Hop til indhold
Didde

Helt ny i Gang bang - Herning den 16. september

Recommended Posts

eij... Opdager så nu at den fine lange præsentations tekst jeg havde skrevet i indlægget er forsvundet... Så det må I have tilgode til jeg kommer til en computer istedet for mobilen... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg endelig kommet til en computer og kan skrive min lille præsentation af mig selv.

Jeg er 34 somre, smilende og sexglad.

Jeg er hende som stort set siden jeg var 15 år har været i fast parforhold, med korte pauser. Der har desværre ikke været de store seksuelle udfoldelser i de forhold.

For næsten 3 år siden blev jeg single, og har brugt tiden på at udforske mig selv, og mere og mere af den seksuelle verden.

Jeg er begyndt at udleve nogle af mine fantasier. I foråret fik jeg langt om længe taget min analmødom, det har helt sikkert gjort mig sulten efter mere.

Gangbang har været en fantasi for mig i rigtig mange år, og derfor har jeg nu endelig fået taget mig mod til. Og glæder mig helt vildt.

En anden ting som jeg håber at få opfyldt er en sandwish, som jeg endnu ikke har prøvet, så håber meget at der kommer nogle som er friske på at give mig den oplevelse også.

Jeg vil være blindfolded under hele gangbanget.

Ellers kan jeg fortælle at jeg har store naturlige bryster, er erotisk buttet og tungepiercet.

Håber dette bliver det første af mange lækre gangbangs - og glæder mig helt vildt til at mærke en masse hænder, tunger og dejlige pikke.

Kram Didde

Del dette indlæg


Link til indlæg

øv øv øv ingen svar retur fra de 5 tilmeldte så vi prøver at flytte det en uge... Skal nok lige komme med mere info senere... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg foreslå dig at komme til Hovedstaden? Jeg har fornemmelsen at dit GB drukner lidt i de utal af GB der er i Jylland for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi hi - skal nok komme til hovedstaden på et tidspunkt :) Men her første gang starter jeg i det hjemlige område :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja jeg var tilmeldt og bekræftede også at jeg var med, og fik så aflysning

ca 2 timer før, det var da surt show..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja jeg var tilmeldt og bekræftede også at jeg var med, og fik så aflysning

ca 2 timer før, det var da surt show..

Ja useriøsiteten længe leve, det er ikke første gang det er set..

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har fornemmelsen at dit GB drukner lidt i de utal af GB der er i Jylland for tiden.

Ikke i Herning eller midtjylland - men det kan så også være at vi mere er til oneonone :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også tilmeldt og havde glædet mig, men det blev aflyst da vi kun var 2. Det er nok for lidt når det holdes på hotel. Jo der er mange der vil lave gb. Didde: du er ikke fortabt. Hvis du kommer til en af swingerklubberne er der gode muligheder for gb. Vil du det, og mangler du en at følges med uforpligtende, må du gerne skrive til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også tilmeldt og havde glædet mig, men det blev aflyst da vi kun var 2. Det er nok for lidt når det holdes på hotel. Jo der er mange der vil lave gb. Didde: du er ikke fortabt. Hvis du kommer til en af swingerklubberne er der gode muligheder for gb. Vil du det, og mangler du en at følges med uforpligtende, må du gerne skrive til mig.

Hvis nu hun tænder på også at tjene lidt gryn og ikke gider de halvmørke lokaler, det normalt foregår i på div. swingerklubber, hvor man knapt kan se forskel på for og bag - er det nok ikke så interessant.

Men der er jo nogen, der betaler en glædespige for at tage med på swingerclub, selvom det vist ikke er velset alle steder at ankomme med skiftende partnere :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke lige tænkt på den mulighed. Der er altså både lyse og mørke lokaler i Swingerklubberne. Jeg er ret sikker på at swingerklubberne er ligeglad med hvem man kommer med som partner. Men jeg tror heller ikke at de bryder sig om at der sidder købepiger i deres bar - har hverken set eller hørt om det. De piger der melder sig til gb i Herning og Vejle er en ganske alm. "fru Jensen" kvinde, eller en voksen skolepige. Pengene/indskud er blot til udgifter og lommepenge. Så har det også en funktion som si idet at de fyre der ingen overskud har bliver siet fra. Vil en kvinde opleve et gb er der gode muligheder ved indmeldelse i Scor.dk, eller i swingerklub. For resten så er kvinderne vilde med det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja jeg var tilmeldt og bekræftede også at jeg var med, og fik så aflysning

ca 2 timer før, det var da surt show..

Det er jeg virkelig ked af at høre... Men en er desværre ikke helt nok til et GB.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

synes du skal flytte dit link til et indlæg lavet dertil.. Det andet er dårlig stil... :)

Og er skam meget seriøst omkring at få dette GB op og kører... Men savner måske lidt seriøsitet ved tilmelding hos nogle... :) Hvis man dog bare kunne regne med dem som tilmeldte sig... :)

Redigeret af Didde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også tilmeldt og havde glædet mig, men det blev aflyst da vi kun var 2. Det er nok for lidt når det holdes på hotel. Jo der er mange der vil lave gb. Didde: du er ikke fortabt. Hvis du kommer til en af swingerklubberne er der gode muligheder for gb. Vil du det, og mangler du en at følges med uforpligtende, må du gerne skrive til mig.

Igen er jeg rigtig ked af at det blev aflyst... Men to mænd til to timer ville næsten være synd for jer... ;) og det er et gb jeg ønsker og ikke blot en trekant... ;)

Og selvfølgelig går der penge til hotelværelset. Set-up'et med at det foregår på et hotelværelse er en del af oplevelsen for mit vedkommende... Kunne også være i det fri, men synes ikke rigtig vejret er til det pt... ;)

Der er flere grunde til at jeg tager mig betalt for det...

En af dem er at jeg synes det sikre at det er serøse deltagere som kommer og deltager.

Da jeg har arbejde og fritidsaktiviteter hvor det desværre ikke er velset ønsker jeg ikke at tage i swingerklub, og tror også på at betaler man så sikre man også en vis form for anonymitet... Fra begge sidder... :)

Jeg har alm job ved siden af, så pengene går til selvforkælelse, frækt lingeri til næste gang og lign.

og til sidst er også en del af den fantasi jeg har om at blive "brugt"... At man "står" lige efter... Har desværre oplevet at tidligere forhold kun bygget på sex følte den ene part altid at man skyldte den anden... Enten i form af informationomkring sig selv eller tjenester eller lign... Så dette kommer man også udover ved dette... :)

Håber I vil tage godt imod min ærlighed omkring mit synspunkt på emnet... :)

 

 

Ps er på scor privat men synes ikke ligefrem at det er gb tilbud jeg vælter mig i.. :)

Redigeret af Didde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og til allersidst... Vi vil forsøge igen i Herning, men nok en lørdag i stedet for... Så snart vi har fundet en dato skal jeg nok give besked... :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...