Hop til indhold
Gæst

Spørgsmål.. hvis man må

Recommended Posts

Gæst

Jeg overvejer at lave et GB med en veninde( hun er ikke bruger herinde) i Hadsten eller et lign. hotel eller noget.

 Det skulle være et GB uden gummi, for det er det hun tænder på.

Hun er en pæn, lyshåret amatør sidst i 30erne, har aldrig prøvet sådan noget før.. hun tager den i alle huller, sluger også.. men hun tænder hovedsagligt på på ægte creampie, og at næste fyr står klar efter den 1. altså med sloppy seconds..

 

 Er der interesse for den slags?  hvor mange tror i vil deltage, og hvad skal det koste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Det skulle være et GB uden gummi, for det er det hun tænder på.

Jeg tror hun i det mindste bør fastholde at anal, skal være med gummi, da det er den vej er størst risiko for smitte med div. kønssygdomme - f.eks. ses syfilis hovedsageligt i homomiljøet, hvor bareback desværre er ret udbredt.

Men ellers er det jo bare at finde et sted - et sommerhus fremfor hotel, kunne være mere diskret - tage nogle fotos og lave en annonce på annoncelight :wink:

Evt. kunne I jo også starte op i en swingerclub, men hvis hun tænder på at hun også gerne vil kunne se hvem hun er sammen med - er de steder desværre ofte ret dunkelt oplyste - men rart for pigerne at have en fyr med til at styre løjerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja den med gummi på analt er nok en god idet.. det gør det også muligt at skifte lidt frem og tilbage.. Men jeg tror da ikke at smitterisikoen her er større end ellers.

 Det med sommerhuset lyder lidt som et småpebret indskud, og kan hun tjene penge på den slags i en klub. Det er vist ikke tilladt. 

Hun vil nemlig gerne tjene på det også ;-)

Jeg kan se at der tit et GB i vejle, også idag med en ret smuk pige.. Så velskabt er hun dog heller ikke men alm. køn, høj og blond. Men hvor mange tror i man vil kunne stable sammen til om sådan et arrangement?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne jo skrive en PM til GB - Peter. Han vil sikkert gerne fortælle dig om alle de praktiske ting. Har selv hilst på ham i Vejle og må sige han virkelig er en flink fyr :)

Hoteller / moteller er ikke en god ide, da disse steder ikke må have sexarbejdere og du kan være uheldig at blive bedt om at slutte arrangementet og forlade stedet.

Personligt ville jeg ikke deltage, når det hele er uden gummi. Jeg gider ikke bruge andre fyres sæd som glidecreame..........

Men hver sin smag og intet ondt i det :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja den med gummi på analt er nok en god idet.. det gør det også muligt at skifte lidt frem og tilbage.. Men jeg tror da ikke at smitterisikoen her er større end ellers.

 Det med sommerhuset lyder lidt som et småpebret indskud, og kan hun tjene penge på den slags i en klub. Det er vist ikke tilladt. 

Hun vil nemlig gerne tjene på det også ;-)

Hvis I ikke ved at smitterisikoen ved anal-sex er mange gange større end ved alm. samleje, så burde I slet ikke begive jer ud i købesexverdenen - og så er der også det at tilbyder I analsex uden gummi - så vil I netop tiltrække de typer, der i forvejen gør en del i det og som derfor i noget højere grad end andre kan være smittebærere + at alle de andre almindelige kunder vil holde sig langt væk.

Ja, desværre er der ikke så megen kutyme i DK for at udleje et sommerhus i en dag eller 2 - og hvis, så koster det næsten det samme som en uge - men det kunne være at nogen privat havde et sommerhus, kendte nogen, der kender nogen osv.

Jeg foreslog det med swingerklubben, fordi det lød som om din veninde i det hele taget aldrig havde prøvet GB - og så er det nok lidt voldsomt at starte ud med at tage betaling for det.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis I ikke ved at smitterisikoen ved anal-sex er mange gange større end ved alm. samleje, så burde I slet ikke begive jer ud i købesexverdenen - og så er der også det at tilbyder I analsex uden gummi - så vil I netop tiltrække de typer, der i forvejen gør en del i det og som derfor i noget højere grad end andre kan være smittebærere + at alle de andre almindelige kunder vil holde sig langt væk.

Ja, desværre er der ikke så megen kutyme i DK for at udleje et sommerhus i en dag eller 2 - og hvis, så koster det næsten det samme som en uge - men det kunne være at nogen privat havde et sommerhus, kendte nogen, der kender nogen osv.

Jeg foreslog det med swingerklubben, fordi det lød som om din veninde i det hele taget aldrig havde prøvet GB - og så er det nok lidt voldsomt at starte ud med at tage betaling for det.

Ja ok.. det skulle helst ikke skræmme nogen væk!

Det skulle helst være med over 10 fyre over et par timer.. Det kan jeg nok se bedst kan lade sig gøre i en klub... Måske.. jeg har kun selv Joys i Århus inden for rækkevidde, og der sker ikke såååå meget midt på dagen.. Men det vil der måske heller ikke gøre til et GB?

Men hvis nogen allerede nu ved at de kan stille noget til låns. så må de godt skrive til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ok.. det skulle helst ikke skræmme nogen væk!

Det skulle helst være med over 10 fyre over et par timer.. Det kan jeg nok se bedst kan lade sig gøre i en klub... Måske.. jeg har kun selv Joys i Århus inden for rækkevidde, og der sker ikke såååå meget midt på dagen.. Men det vil der måske heller ikke gøre til et GB?

Men hvis nogen allerede nu ved at de kan stille noget til låns. så må de godt skrive til mig

10 fyre er nok noget voldsomt første gang - og også svært at få i hus, hvis I holder jeg til normalprisen for 2 timer. Hvorfor ikke entreprenere med endnu en pige eller 2 og så leje/låne et diskret sommerhus eller bordel med lidt plads - vil tro et bordel kan lånes til omkring kr. 1000,- for en dag - og med flere piger, vil I også kunne tiltrække flere fyre og lave et event, hvor der virkelig sker noget, fremfor bare en kedelig omgang stik i hul.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi kunne også starte med at kneppe hende et par stykker hjemme hos hende i Aalborg.. Skriv PM hvis du er interesseret, 35-50, veludrustet og ellers præsentabel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

10 fyre er nok noget voldsomt første gang - og også svært at få i hus, hvis I holder jeg til normalprisen for 2 timer. Hvorfor ikke entreprenere med endnu en pige eller 2 og så leje/låne et diskret sommerhus eller bordel med lidt plads - vil tro et bordel kan lånes til omkring kr. 1000,- for en dag - og med flere piger, vil I også kunne tiltrække flere fyre og lave et event, hvor der virkelig sker noget, fremfor bare en kedelig omgang stik i hul.

Kæmpe fed ide!! ok hvem kender et sted vi kan låne en formiddag eller mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg tror da ikke at smitterisikoen her er større end ellers.

Den er mange gange større: slimhinden i tarmen er tyndere, der er ingen "naturlig smørelse". 

Her estimeres til 60 gange større end vaginal-sex for hiv: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/hiv_aids.htm 

Men præcise tal er umulige at finde. Det siger dog sig selv af ovennævnte grunde at den er betydeligt større.

Der er selvfølgelig kun risiko for noget, hvis den ene part er smittebærer - det skal man lige huske :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder fedt og som noget jeg ville være med på, især hvis det blev i Århus eller tæt på. Jeg forstår ikke alle de arrangementer midt på dagen. Det er selvfølgelig sværere at finde en undskyldning når det er aften/eftermiddag, men der er altså nogen der ikke kan få fri fra arbejde midt på dagen (inkl. mig).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er meget svært at starte et gb med fremmede fyre, ja selv med kendte. Det bedste råd er at tilmelde sig Jens i Herning eller Peter i Vejle - så er i sikre på at det virker - indskudene skal så deles med arrangøren som afholder alle udgifter, men aftal det med dem inden. Hos Peter kommer der i reglen 10 - 15 fyre, hos Jens 5 - 10 fyre. De er alle ok fyre. Swingerklub er også en god mulighed, men glem alt om lommepenge der. Det er nemt men jeg tror det er svært at styre hvem der skal på og hvem ikke. Men start med en kikker i swingerklub, kvinder kan også kikke med.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er meget svært at starte et gb med fremmede fyre, ja selv med kendte. Det bedste råd er at tilmelde sig Jens i Herning eller Peter i Vejle - så er i sikre på at det virker - indskudene skal så deles med arrangøren som afholder alle udgifter, men aftal det med dem inden. Hos Peter kommer der i reglen 10 - 15 fyre, hos Jens 5 - 10 fyre. De er alle ok fyre. Swingerklub er også en god mulighed, men glem alt om lommepenge der. Det er nemt men jeg tror det er svært at styre hvem der skal på og hvem ikke. Men start med en kikker i swingerklub, kvinder kan også kikke med.  

