Hop til indhold
Lange

Rikke - Privat/Diskret i Bording

Recommended Posts

Da jeg i dag havde en fridag fra jobbet havde jeg booket Rikke, som jeg havde haft et godt øje til i et stykke tid, til en times dejlig sex. 2100 kr. for en time inkl superfransk og afslutning i munden.

http://www.privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=175

Jeg havde her på Eroguide læst et par positive anmeldelser af Rikke og da hendes billeder faldt fint i min smag fik jeg her til middag besøgt Rikke til en dejlig times GFE-sex. Rikke er en slank dansk blondine. Hun er meget imødekommende og sød - nem at snakke med. Jeg er som oftest på jagt efter nærværende kysse-piger og det var hvad jeg fik. Selvom man lige har mødt hinanden for første gang blev det til masser af tungekys og lækre omfavnelser. :P

Efter et dejligt forspil blev jeg forkælet med et lækkert blowjob. Uha Rikke er god til at sutte. :shock: Måtte lige have en pause og så blev det Rikkes tur til at blive forkælet. Hun er meget berøringsvenlig og hendes krop er bare lækker. Flotte naturlige bryster med dejlige stive brystvorter, som jeg kan lide det. En dejlig fast numse og en lækker glatbarberet fisse. Rikke nød tydeligvis at blive slikket og så var vi begge klar til en gang sex.

Der blev gået godt til den i et par stillinger og sengen endte med at stå en meter ude fra væggen. :lol: Også her er der stor indlevelse fra hendes side. Men efter det gode blow i starten fik jeg lyst til afslutning i munden og det var bare total nydelse. Hun suttede som en drøm og jeg eksploderede i munden på hende og hun slugte. Fuck det var dejligt og frækt. :oops:

Stedet er rent og pænt. Fik bad både før og efter sex. Rikke får en stor anbefaling herfra og hun skal uden tvivl besøges igen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...