Hop til indhold
Jasmin

Jeg vil ikke!!! - kan du slet ikke se det ???

Recommended Posts

Nå, det synes du alligevel?! Haha :D 

Lad os da lukke hele branchen! Så er der nemlig ikke flere mennesker, der kan behandle andre mennesker dårligt........ Og hvis der er det, så lukker vi også bare der!

Nogen autoværksteder laver dårlig service - lad os da lukke alle autoværksteder, så vi selv må ud og rode - og i mange tilfælde lave endnu dårligere service :blink:

Nogen kører også for hurtigt på cykel - så lad os da forbyde alle cykler

Nogen snakker for meget i mobil - ..... osv.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange klinikker ville vel slet ikke kunne skaffe piger, hvis det gik fra mund til mund at de ikke behandlede pigerne pænt.

Og rekrutteringen foregår vel også mest fra mund til mund? - men tjener nogen piger penge på at skaffe flere piger?

Nej, en klinik får da hurtigt et dårligt ry blandt de seriøse piger, hvis forholdene er elendige.

Jeg har aldrig hørt om, at nogen piger skulle tjene penge på rekruttering? :huh: 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, det synes du alligevel?! Haha :D 

Lad os da lukke hele branchen! Så er der nemlig ikke flere mennesker, der kan behandle andre mennesker dårligt........ Og hvis der er det, så lukker vi også bare der!

Uha nej da ! Så bliver alle mændene til voldtægtsforbrydere og pædofile.... trykket skal lettes !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha nej da ! Så bliver alle mændene til voldtægtsforbrydere og pædofile.... trykket skal lettes !

Arh, det tror jeg så ikke... ;) Men at tro, at det hjælper nogen at lukke alle andre former for salg af sex udover privat-markedet, er direkte naivt og snæversynet!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja... det mener jeg.

Har du så osse selv oplevet det i den tid, da du var på klinik?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det største problem ved klinikker er, at de drives af eller via stråmænd af mennesker, der ofte i forvejen er på kant med loven.

At købe eller leje en ejendom til klinik kræver kapital....risikovillig kapital. Og forudsætningen herfor er til stede i underverdenen eller på dens kant, da mere almindelige investorer ikke vil associeres med branchen (pga. etisk overvejelser eller rufferibestemmelser).

I denne underverden er du oftest 'dig selv nærmest' og mange elsker at lege 'boss' og hundse lidt med andre og lave reglementer for reglementernes skyld!

Pigerne bliver ofte klemt og umyndiggjort i dette spil....og opfatter efterhånden sig selv om 'lønmodtagere' med 'mutter' som chef.

 

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det største problem ved klinikker er, at de drives af eller via stråmænd af mennesker, der ofte i forvejen er på kant med loven.

Nogen bliver helt sikkert kørt sådan, som du beskriver... Men bestemt ikke alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Come on folks!!! Alle de små ting "man har hørt om" forekommer vel - i større eller mindre grad. Det er fair nok at man har et horn i siden på klinikker, for der florer altså en del dårlige historier fra dem og det er de fleste vel klar over.

MEN når der nu er erfarne, stærke piger der står frem og siger de bare har det bedst med at være på en klinik, hvorfor vil man så ikke lytte til og respektere det???

Fakta er at også privat/diskret pigerne indimellem jobber selv om de ikke helt er på toppen, for der skal jo penge i kassen ;)

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange har spurgt hvorfor jeg er gået så hårdt til det med klinikkerne og klinik-pigerne (og udnyttelsen af dem) og hvorfor jeg har adopteret Tanjas syn på det vi kalder overgreb på svagere stillede..... og mange har sagt at jeg pisser i egen rede...  men gør jeg nu også det ??? 

nu er der kommet en anmeldelse der endnu engang fortæller mig hvorfor jeg absolut ikke synes at jeg pisser i egen rede når jeg ikke er jubel-happy for klinikker.... Tanja er ikke "bare" og "udelukkende" forkert på den.... 

og nu kan jeg illustrere med et konkret eksempel på at hun har ret i RIGTIG meget... 

denne anmeldelse viser nemlig ret præcist hvorfor jeg mener Tanja har ret i sin beskrivelse af klinikker og de konsekvenser der er for en stor gruppe piger i kølvandet på de ophold!!! .... 

