Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Konkurrence Daniella....

Recommended Posts

holstebronx skrev, Lige nu:

 

...Jeg ved efterhånden ikke rigtigt hvad jeg skal bruge E.G. til :) 

 

Nej det ved jeg heller ikke mere, men af en eller anden grund hænger min putter fast i siden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 27 minutter siden:

 

...Jeg ved efterhånden ikke rigtigt hvad jeg skal bruge E.G. til :) 

 

Veni, vidit agnoscit! Han kom, han så og han erkendte

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 1 minut siden:

Blev vinderen fundet?

Eller har Admin selv snuppet præmien? - hvilket er meget forståeligt, når det er den søde og lækre Daniella ;)

 

Huh... ? har der været en konkurrence ? det må være længe siden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

2 måneder er der efterhånden gået....

Meget lang tid! Synes egentlig det er et lidt kedelig signal at sende til Daniella. Hun har valgt at lade sig være præmiepige og give en som altid hyggelig konkurrence, hvor flere prøver at være lidt ekstra ihærdige for at vinde hende.

Ja troede selv jeg var med i opløbet med en anmeldelse som fik 18 likes men fik Claire jo gevaldig ødelagt med at finde en anmeldelse frem med over 50 likes 

Men der har mildest talt været radiotavshed.. Hvilket må siges at være dårlig stil når der sidder en præmiepige og venter på hvem som er den heldige husar..

hvad skyldes denne radiotavshed? Er der minus på budgettet og man ikke kan/ vil sponsorere pigen, jamen så meld det da ud! Er Daniella røget i unåde og ikke kan bruges til præmiepige? Er det for stort arbejde at læse alle forums igennem? Jamen så brug 40 sekundet af Jeres liv på at oprette en tråd hvor i tager Den tråd Claire har fundet og spørge om såvidt ingen kender en anmeldelse med flere likes, så vælges den som vinder ( giv et par dage til respons) folk ville have forståelse for denne løsning....

Klart det er frivillig kræfter!!! Men det kræver altså uendelig lidt at afslutte konkurrencen på en meget bedre måde end denne radiotavshed... Skylder man altså en Pige som har valgt at stille sig til rådighed 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Geilekarl skrev, for 15 minutter siden:

2 måneder er der efterhånden gået....

Meget lang tid! Synes egentlig det er et lidt kedelig signal at sende til Daniella. Hun har valgt at lade sig være præmiepige og give en som altid hyggelig konkurrence, hvor flere prøver at være lidt ekstra ihærdige for at vinde hende.

Ja troede selv jeg var med i opløbet med en anmeldelse som fik 18 likes men fik Claire jo gevaldig ødelagt med at finde en anmeldelse frem med over 50 likes 

Men der har mildest talt været radiotavshed.. Hvilket må siges at være dårlig stil når der sidder en præmiepige og venter på hvem som er den heldige husar..

hvad skyldes denne radiotavshed? Er der minus på budgettet og man ikke kan/ vil sponsorere pigen, jamen så meld det da ud! Er Daniella røget i unåde og ikke kan bruges til præmiepige? Er det for stort arbejde at læse alle forums igennem? Jamen så brug 40 sekundet af Jeres liv på at oprette en tråd hvor i tager Den tråd Claire har fundet og spørge om såvidt ingen kender en anmeldelse med flere likes, så vælges den som vinder ( giv et par dage til respons) folk ville have forståelse for denne løsning....

Klart det er frivillig kræfter!!! Men det kræver altså uendelig lidt at afslutte konkurrencen på en meget bedre måde end denne radiotavshed... Skylder man altså en Pige som har valgt at stille sig til rådighed 

Måske er der en lille knude vedrørende noget ballade med Dani og Sandra og moderationen, der skal løsnes op ;) 

Bare et gæt, men det virker da sært, har du ret i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes da det er tydeligt at bukkaketråden vandt. Anyways, det er ihvertfald ikke Daniellas skyld, at en vinder stadig ikke er fundet. Så meget ved jeg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Måske er der en lille knude vedrørende noget ballade med Dani og Sandra og moderationen, der skal løsnes op ;) 

Bare et gæt, men det virker da sært, har du ret i. 

Mit gæt er at der nogle gange er nogle der gætter lidt for meget på noget, som de alligevel ikke ved noget om ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa drenge .. 

Hvis i vil finde en vinder blandt trådene er i meget velkommende til det. 

 

Jeg kan forsikre jer om at jeg har det godt og det har intet med drama eller nogen anden pige at gøre så lad vær med at skab teorier om det tak ;) ... 

