Hop til indhold
Guest Trinetease

FKK København

Recommended Posts

Det er bestemt jysk Nille. Lal er når noget. Useriøst, pral, pjat, plat. Ja det er mange ting.

Det har man da også altid haft på Sjælland. Og laller man meget, er man ligefrem lalleglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være sjovt, om folk ville skrive en hilsen fra nu af, efterhånden som de får sig tilmeldt hos Trine:

Læs trines opdatering side 7, indlæg nr 5 torsdag 17/9

Adressen er: Bjerringbrovej 50 C kælderen.

Jeg vil henstille til at hvis du ikke er meldt til, så bliver du ikke lukket ind.

Tilmelding sker på: [email protected]

Og på dagen kan dwt også ske på Tlf: 2690 2326

------------------------------

Jeg selv har dags dato tilmeldt mig, og er i dialog med en bruger, om mulig samkørsel, med henblik på, hvis muligt samlet fremmøde kl 12 når døren åbnes til FKK København.

Det er blevet nævnt nogle gange, men jeg kan til de nye der overvejer egen deltagelse, igen anbefale at medbringe egen slåbrok og tøfler, men der er nok dem der foretrækker et slå-om håndklæde, som de kan få udleveret når de ankommer.

Er der for resten nogle fra Jylland/det øvrige land, der påtænker at tage turen over for at deltage?

Hvis ja er det jo nærliggende at efterspørge en plads i en delebil, så man kan dele udgiften til turen over og hjem :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være sjovt, om folk ville skrive en hilsen fra nu af, efterhånden som de får sig tilmeldt hos Trine:

Læs trines opdatering side 7, indlæg nr 5 torsdag 17/9

Adressen er: Bjerringbrovej 50 C kælderen.

Jeg vil henstille til at hvis du ikke er meldt til, så bliver du ikke lukket ind.

Tilmelding sker på: [email protected]

Og på dagen kan dwt også ske på Tlf: 2690 2326

------------------------------

Jeg selv har dags dato tilmeldt mig, og er i dialog med en bruger, om mulig samkørsel, med henblik på, hvis muligt samlet fremmøde kl 12 når døren åbnes til FKK København.

Det er blevet nævnt nogle gange, men jeg kan til de nye der overvejer egen deltagelse, igen anbefale at medbringe egen slåbrok og tøfler, men der er nok dem der foretrækker et slå-om håndklæde, som de kan få udleveret når de ankommer.

Er der for resten nogle fra Jylland/det øvrige land, der påtænker at tage turen over for at deltage?

Hvis ja er det jo nærliggende at efterspørge en plads i en delebil, så man kan dele udgiften til turen over og hjem :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Findes de passende til livvidde 140 + ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes de passende til livvidde 140 + ??

Ahhhh endelig en RIGTIG mand.

Venligst landsbytossen - nu med  smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forstår jeg ikke, da FKK konceptet netop skulle være en fordel for de yngre piger, som ved at der er flere kollegaer, kan arbejde mere trygt, lære noget mere, være fri af alfonser, fri for selv at finde lokaler, flirte og afstemme forventninger med kunderne, osv.

Men det er jo et nyt og ukendt koncept i DK - så de vil måske bare se tiden lidt an :wink:

Eller måske helst bare være lidt anonym og kunne screene sine kunder een for een ved indgangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm spændende måske skulle jeg deltage næste gang

Hmm - tror bestemt Trine er åben

for flere kvindelige deltagere -

det koster dig jo ikke no'et -

og får du nogen med på madrassen,

så er det kun dig, der stryger  kassen

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Så er der endnu mere godt nyt :-)

Nu er der 2 yngre lækre piger der har meldt sig til :-)

De er ikke aktive herinde og ønsker derfor ikke deres navne ud - respekt for det..... De er sprøde og søde og kommer for at have det sjovt :wub:.

Jeg sætter stop for tilmelding af piger nu.

Så kom glad og meld jer til Søde Mænd.

[email protected]

Eller 2690 2326 SMS :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine

Det er jo super at der med de 2 yngre piger tilføjes mere variation, blandt alle de skønne kvinder på dagen.

Men snakker du lige med dem, om at vi mænd jo skriver anmeldelser af arrangementet efterfølgende, her under vores oplevelser med pigerne under vores besøg.

Det er de mere kendte kvinder fra forum på Eroguide, der selv er brugere på EG jo bekendt med og vant til at vi gør, men jeg fornemmer at der kan bestå et behov for at få afklaret hvordan de 2 yngre piger stiller sig.

