Hop til indhold
Brandmand

Louise, kneppedukke, gangbang osv.

Recommended Posts

Link til nyt GB: 

https://annoncelight.dk/showad/189986

 

Hvorfor er der støvsuget for anmeldelser om denne/disse piger? Jeg fulgte den noget uheldige tråd hvor de fik en måneds karantæne men det må da være længe overstået.

Jeg følger deres annoncering (er pt i udlandet) og ser de bevæger sig mere og mere i retning af eksperimenterende SM gangbang. Det er jo spændende og en klar mangelvare her i DK.

Hvorfor er der ingen beretninger?

Kunne en venlig sjæl skrive en anmeldelse her når ovennævnte GB har været afholdt?

Mvh,

Brandmand

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var den tråd der gav den karantæne som jeg henviste til i mit startende indlæg. Jeg burde nok have skrevet linket, sorry.

Men igen er der NYE erfaringer med SM setuppet? Og ja jeg har også bemærket at den anden pige er forsvundet ud af annonceringen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give Brandmand ret i, at det er spændende, at Louise nu tilbyder et eksperimenterende SM-Gangbang måske endda med en gabestok involveret i sexlegen. Det lyder meget interessant. Og meget kinky. Vi må håbe, at der melder sig mænd nok til, at det bliver gennemført. Og at der er nogen, som bagefter vil berette om det.

I forvejen har hun allerede i sine annoncer tilbudt sex med blindfold og desuden doggingsex på rastepladserne på Fyn, så det nye tilbud kan vel ses som en forlængelse af dette.

I følge annoncerne er det alt sammen fantasier som hun har, og gerne vil have afprøvet. Og mon ikke der har været rig lejlighed til at føre fantasierne ud i livet her i eftersommeren.

Jeg har desværre ikke selv erfaring med doggingsex, men jeg har fra en kvindelig bekendt ladet mig fortælle, at det er noget som mange kvinder tænder meget på, og der skulle i følge mange kilder, blandt andet DR P4 Fyn, være en voldsom sex-aktivitet på flere rastepladser. Både med piger, der bliver kneppet - og folk som kigger på. Det synes jeg er spændende.

Jeg oplevede den vidunderlige Louise tre gange i sommers i Kerteminde, og jeg kan kun gentage mig selv. Louise er det sødeste, kæreste, dejligste, yndigste, lækreste og mest sexede væsen som man kan forestille sig. Hun er så bedårende og helt utroligt liderlig, for nu at sige det lige ud.

At se hende ride en pik og langsomt bygge op til en orgasme er så fascinerende, og når hun kommer, så er der ingen vej tilbage. Det er hele hendes krop, der får orgasme, og hun lægger ingen bånd på sig selv, når det sker.

Hun er ganske simpelt en stjerne. En guldfisse. En sexdronning. En kneppedukke. En orgasmeprinsesse. En blowjob queen. Hun giver sig fuldstændigt hen når hun har sex, og gør ingen forskel på om manden er ung eller gammel. Tyk eller tynd. Alle får lov til at opleve hendes helt utrolige smilende sødme og hendes ubegrænsede saftige liderlighed.

Alle der ønsker det, får lov til at sprøjte deres sperm direkte ind i hendes dejlige søde mund, og hun sluger det med velbehag, eller lader os dele smagen af vores sperm, hvis vi gerne vil kysse hende efter vi har sprøjtet. Mine herrer, jeg siger jer. Det er frækt!

Et kig ind i hendes øjne er som at kigge direkte ind i solen. Man glemmer aldrig det syn.

Louise er både en uforglemmelig kæresteoplevelse og det varmeste og mest våde og liderlige sex man kan ønske sig.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Dirty Diana er dukket op i Århusområdet under navnet Rebecca.....uden gabestok og totalwilds rækkevidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dirty Diana er dukket op i Århusområdet under navnet Rebecca.....uden gabestok og totalwilds rækkevidde.

Har du et link?

Kan ikke lige søge hende frem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad får dig til at komme med en advarsel?

