Hop til indhold

Gangbang i Vejle tirsdag den 22. september m. 36 årig slank dansk Q - mulighed for sex uden kondom

Featured Replies

Skrevet

Så er denne lækre sag på banen igen ....

https://annoncelight.dk/showad/185461

Skrevet

Ja, så skal jeg vist også afsted igen -
lækker dame

Skrevet

kan se at hun tilbyder sex uden kondom - er her nogen som ved om det så typisk er alle som gør det uden eller hvordan det ser ud??

Skrevet

Nej de fleste bruger kondom

Skrevet

Når der bliver tilbudt at man kan deltage uden gummi , er det ikke et must man deltager uden gummi.

Man kan jo møde op og deltage , hvis man syntes man ikke har lyst til at tage hende uden..........er det bare på med regnfrakken :wink:

Og til jer der ikke har prøvet denne skønne kvinde.......jeg har været der 2 gange og hun er bare skøn.

Skrevet

Når der bliver tilbudt at man kan deltage uden gummi , er det ikke et must man deltager uden gummi.

Man kan jo møde op og deltage , hvis man syntes man ikke har lyst til at tage hende uden..........er det bare på med regnfrakken :wink:

Og til jer der ikke har prøvet denne skønne kvinde.......jeg har været der 2 gange og hun er bare skøn.

tak for uddybende forklaring

Skrevet

Jeg var med sidste gang. Hun er bare SÅ sød og lækker.

Skrevet

Jeg var med sidste gang. Hun er bare SÅ sød og lækker.

skal du afsted igen?

Skrevet

Nej de fleste bruger kondom

jeg troede egentligt at de fleste ville foretrække det uden kondom når chancen bød sig - har selv besluttet mig for at det skal være uden

Skrevet

Det er da også det rareste, men ikke lige til GB, jeg foretrækker kondom, dog uden ved fransk. Vi ses den 22. sep.

Skrevet

Hej med jer

jeg håber sørme der bliver plads til en gammel gris svend som mig (58 år) der vil prøve sin debut her. og I må gerne skubbe mig hen til gudinden, smiler frækt ved tanken.

venligst ægte ven

Skrevet

Hej med jer

jeg håber sørme der bliver plads til en gammel gris svend som mig (58 år) der vil prøve sin debut her. og I må gerne skubbe mig hen til gudinden, smiler frækt ved tanken.

venligst ægte ven

mon ikke det er et spørgsmål om at tilmelde dig - ;o)

Skrevet

Hej med jer

venligst ægte ven

bare nysgerrig har du fået meldt på??

Skrevet

Hej Trofast

Jo jeg er meldt på holdet, så er der bare med at give plads, griner.

forventer at komme forbi ved 12-tiden.

hilsen ægte ven

Skrevet

jeg regner med at dukke op fra starten

Skrevet

Er her nogen som har erfaringer med hvornår det er bedst at komme??

Skrevet

Jeg syntes fra starten, der er der energi og summer af sex lyst

Skrevet

så holder jeg mig bare til planen

Skrevet

så holder jeg mig bare til planen

Hejsa - jeg vil mene at det kommer lidt an på hvad man går efter - der er nok som regel flest fra starten, så hvis man er til "action" - så vil det sandsynligvis være bedst at komme fra starten - hvis man foretrækker at der er knapt så mange - så er de sidste par timer nok optimale

Skrevet

Hejsa - jeg vil mene at det kommer lidt an på hvad man går efter - der er nok som regel flest fra starten, så hvis man er til "action" - så vil det sandsynligvis være bedst at komme fra starten - hvis man foretrækker at der er knapt så mange - så er de sidste par timer nok optimale

tak

Skrevet

tak

velbekomme

Skrevet

velbekomme

var så lidt - men det er fedt med noget seriøst information

Skrevet

Så går man da lige rundt og glæder sig til imorgen - en fræk tøs der VIRKELIG tænder på gangbang .. SÅ bliver det ikke bedre ;-)

Skrevet

VIGTIGT

Da Julie desværre er blevet forhindret i dag - så overtager Fru Anne hendes plads....

OG da Julie plejer at tilbyde sex uden kondom - så er det også en mulighed med Fru Anne i dag!!

Skrevet

det er vist det man kalder en feberredning og med Anne på banen er vi jo alle garanteret en super fræk oplevelse :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.