Hop til indhold
Didde

Helt ny i Gang bang - Herning den 16. september

Recommended Posts

Det synes jeg nu ikke burde holde dig tilbage 

Er jo desværre ikke altid at man selv kan bestemme det... Er super glad for mit job og vil ikke miste det en swingerklub... Især ikke når der er andre alternativer til at få sine fantasier opfyldt... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

synes du skal flytte dit link til et indlæg lavet dertil.. Det andet er dårlig stil... :)

Og er skam meget seriøst omkring at få dette GB op og kører... Men savner måske lidt seriøsitet ved tilmelding hos nogle... :) Hvis man dog bare kunne regne med dem som tilmeldte sig... :)

Fair nok :-) .... og med dine svar her på tråden, virker du nu også seriøs !!! ønsker dig held og lykke med evt. kommende GB arrangement.

Et godt råd er, at du bør tage udgangspunkt i mellem 20 og 50% deltagelses%. Så har du 20 tilmeldinger, kommer der nok reelt mellem 4 og 10 stykker ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok :-) .... og med dine svar her på tråden, virker du nu også seriøs !!! ønsker dig held og lykke med evt. kommende GB arrangement.

Et godt råd er, at du bør tage udgangspunkt i mellem 20 og 50% deltagelses%. Så har du 20 tilmeldinger, kommer der nok reelt mellem 4 og 10 stykker ....

så med 5 tilmeldte kan man ligeså godt aflyse på forhånd, for så vil der kun komme 1-2...??? Trist at det skal være sådan... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

så med 5 tilmeldte kan man ligeså godt aflyse på forhånd, for så vil der kun komme 1-2...??? Trist at det skal være sådan... :)

Jeg synes at man skal gennemføre, da de 1 - 2 - 5 seriøse, nok ellers ikke kommer næste gang eller skrive en anmeldelse, der kunne trække flere til - og så, de som ikke kom, kan se hvad de gik glip af og måske nærmere vil "huske" at komme næste gang :wink:

Man er nødt til at starte et sted, give folk en oplevelse, der trækker flere til, før man kan melde fuldt hus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at man skal gennemføre, da de 1 - 2 - 5 seriøse, nok ellers ikke kommer næste gang eller skrive en anmeldelse, der kunne trække flere til - og så, de som ikke kom, kan se hvad de gik glip af og måske nærmere vil "huske" at komme næste gang :wink:

Man er nødt til at starte et sted, give folk en oplevelse, der trækker flere til, før man kan melde fuldt hus.

tænker bare at med kun 1-2 så er det jo ikke gb... ;) men det husker jeg til næste gang.. :) gennemføres uanset om der kun kommer 1... ;) Så må man håbe at beløbet dækker udgifterne til hotel, øl vand osv... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tænker bare at med kun 1-2 så er det jo ikke gb... ;) men det husker jeg til næste gang.. :) gennemføres uanset om der kun kommer 1... ;) Så må man håbe at beløbet dækker udgifterne til hotel, øl vand osv... :)

Ja det er set før med et GB at der kun var 1 deltager tilstede, men pigen gennemførte arrangementet til glæde for vedkommende. Når det så er sagt, så var der et par tilmeldt deltagere som blev forhindret. Disse meldte så også afbud, se det er at udvise respekt for vedkommende der holder arrangementet.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

tænker bare at med kun 1-2 så er det jo ikke gb... ;) men det husker jeg til næste gang.. :) gennemføres uanset om der kun kommer 1... ;) Så må man håbe at beløbet dækker udgifterne til hotel, øl vand osv... :)

Sådan er det, det koster at starte noget nyt op - og vil man ikke betale det, det koster at spille i lotteriet - så vinder man heller ikke noget - men man kunne jo håbe at de enlige deltagere, der dukker op og som får ekstra opmærksomhed - også gerne giver en ekstra skilling i drikkepenge :)

Evt. kan man lave den klausul at deltagere, der har tilmeldt sig, men som udebliver uden at melde afbud - enten ikke får tilbudet næste gang - eller kun kommer ind, hvis de f.eks. betaler kr. 500,- i mult.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært at skaffe ordentlige fyre til gb. Derfor opkræver man gebyr, men det begrænser så deltagerskaren. Når der så afholdes to gb samme dag, så må de to gb deles om fyrene. Weekend er ikke godt, men muligvis lørdag formiddag kan gå an? med hoteller er der det problem at man først kan få et værelse fra kl. 14. og fremmede fyre kan finde på at gå ind forbi receptionen. Der er nogle hoteller der har lejligheder og det er det bedste. Hvorfor er i så bange for swingerklubberne? det er yderst sjældent at man møder bekendte der - og hvad så? på almindelige aftener foregår tingene stille og roligt i klubberne, kik på deres hjemmesider, og ja jeg har set en kendt person i klubben - der skete ikke noget. Mig bekendt må der ikke være købesex i klubberne. men en fyr kan betale entre og baren for pigen evt. køre hende ud og hjem. med klubben er alle problemer løst, der er kun det med hvordan man sorter fyrene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er der dato på... :)

det bliver fredag den 9/10 og har lyttet til de forskellige forespørgsler så det er muligt kun at booke en time også... :) se ny oprettet tråd... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...