At læse den anmeldelse som kvinde/medsøster/GP-kollega gør ondt helt ind i midten..... at læse hvordan en kvindes signaler bevidst ignoreres  pga liderlighed.... 

Jeg ser det fra pigens vinkel.... for jeg forestiller mig hvor umådelig frygteligt det ville være for mig hvis jeg stod og skreg med hele mit krops-sprog "VÆLG EN ANDEN" ... at jeg så ikke kunne slippe fri.... at jeg bare blev valgt på automatik på en forudindtagelse..... 

og jeg ved at jeg ville dø lidt indvendig hvis jeg skulle servicere når jeg ikke ville..... piece by piece....  

nå - men det konkrete eksempel lyder sådan her...  for det er jo ikke grebet ud af det blå og min analyse og reflektioner kommer nedenunder... 

Der står 4 piger og skriger "pick me pick me" ...... det er jo dejligt.... 4 piger der gerne vil og som er entusiastiske.  Super - skønt - herligt.... der er masser af gode oplevelser lige inden for døren... 

MEN

Pigen Roxy gør ALT hvad der står i hendes magt for IKKE at blive valgt.... virkelig. Hun ser sur ud, hun har skiftet til usexet tøj med vilje, hun svarer modvilligt...  og der er intet i hendes attitude der siger "vælg mig"  Alt ved hende skriger "jeg VIL IKKE" Jeg har markeret kundens analyse af hende med fed rød ..... det er tydeligt for kunden at hun ikke vil!! 

Og tydeligt at han kan se det!! 

Hun gør alt hvad hun menneskeligt muligt kan for at signalere til en kunde at hun IKKE har lyst, at hun IKKE vil....... Det er ikke muligt for hende at gøre mere i hele verden for at fortælle kunden at han skal vælge en anden - ud over at sige det lige ud eller gå sin vejl!! 

.... og at afvise direkte???  

skal vi ikke - ligesom kunden gør - gætte på at det ikke er en mulighed for hende??  Kunden skriver det selv - sort på hvidt - at han ikke tror hun bare kunne sige det højt eller gå... men det er da også ligemeget for han har set alle de andre signaler..... han er faktisk ikke i tvivl om at hun ikke har lyst.... det står i anmeldelsen sort på hvidt.... markeret med rød str 18!!

 

Hvad mere skal en pige gøre for at signalere at hun ikke vil ??  Hvor mange flere måder kan en pige signalere "JEG VIL IKKE!!! vælg en anden tak"  Hvor stor skal kontrasten være???

Det handler ikke om at manden skal "lugte lunten" eller "gætte" - det er der slet ikke behov for ... hun står jo og bruger samtlige af de virkemidler hun har...  hvordan kan det blive overset/ignoreret?  Hvordan kan man som mand vælge at ignorere så mange vinkende vognstænger?  

Hvordan kan mænd få sig selv til at lade pikken bestemme når de står foran en pige der forsøger med alle forhåndenværende midler at sige NEJ!!!! ??  

Hvad ville det begreb hedde ude i den virkelige verden hvor der ikke lige betales først???? 

 

Roxy er ærlig nok - hun signalerer tydeligt INDEN pengene er lagt.... hun forsøger ikke at snyde - hun forsøger rimeligvis at sørge for at kunden IKKE bliver snydt og med al tydelighed at signalere "det her er hvad du får hvis jeg SKAL yde service ligenu for jeg vil ikke!!!"

Kunden kan se det... for han har selv beskrevet det.... i detaljer!!! 

 

Men nu kommer det værste.... hvordan kan man på nogen måde være overrasket over at det var en skuffende oplevelse når man har med en pige at gøre der med alle kropslige virkemidler har signaleret at man skal vælge hende på et andet tidspunkt... 

det er jo ikke HENDE der holder åbent til 02 eller 06... det er klinikken!!!!  ... begynder i at se hvor jeg vil hen?? 

 

Jeg mener ikke man kan bebrejde pigen som flere gør.... for hun gjorde ALT hvad hun kunne for at blive fri for den session... .... hvilket skete INDEN betalingen så der er ikke noget at komme efter....  kunden selv er sikker på hun ikke kunne have gjort mere... det skriver han selv og jeg har markeret det med fed blå

man kan bebrejde dem der har forhindret hende i sige direkte fra ..... som Tanja gør.... og også jeg....   

