Hop til indhold
Gæst

Privat-diskret tråden slettet?

Recommended Posts

Gæst

Hvorfor gik i ind og slettede tråden hvor en bruger spørger i general debat om det kan være rigtigt og linker til **link slettet** som er skrevet på annoncelight, der var ingen mudderkastning eller noget i den dur, så sidder og undrer mig lidt nu... ?

Er det fordi i har fået aktier i firmaet? For kan ikke se nogen anden grund til den ellers skulle slettes?

 

 

Redigeret af Administrator
Link slettet
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor gik i ind og slettede tråden hvor en bruger spørger i general debat om det kan være rigtigt og linker til **link slettet** som er skrevet på annoncelight, der var ingen mudderkastning eller noget i den dur, så sidder og undrer mig lidt nu... ?

Er det fordi i har fået aktier i firmaet? For kan ikke se nogen anden grund til den ellers skulle slettes?

 

 

Der må helt klart komme en god forklaring herpå..? Der var da overhovedet intet der indikerede noget forkert der, lusket at hver gang der omtales klinikker af bestemt art så enten slettes der eller lukkes tråden..?? Forstår det ikke, så vil nogen oplyse mig? 

Mvh line 

Fordi der står en adresse kan man vel godt lade resten af tråden stå?? 

Når men pyt det gør ikke fakta bedre.. 

Fortsat god sommeraften 

mvh line 

Redigeret af Administrator
Link slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anna-Aarhus

Ja jeg undrer mig egentligt også hvorfor tråden er blevet slettet?

det var jo blot et spørgsmål der blev stillet :-)

Redigeret af Naya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er to tråde slettet, så det er vel et spørgsmål om tid, inden denne også bliver det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De pågældende tråde er blevet slettet, da linkes til en tekst, hvor der opgives en adresse som der ikke bruges i annonceringen af Privat-diskret. Her gælder der samme regler, som der gør for pigerne, hvor vi sletter adressen eller henvisningen dertil.

Vi har intet imod at der deles negative oplevelser om en klinik, hvad enten det er skrevet af en kunde eller pige, men der gælder altså samme regler som altid.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Super, jeg var så ikke klar over at adressen stod der, der blev jeg først gjort opmærksom på bagefter....

 

Privatdiskret er blevet sure og skriver at han ved hvad jeg hedder og hvordan jeg vil syntes om at det bliver offentliggjort, det tager jeg som en trussel, og forventer at der bliver gjort noget ved det, det hører ingen steder hjemme......

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De pågældende tråde er blevet slettet, da linkes til en tekst, hvor der opgives en adresse som der ikke bruges i annonceringen af Privat-diskret. Her gælder der samme regler, som der gør for pigerne, hvor vi sletter adressen eller henvisningen dertil.

Vi har intet imod at der deles negative oplevelser om en klinik, hvad enten det er skrevet af en kunde eller pige, men der gælder altså samme regler som altid.

og det er selvfølgelig IKKE ok. Var ikke selv opmærksom på adressen i teksten- beklager meget. Så har vi vist også kogt nok suppe herpå og lad nu freden sænke sig igen på lille eg smil. 

Knus line

Del dette indlæg


Link til indlæg

molly det er jo løgn hvad du skriver vil du være med til admin går ind og ser hvad vi har skrevet privat sammen for det har jeg bestemt ingen problemer med for det er løgn det du skriver jeg vender den om og spørger hvad du vil syntes om det for at forklare dig hvorfor jeg har bedt om at få det slettet 

 

Redigeret af Privat-diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg

molly det er jo løgn hvad du skriver vil du være med til admin går ind og ser hvad vi har skrevet privat sammen for det har jeg bestemt ingen problemer med for det er løgn det du skriver jeg vender den om og spørger hvad du vil syntes om det for at forklare dig hvorfor jeg har bedt om at få det slettet 

Tror sgu Molly desværre skred i svinget :sad:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun bad selv om at blive slettet.

Tænkte det nok, men synes det er ærgerligt hver gang der er en pige, der sletter sin profil - og især Molly synes jeg har været med til at give siden et løft og forstår ikke hvorfor lidt fnidder omkring et link ang. P/D skulle kun udløse en så markant reaktion - erindrer dog noget med gammelt nag?

