Hop til indhold
Guest Trinetease

FKK København

Recommended Posts

Gæst

Personligt er det "hip hap" for mig.
Umiddelbart vil jeg dog tro, at tilmelding er bedst, da det forpligter mere end, hvis det blot er muligt at dukke op.

Et spørgsmål til dig Trinetease, vil det være tilladt at tage sin egen badekåbe og flipflops med i stedet for at benytte håndklæde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Personligt er det "hip hap" for mig.
Umiddelbart vil jeg dog tro, at tilmelding er bedst, da det forpligter mere end, hvis det blot er muligt at dukke op.

Et spørgsmål til dig Trinetease, vil det være tilladt at tage sin egen badekåbe og flipflops med i stedet for at benytte håndklæde?

Du må for min skyld være iført en toga - bare du er klar på noget sjov ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du må for min skyld være iført en toga - bare du er klar på noget sjov ;-)

 

Jamen så må jeg hellere fylde tegnedrengen med en ekstra håndfuld sedler :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager badekåbe og flipflops med, og hvis jeg skal tage et håndklæde om livet i stedet, så gør jeg det :)

Men jeg synes nu at det bør være frivilligt, hvis bare vi smider tøjet og ikke går rundt i det tøj vi ankommer i.

Jeg tror egentlig at der dukker flere op, hvis der både er mulighed for tilmelding og at troppe op på dagen.

Men tænker lidt på at det må være ret vanskeligt for Trine at købe ind til dagen, hvis hun ingen ide har om hvor mange mænd der kommer?

Personligt synes jeg at der skal være mulighed for forpligtende tilmelding med forudbetaling af 250 kr, og så kan det koste 300 kr i døren.

Som jeg ser det, des tidligere des flere mænd vil forudbetale 250 kr, des bedre, også for at støtte op om arrangementet i en så tidlig fase som muligt.

Skulle man så bliver forhindret på dagen, er tabet nok til at bære for os alle.

Tror også at mulighederne for at flere, såvel mænd som piger der sidder og lurepasser vil springe til og deltage, des flere de kan se der tilmelder sig des tidligere.

Hvis Trine oplyser et kontonr vi kan indbetale på, meddele et nick samtidig med betalingen, vil jeg indbetale 250 kr med det samme.

Trine kan jo så skrive hvor mange tilmeldinger hun får fra nu af.

Personligt er jeg tilhænger af at adressen offentliggøres, men det er der nok delte meninger om.

Jeg foreslår Trine at hun opretter en afstemning, men husk at starte overskriften med "Afstemning", for ellers kan læserne ikke se at det er en afstemning, og ikke et almindeligt indlæg.

Afstemning FKK København

Spørgsmål

1. Mener du at det skal offentliggøres hvor FKK København afholdes mandag den 21 september

2. Mener du at det ikke skal offentliggøres hvor FKK København afholdes mandag den 21 september, men at deltagerne skal ringe eller skrive for at få det oplyst.

Dog håber jeg at vi uanset vil kunne skrive efterfølgende hvor arrangementet blev afholdt, for mon ikke at det er hensigstmæssigt at adressen fremadrettet er offentlig, hvis arrangementet etableres og gentages i de samme lokaler.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu deltager jeg nok ikke i arrangementet, men jeg synes det er tåbeligt at offentliggøre adressen til alle udenforstående, som så kan sidde og holde øje med hvem der kommer og går - men en nogenlunde angivelse af hvor det foregår - f.eks bydel e.lign., vil da være en hjælp til mange, som så bedre kan overskue, om de kan afse tid til at komme og i hvor lang tid, før de tilmelder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@‌Jernsvinet

Jeg er ikke afvisende overfor dit argument, og vil ikke prøve på at overbevise Trine om det modsatte, men måske en uforpligtende afstemning ingen skade gør.

Men jeg er enig i at der når tiden er inde bør offentliggøres en sådan ca beskrivelse af, hvor arrangementet afholdes, med mulighed for at tilmelde sig, eller få det oplyst på dagen hvis man vil troppe op uanmeldt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@‌Jernsvinet

Jeg er ikke afvisende overfor dit argument, og vil ikke prøve på at overbevise Trine om det modsatte, men måske en uforpligtende afstemning ingen skade gør.

Men jeg er enig i at der når tiden er inde bør offentliggøres en sådan ca beskrivelse af, hvor arrangementet afholdes, med mulighed for at tilmelde sig, eller få det oplyst på dagen hvis man vil troppe op uanmeldt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejse pas nu på, ikke at snakke dette gode setup i stykker. Lad nu pigerne styre det og slip kontrollen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super initiativ Trine. Jeg er tilfældet i København den dag. Men ved ikke om jeg kan nå det. Så en "åben adresse" er godt for mig. Jeg vil meget gerne deltage, hvis jeg kan nå det.

Redigeret af Jan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle!
 

