Hop til indhold
Guest Trinetease

FKK København

Recommended Posts

Genial ide

Ville jeg møde op?, ja når jeg havde muligheden, og hvis det med tiden kunne blive en fast ting ville det være bedre end at møde op på en klinik og der er et valg, er ikke mig. Vi har alle meget forskellige smag og 5 min, hvor jeg kan kigge damerne an og 2 min snak for at vide det nok være fint. Det lyder perfekt for mig.

Efter den første omgang have lidt sjov med folk du møder for den første gang og nok også sidste men i har noget til fælles ;).

 

Mit problem med det er at hvis der møder for mange mænd op og for få damer, for jeg gider ikke vente i kø på et værelse, hvis jeg har betalt 1050 og skal vente 45 min så går jeg hellere, hvis det skal være så skal det være her og nu.

Jeg håber det vil være en success og hvis det ikke er så arbejder vi på det, ikke nok mænd, ikke nok damer osv. Det er nyt, las os være tålmodige og få det til at virke.

 

Jeg ønsker dig al den success som muligt og hvis jeg kan komme vil jeg men en hverdag så.....

Undskyld mit danske ikke er perfekt men har boet i udelandet i mange år og Antactica er det eneste kontinent hvor jeg ikke har høstet erfaringer med en glædespige.

Hmmmmmm det var måske en ide.

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af spaceman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Spaceman

Jeg tror at det særligt her den første gang, er vigtigt at vi mænd møder op med en forventning om at pigerne måske vil være lidt i undertal, og mændene lidt i overtal.

Som jeg ser det så er vi alle nødt til at have god tid, og have tid til at vente, hvis vi kommer til at skulle vente på at piger og rum bliver ledige.

De fysiske rammer er nu en gang sådan, at der på den ene side er pæn god plads til at vente og hygge sammen, men vi skal deles om 3 bolle rum og 1 toilet med et bad, hvor det dog er muligt at en tager bad og en er på toilettet på samme tid.

Der er åben i 9 timer, og det er et dårligt udgangspunkt, hvis man ved at man risikerer at måtte bryde op med uforrettet sag, fordi man ikke har tid til at blive længere.

Se det ikke kun som en mulighed for at deltage på den måde der er lagt op til, men se det også som en mulighed for at møde nogle mænd, og piger som vi alle måske kun kender som de nicks vi er i forum på Eroguide.dk

Jeg regner med at møde nogle mænd som jeg allerede omgås, men jeg glæder mig da også til, og håber på at møde nogle som vi kender som gamle kendinge på EG, men som vi aldrig tidligere har mødt :)

Det alene skal nok få ventetiden til at flyve af sted, om så ventetiden skulle ende med at vare en times tid.

Kaffe på kanden, og så ellers et godt snakketøj, så skal alle nok hygge sig både med og uden sex.

Hvis alle møder op med den indstilling, ja så kan vi kun blive positivt overraskede, hvis det viser sig at der er flere piger til at hygge sammen med mændene mens vi alle venter, og ventetiden bliver kortere end forventet til en tur på et af hyggerummene, sammen med en af de dejlige piger på dagen.

Og hvis ikke, ja så bliver det måske bare som forventet, men sammen har vi gjort os en erfaring, som det bliver meget nemmere for Trine at bygge videre på, end det er for hende at arrangere dette aller første FKK København arrangement - et arrangement der alt andet lige beror på det muliges kunst.

