Hop til indhold
Gæst

Privat-diskret tråden slettet?

Recommended Posts

Ja, og den her gang er der ingen navne eller adresser med.

Det kunne nu være meget rart at få uddybet hvad de sidste 2-3 linjer dækker over - sådan en påstand kan ikke stå uforklaret hen

Det er fordi jeg ikke har kopieret det med :) Du kan stadig se adressen på AL

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu så hele chatten hvad du skrev til Molly;) Syntes godt nok ikke det er for smart at sige det du sagde og slet ikke med den fortid i har haft ;) Den kunne godt tolkes på den måde som Molly tolker det på;) Hvorfor beklager du ikke eller trækker du ikke din udtalelse tilbage og omformulere dig så det mere tydeligt for Molly, hvad du mener med dit skriv;) 

nu var det i pm jeg skrev med molly og ikke inde på chatten så kan ikke helt forstå det du skriver 

Hvis hun har skrevet løgne om jer, burde I nok have taget den med Admin, fremfor at sætte tøjsnoren højere end at I kan nå den ;-)

var det ikke også det vi gjorde ?

Ja, og den her gang er der ingen navne eller adresser med.

Det kunne nu være meget rart at få uddybet hvad de sidste 2-3 linjer dækker over - sådan en påstand kan ikke stå uforklaret hen

ja det vil jeg også gerne vide

Det er fordi jeg ikke har kopieret det med :) Du kan stadig se adressen på AL

ja nu har du da gjort opmærsom på det det her og håber admin vil tage sig af det  

Redigeret af Privat-diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Nam nam nam sol på min dejlige krop :) .. Hvad sker der lige her? Hihi 

må altså lige sige at hvis der har stået en adresse i et link så er det nok derfor den er slettet, giver lidt sig selv gutter ;) 

mht. Hvad privat diskret skriver, så er det rigtigt vi vælger selv, leje et værelse eller få det hele ordnet for os :) lovligt- ikke lovligt, ja det er der nok ikke så meget at rafle om men at jeg betaler en for at tage min tlf, ligge mine annoncer op, leje værelse til mig og lave tre måltider om dagen når jeg er på vagt, det er nu engang sådan jeg har valgt og gøre, så mig skal i altså ikke have ondt af :) 

der vil altid være utilfredse mennesker her i verden, læste forleden om en forlystelses park der skal til at ændre deres 20 år gamle forlystelsers navne fordi de nu er diskreminerende. - man vil altid kunne finde noget man ikke er enig i, eller finder uretfærdigt! 

Men gutter og gutinder, folk kan jo heldigvis bare gå igen og sige det var ikke noget for mig det der privat diskret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

mht. Hvad privat diskret skriver, så er det rigtigt vi vælger selv, leje et værelse eller få det hele ordnet for os :) lovligt- ikke lovligt, ja det er der nok ikke så meget at rafle om men at jeg betaler en for at tage min tlf, ligge mine annoncer op, leje værelse til mig og lave tre måltider om dagen når jeg er på vagt, det er nu engang sådan jeg har valgt og gøre, så mig skal i altså ikke have ondt af :) 

Det tror jeg absolut heller ikke at nogen har ondt af... på ingen måde... 

Men jeg vil dælme have ondt af dig hvis resten af det der stod i den annonce passer.... for i såfald - så er du jo "prøvekørt"... og bare tanken om det er direkte kvalmende... så er sjælen godt nok købt og betalt

De ting der stod i den annonce var gruopvækkende.... og selv om der er den ene side, den anden side og sandheden - så ville bare 10% af det der stod i den annonce være nok til at alle burde løbe skrigende bort...  og ud fra det Line skriver.... hmmm

Så nej - det er ikke optimalt at den annonce blev slettet under henvisning til adressen.... adressen skulle NATURLIGVIS have været slettet - det giver sig selv (dvs redigering) ..... men hvorfor mon hele annoncen røg sig en tur ??? 

Det kan man jo spekulere over.... 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Hej søde :) 

jeg har desværre ikke læst annoncen, så kan ikke udtale mig om hvad der er korrekt og ikke korrekt! Og som jeg prøvede at skrive så kan to folk jo godt se vidt forskellige på en ting ( fx en forlystelse) - men så kan man jo bare lade være at prøve den ik? 

