Hop til indhold
Guest totalwild

GB Fredag 7-8. Diana & Louise på fyn v/kerteminde

Recommended Posts

Guest totalwild

GB ... så gør vi det igen fredag d.7-8-15 kl: 18.00 til 20.00 

GANGBANG

 

Louse : 19 år - 165 - 58 kg - a70.

Diana : 20 år - 155 - 43 kg - d75.

begge piger sutter uden og Diana (brunetten) må tages uden gummi, hun er dog ikk så glad for at sluge ;-) 

Louise må kun tages med GUMMI og dette er ikk til debat. sker det ,der er en som gør det eller presser på for at få lov uden, bliver personen fulgt til døren,

men Louise suttet og sluger med stor lyst . 

tilmelding bliver lavet lidt om pga for stor useriøsitet, så der vil blive krævet et depositum på 500 kr .

som skal betales på mobilpay eller afleveres personligt til mig chaufføren inden fredag. 

og dette vil self blive fratrukket prisen ved fremmøde.

skriv gb i tekst felt evt jeres mobil nr så vi ved hvem der har betalt.

dem der har været her før skal bare fortælle hvilken bil der holdt i indkørselsen . 

lidt vigtig info kom gerne 10 - 15 min før . gb går ikk igang før jeg er sikker på alle er her og 10 min over bliver døren låst. og så er det forsent uanset om du har betalt depositum eller ikk. 

lad være og sid og vent i bilen når du kommer så heller kom ind ;-)

depositum bliver ikk refunderet ved udblivelse. 

 

mobil : 42306708

mail : [email protected]

frække hilsner fra os 3 ;-) 

Diana - Louise & chaufføren

 

 

                            

 

 

 

 

 

 

Redigeret af totalwild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

Kommer i ikke til Jylland ( Evt omkring Aarhus snart )

en eller anden dag gør vi ;-) vi skal bare ha fundet et egnet sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

en eller anden dag gør vi ;-) vi skal bare ha fundet et egnet sted

Lyder godt. Det vil jeg glæde mig til !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

 

det samlede beløb er 1500 kr ud af dem skal de 500 sendes eller afleveres inden som depos

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

Hey.

Du skriver 500 i depositum, er det så det samlede beløb ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

To spørgsmål:

1) Er det danske piger?

2) Er der chance for, at I kommer til Sjælland på et tidspunkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

de er begge too danske og ja det er ikk umuligt vi arbejder på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

de er begge too danske og ja det er ikk umuligt vi arbejder på det

Kanon!! Jeg håber MEGET, at de to skønheder kommer til Sjælland med deres spændende GB-set-up :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

lidt surt i kræver depositum når der ikke er velideret eksistens :-) det afholder mig fra fremmøde

det er fint nok med miss hell fordi hendes seriøsitet er total - og når jeg ved i findes er jeg også frisk

men ikke denne gang

I ser ellers lækre ud og det lyder som et super party

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anders, hvis du nu søger herinde så finder du flere beretninger om de 2 lækre tøser.

 

Så er det hvis valideret fra flere sider, ellers så spørg Tommy herindefra eller læs nogle af hans gribende beretninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

lidt surt i kræver depositum når der ikke er velideret eksistens :-) det afholder mig fra fremmøde

det er fint nok med miss hell fordi hendes seriøsitet er total - og når jeg ved i findes er jeg også frisk

men ikke denne gang

I ser ellers lækre ud og det lyder som et super party

skriver du 9 min før start ;-) hvis du havde været seriøs så havde du kigger lidt rundt herinde først. 

 

Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

skriver du 9 min før start ;-) hvis du havde været seriøs så havde du kigger lidt rundt herinde først. 

 

Rasmus

Var i med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bilen kender efterhånden vejen selv, når vi skal ud og have en fræk oplevelse på Nordøstfyn. Først det lange og kedelige stykke op af bakke på motorvejen for at komme ud og væk fra Svendborg.