Vel mødt mandag den 21/9 mellem kl 12 og 21, et sted i Rødovre

- jeg glæder mig til at møde piger og drenge :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der piger som er frisk på et mini-GB på selv dagen :D Man kunne overveje at lave et særtilbud på et mini-GB til de fremmødte mænd :D

Jasmin jeg ved du er frisk :D

det er jeg også ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber at der kommer flere forskellige typer af både mænd og kvinder. Så der bliver noget for enhver smag. Selv er jeg en kvinde på 44 år. Godt i stand! Som i kan se på mine billeder. Og jeg frygter lidt at jeg kommer til at være en elefant blandt antiloper, hvis der kun kommer små nips af piger. Men jeg ved at mange mænd tænder på en frodig krop - så håber nogle af den slags mænd også kommer :) 

Redigeret af Sensuel38q
forkert indhold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg håber at der kommer flere forskellige typer af både mænd og kvinder. Så der bliver noget for enhver smag. Selv er jeg en kvinde på 44 år. Godt i stand! Som i kan se på mine billeder. Og jeg frygter lidt at jeg kommer til at være en elefant blandt antiloper, hvis der kun kommer små nips af piger. Men jeg ved at mange mænd tænder på en frodig krop - så håber nogle af den slags mænd også kommer :) 

Dét gør der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er næppe kun han-antiloper som kommer :D

Det kommer helt sikkert et par mænd på den rigtige side af 100 kg - Jeg selv er blandt dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg håber at der kommer flere forskellige typer af både mænd og kvinder. Så der bliver noget for enhver smag. Selv er jeg en kvinde på 44 år. Godt i stand! Som i kan se på mine billeder. Og jeg frygter lidt at jeg kommer til at være en elefant blandt antiloper, hvis der kun kommer små nips af piger. Men jeg ved at mange mænd tænder på en frodig krop - så håber nogle af den slags mænd også kommer :)

En mere her, der tænder på en rigtig kvinde som dig! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til at knalde eller møde Rejse ? :P

Jeg skal være ærlig: Primært til endelig at møde rejse, jeg skal se hvem manden er :D
Og dernæst at knalde med lidt søde tøser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare du nu ikke bliver skuffet Prince Charming, men jeg glæder mig også til at møde dig og alle andre på dagen.

Jeg er sikker på at vi kan hygge snakke og netværke på sådan en dag.

Loungen udgør alle tiders mulighed for at etablere en basisgruppe af dedikerede deltagere i Trines arrangementer, og det er som bekendt altid de første deltagere, der skal trække de næste, så vi kan vokse til en stadig større skare, af både mænd og piger.

Nu er jeg som bekendt ikke til frodige piger, men det er der sikkert andre der er, så godt med forskellige piger.

Hvis der slet ikke kommer nogle af de yngre modeller jeg har en primær præference for, så håber jeg dog på at der i blandt de mere modne kvinder til arrangementet, vil deltage som jeg opfatter kvinder visuelt, slanke med en krop som de 18 + år yngre piger jeg plejer at betale for sex med.

Jeg har nemlig oplevet at det var rigtig godt sammen med sådan en kvinde, når jeg en enkelt gang har fraveget min indskrænkede, men helt primære præference for ungpige nips, og det kan jeg have godt af at prøve igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jubii! Så er der kun en uge igen :) Glæder mig rigtig meget til at møde flere herinde fra EG. Og selvom jeg er "lidt" ældre end 15+ som rejsenetværk foretrækker, kan jeg forstå at der nok skal være rigelig med mænd som også gerne vil være sammen med en voksen kvinde. Det er bare rigtig dejligt! Jeg glæder mig virkeligt til at møde jer alle :) 

Håber flere piger vil være med, så vi bliver en fræk gruppe af alle typer, der kan give mændene en super oplevelse.

knus og mange forhåbningsfulde hilsner fra Charlotte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm... Så vidt jeg kan se, så har (hoved-)arrangøren ikke givet lyd fra sig her i tråden de sidste to uger. Nu er det vel ikke en indikation af, at arrangementet er gået dødt?

... Hvis der stadig er liv i arrangementet, så kunne det måske være en idé nu - med en uge til dagen - at annoncere, om man skal tilmelde sig og i givet fald hvordan, og om adressen bliver offentliggjort og i givet fald hvornår. Ku' også være relevant at vide, hvor mange GP'er, der forventer at deltage.

Pft.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kortene tæt til kroppen og seriøse tilmeldinger?

Få det nu ikke til at se ud som noget, der er så specielt at folk bliver utrygge ved at tilmelde sig.