Jeg har været hos privat diskret i mange år det er ingen hemmelighed, jeg er ikke eneste gang blevet behandlet dårlig, jeg betaler andre for at ordne nogle ting for mig ja, fordi jeg er for doven selv og har et liv derhjemme der gør at det ikke lige er muligt for mig at klare de ting selv og ærligt så gider jeg heller ikke, til dem lave pris jeg betaler for at få hele mit "jyske ophold" arrangeret .. Så er det ikke det værd for mig at skulle ordne det selv :) 

Jeg er aldrig blevet snydt penge mæssigt og hvis jeg har været i tvivl om noget eller synes noget burde ændres har vi snakket stille og roligt om det og er altid faldet til min fordel for er endnu engang mig der laver arbejdet og har bare " hyret folk" til st løse nogle praktiske ting . 

Så det jeg prøver at sige er at hvis vi som piger vil ændre priser, toiletpapir, You name it, så er det altså noget vi bliver enige om, kræver bare man åbner munden ! 

Jeg ville super gerne tilbage til Bording fx. Det var vi flere der ville, det gav vi udtryk for og der blev fundet en løsning! 

Hvis jeg gerne vil have spagetti til aftensmad spørger jeg mascha vil du også det? Ja og så siger jeg videre det er det vi vil have .. 

Nogle har forladt os i utilfredshed, fair nok det sker ofte ret tit blandt Nettos ansatte, men Come on .. Vi snakker altså pænt Til alle der er de samme regler for alle hos os, og man er altid velkommen til at komme med forslag Til ændring ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

De pågældende tråde er blevet slettet, da linkes til en tekst, hvor der opgives en adresse som der ikke bruges i annonceringen af Privat-diskret. Her gælder der samme regler, som der gør for pigerne, hvor vi sletter adressen eller henvisningen dertil.

Vi har intet imod at der deles negative oplevelser om en klinik, hvad enten det er skrevet af en kunde eller pige, men der gælder altså samme regler som altid.

Er det en ny praksis du lige har indført?

Jeg har set mange eksempler hvor i har slettet adressen, telefonnummeret, links og andre ting men da ikke hele tråden.

Hvorfor har du valgt at gøre det i dette tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når adressen ikke står i et indlæg herinde, men på en helt anden hjemmeside, så har vi ikke mulighed for at redigere.

-Ledvogter

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når adressen ikke står i et indlæg herinde, men på en helt anden hjemmeside, så har vi ikke mulighed for at redigere.

-Ledvogter

naturligvis ikke - men hvis adressen står på en helt anden side - hvad sletter i så linket for ???  endsige hele tråden

siden hvornår er i blevet ansvarlige for hvad andre skriver på andre sider ??? 

fint nok at i opretholder pigernes diskretion her på siden - det er al ære værd.... men at i preemptivt gør det i på andres vegne - det er censur på en måde der ikke er i orden

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
ja nu har du da gjort opmærsom på det det her og håber admin vil tage sig af det  

men jeg har ikke skrevet adressen, så der er ikke meget admin skal tage sig af. Derudover har han heller ikke noget at gøre med AL.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Ved ikke hvordan det har forgået 

men Jasmin mus Come on - hvis jeg ligger et link ud til en anden side jeg har lavet hvor DIn Adresse, fulde navn og nr står, vil du så ikke også gerne have den slettet. 

Hvis afsender så gerne vil have sit budskab ud og så gør det da reelt og på en fait måde, alt andet får kun mig Til at ryste på hovedet af kilden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

men jeg har ikke skrevet adressen, så der er ikke meget admin skal tage sig af. Derudover har han heller ikke noget at gøre med AL.

nej men kan vi blive eni om at du laver en post her inde hvor du skriver hvor man kan finde adressen hvorfor syntes du det er ok mår du godt er klar over at vi ikke ønsker at have den ud på nettet 

er det fordi at det syntes du ikke vi skal bestemme eller hvordan ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej men kan vi blive eni om at du laver en post her inde hvor du skriver hvor man kan finde adressen hvorfor syntes du det er ok mår du godt er klar over at vi ikke ønsker at have den ud på nettet 

er det fordi at det syntes du ikke vi skal bestemme eller hvordan ?