Molly - jeg håber du en dag igen vil give dine bidrag her på siden - ellers alt godt fremover :)

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkte det nok, men synes det er ærgerligt hver gang der er en pige, der sletter sin profil - og især Molly synes jeg har været med til at give siden et løft og forstår ikke hvorfor lidt fnidder omkring et link ang. P/D skulle kun udløse en så markant reaktion - erindrer dog noget med gammelt nag?

Molly - jeg håber du en dag igen vil give dine bidrag her på siden - ellers alt godt fremover :)

jernsvinet er det at løfte siden at skrive løgne som hun har gjort om os ?

Redigeret af Privat-diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jernsvinet er det at løfte siden at skrive løgne som hun har gjort om os ?

Ej come on!!! Nu presser du sgu citronen!! Jeg har haft piger i røret der søgte væk fra det som lige netop den pige skrev på annoncelight! Jeg har snakket med i alt 4 piger hvor af den ene berettede om der blev taget halvdelen ( du ved selv hvornår den sidste tråd omkring dette kørte herinde, den med told og skat i Odense hvor der forsøgets at åbne et sted også osv.. ) af deres indtægt , hvilket jeg ikke ved om er rigtigt, men at sige at der spredes løgne om jeres KLINIK drivelse er vist et spørgsmål om at kigge i egne rækker først!! Den der med du har   FYRET en pige, ved jeg ikke om holder her, men jeg ved at allerede der hvor du skriver FYRET er den gal, for vi piger lejer os kun ind og er selvstændige med det der høre til at registreing osv, så vi er IKKE ansat, for var vi det er det rufferi- om det kaldes privat diskret el klinik!! 

Skulle vi nu ikke stoppe , før det går op i lort det her? Den offer rolle der er uklædelig og nu er molly væk så drop at svine hende til tak!! 

Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej come on!!! Nu presser du sgu citronen!! Jeg har haft piger i røret der søgte væk fra det som lige netop den pige skrev på annoncelight! Jeg har snakket med i alt 4 piger hvor af den ene berettede om der blev taget halvdelen ( du ved selv hvornår den sidste tråd omkring dette kørte herinde, den med told og skat i Odense hvor der forsøgets at åbne et sted også osv.. ) af deres indtægt , hvilket jeg ikke ved om er rigtigt, men at sige at der spredes løgne om jeres KLINIK drivelse er vist et spørgsmål om at kigge i egne rækker først!! Den der med du har   FYRET en pige, ved jeg ikke om holder her, men jeg ved at allerede der hvor du skriver FYRET er den gal, for vi piger lejer os kun ind og er selvstændige med det der høre til at registreing osv, så vi er IKKE ansat, for var vi det er det rufferi- om det kaldes privat diskret el klinik!! 

Skulle vi nu ikke stoppe , før det går op i lort det her? Den offer rolle der er uklædelig og nu er molly væk så drop at svine hende til tak!! 

Line

først så tager jeg bestemt ikke halvdelen så det er løgn 

ok så siger vi ikke fyret men så at hun ikke var velkommen her her mere 

jeg spiller ingen offer rolle men er træt af løgne og ja at i så er nogle private piger som i kalder jer som ikke tåle synet af et sted som vi har gør jo ikke at i har lov til at skrive løgne 

men hvis vi kunne holde os til fakta så ville det være super :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

først så tager jeg bestemt ikke halvdelen så det er løgn 

ok så siger vi ikke fyret men så at hun ikke var velkommen her her mere 

jeg spiller ingen offer rolle men er træt af løgne og ja at i så er nogle private piger som i kalder jer som ikke tåle synet af et sted som vi har gør jo ikke at i har lov til at skrive løgne 

men hvis vi kunne holde os til fakta så ville det være super :)

Jeg er ikke privat , jeg er en del af et kollektiv!! Jeg tåler skam alt, har set alt og prøvet alt i de snart 10 år, også privat, men misundelse , hvis det er dit næste træk, det har jeg intet af!! Jeg foretrækker at arbejde for mig selv og sammen med andre kvinder og bestemt ALDRIG en mand! Hvad ved de om noget som helst i vores branche og betale mine hårdt tjente penge til en ,ALDRIG! 

