Hop til indhold
Jomfruen26

26 år og stadig jomfru :-(

Recommended Posts

Hengivelse (dvs. mental "træning") og bækkenbundstræning er vejen frem. Første element har mange glæde af via tantra,

Jeg gør i hvert fald noget med musklerne omkring det område, men lidt svært at forklare nøjagtigt hvad jeg gør. Måske jeg bare spænder dem. Uanset hvad jeg gør så føles det godt.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck mit liv. Jeg tror sgu at jeg har fået herpes. Der er en underlig følelse i mine læber. De brænder lidt. Jeg har kradtet lidt i læben i højre side og i samme side af munden har jeg hvad der føles som en blister inde i munden. Jeg skulle have været jomfru lidt længere :-(

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck mit liv. Jeg tror sgu at jeg har fået herpes. Der er en underlig følelse i mine læber. De brænder lidt. Jeg har kradtet lidt i læben i højre side og i samme side af munden har jeg hvad der føles som en blister inde i munden. Jeg skulle have været jomfru lidt længere :-(

Måske er du bare ikke hærdet, men kan isåfald anbefale dig at bruge Paradontax tandpasta.

http://www.med24.dk/mund-tandpleje/tandpasta/parodontax-flour-tandpasta-75ml/product_info.php/cPath/252_253/products_id/2863

Fås normalt også i håndkøb på apoteket til ca. kr. 45,-

I svære tilfælde - jeg får det f.eks også på/i tungen efter at have spist slik, chokolade, småkager, bagerbrød, slikket fisse mv. - vil jeg anbefale dig at skylle munden et par gange om dagen med klorhexidin 0,2% mundskyllevædske - normalt har de måske kun 0,12% på apoteket, pga. de påstår at 0,2% kan give misfarvninger på tænderne - men det er min erfaring at med 0,2%, så behøver du kun skylle munden i 2 - 3 dage - med 0,12% kan du fortsætte i ugevis - og så ved jeg godt, hvad der giver mest misfarvning af tænderne + man har det fysisk og psykisk elendigt i længere tid.

Du må så bare forlange at de skaffer det hjem til dig og normalt har de det også næste dag, hvis de kan finde ud af at bestille det hos leverandøren :wacko: - det kan være en kamp - men hellere vente end få noget, der ikke virker bedre end vand - ja, vand virker også! Du må så bare skylle noget oftere og mere grundigt, men med vand er der ingen fare for misfarvninger, det smager heller ikke dårligt og du kan sluge det uden problemer.

Når du så endelig har fået din 0,2% klorhexidin, skyller du munden 3 gange med vand først og jeg vil jeg anbefale at du synker vandet mindst en af gangene, for ligesom at få det hele med, før du tilsidst skyller med klorhexidin.

De værste blister, kan du evt behandle med 1% klorhexidin dental gel, som du efter tandbørstning, gnider lidt ned og rundt i blisten med en vatpind, før du dupper et tykkere lag på.

PS. husk også at tage vitaminpiller og spise noget frugt med C-vitaminer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck mit liv. Jeg tror sgu at jeg har fået herpes. Der er en underlig følelse i mine læber. De brænder lidt. Jeg har kradtet lidt i læben i højre side og i samme side af munden har jeg hvad der føles som en blister inde i munden. Jeg skulle have været jomfru lidt længere :-(

Vi har givet dig 1000 råd på chatten, bla. at du skulle besøge lægen og få det bekræftet, køb noget salve som er beregnet til herpes og se hvordan det går, der er ingen grund til panik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er du bare ikke hærdet, men kan isåfald anbefale dig at bruge Paradontax tandpasta.

http://www.med24.dk/mund-tandpleje/tandpasta/parodontax-flour-tandpasta-75ml/product_info.php/cPath/252_253/products_id/2863

Fås normalt også i håndkøb på apoteket til ca. kr. 45,-

I svære tilfælde - jeg får det f.eks også på/i tungen efter at have spist slik, chokolade, småkager, bagerbrød, slikket fisse mv. - vil jeg anbefale dig at skylle munden et par gange om dagen med klorhexidin 0,2% mundskyllevædske - normalt har de måske kun 0,12% på apoteket, pga. de påstår at 0,2% kan give misfarvninger på tænderne - men det er min erfaring at med 0,2%, så behøver du kun skylle munden i 2 - 3 dage - med 0,12% kan du fortsætte i ugevis - og så ved jeg godt, hvad der giver mest misfarvning af tænderne + man har det fysisk og psykisk elendigt i længere tid.

Du må så bare forlange at de skaffer det hjem til dig og normalt har de det også næste dag, hvis de kan finde ud af at bestille det hos leverandøren :wacko: - det kan være en kamp - men hellere vente end få noget, der ikke virker bedre end vand - ja, vand virker også! Du må så bare skylle noget oftere og mere grundigt, men med vand er der ingen fare for misfarvninger, det smager heller ikke dårligt og du kan sluge det uden problemer.

Når du så endelig har fået din 0,2% klorhexidin, skyller du munden 3 gange med vand først og jeg vil jeg anbefale at du synker vandet mindst en af gangene, for ligesom at få det hele med, før du tilsidst skyller med klorhexidin.

De værste blister, kan du evt behandle med 1% klorhexidin dental gel, som du efter tandbørstning, gnider lidt ned og rundt i blisten med en vatpind, før du dupper et tykkere lag på.

PS. husk også at tage vitaminpiller og spise noget frugt med C-vitaminer ;-)

Tak for rådet. Jeg har dog ikke haft blister i meget lang tid. Måske mere end et år og mine læber plejer ikke at brænde. Jeg regner med at tage en tur til lægen på et tidspunkt, men jeg tror ikke, at der er nok at se nu til at konkludere med sikkerhed, at det er herpes, så jeg venter lidt og ser tiden an.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en recept på noget fucidin i dag, så det er nok bare infektion med stafylokokker eller lignende. Jeg er virkelig lettet :D

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad sagde du til lægen ?