Hvis ikke du, som den lærde person jeg formoder du er, kan læse indad og har forstået det skrevne ord i tråden, men for en sikkerheds skyld, må jeg jo tegne og fortælle, 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/41264-louise19-en-af-de-små-prinsesser/?do=findComment&comment=332224 Dette indlæg fortæller ganske fint hvordan alfonsen/rufferen truer en bruger der tillader sig at spørge om en simpel ting som har vedkommendes interesse. 

Når man plejer omgang med den slags s..., så fortæller det en del om en selv.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke du, som den lærde person jeg formoder du er, kan læse indad og har forstået det skrevne ord i tråden, men for en sikkerheds skyld, må jeg jo tegne og fortælle, 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/41264-louise19-en-af-de-små-prinsesser/?do=findComment&comment=332224 Dette indlæg fortæller ganske fint hvordan alfonsen/rufferen truer en bruger der tillader sig at spørge om en simpel ting som har vedkommendes interesse. 

Når man plejer omgang med den slags s..., så fortæller det en del om en selv.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 

 

Sjovt som man kan læse forskelligt.

Jeg læser en dårlig kommunikation, men trusler er et stort ord.

Jeg har skrevet sammen med dem flere gange uden mislyde. Det er ikke det samme som at det ikke forekommer, jeg ser bare ikke en smoking gun ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som man kan læse forskelligt.

Jeg læser en dårlig kommunikation, men trusler er et stort ord.

Jeg har skrevet sammen med dem flere gange uden mislyde. Det er ikke det samme som at det ikke forekommer, jeg ser bare ikke en smoking gun ?

Jeg opfatter det som en trussel, på den måde det er formuleret. Og det gjorde den forurettede jo også.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opfatter det som en trussel, på den måde det er formuleret. Og det gjorde den forurettede jo også.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Husker udemærket den ophedet dialog, og at den forurettede opfattede sms'erne som værende af truende karakter. Det var vist også der man uddelte tænkepause.

Tænkte blot om der var dukket nyt op siden, det er der så åbenbart ikke.

Hæfter mig ved, at der synes at være meget stor spredning i opfattelsen af arrangementet ... lige fra de overstadige som dem TommyHansen leverer, pakket ind i rejsebeskrivelse af hvad der kan iattages gennem forruden på bilen når transporten fra det sydligst til nordligst fyn tilbagelægges, til de der finder anledning til at advare ...

Redigeret af Marqui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker udemærket den ophedet dialog, og at den forurettede opfattede sms'erne som værende af truende karakter. Det var vist også der man uddelte tænkepause.

Tænkte blot om der var dukket nyt op siden, det er der så åbenbart ikke.

Hæfter mig ved, at der synes at være meget stor spredning i opfattelsen af arrangementet ... lige fra de overstadige som dem TommyHansen leverer, pakket ind i rejsebeskrivelse af hvad der kan iattages gennem forruden på bilen når transporten fra det sydligst til nordligst fyn tilbagelægges, til de der finder anledning til at advare ...

Præcist!

Og så udviklingen mod SM, kan være meget slemt eller meget spændende.

Sån set derfor jeg startede tråden, håbede at fange nogen der havde været der og gerne for nyligt. Det sidste er ikke lykkedes endnu.

Jeg kan desværre ikke tage en for holdet pga fysisk afstand, men det kommer, det kommer :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg nu ret sikker på at hun ikke kan tilbyde :wink:

Det ved jeg så ikke noget om.

Men i "Hitchhikers Guide to The Galaxy" optræder der en computer der hedder Deep Thought. Den kommer frem til at svaret på livets og Universets gåde er: 42!

Så måske kan der ske magi i et lille sted i Århus S :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved jeg så ikke noget om.

Men i "Hitchhikers Guide to The Galaxy" optræder der en computer der hedder Deep Thought. Den kommer frem til at svaret på livets og Universets gåde er: 42!

Så måske kan der ske magi i et lille sted i Århus S :-)

 

Ja, man kan da prøve at spørge hvad hendes alder ganget med 2 er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste som har lagt mærke til at hun måske og er interesseret i K9? 

Undskyld mig, men er det ikke betegnelsen for sex med en hund?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...