Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Konkurrence Daniella....

Recommended Posts

Nille skrev, for 29 minutter siden:

Hey hey jeg har altså travlt med at knalde og rejse :) jamen hvornår skal vi mødes :P 

ta' ud og mød claire om mandagen i rødovre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan jo tolke Danis fremkomst i tråden på forskellig vis. Jeg synes det er særdeles positivt, at hun kommer frem og tager ansvar for noget der rent faktisk kan have stor betydning for hendes "butik".

Det kunne jo sagtens tænkes, at nogen ligefrem har holdt sig tilbage med et besøg, fordi de måske har tænkt "Aaaah der nok underligt med hende Dani, da konkurrencen ikke er blevet afsluttet - jeg holder mig væk".

Jeg synes bestemt at hendes indlæg på en fint måde fortæller "uanset hvad drenge, så tager jeg nu selv over og får lukket den sag".  Respekt herfra - Flot Dani

 

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

Respekt til Daniella!

konkurrencen er vel for længst kørt af sporet og hun er i sin gode ret til at trække sig, mener jeg. Alligevel holder hun hovedet koldt og gennemføre på de vilkår der er nu - trods al den debat om hende. Jeg er imponeret over at hun orker :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bluejacket skrev, for 3 timer siden:

Det kunne jo sagtens tænkes, at nogen ligefrem har holdt sig tilbage med et besøg, fordi de måske har tænkt "Aaaah der nok underligt med hende Dani, da konkurrencen ikke er blevet afsluttet - jeg holder mig væk".

Hvorfor skulle man holde sig væk, det er et underligt argument, man besøger pigen fordi hun er sød og flot, ikke for fordi hun er med eller ikke med i en konkurrence.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vil jeg godt tilføje at man ikke skal holde sig tilbage, men til gengæld få lettet røven og besøgt Dani! Hun er nemlig både smuk, fræk og en ypperlig elskerinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Geilekarl skrev, for 22 timer siden:

Såfremt der er trøstepræmie for at komme med løsningsforslag vil jeg gerne lige pointere han har tyvstjålet ideen fra mig i et tidligere indlæg :-) 

Jeg undskylder, jeg havde ikke været så langt tilbage i tråden.

Der er mig bekendt ingen trøstepræmie, hvis der mod forventning dukker én op, donerer jeg hermed min eventuelle andel, til dig. :oops:

2½ time til afgørelsen!.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så lykkedes det endnu en gang at få en af de aktive piger til at pakke sammen og forsvinde. :mellow:  Nu har Claire også valgt 'Guest'-kategorien. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og vinderen er Hedonis (spredte klapsalver lyder)

Tillykke til Hedonis, vi er 'næsten' ikke misundelige :)

Med ønsket om en herlig seance 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
strange skrev, for 16 minutter siden:

Så lykkedes det endnu en gang at få en af de aktive piger til at pakke sammen og forsvinde. :mellow:  Nu har Claire også valgt 'Guest'-kategorien. :wacko:

Er hun ikke bare igen blevet lidt 'pigesur', og har meldt sig ud, for blot at vende tilbage når hun ikke kan undvære os længere?  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, Lige nu:

Er hun ikke bare igen blevet lidt 'pigesur', og har meldt sig ud, for blot at vende tilbage når hun ikke kan undvære os længere?  :rolleyes:

Det ved jeg da ikke. Jeg synes bare, at det er trist hver eneste gang at en aktiv pige fravælger at være aktiv på EG, så mange aktive er der da ikke, der deltager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære eroguide - brugere, administratorer og ikke mindst Daniella: Tak for kåringen og præmien. Jeg har faktisk været fraværende ( ikke logget ind eller blot læst eroguide) i en periode, så det var en noget anderledes tilbagekomst end først antaget. Jeg har netop skrevet til Daniella og håber vi finder ud af noget godt i nær fremtid. Tidlig julegave, ja tak! Jeg glæder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, 1 time siden:

Kære eroguide - brugere, administratorer og ikke mindst Daniella: Tak for kåringen og præmien. Jeg har faktisk været fraværende ( ikke logget ind eller blot læst eroguide) i en periode, så det var en noget anderledes tilbagekomst end først antaget. Jeg har netop skrevet til Daniella og håber vi finder ud af noget godt i nær fremtid. Tidlig julegave, ja tak! Jeg glæder mig.

 

Tillykke :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, 1 time siden:

Kære eroguide - brugere, administratorer og ikke mindst Daniella: Tak for kåringen og præmien. Jeg har faktisk været fraværende ( ikke logget ind eller blot læst eroguide) i en periode, så det var en noget anderledes tilbagekomst end først antaget. Jeg har netop skrevet til Daniella og håber vi finder ud af noget godt i nær fremtid. Tidlig julegave, ja tak! Jeg glæder mig.

Ikke for det!

Jeg er ikke misundelig.

Til lykke - nyd det nu!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er så sandelig også trist over at være fra djævle øen så jeg ikke har muligheden for at komme forbi kolding 

og være den heldig vinder af din konkurrence

kunne være alletiders julegave 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...