Mon ikke de selv læser med her?

Kunne det udgøre en løsning at de præsenterer sig under et til lejligheden valgt navn, uden forbindelse til hvor de ellers måtte være aktive i branchen?

Vi mænd skriver så om den sex vi nyder med dem på dagen, under de navne de har valgt til lejligheden.

Sådan at de efterfølgende ikke kan identificeres som andet end 2 anonyme yngre unge piger, der deltog på dagen, og som man ikke kan relatere til andre steder hvor de eventuelt måtte være kendte under andre kunstnernavne.

Som jeg ser det vil det have den fordel at, hvis de får lyst til at deltage igen, kan vi der også kommer igen huske dem fra sidst vi deltog, og glæde os til at de kommer igen, hvis de gør.

Venlig hilsen

Rejsenetværk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men snakker du lige med dem, om at vi mænd jo skriver anmeldelser af arrangementet efterfølgende, her under vores oplevelser med pigerne under vores besøg.

Rejse er det ikke bedre du spørger pigerne face-2-face, når du møder dem, så kan de vurdere om du er "sobert/reelt" nok til at få lov til at skrive en anmeldelse :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meldt ud at pigerne ikke vil have deres navne nævnt, derfor gør hverken Trine eller vi det naturligvis ikke.

Det eneste jeg bare i alt stilfærdighed gerne vil påpege, det er at de udgør 2 anonyme piger blandt nu samlet 8 kvindelige deltagere i arrangementet.

Arrangementet er kun annonceret her på Eroguide.dk, hvor alle vi mænd og piger er vant til at de oplevelser vi mænd har med pigerne, dem skriver vi også om på EG.

Jeg formoder at de 2 yngre piger har en forventning om at vi skriver om vores oplevelser med dem på dagen, for jeg tror ikke at mændene sådan lige spørger om de må eller ikke, for det gør vi jo ikke når vi er sammen med de 6 øvrige kvinder der deltager.

Forskellen er bare at de 6 øvrige kvinder deltager med et visitkort til deres virke som glædespiger, og at præmissen for at skrive om vores oplevelse med de 2 yngre piger, derfor ikke kan være at vi ikke skriver om dem, men at vi skriver om 2 totalt anonyme nicks de her valgt til lejligheden, og som ikke vil kunne referere dem efterfølgende til andet end at de deltog på dagen under disse 2 nicks.

Jeg beklager hvis nogle måtte mene at jeg flueknepper, det er ikke min hensigt.

Jeg vil bare gerne have det på det rene at vi mænd altså anmelder arrangement og piger når vi deltager, om det er til sexparty, gangbang eller FKK København, og at det med et titals mandlige deltagere og 8 kvinder på dagen, der er det den forventning som alle realistisk må forvente gælder alle piger uden undtagelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meldt ud at pigerne ikke vil have deres navne nævnt, derfor gør hverken Trine eller vi det naturligvis ikke.

Det eneste jeg bare i alt stilfærdighed gerne vil påpege, det er at de udgør 2 anonyme piger blandt nu samlet 8 kvindelige deltagere i arrangementet.

Arrangementet er kun annonceret her på Eroguide.dk, hvor alle vi mænd og piger er vant til at de oplevelser vi mænd har med pigerne, dem skriver vi også om på EG.

Jeg formoder at de 2 yngre piger har en forventning om at vi skriver om vores oplevelser med dem på dagen, for jeg tror ikke at mændene sådan lige spørger om de må eller ikke, for det gør vi jo ikke når vi er sammen med de 6 øvrige kvinder der deltager.

Forskellen er bare at de 6 øvrige kvinder deltager med et visitkort til deres virke som glædespiger, og at præmissen for at skrive om vores oplevelse med de 2 yngre piger, derfor ikke kan være at vi ikke skriver om dem, men at vi skriver om 2 totalt anonyme nicks de her valgt til lejligheden, og som ikke vil kunne referere dem efterfølgende til andet end at de deltog på dagen under disse 2 nicks.

Jeg beklager hvis nogle måtte mene at jeg flueknepper, det er ikke min hensigt.

