Hop til indhold
Brandmand

Louise, kneppedukke, gangbang osv.

Recommended Posts

Er jeg den eneste som har lagt mærke til at hun måske og er interesseret i K9? 

Undskyld mig, men er det ikke betegnelsen for sex med en hund?

Åh selvfølgelig, Kanine.

Jeg forstod det ikke, men tror du har ret.

Spændingen stiger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste som har lagt mærke til at hun måske og er interesseret i K9? 

Undskyld mig, men er det ikke betegnelsen for sex med en hund?

Det tror jeg nok det er, det er ihvertfald koden for politihunde i films,,,,,,( K9 - Canine = Hjørnetand, Canis = hund, deraf navnet )

Det er da bare ikke lovligt, vel?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg nok det er, det er ihvertfald koden for politihunde i films,,,,,,( K9 - Canine = Hjørnetand, Canis = hund, deraf navnet )

Det er da bare ikke lovligt, vel?

 

jeg tror da nu nok at sex med dyr er lovligt, og så faktisk næsten kun i Danmark stadig..!

men tager de (hendes alfons og Louise) den ikke over grænsen nu? 

Er en pige på 19 virkelig interesseret i det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror da nu nok at sex med dyr er lovligt, og så faktisk næsten kun i Danmark stadig..!

men tager de (hendes alfons og Louise) den ikke over grænsen nu? 

Er en pige på 19 virkelig interesseret i det? 

Formoder at kunne huske at det er blevet forbudt i sommer, men er ikke helt sikker.

Ja de personer har ingen grænser overhovedet.

Og ja det må hun jo være.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan se er K9 betegnelsen for en trænet hund. Hvad det betyder i forhold til hendes annonce ved jeg ikke.

Men så læs dog hendes annonce, linket først i tråden :)

Næsten til sidst står der : Måske også K9 :)

Hun fortæller i samme annonce at hun lige har fået en gabestok!

Nu er det korrekt at der ikke direkte skrives at hun tilbyder K9, så man kan jo vælge med vilje ikke at forstå nogetsomhelst, eller man kan vælge at læse mellem linierne og se hvad der faktisk menes......op til dig hvad du vil :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men så læs dog hendes annonce, linket først i tråden :)

Næsten til sidst står der : Måske også K9 :)

Hun fortæller i samme annonce at hun lige har fået en gabestok!

Nu er det korrekt at der ikke direkte skrives at hun tilbyder K9, så man kan jo vælge med vilje ikke at forstå nogetsomhelst, eller man kan vælge at læse mellem linierne og se hvad der faktisk menes......op til dig hvad du vil :)

 

Annoncen kan jo læses som man vil.....

jeg er IKK TIL ANAL .. måske også k9 ;-

Måske betyder det netop at hun ikke er til dyresex :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja mon ikke det noget bagmanden totalwild, som fik karantæne herinde står bag? Han har vist en meget livlig fantasi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg overvejer at tage til gangbang med Louise her på næste lørdag den 21/10? Er her slet ikke nogen der har været der tidligere (altså til GB) som kunne give et vink om, hvad jeg kan forvente? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer at tage til gangbang med Louise her på næste lørdag den 21/10? Er her slet ikke nogen der har været der tidligere (altså til GB) som kunne give et vink om, hvad jeg kan forvente? 

Jeg har fået lov til at deltage i tre GB med Louise, og jeg har skrevet om det hver gang:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/40628-gb-fredag-7-8-diana-louise-på-fyn-vkerteminde/

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/40446-nyt-gb-på-fyn/

 

 

Så du kan da starte der. Men kort sagt så er Louise en vidunderlig sexgudinde.

 

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer også kraftigt at tilmelde mig et gangbang med hende snart ! Billederne ser meget indbydende ud. 

Dog har jeg aldrig prøvet gangbang før, men en gang skal vel være den første. 

Er der nogen som har erfaringer med at fyrene som deltager, er lidt "vovede" ifht hinanden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er der nogen som har erfaringer med at fyrene som deltager, er lidt "vovede" ifht hinanden?

Hvis du har den slags lyster, så er det måske ikke lige et gangbang med en ganske vidunderlig sexet og fuldstændig vanvittigt liderlig pige som du skal opsøge som din første oplevelse i den verden.

Al jeres opmærksomhed bør være fokuseret på at tilfredsstille hende og tilfredsstille jer selv i hende.

Det fortjener hun og det fortjener I selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...