Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Konkurrence Daniella....

Recommended Posts

Syntes da ellers der er noget med at Dani Debutere som Domina, det har vist et eller andet at gøre med en pisk, men det kan da være jeg har misforstået det?

Men mit indlæg om 30 min spanking var også ment som et humorisktisk indlæg.

Jo, du har ret: https://www.eroguide.dk/forum/topic/41569-daniella-og-iben-i-det-sorte-univers-ved-aalborgnørresundby-en-uforglemmelig-oplevelse-50193842/

Men burde du ikke byde ind med en lille trøstepræmie til nr. 2 :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En konkurrence motiverer, ellers er der mange som ikke gider at skrive mere...

Hej Nille.

Ja motivere, men Nille det er første gang, jeg har hørt at folk herinde skulle skrive fordi der ikke er en konkurrence. Nej Nille folk skriver når de ønsker, at skrive. Uden deres tråde bliver smadret af useriøse indlæg, der bliver dækket ind under sjove smilyes. get the point.

Ha en dejlig dag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke fjerne den banner med "Vind en ½ time med Dani" nu har vi set den !

Jeg er ved at blive irriteret over den banner som åbner når man logger på.

Så ka du lære det: Lad nu være med at logge af!

Del dette indlæg


Link til indlæg

syntes folk skulle tage hatten af for daniella i dette tilfælde (og de andre der tidligere har lavet ligende konkurrencer)

sådanne tiltag skaber flere anmeldelser og god læsning/info til brugerne af siden her (så man kan sige alle vinder lidt)

med alt den brokkeri kan man da frygte der måske er andre der ikke gider det bøvl der kan komme (som der er her i tråden) og derfor ikke går videre med deres ide til en konkurrence.

hvis ikke det er landsdel så er det noget andet der er i vejen.

for nogle er pengene små til at besøge GP´s ofte

skulle der så også være en der delte penge ud så alle her på siden så alle kunne besøge lige mange gp så de kunne skrive lige mange anmeldelser

alle har forskellige forudsætninger på et eller et andet plan og det må man bare acceptere

og tlk til den kommende vinder og thumps up til daniella for at lave konkurrencen 

god mandag :) 

Redigeret af vestsj81

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gina Faith lavede da også sin egen julekalender med gevinst.

Ja, det er rigtigt, men det var hendes egne 'private' konkurrencer og havde intet med EG (eller VL for den sags skyld) at gøre. Og der var daglige præmier. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, lad da endelig det banner blive, så længe konkurrencen kører, dejligt at se Daniellas smukke slanke krop, når man logger på... :-)

 

så kunne du tage et screen shot og så bruge det som baggrund! ! Det ville godt nok være skønt og slippe for det banner!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

En konkurrence motiverer, ellers er der mange som ikke gider at skrive mere...

Det synes jeg ikke at du har ret i, har fået en anmeldelse for ikke så længe tilbage, dog FØR konkurrencen blev udskrevet. Desuden har jeg gennem tiden fået en del flotte anmeldelser, som jeg sætter stor pris på, og mener kun en enkelt er skrevet mens der var en præmie udloddet....Så sys bestemt fyrene herinde skriver ligeså meget, når der ikke er noget at vinde...kram Tilde pigen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det synes jeg ikke at du har ret i, har fået en anmeldelse for ikke så længe tilbage, dog FØR konkurrencen blev udskrevet. Desuden har jeg gennem tiden fået en del flotte anmeldelser, som jeg sætter stor pris på, og mener kun en enkelt er skrevet mens der var en præmie udloddet....Så sys bestemt fyrene herinde skriver ligeså meget, når der ikke er noget at vinde...kram Tilde pigen

 

 

Jeg tror det er forskelligt fra person til person, hvem der gider at skrive... Der er mange faste brugere som ikke gider at skrive mere, enten fordi de besøger den/de samme piger, det bliver trivielt at skrive om de samme piger igen og igen, eller folk ikke gider skrive fordi der går børnehave i anmeldelserne.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

så kunne du tage et screen shot og så bruge det som baggrund! ! Det ville godt nok være skønt og slippe for det banner!!!

