Hop til indhold
Guest MM40

Gangbang i Vejle tirsdag den 22. september m. 36 årig slank dansk Q - mulighed for sex uden kondom

Recommended Posts

Gæst

kan se at hun tilbyder sex uden kondom - er her nogen som ved om det så typisk er alle som gør det uden eller hvordan det ser ud??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der bliver tilbudt at man kan deltage uden gummi , er det ikke et must man deltager uden gummi.

Man kan jo møde op og deltage , hvis man syntes man ikke har lyst til at tage hende uden..........er det bare på med regnfrakken :wink:

Og til jer der ikke har prøvet denne skønne kvinde.......jeg har været der 2 gange og hun er bare skøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når der bliver tilbudt at man kan deltage uden gummi , er det ikke et must man deltager uden gummi.

Man kan jo møde op og deltage , hvis man syntes man ikke har lyst til at tage hende uden..........er det bare på med regnfrakken :wink:

Og til jer der ikke har prøvet denne skønne kvinde.......jeg har været der 2 gange og hun er bare skøn.

tak for uddybende forklaring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej de fleste bruger kondom

jeg troede egentligt at de fleste ville foretrække det uden kondom når chancen bød sig - har selv besluttet mig for at det skal være uden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smoking

Det er da også det rareste, men ikke lige til GB, jeg foretrækker kondom, dog uden ved fransk. Vi ses den 22. sep.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

jeg håber sørme der bliver plads til en gammel gris svend som mig (58 år) der vil prøve sin debut her. og I må gerne skubbe mig hen til gudinden, smiler frækt ved tanken.

venligst ægte ven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej med jer

jeg håber sørme der bliver plads til en gammel gris svend som mig (58 år) der vil prøve sin debut her. og I må gerne skubbe mig hen til gudinden, smiler frækt ved tanken.

venligst ægte ven

mon ikke det er et spørgsmål om at tilmelde dig - ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej med jer

jeg håber sørme der bliver plads til en gammel gris svend som mig (58 år) der vil prøve sin debut her. og I må gerne skubbe mig hen til gudinden, smiler frækt ved tanken.

venligst ægte ven

bare nysgerrig har du fået meldt på??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så holder jeg mig bare til planen

Hejsa - jeg vil mene at det kommer lidt an på hvad man går efter - der er nok som regel flest fra starten, så hvis man er til "action" - så vil det sandsynligvis være bedst at komme fra starten - hvis man foretrækker at der er knapt så mange - så er de sidste par timer nok optimale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa - jeg vil mene at det kommer lidt an på hvad man går efter - der er nok som regel flest fra starten, så hvis man er til "action" - så vil det sandsynligvis være bedst at komme fra starten - hvis man foretrækker at der er knapt så mange - så er de sidste par timer nok optimale

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Så går man da lige rundt og glæder sig til imorgen - en fræk tøs der VIRKELIG tænder på gangbang .. SÅ bliver det ikke bedre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

VIGTIGT

Da Julie desværre er blevet forhindret i dag - så overtager Fru Anne hendes plads....

OG da Julie plejer at tilbyde sex uden kondom - så er det også en mulighed med Fru Anne i dag!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

det er vist det man kalder en feberredning og med Anne på banen er vi jo alle garanteret en super fræk oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...