Jeg retter min uvilje mod det der forårsager at hun ikke kan gå sin vej fra den line-up..... og jeg retter ISÆR min uvilje mod mænd/gæster/kunder der så tydeligt kan se at pigen ikke vil - men bare gør det alligevel.... 

Hvordan kan det undskyldes ? 

 

Det altoverskyggende spørgsmål er: hvordan kan man som kunde FINDE PÅ at overse eller bevidst ignorere sådanne signalernår man ser dem???... når man tilmed detaljeret kan beskrive hvad man har set og oplevet....og når man tydeligvis er begavet nok til at kunne italesætte alle de former for "nej tak" man har set..... 

Hvordan kan man så lade pikken bestemme... ???  hvor meget skal et "nej" være et NEJ!!!!! før det bliver respekteret ?  Er NEJ tak ikke gyldigt fordi det ikke bliver sagt højt ? Sådan er det ikke ude i den virkelige verden...  hvorfor så her? 

Og ikke mindst - hvordan kan det gå så galt at den slags sanktioneres????  på en måde hvor andre mænd ligefrem synes at det er pigens fejl... 

 

Hvis det her var jeres koner/kærester... og i så hende sur i joggingtøj - ville i så trænge ind på hende og bagefter være skuffede over at hun ikke gad??   Og hvordan tror i hun ville have det følelsesmæssigt..... hvad tror i jeres kone/kæreste ville mene om jer hvis det var hende i gjorde det mod???

Begynder i at kunne se hvad det er Tanja snakker om ??? ..... når hun siger "i burde kunne se det" ......  i ser det jo... i kan for pokker beskrive det.... hvordan kan man så få sig selv til at være ligeglad i situationen vel vidende den emotionelle konsekvens der ligger i den anden ende ? 

DERFOR er klinikker ikke et hit.... og det illustreres hundredefold da en anden bruger herinde skriver følgende: 

Der er IKKE!!!! og vil aldrig være lighedstegn mellem pigen og klinikken - det er KLINIKKEN!!!! der er åben.... ikke pigen som en anden McD drive-through....  

Det er derfor hele klinik-konceptet er råddent. Pigen Roxy repræsenterer IKKE en klinik... jf lovgivningen repræsenterer hun sig selv.... og Roxy holdt efter bedste overbevisning LUKKET!!! 

 

Det er disse situationer hvor piger ikke kan sige fra - nøjagtig som den her - der gør at jeg har adopteret Tanjas syn på klinikker..... for det er den slags situationer der bør udryddes. For at sige ja når man siger nej - det æder sjælen.... stykke for stykke.... 

Nogle få kan ryste det af sig og komme videre.... resten.... de er potentielle medlemmer af Netværksgruppen...  

Det er ligepræcis det her aspekt af branchen Tanja og jeg vil til livs... situationer som lige netop den her..... hvor kvinder der med alle signaler siger FRA - men fordi de er et sted hvor de ikke kan sige det (eller råbe det) højt - så skal de bare yde.... 

 

Når nogen spørger hvad branchens bagside er... så er det her.... for det er et udsalg af sjæl.... og et indblik i hvordan vi indbyrdes interagerer der gør ondt helt ind til midten at tænke på... 

Jeg kunne bare sige "godt det ikke er mig" .... og det tænker jeg også... men jeg er så priviligeret at det ikke er mig... og det er alle de lyserøde herinde også... for de ville bare have sagt HØJT... NEJ TAK jeg er træt.... .. eller endnu bedre!!  - de ville aldrig nogensinde have stillet sig op ...  de ville bare være gået i seng!!! 

Men noget gjorde at Roxy ikke gjorde brug af den mulighed...  

 

Derfor synes jeg ikke jeg pisser i egen rede når jeg brutalt siger at jeg synes steder hvor det bare TEORETISK SET kan være en mulighed at det her kan ske skulle forbydes...  for hvem har lyst til endnu en historie om et nej der ikke bliver respekteret :( 

nå men ... glædelig onsdag.....