Det har jeg allerede, ud over det har jeg posters i fuld størrelse af Daniella på væggene i mit kontor, men den lille lilla ting til højre er lige den sidste lille prik...:-) :eek:  :shock:  :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er forskelligt fra person til person, hvem der gider at skrive... Der er mange faste brugere som ikke gider at skrive mere, enten fordi de besøger den/de samme piger, det bliver trivielt at skrive om de samme piger igen og igen, eller folk ikke gider skrive fordi der går børnehave i anmeldelserne.

Jeg tror du har helt ret ;-) Kram Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen jeg kan da godt motivere lidt....hihihihi

30 min Spanking og jeg er fast i kbh, og gæstevisitter Jylland, ....

Vupti....nu vælter det ind med anmeldelser,....husk nu at når man vinder, så tager man hen for at få sin præmie og ikke så meget brok.

Sådan liiiiiiiiige for at understrege ordet spanking: Det er den der ting med en pisk! Orv hvor kan jeg høre Jubel råbne fra Vaniljedrengene :D:D:D

vap3-2.thumb.jpg.59aac7938ef756793717fa1

fra drengene???

har du overvejet vi er nogen piger der godt vil smage den pisk....og gå langt for at vinde? Hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke sige konkurrencerne motivere for at skrive.... men nærmere når pengebogen ikke er overfyldt så motivere de til at man kommer afsted (samt skriver om det) når der nu alligevel er en chance for at få en extra bonus. 

Det sagt så er det med at det er den der får flest likes måske ikke den fedeste ide. Måske et kryds mellem antallet af likes og antallet af anmeldelser (og brugbare svar på efterlysninger). Ikke at det skal ændres denne gang men bare til overvejelse næste gang der er konkurrence.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke huske alle konkurrencerne men Nikita og Trine Tease kunne men vinde en halv time hos engang, og jeg mener at de begge også kunne træffes på Sjælland dengang også, Nikita kunne man i hvert fald, kan ikke huske præcis med Trine.

Cecilia har vi også haft en konkurrence med og hun kunne træffes i Søborg. Georg nævner hans præmie også som var på Sjælland.

Så har der været andre konkurrencer med kun jyske piger også men fordelingen landsdelene imellem har nu været ret fair.

Ja, det er jo en gammel ide. Kan man så også genbruge gamle anmeldelser? :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er jo en gammel ide. Kan man så også genbruge gamle anmeldelser? :grin::grin:

- jo, - hvorfor ikke! - selv de største sandheds-apostle i Danmark - PRÆSTERNE - om dem forlyder det, at de genbruger deres prædikener, de laver 2 fulde årssæt - og så ruller genbruget ellers lystigt år efter år;-).

Jeg ser egentligt sådanne samlede værker som hjulene på min cykel - der kan byttes rundt på forhjul/baghjul og de kan begge vendes - de kører stadig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kortehansen skrev, Lige nu:

Nogen der egentlig ved hvem der vandt konkurrencen?

Det er vist en hemmelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daniella skrev, 1 time siden:

jeg ved det heller ikke selv .. 

Jeg har heller ikke hørt fra Admin ..

Hilsen Dani

Var det så ikke ved at være på tide, at du fik meddelt, hvem du skulle "udsættes" for?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Han tæller vel endnu. :D 

kanonkongen skrev, den ‎29‎-‎10‎-‎2015‎ ‎17‎:‎26‎:‎06:
10544355_915189421898627_236105612324557

 

 

Så kommer der jo aldrig en afgørelse :D 

 

Alternativt må Ledvogter vel være den rette til at tælle sammen :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Han tæller vel endnu. :D 

Måske har han hul i lommerne ligesom Lille-Peter, der heller ikke kunne lægge 5 + 5 sammen, uden det blev 11 :roll:

Alternativt kunne Danielle vel selv vælge en vinder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet en sammentælling, og det der er dilemmaet er at det er en kvinde der har vundet. Nu er hun til at danse i begge sale, og det er Dani vist også, så den røg vores næse forbi drenge :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har lavet en sammentælling, og det der er dilemmaet er at det er en kvinde der har vundet. Nu er hun til at danse i begge sale, og det er Dani vist også, så den røg vores næse forbi drenge :) 

 

Nå hvem er det så ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...