Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle 

Så kom der mere info om det næste GB de 2 piger afholder: 

https://annoncelight.dk/showad/189040

Vil man læse mere om en brugers oplevelser fra første GB:

 

Jeg skal ikke selv med selvom de billeder da ser meget lokkende ud ( snyd ikke jer selv for at klikke på profilnavnet ) 

Igen, jeg skal ikke selv med -så blot en serviceinfo jeg tror mange af jer har ventet på

*** Blev lige forblændet af billederne *** Måske man lige skal være opmærksom på de har skrevet: vi kunne godt tænke os og lave et slags åben gb her i weekenden ,hvor i bare kommer og knepper løs og går igen når i er kommet

Redigeret af Donderdag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja priserne er da blevet skruet godt i vejret.... Og det samme med risikoen for clamydia mv. for de der tør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil godt undskylde. 

Jeg har gjort dem der arrangerer det uret, sætningen i sin helhed lyder: 

vi kunne godt tænke os og lave et slags åben gb her i weekenden ,hvor i bare kommer og knepper løs og går igen når i er kommet, hurtig hårdt knep ;-) eller et godt gb med så mange som muligt i 2 timer.. men ved ikk endnu kommer an på tilslutning. 

Så de ligger også op til et GB i alm. stil, hvis det er det der er interesse for. Jeg har i mit første indlæg desværre vildledt folk der ikke har læst hele annoncen

Så undskyld til Diana og veninde hvis de læser med herinde ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har indrykket præcis den samme annonce i dag, så vi ved jo ikke om der overhovedet bliver et GB.

Skriv og meld dig til, så er der større sandsynlighed for at der kommer tilmeldinger nok.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv og meld dig til, så er der større sandsynlighed for at der kommer tilmeldinger nok.....

Det gjorde jeg også i går. Men der har åbenbart ikke været nok tilmeldinger, for nu har de slettet alt om GB i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu er den rettet igen - denne gang er tidspunktet fjernet.

Jeg har tilmeldt mig på mail men har intet hørt. Jeg kører ikke 2 1/2 time til Kerteminde for at vende om og køre 2 1/2 time hjem igen fordi der ikke er nogen adresse at køre efter...

 

Hvis pigerne kan bestemme sig for at holde GB en dag hvor jeg kan komme er jeg med, men på grund af den lange køretur vil jeg have en mere klar udmelding!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi var en lille gruppe mænd, der mødtes i eftermiddags for at have et gangbang med de to fantastiske tøser i Kerteminde. Om det var den pludselig tilbagevendte sommervarme, eller det, at arrangementet blev holdt en søndag eftermiddag, som forhindrede flere i at dukke op, ved jeg ikke. Men i hvert fald ved jeg, at de mænd, der var til stede, fik fuld valuta for pengene.

Den skønne brunette, der anvender kunstnernavnet Diana, havde overvundet sine tandsmerter fra sidst, så hun kunne i den grad vise sine evner som piksutter i dag. Blondinen, der anvender kunstnernavnet Louise, gjorde det samme. Du godeste, hvor kan de tøser dog sutte pik. 

Diana fik sin sag for med det samme med et par store pikke, og jeg slikkede fisse på hende imens og legede med fingeren oppe i den. Det var en kønt syn, med det lille fregnede ansigt og så de stive pikke, der med voldsom kraft bevægede sig ind i hendes mund. Om det er hende, der sutter eller hendes mund, der bliver kneppet, kan være svært at afgøre. Siden blev hun i den grad også doggy-kneppet af en af mændene, så man kunne nyde synet af de dejlige bryster mens de gyngede blidt frem og tilbage.

Imens var Louise i sving med de andre fyre. Det var varmt i soveværelset. Det var det også sidst, men i dag brugte vi glidecreme som en slags afkøling på pigernes kroppe. Det var en skøn følelse at massere Dianas bløde bryster når de er smurt ind i creme, og Louise røvbalder er så indbydende når de glinser af creme.

Louise vil også hellere end gerne sutte pik, og vi måtte komme i munden på hende i dag. Og hun slugte. Jeg fik et skønt blowjob af hende, som skulle slutte med, at jeg ville sprøjte hende i munden, en desværre ramte jeg vist nok lidt ved siden af. Men det var en pæn ladning, sagde de andre.

Lige som sidst, så fik vi lov til at bruge stavvibratoren på Louises kusse. Først fik de unge fremmødte superkneppere dog lov til at kneppe hende uden teknikkens indblanding, men så kom det magiske apparat frem fra skabet. I første omgang var det arrangøren, der viste hvordan det skulle gøres. Han gav hende først to orgasmer, men siden fik jeg den ære at få lov til at bruge apparatet på hende. En anden af de tilstedeværende mænd havde selvfølgelig pikken i munden på hende imens arrangøren kørte løs, og vi holdt fast i både ben og arme på hende, så energien i hendes orgasmespjæt  blev i kroppen. Det er fantastisk at se den pige få orgasme, og se hvordan orgasmen opbygges i kroppen på hende, mens de små lyde fra munden og andre små ryk med kroppen signalerer, at noget stort er på vej.