PS:

Jeg kommer ikke til at gå ret meget i dialog om det jeg har skrevet her....  der er bare SÅ mange der har spurgt hvorfor jeg mener som jeg gør... nu håber jeg det er blevet illustreret lidt mere tydeligt....  

 

stakkels pige Hvordan får man hende væk, men omvendt ville jeg ikke ane hvordan jeg vil reagere hvis jeg møder en som hende. idealt set ville man sige til hende skulle jeg ikke ringe efter en taxa som kunne kører dig til lufthavnen så du kunne tage det næste fly hjem, eller jeg kender et sted der hedder reden. Tænkt der var civile der gik undercover og tilbøde at hjælpe, men det er hellere ikke holdbare for hvem har egentlig brug for hjælp. Måske gad pige ikke manden fordi han var utiltalende, var dum at hører eller tror han er en don juan dem der tro det er det så afgjort ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fakta er at også privat/diskret pigerne indimellem jobber selv om de ikke helt er på toppen, for der skal jo penge i kassen

;)

Jasmin skiller sig ud fra mængden, hun er privilegeret og har ikke brug for pengene, for hende er købesex ikke hovedindtægtskilden, hun kan vælge og vrage blandt kunderne samt bestemme hvornår hun har lyst til at arbejde - ikke alle piger har Jasmis privilegium og frihed i branchen !

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

stakkels pige Hvordan får man hende væk, men omvendt ville jeg ikke ane hvordan jeg vil reagere hvis jeg møder en som hende. idealt set ville man sige til hende skulle jeg ikke ringe efter en taxa som kunne kører dig til lufthavnen så du kunne tage det næste fly hjem, eller jeg kender et sted der hedder reden. Tænkt der var civile der gik undercover og tilbøde at hjælpe, men det er hellere ikke holdbare for hvem har egentlig brug for hjælp. Måske gad pige ikke manden fordi han var utiltalende, var dum at hører eller tror han er en don juan dem der tro det er det så afgjort ikke. 

Du kan prøve at besøge Roxy og redde hende  - du ville være min helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin skiller sig ud fra mængden, hun er privilegeret og har ikke brug for pengene, for hende er købesex ikke hovedindtægtskilden, hun kan vælge og vrage blandt kunderne samt bestemme hvornår hun har lyst til at arbejde - ikke alle piger har Jasmis privilegium og frihed i branchen !

Fuldstændig korrekt, men når vi diskutere de generelle tilstande, så kan vi ikke bruge et enkeltstående tilfælde som rettesnor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du så osse selv oplevet det i den tid, da du var på klinik?

 

Jeg oplevede leje til vanvittig pris

Jeg oplevede at mine priser og annoncer blev bestemt for mig Det havde jeg ingen indflydelse på 

Der var restriktioner på ydelserne  (ok det er positivt men stadig ulovligt)

Jeg skulle have telefon dame dvs en ekstra ligegyldig udgift

Og.... kunderne måtte ikke amkomme til en lukket dør var en fast regel  (enhver idiot kan Regne ud hvad det betyder)

Så ja.... og det er jo i småtingsafdelingen ifht hvad andre beretter

Så gerog Beklager Jeg smagte på det 3 gange.... det var rigeligt til at jeg aldrig aldrig mere gik den vej 

Nå men nu handler det hele om mig og hvad jeg har oplevet frem for det store billede så jeg hopper ud igen Det er ligemeget hvad jeg har oplevet når der er piger der oplever det Roxy og mange andre prøver 

Så er mine småting jo ....små i sammenligning selv om det da var groft nok 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede leje til vanvittig pris

Jeg oplevede at mine priser og annoncer blev bestemt for mig Det havde jeg ingen indflydelse på 

Der var restriktioner på ydelserne  (ok det er positivt men stadig ulovligt)

Jeg skulle have telefon dame dvs en ekstra ligegyldig udgift

Og.... kunderne måtte ikke amkomme til en lukket dør var en fast regel  (enhver idiot kan Regne ud hvad det betyder)

Så ja.... og det er jo i småtingsafdelingen ifht hvad andre beretter

Så gerog Beklager Jeg smagte på det 3 gange.... det var rigeligt til at jeg aldrig aldrig mere gik den vej 

Nå men nu handler det hele om mig og hvad jeg har oplevet frem for det store billede så jeg hopper ud igen Det er ligemeget hvad jeg har oplevet når der er piger der oplever det Roxy og mange andre prøver 

Så er mine småting jo ....små i sammenligning selv om det da var groft nok 

Tak for svaret.
Jeg vidste ikke du havde været på klinik, da du ikke nævnte det i starten af tråden eller har nævnt det så ofte når du skriver argumenterne for forbud mod klinikker.