Jeg tænker der kigges indad og så tror jeg vi skal stoppe her . Jeg har hørt rigeligt og har ikke mere at sige i den sørgelige sag her.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jammen fint for mig at du foretrækker at jobbe som du gør men det koster vel også penge eller hvordan ?

ja det er en sørgligt sag hvis det var fakta men det er det ikke 

du skriver at pigerne skal give halvdelen men nej det skal de ikke 

og at jeg er træt af løgne det må du da kunne forstå om hvad du så syntes om det sted vi har 

de piger der er her bestmer helt selv om de bare vil leje et rum her eller de vil have os til at stå for det hele og det er vel ok at pigen selv bestemmer det eller hvordan ?

jeg har piger der bare lejer et rum ved mig og så har jeg ikke mere med det at gøre ander vil gerne have vi gør det hele for dem så de bare skal møde op og er det ikke også ok jeg får noget for at gøre det job eller hvordan ?

 

Redigeret af Privat-diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jammen fint for mig at du foretrækker at jobbe som du gør men det koster vel også penge eller hvordan ?

ja det er en sørgligt sag hvis det var fakta men det er det ikke 

du skriver at pigerne skal give halvdelen men nej det skal de ikke 

og at jeg er træt af løgne det må du da kunne forstå om hvad du så syntes om det sted vi har 

de piger der er her bestmer helt selv om de bare vil leje et rum her eller de vil have os til at stå for det hele og det er vel ok at pigen selv bestemmer det eller hvordan ?

jeg har piger der bare lejer et rum ved mig og så har jeg ikke mere med det at gøre ander vil gerne have vi gør det hele for dem så de bare skal møde op og er det ikke også ok jeg får noget for at gøre det job eller hvordan ?

 

Har svaret dig på pm for ikke at kede resten af eg med paragrafferne.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Molly ved noget...Hun har været på PD en rum tid. Dog før tiden PD havde besøgsadresse. Hvorfor mener hun at tråden ikke burde slettes ?

Er der forhold der med vilje holdes bag lyset.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Molly ved noget...Hun har været på PD en rum tid. Dog før tiden PD havde besøgsadresse. Hvorfor mener hun at tråden ikke burde slettes ?

Er der forhold der med vilje holdes bag lyset.

 

 

ja hvis molly vil fortælle sandheden her så syntes jeg hun skal komme tilbage og skrive den men det vil hun nok ikke :)

ja det er provo at skrive det men er ikke bange for sandhenden 

hvis du kikker tilbage så hvis der har været kritik af os så har hun været der med det samme hver gang misundelse er en grim ting ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

molly det er jo løgn hvad du skriver vil du være med til admin går ind og ser hvad vi har skrevet privat sammen for det har jeg bestemt ingen problemer med for det er løgn det du skriver jeg vender den om og spørger hvad du vil syntes om det for at forklare dig hvorfor jeg har bedt om at få det slettet 

 

Nu så hele chatten hvad du skrev til Molly;) Syntes godt nok ikke det er for smart at sige det du sagde og slet ikke med den fortid i har haft ;) Den kunne godt tolkes på den måde som Molly tolker det på;) Hvorfor beklager du ikke eller trækker du ikke din udtalelse tilbage og omformulere dig så det mere tydeligt for Molly, hvad du mener med dit skriv;) 

Redigeret af Krone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

privat-diskret hvorfor tror du hun ikke vil komme tilbage og skrive den ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jernsvinet er det at løfte siden at skrive løgne som hun har gjort om os ?

Hvis hun har skrevet løgne om jer, burde I nok have taget den med Admin, fremfor at sætte tøjsnoren højere end at I kan nå den ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har skrevet et nyt indlæg på AL:

kritik på eroguide om PD privatdiskret.com Bording (kjellerup) bliver slettet ADVARSEL.

Midtjylland

I dag, kl. 00:15

Er du en af dem der har siddet på eroguide. Dk og set en tråd/debat om privatdiskret.com blive slettet foran øjnen på dig ?

Så er du ikke alene.

komplot or not ?

Spørg dig selv hvor alle de anmeldelser og den debat som ikke falder i god jord hos Privatdiskret.com bliver af ?

Hvem sletter dem ?

selvom PD hænger med røven i vandskorpen, hvor mange flere kunder skal snydes uden at vide det ?
Og hvor mange piger sidder der om nogle år derude med samme dårlige erfaringer fra deres tid fra PD fordi de ikke fik chancen for vide noget oprigtigt om stedet inden de startede der ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, og den her gang er der ingen navne eller adresser med.

Det kunne nu være meget rart at få uddybet hvad de sidste 2-3 linjer dækker over - sådan en påstand kan ikke stå uforklaret hen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...