Vi sænkede tempoet en lille smule, og hyggesnakkede et par minutter, fik åbnet et vindue, så vi kunne få lidt frisk luft ind i rummet, men så var det min tur til at bruge vibratoren. Den fyr, der fik suttet pik imens, havde fornøjelsen af, at begge piger slikkede ham på skift, mens Louise fik endnu en orgasme, og jeg tror endda også, at Diana fik slikket fisse samtidig.

Efter dette fantastiske visuelle og lydmæssige højdepunkt blev pigerne bogstaveligt talt gennemkneppet et par gange af de to unge superkneppere, mens jeg slikkede Louise igen, og vi sluttede festen af med, at en af fyrene skød en kæmpe ladning sperm af i munden på hende, mens jeg lå med den bedste udsigt man kan tænke sig i denne verden; nemlig til Louises gyldne kusse, mens jeg holdt mine hænder om hendes bløde lår. Som en dygtig pige, så slugte hun det meste, men en stor klat sad tilbage på kinden, og jeg fik lov til at slikke klatten af og kysse hende som afslutning.

Så fik vi mulighed for at få vasket sveden af vores kroppe, inden der ventede en velfortjent kold Albani-dåseøl i stuen. Vi er jo lokalpatrioter, os fynboer.

Tak til begge piger og arrangøren for en fantastisk eftermiddag. Pigerne er en lang køretur værd. Det kan jeg roligt sige uden at overdrive.

 

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt at jeg ikke kunne være med. Lyder som nogle gode timer. Kender jo pigerne og kun for noget godt. 

 

Satster på at være med næste gang :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

for lige og gøre en meget lang historie kort og komme lidt af de her beskyldninger til livs, fra de personer som indikere det ene og andet herinde ang os tre. om hvad vi er og hvad det koster osv og om jeg er en pimp osv. uden og ane hvem i snakker om og ej heller har mødt os tre. 

ser i vi er 3 rigtig gode venner. vi gør det her fordi vi har lyst og fordi pigerne tænder enormt på det lige som jeg selv gør. og ja det koster lidt og deltage det er vel ikk for meget forlangt. jeg ved godt der er rigtig mange herinde og på de andre site der self ikk har råd til det og derfor kommer med div ting ang det . og til dem der siger vi har sat priser i vejret. det passer ikk tvært imod har vi sat dem ned . 

som sagt er vi 3 rigtig gode venner der gør det her. og en af de andre grunde til jeg os er med, er jeg fungere os som deres sikkerhed. de vil ikk gøre det her uden jeg ville deltage, det var et af deres krav. så kald mig pimp eller hvad i har lyst. til jer som ikk har råd til det ene og andet men kun sidder  herinde for at nedgøre folk i slet ikk kender til på nogen måder.  i kan jo istedet for lige læse hvad alle andre skriver om de besøg og erfaringer de har gjort sig med og besøge os .

annoncen bliver som regel lukket et par timer før vi holder gb . da hverken jeg eller pigerne har tid og ved af erfaring at de fleste alligevel ikk kan nå det inden aftalt tid  når de først skriver en time før gb bliver afholdt. og det er os for at komme hyggeskriverne til livs som ikk vil noget alligevel andet en lidt fræk chat om det. 

ja der var lige lidt surt opstød herfra efter lidt gennem gang på sitet. 

og pigerne og jeg er rigtig meget glade for alle de gode anmeldelser vi har fået og det er begge piger stolt af . dem håber vi på at der kommer rigtig mange flere af. 

så kan i ha en rigtig god dag allesammen 

                  de bedste hilsner fra os 3 ... 

 

                                                                  Diana - Louise & chaufføren    

                                     [email protected]     42306708

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

og til alle dem vi ikk har fået noget og svare på mail .. beklager jeg gør mit bedste men der kommer rigtig mange mails .. og desværre er største delen af dem useriøse , det kan jeg self ikk se før det viser sig de ikk dukker op . men gør hvad vi kan for at nå alle .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja OK men hvad er prisen nu da den er nedsat? i Mariager ved det første GB var prisen 1000,- for 2 timer. Der var der ca. 17-18 fremmødte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

det er helt rigtig prisen var 1000 kr der .. hvis du synes 1500 kr per mand for to piger i 2 timer er for meget. så indikere det bare du ikk har ret meget respekt overfor de piger i den her brance. og jeg vil til en hver tid påstå de her to piger er meget mere værd en 1500 kr. 

og jeg ser os sådan på at skal der skændes om prisen for det med en person, så står det jo denne frit for og finde noget andet. og et godt råd inden man skriver er lige og stille sig selv det spørgsmål .. HAR JEG RÅD.. hvis du ikk har så vent med og skriv til du har . det er total spild af pigernes tid og alle mulige andre at begynde og tigge om pris. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

prisen er 1500 kr og den bliver ikk billigere .. det er sgu ret hårdt for en pige og ligge og blive knaldet af 18 mænd i 2 timer ikk og i mariager var det 2.5 time. så synes det er helt på sin plads de bliver belønnet for det. men troede du mente prisen på annoncelight var for dyr for den har vi netop nedsat for nogen dage siden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Jeg synes at prisen i Mariager var et godt tilbud, dog medførte det jo trængsel fordi der kom 18 mand. Synes da helt sikkert at pigerne er 1500,- værd, især hvis der kommer lidt færre mænd så det er til at komme til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...