Men hvilken klinik type var det, en veletableret eller ny åbnet? Og eksisterer klinikken endnu?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, sådan er det ikke alle steder. Jeg er både privat og lejer min ind på klinik, men bestemmer altid selv mine annoncer, ydelser mv. Det skønne ved denne branche er, at hver pige selv kan bestemme, hvordan hun vil køre sin butik.

Menneskehandel, vold og tvang har vi allerede love mod i dette land.

  • Synes godt om 13

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret.Jeg vidste ikke du havde været på klinik, da du ikke nævnte det i starten af tråden eller har nævnt det så ofte når du skriver argumenterne for forbud mod klinikker.

Men hvilken klinik type var det, en veletableret eller ny åbnet? Og eksisterer klinikken endnu?

Jeg skrev det overfor at hun var på klinik... mellem os to, Jasmin har været i mod klinikker siden hun startede her på EG.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, sådan er det ikke alle steder. Jeg er både privat og lejer min ind på klinik, men bestemmer altid selv mine annoncer, ydelser mv. Det skønne ved denne branche er, at hver pige selv kan bestemme, hvordan hun vil køre sin butik.

Menneskehandel, vold og tvang har vi allerede love mod i dette land.

Liv det ved jeg godt det ikke er  Det er jeg helt med på og det har jeg aldrig bestridt på nogen måde

SSelvfølgelig er der gode Det giver sig selv☺ og det er fint nok hvorfor Sandras seneste tråd er ganske overflødig 

Men det er sådan som jeg ser det ikke godt nok som argument, for der er mange steder der ikke er gode hvis mine og netværksgruppens erfaringer er nogen indikation 

Og at der frit kan være steder der behandler piger dårligt fordi nogle ikke gør Det kan aldrig være den rigtige model Det er nød til at være den anden vej rundt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liv det ved jeg godt det ikke er  Det er jeg helt med på og det har jeg aldrig bestridt på nogen måde

SSelvfølgelig er der gode Det giver sig selv☺ og det er fint nok hvorfor Sandras seneste tråd er ganske overflødig 

Men det er sådan som jeg ser det ikke godt nok som argument, for der er mange steder der ikke er gode hvis mine og netværksgruppens erfaringer er nogen indikation 

Og at der frit kan være steder der behandler piger dårligt fordi nogle ikke gør Det kan aldrig være den rigtige model Det er nød til at være den anden vej rundt

Så må du/i jo anmelde de steder til politiet, og lade dem vurdere om der er hold i jeres anklager??? Vi har love og reglerne til at forhindre alt der du skriver om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må du/i jo anmelde de steder til politiet, og lade dem vurdere om der er hold i jeres anklager??? Vi har love og reglerne til at forhindre alt der du skriver om. 

De love er ganske ubrugelige i praksis - det er derfor vi er gået igang med at lobby'e for at få dem lavet om

Lovgivningen er ganske enkelt ikke brugbar i praksis ..... det er derfor vi har startet hele debatten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til hønsegården Vol 1,1 :D 

den viser hvordan du opdrætter høns og hvordan man burer dem inde !! 

 

http://www.xn--hnsegrden-92a8r.dk/

 

ja undskyld, men jeg er snart træt af at læse det samme om og om igen.. det er jo den rene hønsegård :D ! .. 

anyways god dag til alle jer liderbukser derude! 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til hønsegården Vol 1,1 :D 

den viser hvordan du opdrætter høns og hvordan man burer dem inde !! 

 

http://www.xn--hnsegrden-92a8r.dk/

 

ja undskyld, men jeg er snart træt af at læse det samme om og om igen.. det er jo den rene hønsegård :D ! .. 

anyways god dag til alle jer liderbukser derude! 

Skal vi make love not war ? :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...