Hop til indhold
Gæst

Privat-diskret tråden slettet?

Recommended Posts

Jeg har holdt pause på EG et stykke tid - og efter at have læst denne tråd - så skænker jeg mig selv en ny pause ved først givne lejlighed.. :)

Men inden da.... I denne tråd er der en perlerække af udokumenterede påstande, halve og hele løgne, had og tilsvininger på et heldigvis sjældent set niveau. 

Hold fast hvor skal den ulønnede ledelse lægge ( brede) skuldre til mangt og meget fra en flok curlingbrugere...  Thumbs up til Kurator, Ledvogter, Admin og Moderator for at have det format som så mange af debatørerne så åbenlyst mangler !!

 

Redigeret af Heine
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vi taler om klinikker så siges det jo netop at du scorer kassen deroppe på de andre piger, men det er officielt er lavet som et kollektiv fordi du vil unddrage dig myndighedernes søgelys, så skal det være et kollektiv. ;-)

Vor Herre bevares!

Fuldstændig under bæltestedet

Føj, for en gang bræk!

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej det under mig at Varmpia skal ha’ karantæne for at bruger et fornavn på en person som lige så godt kan være et kunster navn og ikke vedkommes rigtige navn og som har truet en pige og denne person så ikke har fået karantæne dette lugter meget langt væk af nogen i ledens EG måske skulle være i ledtog med PD’s ejere. 

TheBronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej det under mig at Varmpia skal ha’ karantæne for at bruger et fornavn på en person som lige så godt kan være et kunster navn og ikke vedkommes rigtige navn og som har truet en pige og denne person så ikke har fået karantæne dette lugter meget langt væk af nogen i ledens EG måske skulle være i ledtog med PD’s ejere. 

TheBronx

hun siger jeg har truet hende ja 

går ikke ud fra du har set hvor mange gange jeg har spurgt hende om jeg må ligge de pm ud hvorfor mon hun ikke vil give mig lov til det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov hov, ejeren af privat-diskret har offentliggrort sit fornavn op til flere gange, blandet andet af en af hans egen piger og har aldrig protesteret, så kan det ikke passe af en kendt og respekteret pige skal ha karantæne for at bruge hans fornavn ELLER er der forskel på fisk

Der er sku en ommer EG

Redigeret af joret
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hov hov, ejeren af privat-diskret har offentliggrort sit fornavn op til flere gange, blandet andet af en af hans egen piger og har aldrig protesteret, så kan det ikke passe af en kendt og respekteret pige skal ha karantæne for at bruge hans fornavn ELLER er der forskel på fisk

Der er sku en ommer EG

Du fik hurtig slettet det link som du angav som dokumentation for din påstand, du fik også rettet noget i dit indlæg, her var det link hvor du angav dokumentationen for din påstand

https://www.eroguide.dk/forum/topic/15132-rikke-privatdiskret-i-bording 

Hvor er det ellers ejeren har offentliggjort hans navn ? Giv mig et link mere ? Oplys mig om hvor hans navn var i det link du angav. Jeg er spændt på om du taler sandt.

Derudover "Joret"/VarmePias, så er det interessant at se at VarmePia har en fast ip-adresse hvor kun hun skriver fra og ja en mere, nemlig Joret  !

Nu får du lov til at forsvare dig, og bagefter lukkes det her.

Vi gider ikke jeres løgne, jeres svindleri, julelege, jeres uanstændige opførsel i denne sag mere.

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line, bly, naya hvor bliver jeres syntes godt om i de post hvor jeg spørger molly om jeg må ligge det vi har skrevet sammen privat ud som hun påstår er en trussel mod hende kan i ikke li fakta ? :)

Redigeret af Privat-diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line, bly, naya hvor bliver jeres syntes godt om i de post hvor jeg spørger molly om jeg må ligge det vi har skrevet sammen privat ud som hun påstår er en trussel mod hende kan i ikke li fakta ? :)

Hold nu op, med dit piveri!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis Moderator gider at pudse sine briller så sidst jeg så efter så er jeg i Holstebro og Varmepia i Århus

 

Unavngivet.thumb.png.ae15c6c7d0c0c29da72

Redigeret af joret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line, bly, naya hvor bliver jeres syntes godt om i de post hvor jeg spørger molly om jeg må ligge det vi har skrevet sammen privat ud som hun påstår er en trussel mod hende kan i ikke li fakta ? :)

jeg vil ikke det her mere, jeg bliver sgu trist og føler ikke på nogen måde jeg skal forsvare hvorfor jeg liker eller ikke gør..!! Jeg har beklaget jeg skrev for generaliserende til mod og team, men undskyld mig, men du får altså intet herfra! 

Jeg vil ikke debatere mere i det her, ikke fordi jeg ikke kan klare lugten eller har mere at sige, men fordi jeg kender mine begrænsninger og fejl. Prøv det!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan tro jeg har pudset mine briller Joret, det har hele ledelsen ved at kigge på visse ip-adresser og ikke kun dem der er blevet brugt i dag, og der er nogen der har et forklaringsproblem incl Joret/VarmePia kan vi se også på historikken, men resten tager vi over pm.

Joret blev bedt om at komme med bevis for at ejeren af PrivatDiskret og en pige selv havde offentliggjort hans navn herinde uden at vi havde slettet og angreb ledelsen herefter på det grundlag. Joret linkede først til et indlæg men slettede det link men jeg har gengivet det. Joret har haft muligheden for at komme med beviset men det er ikke kommet. Endnu engang kommer der en usand påstand kan man så konkludere som bruges til at angribe nogen og i dette tilfælde ledelsen ligesom andre også i denne streng har angrebet ledelsen med usande påstande.

Ledelsen har valgt at lukke denne streng nu.

Det er slut nu med jeres cirkusnumre og børnehaveopførsel.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har forklaret min side af sagen og hvad jeg følte mig truet af... Mere er vel ikke nødvendigt? Du blir jo ved, du hænger dig kun i mig, og ikke hvad sagen drejer sig om, nemlig advarslen om dig... Tror sku jeg vil sige næh det må du ikke, bare for og irritere dig... 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...