I en swingerclub som f.eks. Tucan

https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCAQFjAAahUKEwiu4an_t4vIAhWExnIKHaTrAeU&url=http%3A%2F%2Fwww.tucanclub.dk%2F&usg=AFQjCNGJS8_21VMxV_QZMPBujdfBF6ggOQ&cad=rja

Kan man gøre det, at man fremfor det store fælles bollerum, tager et seperat rum, hvor kun nogle få indbudte må deltage - og man er så fri for at nogen står og kigger eller mænger sig på, som pigen ikke tænder på/finder påtrængende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kunne også starte med at kneppe hende et par stykker hjemme hos hende i Aalborg.. Skriv PM hvis du er interesseret, 35-50, veludrustet og ellers præsentabel. 

Synes det er en dårlig idé at hun inviterer 4 - 5 ukendte fyre indenfor og evt. udleverer sit telefonnr. til dem - nej, find et neutralt sted og brug en telefon spc. til formålet og hvorfra adressen kan gives et par timer før arrangementet finder sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ok.. det skulle helst ikke skræmme nogen væk!

Det skulle helst være med over 10 fyre over et par timer.. Det kan jeg nok se bedst kan lade sig gøre i en klub... Måske.. jeg har kun selv Joys i Århus inden for rækkevidde, og der sker ikke såååå meget midt på dagen.. Men det vil der måske heller ikke gøre til et GB?

Men hvis nogen allerede nu ved at de kan stille noget til låns. så må de godt skrive til mig

At udføre det i swingerklub uden beskyttelse eller tage penge for det er meget ilde set, og bliver det opdaget, så ryger man ud.

Vælger i der ud over at gøre det med beskyttelse og uden økonomi i det kan jeg godt anbefale det i Joys. Det i skal gøre er at troppe op der inde på en alm. dag/aften og hygge jer og så kan hun også se stedet an. Så skal i ha oprettet en profil på deres siden. Sæt et par lækre billeder på ( af hende selvfølgelig) tag kontakt til dem og spørg om de vil lave et GB arregement. Så skal der nok tilmelde sig en god håndfuld.

Sidst jeg var i joys med en veninde, tog jeg dominansen og lod i gangbange. Der deltog 15-20 fyre, nogle med direkte sex andre bare blowjob. Jeg sluttede aften af med at beordre hende til at give de sidste fyre i klubben blowjob til de kom ud over hendes bryster. 

Til sidst var der ikke flere fyre tilbage i klubben, og da vi takkede af og skulle betale barregningen, sagde ejeren at det var på husets regning i dag ( på den måde indgik der en lille leg i det med betaling også, uden der var indblandet kontanter)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et godt svar. Jeg har også overveje noget, men hvordan kan man styre det? med at sorter de fyre der er tilmeldt og godkendt fra de andre fyre som tilfældig er i klubben og nogen af dem vil man måske fravælge.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har fundet en der tilbyder sted, hvor der også har været holdt noget før.. imellem randers og Aalborg.

Det ned swingerklub duer ikke, for hun vil gerne have penge for det.

Jeg har også selv prøvet det i swinger før. Det er frækt nok. Men nu ikke ret personligt. Men det er selvfølgelig hvad man gør det til..

Jeg tager en sludder med hende om det;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det er efter min mening det rene vandvid at lave gb uden gummi uden at kende klientellet og unden at forlange attester

enig med Jernsvin i at det må tiltrække en del typer der ikke går specielt meget op i sikkerhed

så send hende hellere i byen og scor 5 fyre der vil med hjem - det skulle da være let nok :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men det duer jo ikke hvis hun vil have penge for det.. Desuden så er det vist ikke ret nemt en onsdag formiddag ;-)

 Det må blive i klub hvis det skal være gratis, eller en annonce i AL en dag.. Og så nok med gummi.. Det bliver jo, indrømmet, også sindsygt uden. Især hvis der kommer et klientel der ikke bruger gummi hos udenlandske piger m.m.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i vil det gratis er klub helt klar at foretrække - alle problemer er løst. Hvis det er jeres første gb er det vigtigt at den første bliver god - for det er den man husker resten af livet. Det vil bestemt ikke være alle tilfældige stamgæster i klubben som tænder jer. Derfor kan i besøge klubben en aften som gæst og sonder terrænet og når i går melde jer ind så kan i bruge deres hjemmeside til at finde fyre. Der kan så blive noget med hvordan man sorter de tilmeldte fra øvrige gæster, men tal med personalet om det - de laver ikke andet. Hvis i vil med betaling kan i tilmelde jer GB-Peter eller Frank i Herning. Så er alle problemer løst. I må gerne skrive til mig også.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med og uden? Hvis pigen gør det uden med en afgrænset skare hvor fyrene betaler f.eks. 1500 -, Så er risikoen kun teoretisk, dels er folk sorteret, og dels er det meget lidt sandsynligt at en smitte bliver overført. Hvis man begynder at rode med anal med og uden er det en helt anden sag.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...