Så under den berømte hasselmusbro, også kendt som Kavalergangen – en betegnelse man først rigtig forstår, når man har set den i virkeligheden - og dernæst forbi afkørslerne til de mindre bysamfund Stenstrup og Kværndrup.

Så er der et langt, fladt stykke motorvej forbi Ringe og Årslev, inden man når til den store afkørsel syd for Odense, hvor man normalt bliver ledt enten til Jylland eller Sjælland, når der er gangbang på de kanter.

Men vi skal videre i dag. Helt derhen hvor den Fynske Motorvej stopper og bliver til et almindelig stykke landevej igen. Forbi Odense Congress Center, Fynsværket, Tietgenbyen og Åsum, hvor højhusene fra Vollsmose kommer til syne i horisonten, når man kigger ud af den venstre bilrude.

Så når man krydset ved den gamle landevej til Kerteminde, hvor man drejer til højre, og allerede i løbet af de næste par minutter begynder kæmpekranerne fra Lindø at tårne sig op ude i horisonten. Så ved man, at der ikke er langt igen, før man selv bliver løftet op på vellystens og liderlighedens bølger.

Man skal bare igennem et par lyskryds og dernæst forbi et vejstykke til højre på kysten, hvor en snes Kerteminde-familier åbenbart har fået lov til at bygge deres huse helt ud til vandkanten. Lad os håbe, at vandstanden ikke stiger alt for meget lige der i de kommende år, for så er der vist fare for, at de huse vil blive slemt vandskadede. Men skulle beboerne løbe tør for mad en aften, så kan de i hvert fald forsyne sig på burgerrestauranten Route 165, der ligger på den modsatte side af vejen.

For fremtiden vil jeg aldrig kunne høre ordet ”Kerteminde” eller se billeder af kranen ved Lindø, uden at tænke på de to dejlige sommermisser, som har forsødet sommeren 2015 for mig.

Det kan godt være, at Kerteminde mest er kendt for netop Lindø, store isvafler og fiskerpigen Amanda, der står som statue i byen. Men i mine øjne burde bystyret i stedet rejse statuer af Louise og Diana, som i vore dage er en betydelig større attraktion end den gamle fiskerpige med tørklædet om hovedet.

Diana er den mørkhårede, yndige, lille petit pige med de kønne mørke øjne, de dejlige, runde og bløde bryster, og ikke mindst den blide, perlende stemme og latter. Hun er så kær, at man bare har lyst til at løfte hende op og kramme hende og slikke hende over hele kroppen. Men tag ikke fejl. Hun er en bedårende sextrold. Hendes krop er udsmykket med drabelige tatoveringer, og når hun sutter pik og bliver kneppet, så fornemmer man en liderlighed, som er meget dyb og inderlig. Det så man meget tydeligt i går.

Det samme kan man i høj grad sige om blondinen Louise med den gyldne kusse og den dejlige, lille faste mås. Hun er sexakrobaten, sexkillingen, spermelskeren, sutteeksperten eller bare slet og ret: orgasmegrisen. Kært barn har i den forbindelse mange navne. Når hun lukker op for sluserne og lader orgasmerne komme brusende, så er det med at komme i dækning. Så er det lige så svært at stoppe som et løbsk godstog. Både lydmæssigt og rent fysisk er der her tale om feminine urkræfter, som slippes løs, når hun kommer med et brag. Og den heldige mand, der får lov til at have sin pik i munden på hende samtidig med, får en oplevelse for livet.

Bare det at holde hende i hånden, imens orgasmen gennemryster hendes krop, er så ualmindeligt frækt og liderligt. Hos hende fornemmer man en anden og langt mere raffineret form for seksualitet og sexlyst, som vi mænd, med vores ret primitive følelser, slet ikke er i stand til at nå i nærheden af.

Dette har jeg oplevet to gange indtil videre, og i går var det så tredje gang, at de frække piger lavede gangbang i Kerteminde. Jeg har, for at sige det lige ud, været så liderlig hele ugen, og jeg har haft lyst til at onanere masser af gange, men jeg har også gerne villet forsøge at opspare en ordentlig ladning sperm, som kunne lande i Louises mund i aftes, så jeg har holdt igen hele ugen.