Ret beset er det en event som så mange tidligere sexparties, hvor man ofte har vidst hvor og hvornår det foregår længe forinden.

Dette arrangement er bare anderledes end de events mange har deltaget i tidligere, og jeg vil opfordre til at man deltager hvis man har lyst, helt som var det et af  de velkendte mere traditionelle klub events.

For at folk ikke skal holde sig tilbage, bliver den endelige adresse ikke oplyst offentligt her i tråden, så mere trygt kan det ikke blive.

Det er vigtigt at vi kommer så mange som muligt, eller så mange som arrangementet kan bære.

Så nu mangler vi bare at Trine sent, men jo endnu ikke for sent melder endeligt ud :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er absolut ikke skræmt.

Men jeg kunne da også mægtig godt tænke mig at vide mere om hvordan man skal gøre/forholde sig, når man er ret så interesseret i at deltage. Indtil videre har jeg kun set en dato og tidsperiode ... og så en antydning af at det måske er i Rødovre. En ca lokation er da af interesse for en som mig, der bevæger sig rundt  på cykel og med tog

Jeg håber det bliver til noget og ser frem til at hilse på nogen af de flittige skribenter i dette forum.

 

venlig hilsen fra 

det grå guld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg kunne da også mægtig godt tænke mig at vide mere om hvordan man skal gøre/forholde sig, når man er ret så interesseret i at deltage

Nu er dette første gang et FKK arrangement bliver afholdt på dansk jord. Så jeg kan kun give en vejledning efter min bedste overbevisning:

Man kommer og klæder om til "FKK-dresscode" dvs. badekåbe eller håndklæde om livet. (medbring venligst disse), Tager et bad hvis man ikke lige har været i bad.

Man går rundt hilser på de andre drenge og piger, er man ikke socialt anlagt, kan man tage en bog med og fordybe sig.

Pigerne som er tilstede er tilgængelig for booking, er hun ledig skal man ikke være bange for at går hen og sludre med hende med henblik på en tur i rummet.

Er der ingen ledige piger snakker man med de andre gæster og venter på en ledig pige. Man han tage i rum med flere piger så længe man har nok guld med ellers går man ned og hæver. Man aftaler med pigerne hvad man ønsker af service og prisen aftales (på rigtige FKK betaler man bagefter) men af hensyn til danske piger, som ikke er vant til denne FKK model anbefaler jeg at man betaler inden man starter, så er der ro på for alle partner.

Når man har betalt entre kan man opholde sig på stedet hele dagen, man kan måske bede om lov til at gå et ærinde og komme tilbage senere for at knalde.

Nogle knalder 1 pige og hygger sig med de andre gæster resten af tiden, andre knalder flere piger og går hjem, det er valgfri hvad man gør. Formålet er det sociale og man ikke har stress på, man kan sidde i ro og mag og vælge den/de piger man gerne vil lege med, er der kø venter man eller kommer tilbage efter aftale.

Så det er den korte version af FKK guiden. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så det er den korte version af FKK guiden. :)

 

Må jeg tilføje at en god ting er også at medbringe et badetøfler eller andet let indendørs fodtøj. Ikke ankelsokker og snørresko :-? 

På FKK er et bad ved indgang vist et fast ritual og vil det ikke også være en fin gestus overfor pigerne selvom man har badet hjemmefra, man kan jo have siddet og svedt i bilen en time eller to :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg tilføje at en god ting er også at medbringe et badetøfler eller andet let indendørs fodtøj. Ikke ankelsokker og snørresko :-? 
På FKK er et bad ved indgang vist et fast ritual og vil det ikke også være en fin gestus overfor pigerne selvom man har badet hjemmefra, man kan jo have siddet og svedt i bilen en time eller to :) 

På FKK tager jeg bad flere gange om dagen, et bad når jeg ankommer, et lynbad lige før jeg går i rum og endnu et bad efter sex. Denne loop gentages efter hver pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...