Det var en sygeplejerske, der så på mine læber. Hvis jeg husker korrekt sagde jeg, at mine læber var begyndt at brænde efter at have kysset en, og at jeg troede, at det i den ene mundvige kunne være enten herpes eller angular cheilitis. Hun har så formentligt snakket med en læge om det, hvorefter jeg fik en recept. Jeg mener selv, at en læge burde have set på det, men det var åbenbart ikke nødvendigt. Fucidin bruges blandt andet mod stafylokokker, og det giver god mening at jeg kan havde fået sådan en infektion, da jeg har slikket en kvindes bryster, og mange(måske alle) har det på huden. Jeg døjer meget med tørre læber, og piller ofte i dem, så det er nemt for bakterier og lignende at trænge igennem.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK hvis du har sår på læberne og kyssede en stafylokokbærende bliver du smittet, der er altså ikke en kønssygdom, så ro på ! Du bør kogevaske dit tøj og sengetøj for at slippe helt af med stafylokokkerne.

Jeg kogevasker altid alt tøj og sengetøj. 90 grader som er maks temperatur på vaskemaskinen, efterfulgt af en tur i en tørretumbler som er så varm, at det er lige før man kan brænde sig når man tager tøjet ud igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smittet ved første købesex besøg :D fantastisk start

Men heldigvis sandsynligvis ikke herpes. De fleste mennesker har vist stafylokokker og alle mulige andre bakterier på huden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smittet ved første købesex besøg :D fantastisk start

Det er nok fordi han har ventet for længe og ikke er blevet hærdet - det er ligesom, når børnene starter i børnehaven, så får de også allesammen snotnæser :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men heldigvis sandsynligvis ikke herpes. De fleste mennesker har vist stafylokokker og alle mulige andre bakterier på huden.

Stop nu med de der generaliseringer - du får det til at lyde som om vi andre ikke går op i god hygiejne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men heldigvis sandsynligvis ikke herpes. De fleste mennesker har vist stafylokokker og alle mulige andre bakterier på huden.

Jeg har været sammen med mange mange kvinder, uden at fået stafylokokker !

Så enten er du nem modtageligt eller også har du ikke vænnet dig til det andet køn endnu :P 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop nu med de der generaliseringer - du får det til at lyde som om vi andre ikke går op i god hygiejne.

Jeg er ret sikker på, at det ikke har ret meget med hygiejnen at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med mange mange kvinder, uden at fået stafylokokker !

Så enten er du nem modtageligt eller også har du ikke vænnet dig til det andet køn endnu :P 

Jeg har lidt talgkirtler på læberne. Jeg ved ikke om det gør, at man er mere modtagelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer vel an på hvordan du definerer hygiejne.

Det som jeg mener er at jeg tror ikke at stafylokokker er noget man får på grund af dårlig hygiejne. Og hvis man skulle være så uheldig at få det tror jeg at der skal lidt mere til end bare almindelig god hygiejne for at dræbe dem. Jeg ved ikke om jeg har stafylokokker eller noget andet men jeg har fået noget som blandt andet slår stafylokokker ihjel.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft stafylokokker, det slår man ihjel med klorhexidin hvis det når at brede sig. Min læge gav mig engang for nogen år siden recept på en stærk klorhexidin, som havde vist sig effektiv mod en type stafylokokker, der huserede på FKK i Tyskland. Jeg kunne simpelthen se og mærke bylderne vokse ud minut for minut, men heldigvis var kuren effektiv.

Hvis stafylokokkerne kun er begrænset til et enkelt sted, kan man sætte plaster over så det ikke kan brede sig, og lade kroppens immunforsvar slå det ned. Det tager en måned og klør ad h...... til, men så er det også overstået. Der efterlades dog et rødt ar i et stykke tid efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft stafylokokker, det slår man ihjel med klorhexidin hvis det når at brede sig. Min læge gav mig engang for nogen år siden recept på en stærk klorhexidin, som havde vist sig effektiv mod en type stafylokokker, der huserede på FKK i Tyskland. Jeg kunne simpelthen se og mærke bylderne vokse ud minut for minut, men heldigvis var kuren effektiv.

Hvis stafylokokkerne kun er begrænset til et enkelt sted, kan man sætte plaster over så det ikke kan brede sig, og lade kroppens immunforsvar slå det ned. Det tager en måned og klør ad h...... til, men så er det også overstået. Der efterlades dog et rødt ar i et stykke tid efter.

Vi har været på de samme klubber og har måske også booked de samme piger, jeg har aldrig fået noget, så vores immunforsvar er nok forskellige.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ha. Jeg har ikke haft stafylokokker de gange vi har besøgt klubber sammen, så måske jeg har lånt lidt at dit held. Eller også har min bakterieflora i huden ændret sig. Da jeg knaldede Mathilda på Samya i maj, havde hun alletiders gang stafylokokker på ryggen, så jeg tænkte da, at så var det tid igen - men nej, jeg fik ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ha. Jeg har ikke haft stafylokokker de gange vi har besøgt klubber sammen, så måske jeg har lånt lidt at dit held. Eller også har min bakterieflora i huden ændret sig. Da jeg knaldede Mathilda på Samya i maj, havde hun alletiders gang stafylokokker på ryggen, så jeg tænkte da, at så var det tid igen - men nej, jeg fik ikke noget.

Ok, hvorfor tror du fik det ? urene håndklæder/badekåber/sengetøj ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...