 

Du skal gå ind på E. G. og så trykke F5 ( opdater)  så burde det virke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 33 minutter siden:

Hej Hexia :) 

Du skal gå ind på E. G. og så trykke F5 ( opdater)  så burde det virke... 

Lige præcis - alternativt denne: sæt curseren i skrivefeltet - højreklik - tryk på opdater

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Hej Hexia :) 

Du skal gå ind på E. G. og så trykke F5 ( opdater)  så burde det virke... 

Tak for tippet :) 

Nu kan jeg også skrive i Chrome. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg melder mig snart ud! Hvis ikke jeg kan bruge andet end Firefox, når jeg skal besvare beskeder, eller skrive indlæg. :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden:

Jeg melder mig snart ud! Hvis ikke jeg kan bruge andet end Firefox, når jeg skal besvare beskeder, eller skrive indlæg. :angry:

Kan du ikke bare gå i seng i et par dage, indtil det værste er overstået. Hans Christian skal alligevel have lidt frirum til at knalde sekretæren. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 31 minutter siden:

Hvis tekstfeltet er væk, så klik opdater eller tryk F5 (Cmd+R på Mac), så skulle alt gerne virke igen.

Kære Adm - fedte, fedte ;)

Må vi ikke godt få stjernen tilbage ? I detm indste i mobil versionen. Det er meget besværligt som det er nu, at få alle ulæste frem. 

Please :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

(en lille sidebemærkning: der er  en del der har skrevet med tekniske problemer til mig omkring opdateringen. Jeg kan ikke svare på dem overhovedet, det er kun Admin i ledelsen der kan svare på tekniske spg omkring opdateringen, skriv gerne her, så alle kan læse med om problemet, eller send en pm til Admin, hvis du af forskellige årsager ikke ønsker at skrive her)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kunne også være vildt rart, hvis ikke der dukkede en pop up op, når man ellers forsøger at lade som om at man i hvert fald ikke kigger på snavs og jeg HAR slået den fra, men det virker altså ikke? Og endnu mere rart ville det være, hvis den nye stalker funktion med at kunne se likes, den blev fjernet. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes altid EG får stalker præg hver gang der opdateres ... Føles lidt som at få en kikkert stukket op i r*ven :)

kan kun bifalde hvis stalkerne typerne i det mindste skal arbejde lidt for føden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er begyndt at få et irriterende og ret insisterende truthorn oppe i venstre hjørne af min skærm med spørgsmålet "vil du vise beskeder fra dette websted".

Hvad betyder det, og vigtigst: Hvordan slipper man af med truthornet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er begyndt at få et irriterende og ret insisterende truthorn oppe i venstre hjørne af min skærm med spørgsmålet "vil du vise beskeder fra dette websted".

Hvad betyder det, og vigtigst: Hvordan slipper man af med truthornet?

Ved at slukke computeren :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er begyndt at få et irriterende og ret insisterende truthorn oppe i venstre hjørne af min skærm med spørgsmålet "vil du vise beskeder fra dette websted".

Hvad betyder det, og vigtigst: Hvordan slipper man af med truthornet?

jeg vil også ha et horn at trutte i :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
kanonkongen skrev, for 38 minutter siden:

Ved at slukke computeren :lol: 

Ikke drille BX... Han får traumer... :D:lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 3 minutter siden:

Ikke drille BX... Han får traumer... :D:lol: 

Hej Delphi.

Okay jeg, skammer mig. Og sætter mig i hjørnet :lol::lol:

God aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 10 minutter siden:

Hej Delphi.

Okay jeg, skammer mig. Og sætter mig i hjørnet :lol::lol:

God aften.

KK

Så skal det være højre hjørne. I det venstre sidder jo truthornet :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg


Hvad er der sket med at man kunne se alle indlæg "siden sidst"?
Skal man nu skrive op i en notesbog hvad tid man var logget på sidst og klikke alle forum enkeltvis for at se hvad der er sket?

Jeg kan godt se at man kan vælge "aktivitet, ulæst indhold"
Men det er ikke helt det samme som før, det er mere uoverskueligt. Listen fylder simpelthen meget mere. Og man skal selv huske hvornår man var logget ind sidst. Desuden medtages de læste ikke, dvs. en post forsvinder fra listen hvis man læser den. Hvis man fx. afventer nye svar på en tråden imens man er logget ind, skal man gennemlæse listen for at se, at den ikke er der (hvis der ingen nye svar er). Det var nemmere før at se at der ikke var nogen svar endnu, idet den så stod med "ikke fed" skrift. Ingen nye svar på en tråd er jo også en information.

Jeg synes det var nemt før lige at logge ind, og så med et klik se hvad der var sket siden sidst.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt, at det ikke er uproblematisk at installere ny programvare. Folk, der har købt ny computer ved, hvad jeg mener.

Alt har sin tid, som "The Byrds" sang i 60'erne. Der er selvfølgelig større problemer, og der er mindre. Når Firmaet engang når så langt, ville det være en fantastisk, hvis "Nye indlæg" atter blev anbragt på et sted, som man ser, som det første, når man logger ind.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 28/10/2015 15.55.41:

Mobil fra Iphone. 

Når jeg trykker på den der menu med de mange streget, for at komme til "ulæste" så sker det ofte at jeg ikke kan se ordene "ulæste" eller hvad det nu er der skulle stå. Derimod står der "forum" 2 gange. Somme tider kommer "ulæste" op - men kun sommetider. 

 

Kan vi da ikke bare få den forrige version tilbage. Hvad godt nyt er der i denne opdatering????? 

Nu har jeg ikke mobil – kors da for en fed og afstressende fred jeg har i det daglige – men kunne man ikke rent teknisk tilrette dette? Vi kan vel ikke have, at f.eks Århuselskeren ikke kan gå ud og elske mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...