Guest MM40 Skrevet 9. September, 2015 Så er denne lækre sag på banen igen ....https://annoncelight.dk/showad/185461 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2015 Ja, så skal jeg vist også afsted igen -lækker dame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2015 kan se at hun tilbyder sex uden kondom - er her nogen som ved om det så typisk er alle som gør det uden eller hvordan det ser ud?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 10. September, 2015 Nej de fleste bruger kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 10. September, 2015 Når der bliver tilbudt at man kan deltage uden gummi , er det ikke et must man deltager uden gummi.Man kan jo møde op og deltage , hvis man syntes man ikke har lyst til at tage hende uden..........er det bare på med regnfrakken Og til jer der ikke har prøvet denne skønne kvinde.......jeg har været der 2 gange og hun er bare skøn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2015 Når der bliver tilbudt at man kan deltage uden gummi , er det ikke et must man deltager uden gummi.Man kan jo møde op og deltage , hvis man syntes man ikke har lyst til at tage hende uden..........er det bare på med regnfrakken Og til jer der ikke har prøvet denne skønne kvinde.......jeg har været der 2 gange og hun er bare skøn.tak for uddybende forklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildmed6 3 Skrevet 10. September, 2015 Jeg var med sidste gang. Hun er bare SÅ sød og lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2015 Jeg var med sidste gang. Hun er bare SÅ sød og lækker.skal du afsted igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2015 Nej de fleste bruger kondomjeg troede egentligt at de fleste ville foretrække det uden kondom når chancen bød sig - har selv besluttet mig for at det skal være uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 12. September, 2015 Det er da også det rareste, men ikke lige til GB, jeg foretrækker kondom, dog uden ved fransk. Vi ses den 22. sep. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 12. September, 2015 Hej med jerjeg håber sørme der bliver plads til en gammel gris svend som mig (58 år) der vil prøve sin debut her. og I må gerne skubbe mig hen til gudinden, smiler frækt ved tanken.venligst ægte ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2015 Hej med jerjeg håber sørme der bliver plads til en gammel gris svend som mig (58 år) der vil prøve sin debut her. og I må gerne skubbe mig hen til gudinden, smiler frækt ved tanken.venligst ægte venmon ikke det er et spørgsmål om at tilmelde dig - ;o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2015 Hej med jerjeg håber sørme der bliver plads til en gammel gris svend som mig (58 år) der vil prøve sin debut her. og I må gerne skubbe mig hen til gudinden, smiler frækt ved tanken.venligst ægte venbare nysgerrig har du fået meldt på?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 14. September, 2015 Hej TrofastJo jeg er meldt på holdet, så er der bare med at give plads, griner.forventer at komme forbi ved 12-tiden.hilsen ægte ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2015 jeg regner med at dukke op fra starten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2015 Er her nogen som har erfaringer med hvornår det er bedst at komme?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 15. September, 2015 Jeg syntes fra starten, der er der energi og summer af sex lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2015 så holder jeg mig bare til planen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. September, 2015 så holder jeg mig bare til planenHejsa - jeg vil mene at det kommer lidt an på hvad man går efter - der er nok som regel flest fra starten, så hvis man er til "action" - så vil det sandsynligvis være bedst at komme fra starten - hvis man foretrækker at der er knapt så mange - så er de sidste par timer nok optimale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. September, 2015 Hejsa - jeg vil mene at det kommer lidt an på hvad man går efter - der er nok som regel flest fra starten, så hvis man er til "action" - så vil det sandsynligvis være bedst at komme fra starten - hvis man foretrækker at der er knapt så mange - så er de sidste par timer nok optimaletak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. September, 2015 velbekommevar så lidt - men det er fedt med noget seriøst information Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 21. September, 2015 Så går man da lige rundt og glæder sig til imorgen - en fræk tøs der VIRKELIG tænder på gangbang .. SÅ bliver det ikke bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2015 VIGTIGTDa Julie desværre er blevet forhindret i dag - så overtager Fru Anne hendes plads....OG da Julie plejer at tilbyde sex uden kondom - så er det også en mulighed med Fru Anne i dag!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 22. September, 2015 det er vist det man kalder en feberredning og med Anne på banen er vi jo alle garanteret en super fræk oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg