Hop til indhold
Hedonis

Århus C - Bukkake, men dog kun mig

Recommended Posts

Fantastisk anmeldelse, der ligefrem oser af liderlighed.

Den måde, du beskriver det på, får en film til at køre på indersiden af mine øjenlåg. :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du får mit "synes godt om"!

ikke fordi at jeg nødvendigvis vil købe samme ydelse. Men fordi filmen i mit hoved er fantastisk. Jeg tænker faktisk den er bedre end pigen, så jeg tror at jeg bliver hjemme :)

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha flot flot beretning, og for pokker det gad jeg godt være med til…!!! Håber der snart kommer en mulighed igen...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

God fortælling!

Kan bare ikke lade være: bukkake betyder at mange mænd sprøjter pigens ansigt/overkrop til, eventuelt hår. bukkake betyder brusebad. Det skal ikke i munden under bukkake. Så der tog damen fejl :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Cooperdk 

Tja der er regler for det meste ! Men hvad ! damen gjorde GLÆDE og gav en oplevelse, jeg ville helt klar også gradbøje reglerne som Hedonis jo fornuftig nok også gjorde. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de venlige kommentarer. Jeg var faktisk lige ved at slette anmeldelsen igen få minutter efter at den blev lagt på siden. Jeg var i tvivl om det var for langt og for personligt. Det gjorde jeg så heldigvis ikke. Er især glad for Livs kommentar, for det er præcis sådan det var tænkt.

Nu er jeg så ramt af overmod og har allerede smidt en anmeldelse mere. Skal passe på ikke at køre for hårdt på med de lange personlige beretninger. Alting med måde, som det hedder.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hedonis jeg takker for den intense beskrivelse..er glad for du fik en oplevelse ud over det sædvanlige..så dig ikke, men for mig var det lige så intenst og frækt..smiler..

Afholder bukakke igen næste weekend hvis du skulle være fristet ;)

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...