Det har været svært. Særligt torsdag aften, hvor en bekendt sendte et link til en lille fræk film, hvor en tysk pige giver en fyr et blowjob i et tog, og hvor man kan se, at hun har lidt sperm siddende på hagen efter fyren er kommet.

Jeg ved såmænd heller ikke om det gør nogen forskel, om man onanerer lidt eller meget, med hensyn til mængden af sperm, men jeg kom i hvert fald to gange i løbet af de to timer i går. En gang ud over Dianas dejlige bryster, som derefter blev smurt ind i min sperm, og anden gang i munden på den skønne Louise, hvorefter hun med en grådig mund og tunge slikkede den helt ren for sperm. Hun elsker sperm, og hun sluger hver en dråbe, når man fyrer en ladning af.

Det er skægt at betragte mændene, når de møder op på stedet i minutterne inden man starter på et gangbang. Man kan nogle gange ligefrem se, at folk sidder i deres biler ude på vejen inden de får taget mod til sig, og åbner døren for at gå hen og ringe på døren.

Jeg ved fra mig selv, at det kræver overvindelse at bryde ud af sin comfort zone, og første gang ringe på døren for at deltage i sådan et arrangement. Man har alle mulige tanker kørende i hovedet? Hvad tænker de andre mænd? Hvad tænker pigerne? Kan vi få pikkene til at lystre? Hvordan kommer det hele til at foregå?

Det er helt naturligt, at man stiller sig selv den slags spørgsmål, men har man først en gang taget springet, så vil man aldrig fortryde det, og man vil være gangbang-fan resten af livet.

Det er også meget forskelligt hvor meget tøj mændene har på, og hvor hurtige de er til at smide det, så man kan komme i gang. Selv har jeg i sommer bare haft jeans, t-shirt og sandaler på. Så der går højst ti sekunder inden jeg har smidt det.

Men andre har været iført meget mere tøj. Nogle beholder ligefrem en t-shirt på. Det synes jeg er lidt ufikst, men dem om det. Pigerne er heldigvis helt nøgne. Det er trods alt det vigtigste. Som enhver kunstner ved, så er den nøgne kvindekrop det smukkeste i verden. Der findes vel næppe et mere populært motiv blandt alle de berømte malere, der findes.

I går var vi igen en lille sluttet flok, der nød de dejlige piger. De lagde sig begge til en start på sengen, så vi kunne pille undertøjet af dem, og med det samme var der en mand, der gav sig til at slikke Dianas fisse, mens Louise straks fik en stiv pik i munden.

Sådan fortsatte det de næste to timer, dog med en kort pause undervejs. Men pausen blev meget kort, for Louise kunne næsten ikke vente med at komme tilbage til soveværelset for at få mere pik. På et tidspunkt sad begge piger ved siden af hinanden og red pik på hver deres mand. Det var et utroligt frækt at se på. De nåede også lige at kysse hinanden i mens og lege med hinandens bryster.

Men udover dette rent visuelle højdepunkt, så blev de grundigt kneppet i næsten enhver tænkelig stilling undervejs, ligesom deres dejlige kroppe blev smurt ind i glidecreme ofte. Dels for at det kunne virke lidt afkølende, men også for fisserne kunne være velsmurte.

Diana havde i den grad kastet hæmningerne overbord denne gang, og lod sig rive med af stemningen. Det er fantastisk med så meget liderlighed i så lille en krop. Særligt mens hun red pik på en ung fyr med en stor pik fornemmede man, at hun nød det, og det var smukt bare at se farvekontrasten mellem hendes lille, brune krop, som bevægede sig voldsomt frem og tilbage på den unge fyr, som ikke har nået at være meget i solen denne sommer.