Jeg vil bare gerne have det på det rene at vi mænd altså anmelder arrangement og piger når vi deltager, om det er til sexparty, gangbang eller FKK København, og at det med et titals mandlige deltagere og 8 kvinder på dagen, der er det den forventning som alle realistisk må forvente gælder alle piger uden undtagelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejse, slip nu kontrollen, de piger der deltager ved helt sikkert hvad de går ind til.Jeg er sikker på Trine har fuldstændig styr på dette også. Glæd dig nu i stedet for og LAD så pigerne styre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meldt ud at pigerne ikke vil have deres navne nævnt, derfor gør hverken Trine eller vi det naturligvis ikke.

Det eneste jeg bare i alt stilfærdighed gerne vil påpege, det er at de udgør 2 anonyme piger blandt nu samlet 8 kvindelige deltagere i arrangementet.

Arrangementet er kun annonceret her på Eroguide.dk, hvor alle vi mænd og piger er vant til at de oplevelser vi mænd har med pigerne, dem skriver vi også om på EG.

Jeg formoder at de 2 yngre piger har en forventning om at vi skriver om vores oplevelser med dem på dagen, for jeg tror ikke at mændene sådan lige spørger om de må eller ikke, for det gør vi jo ikke når vi er sammen med de 6 øvrige kvinder der deltager.

Forskellen er bare at de 6 øvrige kvinder deltager med et visitkort til deres virke som glædespiger, og at præmissen for at skrive om vores oplevelse med de 2 yngre piger, derfor ikke kan være at vi ikke skriver om dem, men at vi skriver om 2 totalt anonyme nicks de her valgt til lejligheden, og som ikke vil kunne referere dem efterfølgende til andet end at de deltog på dagen under disse 2 nicks.

Jeg beklager hvis nogle måtte mene at jeg flueknepper, det er ikke min hensigt.

Jeg vil bare gerne have det på det rene at vi mænd altså anmelder arrangement og piger når vi deltager, om det er til sexparty, gangbang eller FKK København, og at det med et titals mandlige deltagere og 8 kvinder på dagen, der er det den forventning som alle realistisk må forvente gælder alle piger uden undtagelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejse jeg bryder mig ikke om den dikterende form, folk gør som de føler er passende og af høflighed spørger/varsler man pigerne som man vil skrive en anmeldelse om.

Du ser pigerne som en forbrugsvare som skal deklareres og forbruger-anmeldes. De er altså ikke en vare !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærlig talt Rejse

det er Trines event, det er Trine der har styret det hele og det er Trine der har sørget for at det hele er blevet til noget

Kan du for helvede ikke snart blande dig uden om logistikken og droppe alle de uanvendelige analyser og så bare nøjes med at dukke op og knalde dem du har lyst

 

Trine - tak for det store arbejde :) vil bare sige at jeg glæder mig til at dukke op på mandag... det bliver kanon skægt....  :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Også  et stort tak til Trine herfra.

... Og ja, lad nu for h...... være med at være så emsige om alle mulige "hvis nu, hvad så"-detaljer! Slap a' og lad nu bare tingene gå deres stille og rolige gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine kunne måske nøjes med bare at oplyse de ekstra pigers "annonce alder" og om de har hjulpne eller økologiske bryster?

Det kunne være en hjælp for de kunder, der overvejer at tilmelde sig (kunderne kan jo have forskellig smag). Det er også helt ok hvis hun ikke vil, måske vil hun helst ikke tiltrække flere mænd ved at give disse basis oplysninger. Og det er ikke et oplæg til debat - bare undlad svar hvis det ikke ønskes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine kunne måske nøjes med bare at oplyse de ekstra pigers "annonce alder" og om de har hjulpne eller økologiske bryster?

Det kunne være en hjælp for de kunder, der overvejer at tilmelde sig (kunderne kan jo have forskellig smag). Det er også helt ok hvis hun ikke vil, måske vil hun helst ikke tiltrække flere mænd ved at give disse basis oplysninger. Og det er ikke et oplæg til debat - bare undlad svar hvis det ikke ønskes. 

På FKK er der mening man kommer, hilser og snakke med pigerne og ser om kemien passer, ofte ved man ikke hvem der kommer i klubben, det er en slags "Kinder-overraskelse" så oplysningen om 2 yngre, sprøde piger er tilstrækkelig til mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille det er jo godt for dig og nogle andre :-) men folk er forskellige. I Tyskland dukker jeg også gerne op uden at vide noget, for antallet og udvalget er enormt. Når der kun er 2 og desuden forpligtelse til mindst 1 halv times køb vil det være en ide med lidt basis oplysninger. Men det er bare et forslag, hvis hun helst vil holde andre kunder væk, så ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...