Hop til indhold
weber

Fart rabat

Recommended Posts

Så skal man alligevel holde for rødt!

Der er jo vejen uden rødt lys ;) Kun englænderne er tumpede nok til at ha lysreguleringer på motorvejen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undtager hvis man har mere end små travlt ;) 

Så er den jo netop eminent, da man ikke skal bruge så lang tid på at finde en P-plads og ofte også kan parkere tættere på, hvor man f.eks skal handle.

Ok - du kan ikke køre 200 km/t på motorvejen, men i DK kan den jo fint følge med trafikken og i Tyskland kører de fleste alligevel kun ca. 125 km/t, da den anbefalede hastighed er 130 km/t.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er den jo netop eminent, da man ikke skal bruge så lang tid på at finde en P-plads og ofte også kan parkere tættere på, hvor man f.eks skal handle.

Ok - du kan ikke køre 200 km/t på motorvejen, men i DK kan den jo fint følge med trafikken og i Tyskland kører de fleste alligevel kun ca. 125 km/t, da den anbefalede hastighed er 130 km/t.

Man kan jo bruge på en motorvej på Sjælland de virker ofte som parkeringspladser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt utroligt hvad et lille indlæg kan udvikle sig til. Jeg oprettede kun tråden for at pive lidt over en fartbøde. 

Nu har det udviklet sig til en tur rundt om fartgrænserne små biler potente biler kørsel i Tyskland på motorvej og meget meget mere. 

Det eneste der ikke er kommet ud af tråden er fart rabat. ;-)

God dag derude. Jeg opgiver at følge med. :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt utroligt hvad et lille indlæg kan udvikle sig til. Jeg oprettede kun tråden for at pive lidt over en fartbøde. 

Nu har det udviklet sig til en tur rundt om fartgrænserne små biler potente biler kørsel i Tyskland på motorvej og meget meget mere. 

Det eneste der ikke er kommet ud af tråden er fart rabat. ;-)

God dag derude. Jeg opgiver at følge med. :-)

 

 

Det er hyggesnak :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg lige en hilsen fra firmaet med fotovognene. Derfor 1000 kr mindre til det sjove i denne måned. 

Så er spørgsmålet. 

Kan man få tilskud fra sygesikringen Danmark,  det offentlige eller skal jeg virkelig til at spørge efter fart rabat? Eller skal jeg bare tage på gør det selv messe i weekenden? 

Man kan ikke få tilskud, har du meget lav indkomst kan du vist få nedslag og afdragsordning.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke få tilskud, har du meget lav indkomst kan du vist få nedslag og afdragsordning.

Det tror jeg så ikke lige. Jeg betaler bare ved kasse 1. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er den jo netop eminent, da man ikke skal bruge så lang tid på at finde en P-plads og ofte også kan parkere tættere på, hvor man f.eks skal handle.

Ok - du kan ikke køre 200 km/t på motorvejen, men i DK kan den jo fint følge med trafikken og i Tyskland kører de fleste alligevel kun ca. 125 km/t, da den anbefalede hastighed er 130 km/t.

små travlt= >150. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt utroligt hvad et lille indlæg kan udvikle sig til. Jeg oprettede kun tråden for at pive lidt over en fartbøde. 

Det eneste der ikke er kommet ud af tråden er fart rabat. ;-)

Det er da også for dårligt at der ikke er en eneste lille glædespige, der har forbarmet sig over dig og tilbudt en rabat på f.eks kr. 200,- næste gang du bestiller en hel time - jeg har da flere sådanne tilbud om rabat - bare ikke for at pive over en fartbøde, men for at hjælpe pigerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...