Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Konkurrence Daniella....

Recommended Posts

holstebronx skrev, Lige nu:

Hvorfor skulle admin tælle likes hvis det var Daniellas 100% egen konkurrence.

Det er Admin/EG som afholder en konkurrence, men når der nu er total radiotavshed fra admin, her næsten 2 måneder efter konkurrencens udløb, og "gevinsten" den søde smukke Dani, velvilligt har opfordret os til at finde en vinder, så synes jeg da vi skal gøre netop det. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 2 minutter siden:

Findus, det er kun anmeldelser postet mellem 19. Aug. 2015 (den dag konkurrencen startede), og 30. Sep. der er med i konkurrencen.

SEM's selfie-tråd med 62 likes, fra September 2014, er altså ikke med i konkurrencen.

Link: Konkurrence vilkår.

Nogen indsigelser?

KF.

Øh det misforstår du vist. Tankegange var 1) det må kunne lade sig gøre at søge på likes rimeligt smertefrit, da vi tidligere havde kategorien "mest likede indhold" og 2) Hedonis anmeldelse er sandsynligvis det næstmest likede indlæg herinde nogensinde, kun overgået af SEM' s selfietråd,  og dermed en klokkeklar vinder af konkurrencen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ville da ikke lade en vinder besøge mig, hvis admin ikke havde betalt mig eller vinderen inden besøget :)

Men nu er du jo ikke "gevinsten" ;)Og, Dani har selv opfordret os til at finde en vinder. Vi må jo gå ud fra Admin & Dani har en aftale på plads, selv om det ret beset ikke rager os ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 1 minut siden:

Men nu er du jo ikke "gevinsten" ;)Og, Dani har selv opfordret os til at finde en vinder. Vi må jo gå ud fra Admin & Dani har en aftale på plads, selv om det ret beset ikke rager os ;)

 

Den potentielle vinder er da fundet for længe siden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, Lige nu:

Hedonis anmeldelse er sandsynligvis det næstmest likede indlæg herinde nogensinde, kun overgået af SEM' s selfietråd,  og dermed en klokkeklar vinder af konkurrencen.

Du har ret, jeg misforstod det, og troede du mente SEM's selfie-tråd skulle vinde.

Så du er enig i at Hedonis er vinderen?. (bare lige for at få det helt på det rene).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, jeg mener Rejsenetværkets anmeldelse fra FKK København er nr. to, mens Bundstokken plus en jeg har glemt navnet på er på en delt tredjeplads. På en flot fjerdeplads ligger vistnok en vis kat, som derfor fulgte rimeligt med ;) 

Redigeret af Findus
Sproglig tilretning

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

Den potentielle vinder er da fundet for længe siden

Exactly.. det nye er at Dani, her til aften har opfordret til at vi brugere selv finder, kårer, og udråber vinderen.

Og som bekendt foreslår jeg Hedonis, med 58 likes.

Hvad siger i til vi giver det indtil imorgen (27. Nov.) kl 23.59? Er det en rimelig frist til at gøre indsigelser? (hvis man mener en anden har vundet, eller lign.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 1 minut siden:

Exactly.. det nye er at Dani, her til aften har opfordret til at vi brugere selv finder, kårer, og udråber vinderen.

Og som bekendt foreslår jeg Hedonis, med 58 likes.

Hvad siger i til vi giver det indtil imorgen (27. Nov.) kl 23.59? Er det en rimelig frist til at gøre indsigelser? (hvis man mener en anden har vundet, eller lign.)

 

Jeg er ikke med i en komite, jeg vil bare gerne sige tillykke når vinderen udpeges :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har doneret en halv time , der er ikke så meget at komme efter der .. 

så fik vi den på plads ;) .. Videre!

 

 

Perfekt forslag KF ! 

Som KF så fint skriver så kan folk komme med indsigelser ingen i morgen midnat ! :D . 

 

Jeg har selv taget hånd om den her Konkurrence nu da admin har meget travlt og fred vær med det :D !!

jeg vil bare gerne finde ud af hvem jeg skal være sammen med!! 

 

Så i morgen midnat drenge og så lukker vi den der ! ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Daniella skrev, for 36 minutter siden:

jeg har doneret en halv time , der er ikke så meget at komme efter der .. 

så fik vi den på plads ;) .. Videre!

 

 

Perfekt forslag KF ! 

Som KF så fint skriver så kan folk komme med indsigelser ingen i morgen midnat ! :D . 

 

Jeg har selv taget hånd om den her Konkurrence nu da admin har meget travlt og fred vær med det :D !!

jeg vil bare gerne finde ud af hvem jeg skal være sammen med!! 

 

Så i morgen midnat drenge og så lukker vi den der ! ;) 

Såfremt der er trøstepræmie for at komme med løsningsforslag vil jeg gerne lige pointere han har tyvstjålet ideen fra mig i et tidligere indlæg :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daniella skrev, for 4 timer siden:

Jeg har selv taget hånd om den her Konkurrence nu da admin har meget travlt og fred vær med det :D !!

jeg vil bare gerne finde ud af hvem jeg skal være sammen med!!