Nymfomanen Louise fik igen den ene forrygende orgasme efter den anden. I går havde vi slet ikke vibratoren i brug, og alligevel buldrede hun derudaf og kom gang på gang. At betragte hendes ansigt og kigge hende i øjnene når orgasmerne kommer er fantastisk. Hun er i forvejen meget smuk, men hun er om muligt endnu smukkere, når det går løs.

I går fik hun slikket fisse af en mand, der lå ryggen på sengen i mindst et kvarter, med hendes fisse presset med over hovedet, mens han med en utrættelig tunge slikkede løs. Vi andre havde også fået lov undervejs, ligesom vi efter bedste evne havde leget med fingrene op i hendes fisse. Det er ikke alle piger, der er lige begejstrede for dette, men heldigvis giver hun os lov til det.

Som de andre gange, så var det varmt i det lille soveværelse, så vi fik åbnet vinduet, så det kunne køle en lille smule ned. De liderlige lyde fra soveværelset kunne vi ikke undertrykke, men ifølge arrangøren, så var naboen i sommerhus, men havde de været hjemme, så havde de ikke kunnet undgå at høre gennem hækken hvad der skete.

Alt godt får en ende. Det gjorde det også i går, men alle mændene var meget tilfredse og helt udtømte. Jeg tror i hvert fald, at vi fik mindst to udløsninger pr. mand, nogle måske flere og pigernes orgasmer har jeg slet ikke tal på.

Derefter et kort bad, for at skylle sveden af kroppen. Så fik vi en lille snak i stuen, inden vi drog videre hjem til hvert vores hjemsted. Jeg håber de skønne tøser er indstillet på at lave flere gangbangs i fremtiden, selvom hverdagen for alvor starter igen i næste uge.

Apropos de store isvafler, så kørte jeg først ind til byen for at smage en af de berømte isvafler, inden jeg kørte helt sydpå til Svendborg. Som jeg stod der i køen ude på gaden, så tænkte jeg på alle de smukke kvinder, som stod der med deres mænd og deres børn. Gad vide om mange af dem ikke har en hemmelig drøm om at være centrum i et gangbang? Mon de drømmer om bare en gang at slippe alle hæmninger løs, og bare lade sig kneppe af så mange mænd som muligt. Jeg vil næsten tro, at ni ud af ti kvinder har den slags drømme, men desværre mangler mange af dem modet eller muligheden for at få afprøvet deres drøm.

På samme måde tror jeg at alle mændene i køen har haft drømme om, at være sammen med en masse andre liderlige mænd om at kneppe en eller flere liderlige kvinder. Men igen mangler mange af dem modet til at gøre drømmen til alvor. Men de skulle prøve det. Det er fantastisk.

Da jeg nåede Svendborg var jeg stadig meget opstemt, og kunne bestemt ikke sove, så jeg gik ned på Restaurant Børsen og fik en enkelt meget kold og læskende fadøl, inden jeg kørte hjem og lagde mig til at sove, mens jeg så billedet af Lousies gyldne kusse for mit indre syn.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Tommy.vil bare lige rose dig for din ualmindelige velskrevne anmeldelse fra din tur til Kerteminde.det lyder som en rigtig super oplevelse,man bliver helt misundelig.forsat god lørdag,din er sikkert rigtig god efter gårdsdagens oplevelse.hilsen henrik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

takker for de fine og velskreven og skulle hilse mange gange fra pigerne. og som du skrev er ferien ved og være slut og den virkelige verden nærmer sig hastig. 

og dermed os hverdagen for pigerne og mig. så der kommer nok til og gå lidt inden vi laver et nyt gb men vi vil gøre hvad vi kan for både og lave ene aftaler og trekanter og self os gb. pigerne er rigtig glade over den store om tale de får. de giver dem kun mere og mere lyst til og lave mere. 

og i fremtiden kommer der nogen setups op som vi har snakket om , for det meste er det fantasier pigerne har og gerne vil havde udlevet. jeg skal nok skåne jer for og røbe noget af det her ;-) . det vil komme til og fremgå af de annoncer der kommer op .

rigtig mange frække hilsner fra 

                                                        Diana - Louise & chaufføren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...