Hop til indhold
Jasmin

Jeg vil ikke!!! - kan du slet ikke se det ???

Recommended Posts

Som jeg skriver, er det usandsynligt, at hun er tvunget. Og hvis hun er, er det en helt anden diskussion, nemlig en diskussion om trafficking. 

Den må vi tage en anden gang, i en anden tråd.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

PC og GF. Nu har jeg lidt at lave. Kan i klare det uden min mund at lægge ord i tror i? Måske findes der andre i kan provokere.
Eller hvorfor ikke under tiden gå ud og finde lidt købesex. Hvis man tæller alle piger som vil og desuden alle dem som ikke vil, så bliver det jo et stort og dejlig søndagsudvalg for jer.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må gerne fralægge dig den patroniserende tone Bananas ...

Den er du ikke selv udsat for.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du må gerne fralægge dig den patroniserende tone Bananas ...

Den er du ikke selv udsat for.

GF

Helt enig.
Det klæder dig ikke Bananas.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må gerne fralægge dig den patroniserende tone Bananas ...

Den er du ikke selv udsat for.

GF

Det er lige præcis hvad jeg er, og ikke mindst fra dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er lige præcis hvad jeg er, og ikke mindst fra dig. 

Nej, du er ikke Bananas, men du er selv rigtig god til at være belærende overfor andre ;)
Nå, jeg skal ikke opholde dig - Du havde travlt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke korrekt, Bananas. Du bliver ikke patroniseret. Du bliver udfordret på logikken, som mangler.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke korrekt. Du bliver ikke patroniseret. Du bliver udfordret på logikken.

:grin:

Nogles selvbedrag er større end andres :grin:

Bye Patron, jeg skal ud i skoven.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nogles selvbedrag er større end andres

Det glæder mig, du har selvindsigt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skriver, er det usandsynligt, at hun er tvunget. Og hvis hun er, er det en helt anden diskussion, nemlig en diskussion om trafficking. 

Den må vi tage en anden gang, i en anden tråd.

jeg prøver for tredje gang, selvom jeg tror ikke du vil forstå.

det er usandsynligt at nogen stiller op hvis de ikke har lyst. Den diskussion du mener at have er hypotetisk uden hold i virkeligheden.

og møder man en dag en Roxy, så lad være. Lad tvivlen komme hende tilgode i stedet for kun at tænke på dig selv. For sandsynligheden for at hun uoplagt stiller op frivilligt er langt mindre end sandsynligheden for at hun er tvunget på den ene eller anden måde. Og som sagt, uanset hvad, så lad være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du insisterer åbenbart på at bringe en ny præmis ind i denne tråd. Så lad gå da:

ALLE er enige med dig i, at man skal lade være med at købe sex af et offer for trafficking.

Du sparker en åben dør ind.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du insisterer åbenbart på at bringe en ny præmis ind i denne tråd. Så lad gå da:

ALLE er enige med dig i, at man skal lade være med at købe sex af et offer for trafficking.

Du sparker en åben dør ind.

nej du misforstår. En sidste gang:

Ingen stiller op hvis de ikke har lyst.

hvis du mener noget andet må du lige forklare hvad der får dem til det alligevel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lysten til at tjene en god skilling kunne være et motiv.

Det er det for mange af os, når vi ind imellem udfører arbejdsopgaver, som vi måske hellere ville være fri for.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, du er ikke Bananas, men du er selv rigtig god til at være belærende overfor andre ;)
Nå, jeg skal ikke opholde dig - Du havde travlt :)

Hold ud PrinceCharming, jeg synes det er flot du har orket med alt det vrøvl. Du må være et meget tålmodigt menneske :) :):)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lysten til at tjene en god skilling kunne være et motiv.

Det er det for mange af os, når vi udfører arbejdsopgaver, som vi måske hellere ville være fri for.

det er godt nok søgt og højst usandsynligt.

oplagt i line-up og bagefter uoplagt i enerum. Så kan jeg forstå motivet.

Men uoplagt i line-up og også bagefter, så er der noget galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uoplagt, men villig til at tjene pengene. Det kendes alle steder. Bare tænk på dårlige frisører, skuespillere, boksere, advokater, journalister, politikere osv. ad infinitum.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold ud PrinceCharming, jeg synes det er flot du har orket med alt det vrøvl. Du må være et meget tålmodigt menneske :) :):)

 

 

Og der har vi en til der er ekspert i at lægge ord i andres mund. Det virker til at The Straw Man Society har årsmøde i denne tråd.  Kedeligt i en ellers temmelig interessant diskussion.:?
Og lige for at klargøre en ting GF: Du udfordrer ikke nogen andens logik med at forvrænge det han har sagt. Du viser kun frem din manglende evne at diskutere og din talent for at patronisere.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananas

Jeg har ikke lagt dig ord i munden eller forvænget dine udsagn. Og jeg forstår ikke, at du virker så vred på mig.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Opfatter i selv jeres bestræbelser for at få det sidste ord for værdige for dette forum  ???

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Vi stopper nu. Nu er den kørt langt nok ud.

Debatten har været hård men fair det meste af vejen, og nu kører den i ring må man sige, og der har været enkelte kommentarer hvor man har gået direkte efter modparten personligt på en negativ måde. Der er ingen undskyldning for at gøre det uanset hvor uenig man måtte være med hinanden. Det er ikke en værdig voksen debatstil at gøre at være personligt nedladende overfor andre fordi de har en anden holdning end en selv.

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...