Daniella skal vi ikke sige jeg er vinderen, så lukker vi tråden :D Vi ses :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 12 timer siden:

 

Jeg ville da ikke lade en vinder besøge mig, hvis admin ikke havde betalt mig eller vinderen inden besøget :)

- Hvis altså jeg var præmien :D 

 

Så havde glæden ved at vinde vist ikke været stor :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent 007 skrev, for 6 minutter siden:

Så havde glæden ved at vinde vist ikke været stor :grin:

 

Nej muligvis ikke :D 

Alle der er online deltager under tvang :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 15 timer siden:

Og min lille provokation fik lidt oplysning og opklaring frem ;) 

 

Skal hun mobbes ind til at svare dig, så du kan få stillet din nysgerrighed, når det er ADMIN der ikke har givet svar..?


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

Skal hun mobbes ind til at svare dig, så du kan få stillet din nysgerrighed, når det er ADMIN der ikke har givet svar..?


 

Gud fader Clair - du burde da kende mig bedre efter al den tid. Jeg stilede jo ikke mit skriv til Dani, vel? Jeg smed en bold, og en returnerede den. Jeg kunne ikke vide hvem, men håbede blot på at det var en der havde reel viden, istedet for alle de gætterier. 

Det er faneme ikke smart at lave en konkurrence der skal  fremme antallet af anmeldelser, og så ikke følge op den. Det virker faktisk lige modsat. 

 

Møs, møs :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Gud fader Clair - du burde da kende mig bedre efter al den tid. Jeg stilede jo ikke mit skriv til Dani, vel? Jeg smed en bold, og en returnerede den. Jeg kunne ikke vide hvem, men håbede blot på at det var en der havde reel viden, istedet for alle de gætterier. 

Det er faneme ikke smart at lave en konkurrence der skal  fremme antallet af anmeldelser, og så ikke følge op den. Det virker faktisk lige modsat. 

 

Møs, møs :) 

..Jeg føler overhovedet ikke jeg kender dig? Kender vi hinanden?
Anyway, jeg reagerede bare på, at det er lidt, meget ufedt, for Daniella, at hun skal træde ind her, fordi folk, som altid, ikke kan styrer deres fantasi og begynder at komme med latterlige teorier.
Og enig.. syntes det er enormt useriøst at vi skal spammes med en konkurrence i 2 måneder, og så er der en, der ikke lige kan overskue, at "tælle stemmer"..
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 3 minutter siden:

..1Jeg føler overhovedet ikke jeg kender dig? Kender vi hinanden?
2 Anyway, jeg reagerede bare på, at det er lidt, meget ufedt, for Daniella, at hun skal træde ind her, fordi folk, som altid, ikke kan styrer deres fantasi og begynder at komme med latterlige teorier.
3 Og enig.. syntes det er enormt useriøst at vi skal spammes med en konkurrence i 2 måneder, og så er der en, der ikke lige kan overskue, at "tælle stemmer"..
 

1. Vi kender kun hinanden fra dette forum - det andet er jeg for gammel til iht dine præferencer. Men hvis man føler efter, kan man godt fornemme et vist kendskab, når man har læst hinandens indlæg over en længere periode, ikk da? 

2. Daniella valgte selv at træde ind, så kan du synes teorien er ufed - gammeldags udryk :) - men der har været talrige indlæg om dette emne, og der har været luftet mange teorier. Men fint at Dani valgte at kommentere på denne teori, frem for alle de andre gætterier ? Du burde i øvrigt være glad for at vi mænd har vanskeligt ved at styre vores fantasi. 

3. Ja der er ikke særligt seriøst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så lad da Daniella tale selv Claire i stedet for på hendes vegne at blive hysterisk på Aarhuselskeren. :D 

Og så få dog den konkurrence afgjort ! ! ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden:

1. Vi kender kun hinanden fra dette forum - det andet er jeg for gammel til iht dine præferencer. Men hvis man føler efter, kan man godt fornemme et vist kendskab, når man har læst hinandens indlæg over en længere periode, ikk da?

Du mener du kender folk via dette forum og via deres skriv, det er patetisk, kom ud og mød folk i virkeligheden.

Jeg kan ikke se hvorfor det er så vigtigt at vinderen bliver fundet nu, (det er nok ikke dig eller mig alligevel) Admin har nok at se til...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 12 minutter siden:

Du mener du kender folk via dette forum og via deres skriv, det er patetisk, kom ud og mød folk i virkeligheden.

Jeg kan ikke se hvorfor det er så vigtigt at vinderen bliver fundet nu, (det er nok ikke dig eller mig alligevel) Admin har nok at se til...

Kan du ikke se hvorfor det er vigtigt? Det er da totalt useriøst at kører full on kampange i uger og så bare lukke og slukke og ikke engang komme med en enkelt udtalelse, når nu det er tydeligt at så mange undre sig.

Og ja Nille "kom ud og mød folk i virkeligheden" looks who's talking! :P:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 18 minutter siden:

Kan du ikke se hvorfor det er vigtigt? Det er da totalt useriøst at kører full on kampange i uger og så bare lukke og slukke og ikke engang komme med en enkelt udtalelse, når nu det er tydeligt at så mange undre sig.

Og ja Nille "kom ud og mød folk i virkeligheden" looks who's talking! :P:D 

Hey hey jeg har altså travlt med at knalde og rejse :) jamen hvornår skal vi mødes :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...