 

 

Og nej det er bestemt ikke min skyld at der ikke er udnævnt en vinder endnu, men jeg tror at vi alle har en lille fornemmelse af hvor travlt en admin kan have herinde.. 

 

Anyways, hav en god aften ;) 

daniella out ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Geilekarl skrev, for 2 timer siden:

Er det for stort arbejde at læse alle forums igennem?

Nu kan vi ikke selv søge på "likes", men før forrige opdatering i april var den fast kategori - "mest likede indhold" så det er næppe der problemet ligger.

Jeg forstår heller ikke den stædige tavshed fra ledelsen trods de mange direkte spørgsmål. Hvis konkurrencen af en eller anden grund er aflyst, så fortæl det dog i stedet for at lade alle mulige rygter og myter opstå om hvordan og hvorfor (som vi ser eksempler på i denne tråd).  

Iøvrigt viser sidste catche´de kopi før opdateringen er fra 8. april - link: https://web.archive.org/web/20150206220358/http://www.eroguide.dk/forum/best-content/ at det mest like´de indlæg dengang havde 62 likes. Bukkaketråden har 58 likes og med mindre der har være andre forskydninger placerer det den, som det næstmest like´de indlæg nogensinde.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daniella skrev, for 18 minutter siden:

hejsa drenge .. 

Hvis i vil finde en vinder blandt trådene er i meget velkommende til det. 

 

Jeg kan forsikre jer om at jeg har det godt og det har intet med drama eller nogen anden pige at gøre så lad vær med at skab teorier om det tak ;) ... 

 

 

Og nej det er bestemt ikke min skyld at der ikke er udnævnt en vinder endnu, men jeg tror at vi alle har en lille fornemmelse af hvor travlt en admin kan have herinde.. 

 

Anyways, hav en god aften ;) 

daniella out ! 

Og min lille provokation fik lidt oplysning og opklaring frem ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daniella skrev, for 31 minutter siden:

Hvis i vil finde en vinder blandt trådene er i meget velkommende til det. 

Var der ikke noget med, sejren skulle gå til skribenten af den anmeldelse der fik flest "likes"?

Hedonis, har slået alle med flere længder. 58 likes

Nogen indsigelser?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 4 minutter siden:

Var der ikke noget med, sejren skulle gå til skribenten af den anmeldelse der fik flest "likes"?

Hedonis, har slået alle med flere længder. 58 likes

Nogen indsigelser?

KF.

 

 

Det kommer vel an på hvem der finansierer besøget...er det Daniella som giver, eller er det admin / E.G. som skal have muldvarpen frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 28 minutter siden:

Iøvrigt viser sidste catche´de kopi før opdateringen er fra 8. april - link: https://web.archive.org/web/20150206220358/http://www.eroguide.dk/forum/best-content/ at det mest like´de indlæg dengang havde 62 likes. Bukkaketråden har 58 likes og med mindre der har være andre forskydninger placerer det den, som det næstmest like´de indlæg nogensinde.  

Findus, det er kun anmeldelser postet mellem 19. Aug. 2015 (den dag konkurrencen startede), og 30. Sep. der er med i konkurrencen.

SEM's selfie-tråd med 62 likes, fra September 2014, er altså ikke med i konkurrencen.

Link: Konkurrence vilkår.

Nogen indsigelser?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

 

Det kommer vel an på hvem der finansierer besøget...er det Daniella som giver, eller er det admin / E.G. som skal have muldvarpen frem.

Jeg mener, at admin tidligere har skrevet, at det er noget, han vælger at holde hemmeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Det kommer vel an på hvem der finansierer besøget...er det Daniella som giver, eller er det admin / E.G. som skal have muldvarpen frem.

Hej Holstebronx.

Jeg er i tvivl om hvad du mener.. Er det ikke underordnet for vinderen, og alle andre, hvilken aftale om betaling / donation, Administrationen og Dani har indgået?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, Lige nu:

Jeg mener, at admin tidligere har skrevet, at det er noget, han vælger at holde hemmeligt.

Det var så alligevel et dumt spørgsmål fra min side af :D 

Hvorfor skulle admin tælle likes hvis det var Daniellas 100% egen konkurrence.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 2 minutter siden:

Hej Holstebronx.

Jeg er i tvivl om hvad du mener.. Er det ikke underordnet for vinderen, og alle andre, hvilken aftale om betaling / donation, Administrationen og Dani har indgået?

 

Jeg ville da ikke lade en vinder besøge mig, hvis admin ikke havde betalt mig eller vinderen inden besøget :)

- Hvis altså jeg var præmien :D 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...