Nej slet ikke.

Jeg besvaret kun et indlæg om den såkaldte frk. uartig stadig fortsætter med at skrive din kliniksadresse og tlf. nr.




 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvordan det har forgået 

men Jasmin mus Come on - hvis jeg ligger et link ud til en anden side jeg har lavet hvor DIn Adresse, fulde navn og nr står, vil du så ikke også gerne have den slettet. 

Hvis afsender så gerne vil have sit budskab ud og så gør det da reelt og på en fait måde, alt andet får kun mig Til at ryste på hovedet af kilden. 

Giver min støtte til Christinna og EG ledelsen her. Uanset at smuds og mulig dårlig behandling af pigerne, selvfølgelig skal frem i lyset, så skal vi ikke lynche nogen i gaden ved at hænge nogen ud af omveje, som feks et andet site. At man beretter om ting og hændelser, må være nok. 

P-D al ære og respekt for at du bliver og ikke bare bliver fornærmet og smækker med døren. Jeg tror de fleste herinde har en forståelse for at nogle piger vælger at gøre arbejdet selv, mens andre har det bedst med at få lidt hjælp - hvor den enkelte kunde går hen, er jo op til én selv.

Men P-D, den nuværende polemik omhandler hvorvidt man som pige bliver "prøvekørt" eller ej. P-D er det noget du har en kommentar til?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver min støtte til Christinna og EG ledelsen her. Uanset at smuds og mulig dårlig behandling af pigerne, selvfølgelig skal frem i lyset, så skal vi ikke lynche nogen i gaden ved at hænge nogen ud af omveje, som feks et andet site. At man beretter om ting og hændelser, må være nok. 

P-D al ære og respekt for at du bliver og ikke bare bliver fornærmet og smækker med døren. Jeg tror de fleste herinde har en forståelse for at nogle piger vælger at gøre arbejdet selv, mens andre har det bedst med at få lidt hjælp - hvor den enkelte kunde går hen, er jo op til én selv.

Men P-D, den nuværende polemik omhandler hvorvidt man som pige bliver "prøvekørt" eller ej. P-D er det noget du har en kommentar til?

Ja, og om PD bevidst snyder sine kunder?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver min støtte til Christinna og EG ledelsen her. Uanset at smuds og mulig dårlig behandling af pigerne, selvfølgelig skal frem i lyset, så skal vi ikke lynche nogen i gaden ved at hænge nogen ud af omveje, som feks et andet site. At man beretter om ting og hændelser, må være nok. 

P-D al ære og respekt for at du bliver og ikke bare bliver fornærmet og smækker med døren. Jeg tror de fleste herinde har en forståelse for at nogle piger vælger at gøre arbejdet selv, mens andre har det bedst med at få lidt hjælp - hvor den enkelte kunde går hen, er jo op til én selv.

Men P-D, den nuværende polemik omhandler hvorvidt man som pige bliver "prøvekørt" eller ej. P-D er det noget du har en kommentar til?

ja det har jeg bestemt en komentar til nej de bliver ikke prøvekørt har også skrevet det i et af de tråde der er blevet slettet 

men lige lidt hjælper det hvad jeg skriver for der er jo nogle der heller vil tro på en der ikke vil stå frem og det kan jeg jo ikke gøre noget ved jo 

men kan bare ikke lade være med at blande mig når der bliver skrevet løgne 

Ja, og om PD bevidst snyder sine kunder?

det tror jeg der er mange her inde der kan svare på om vi gør 

men hvad skulle vi snyde dem med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Gerog, snyder vores kunder ??? - den må jeg altså lige have nærmere forklaret - her på min badeferie? 

.. Altså hvis der er nogen der føler sig snydt af mig, så må i meget gerne, ringe, skrive eller lave er røg signal ! - for det er ikke min mening ! 