I min optik så bør der tilmeldes på den ene eller anden måde og så ville det være rart med en forhåndsbedømning fra TT dagen(e) før med et ratio-forhold så man er forberedt på ventetid hvis forholdet er 2 GP til 100 brødrer! :-)

Et fingerpeg angående beliggenhed vil være en god idé - på den anden side så spiller det ingen rolle for mig der alligevel kører bil helt fra "hinsidan" så et par km fra eller til er ikke afgørende.....

 

/The Bluesman

Redigeret af badassbluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vil gerne afsløre at stedet ligger i Rødovre.

Og lad nu være med at diskutere jer blå i hovedet om det er Mon-Cherie for det er det ikke :-)  :-) 

Jeg tænker at i melder til hos mig.

Dagen før sender jeg så adressen.

Så har jeg et ca antal og adressen er ikke ude og stå offentligt.

Lyder det fornuftigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne afsløre at stedet ligger i Rødovre.

Og lad nu være med at diskutere jer blå i hovedet om det er Mon-Cherie for det er det ikke :-)  :-) 

Jeg tænker at i melder til hos mig.

Dagen før sender jeg så adressen.

Så har jeg et ca antal og adressen er ikke ude og stå offentligt.

Lyder det fornuftigt?

Ja, det lyder rigtig fornuftigt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så man er forberedt på ventetid hvis forholdet er 2 GP til 100 brødrer! :-)

Det er dér udtrykket, 'et hul er et hul', kommer til sin ret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne afsløre at stedet ligger i Rødovre.

Og lad nu være med at diskutere jer blå i hovedet om det er Mon-Cherie for det er det ikke :-)  :-) 

Jeg tænker at i melder til hos mig.

Dagen før sender jeg så adressen.

Så har jeg et ca antal og adressen er ikke ude og stå offentligt.

Lyder det fornuftigt?

Det lyder meget fornuftig, med mindre en eller anden idiot ligger adressen ud på nettet/FB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, nu skal vi tænke positivt :)

Trine har selv bedt os om at lade være med at se spøgelser.

Mere sikkert kan det ikke blive, end at vi kan få adressen at vide dagen før, og at det ikke bliver offentliggjort før dagen.

Nu skal folk bare melde sig til, trække kraven op om ørerne hvis de føler for det, og smutte indenfor, så skal det nok blive en sjov dag for alle :razz:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Vi er 2.....;-)

Jeg er så super spændt :-)

Jeg kommer med en melding sidst på ugen med de piger jeg er sikker på kommer.

Jeg har dog lige et spørgsmål til Jer mænd......

Skal det være med tilmelding.... Altså man skal melde sig til og så får man adressen.

Eller skal adressen være offentlig - og så kan i bare dumpe ind som i lyster?

Altså når Trine er ok med evt. at offentliggøre adressen, så er der nok ikke de store problemer .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså når Trine er ok med evt. at offentliggøre adressen, så er der nok ikke de store problemer .... 

Jamen hvad skal den offentliggøres for??? Dem som deltager får adressen, og dem som ikke deltager har jo ikke noget at bruge den til alligevel ;) ... Ikke noget legitimt i det mindste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså når Trine er ok med evt. at offentliggøre adressen, så er der nok ikke de store problemer .... 

Veni, vidi, futui, som Cæsar uden tvivl ville have formuleret det om dette initiativ: Jeg kom, jeg så, jeg kneppede.

Jeg sidder selv på sidelinien, da jeg ikke har mulighed for at deltage, men jeg kan ikke undgå at iagttage al den snak frem og tilbage, som der er. Ganske som ved tidlige initiativer.

Ros til Trines initiativ, der tilbyder det vigtigste: tid og sted. Resten er vel ligegyldige detaljer?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Veni, vidi, futui, som Cæsar uden tvivl ville have formuleret det om dette initiativ: Jeg kom, jeg så, jeg kneppede.

Jeg sidder selv på sidelinien, da jeg ikke har mulighed for at deltage, men jeg kan ikke undgå at iagttage al den snak frem og tilbage, som der er. Ganske som ved tidlige initiativer.

Ros til Trines initiativ, der tilbyder det vigtigste: tid og sted. Resten er vel ligegyldige detaljer?

BX du er helt forkert på den ! Det hedder Veni, Vidi, Futui, Veni, Vici, i nævnte rækkefølge :P

Det vigtigste er pigerne, er der ingen piger bliver det en gay-club :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

BX du er helt forkert på den ! Det hedder Veni, Vidi, Futui, Veni, Vici, i nævnte rækkefølge :P

Det vigtigste er pigerne, er der ingen piger bliver det en gay-club :P

Som jeg skrev tidligere, "et hul er et hul".
Rejses hul er vel ligeså gode som alle andres? ;)

Ikke sandt Rejse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kom nu Rejse, du vil da gøre alt for at få et FKK i KBH.

Så vil du måske stikke din lille pik ind i Rejse eller hvad ? :D:D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...