Hop til indhold
modenelsker

Windows 10

Recommended Posts

Klik på de tre prikker i øverste højre hjørne af Edge, vælg Indstillinger, kør ned i bunden og klik på Vis avancerede indstillinger. Øverst er der så et punkt, Vis startsideknappen, den skal du slå til, og så kommer Home ikonet frem i øverste venstre hjørne.

 

1000 tak for det. Også tak til Nille. Nu kan jeg sove roligt igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nu opgraderet fra Windows 8 til 10 og vil gerne lave en REN geninstallation af Windows 10. 

Hvordan gør jeg det? 
Jeg har prøvet at gendanne til fabriksindstillingerne via Startmenuen start.PNG.01b72faea65588fe2116bb0efd08d3 -> Indstillinger ->  Opdatering og sikkerhed -> Nulstil denne PC -> Gendan fabrikstindstillinger.
Problemet med denne fremgangsmåde er at Windows 8 bliver geninstalleret igen og det var ikke hensigten. 

tmp0.thumb.png.9f85970a006e53bc807d35b7etmp.thumb.png.4c9ab4ee920179d97f3fe50526tmp2.png.6f578d9dc7cd1c430c8ec0634eb2672

Jeg kan tilføje at min PC er født med en Windows 8 OEM licens. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 7 timer siden:

 

Jeg har løst det selv.

Fandt ud af at jeg skulle downloade noget der hedder image creation tool fra Microsoft's hjemmeside og har ved hjælp af dette værktøj lavet en usb nøgle, som jeg kan bruge til at lave en ren installation af Windows 10. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vildmand skrev, for 2 timer siden:

Hej Troldmand
Hvor får du serienummer fra så - det spørger den måske ikke efter?

Jo du bliver altid spurgt efter produktnøgle, hvis du laver en ren geninstallation, men det afgørende er om du har opgraderet til Windows 10 før du gik igang med geninstallationen. Hvis du har det, så kan du trykke på "spring over", når du bliver bedt om at angive produktnøglen. Din pc bliver automatisk aktiveret online, da de kan se at du har opgraderet før. Spørg mig ikke, hvordan de kan se det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...