Prinz - fair spørgsmål, jeg har ikke været i seng med min telefonpige eller ham der står for at ligge mine annoncer op. Om andre har fundet en af disse to tiltrækkende, kan jeg ikke svare på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

naturligvis ikke - men hvis adressen står på en helt anden side - hvad sletter i så linket for ???  endsige hele tråden

siden hvornår er i blevet ansvarlige for hvad andre skriver på andre sider ??? 

fint nok at i opretholder pigernes diskretion her på siden - det er al ære værd.... men at i preemptivt gør det i på andres vegne - det er censur på en måde der ikke er i orden

Nu vil jeg gerne lige gøre opmærksom på at vi ved flere lejligheder har slettet links og info til eksterne sider ( side9, Se&Hør og Facebook) hvor glædespigers identitet blev kompromitteret, så det er der ikke noget nyt i. Beskyttelsen af personlige oplysninger gælder for alle uanset køn.

Det er ikke op til dig at afgøre hvad der er i orden her på Eroguide.dk

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gerog, snyder vores kunder ??? - den må jeg altså lige have nærmere forklaret - her på min badeferie? 

.. Altså hvis der er nogen der føler sig snydt af mig, så må i meget gerne, ringe, skrive eller lave er røg signal ! - for det er ikke min mening !

jeg refererer til det hele tråden omhandler, nemlig annoncen på AL, hvor hende "frk. uartig" skriver at pigerne hos PD skal snyde deres kunder.
det er det jeg spørger ind til

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Gerog .. Så dit spørgsmål går ud til vores kunder/ gæster om de føler sig snydt? 

- Det er ikke min oplevelse, men hvis de gør håber jeg de henvender sig, så vi kan kigge på det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har PD på chatten i går aften komme med ting som gør at jeg og flere syntes  er usmagelig. Det var vist ikke mere end en fast køretur eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gerog .. Så dit spørgsmål går ud til vores kunder/ gæster om de føler sig snydt? 

- Det er ikke min oplevelse, men hvis de gør håber jeg de henvender sig, så vi kan kigge på det :) 

Nej.

Har i øvrigt sendt dig en PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg refererer til det hele tråden omhandler, nemlig annoncen på AL, hvor hende "frk. uartig" skriver at pigerne hos PD skal snyde deres kunder.
det er det jeg spørger ind til

det er jo svært at give dig et svar på når vi ikke ved hvad hun mener med det 

men ja hun kan jo skrive det her hvis hun vil for der er jo ingen tvivl om hun følger med her :)

så beklager jeg kan kun svare vi snyder ikke kunderne her 

Nu har PD på chatten i går aften komme med ting som gør at jeg og flere syntes  er usmagelig. Det var vist ikke mere end en fast køretur eller?

hvad er det du mener er ikke med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad er det du mener er ikke med ?

at der på chatten blev sagt at han havde været kæreste med flere af pigerne... efter han netop har fået en beskyldning om at han "prøvekører" pigerne

Det mere end antyder et magtmisbrug der burde få alle til at lægge en markant afstand.... 

Faktisk mere end antyder det jo at den anklage der stod i annoncen er lige i øjet og det er jo ekstremt seriøst...  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er jo svært at give dig et svar på når vi ikke ved hvad hun mener med det 

men ja hun kan jo skrive det her hvis hun vil for der er jo ingen tvivl om hun følger med her :)

beklager jeg kan kun svare vi snyder ikke kunderne her 

du skal ikke beklage. du var bare længe om at svare på spørgsmålet :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

at der på chatten blev sagt at han havde været kæreste med flere af pigerne... efter han netop har fået en beskyldning om at han "prøvekører" pigerne

Det mere end antyder et magtmisbrug der burde få alle til at lægge en markant afstand.... 

Faktisk mere end antyder det jo at den anklage der stod i annoncen er lige i øjet og det er jo ekstremt seriøst...  

ok det er så ikke rigtigt det har jeg aldrig skrevet 

men jo har været kæreste med en pige der havde været her men det blev vi nu først efter hun var stoppet ja end dag flere år efter 

men det er ikke ok kan jeg forstå jasmin 

og syntes enligt det er usmaligt at du skriver sådan noget her inde men sådan er det jo 

du skal ikke beklage. du var bare længe om at svare på spørgsmålet :)

ja ok det beklager jeg så at jeg var 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...