Hop til indhold
Gæst

Privat-diskret tråden slettet?

Recommended Posts

bizart at du blander dig i debatten under dit moderator nick :-S

men der er måske også indgået samarbejdsaftale mellem EG og PD?

Gør han fordi Admin ikke har tid, han har sikker travlt med at slikke røv på PD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Vender tilbage til min badeferie .. Men en sjov tanke om at jeg er en mand der tilsyneladende skulle hedde XXX .. Hihi 

tak for underholdning ved poolen idag :) altid rart at diskutere ting det skete for 6 år siden :) .. ( som tidligere nævnt blev anklagen trukket tilbage ) :) 

kys kram og kærlighed ses på onsdag, til jer der ikke mener jeg er en mand, dem der gør og dukker op alligevel, i vil blive slemt skuffet ;) 

Redigeret af Moderator
Private oplysninger slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

PD indrømmer kun noget hårdt presset på chatten i går og trækker i land i dag ;) Det nok ikke menig at det skulle ud hvad der blev sagt i går;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu vil jeg godt slå nogle ting klokkeklart fast.

Uanset hvem det drejer sig om, linker man til en anden internetside hvor der står privat navn og adresse på en så sletter vi det. Det har vi gjort mange gange før og det gør vi også her. 

Vi i ledelsen ved udmærket godt at der sidder et par piger herinde og måske også et par brugere der helt seriøst ønsker at ALLE personlige oplysninger om andre må skrives, hvis de ikke kan lide dem, samtidig med at de er ekstremt sarte mht enhver der måtte skrive noget om dem selv eller dem de kan lide eller noget der kunne have en negativ indflydelse på deres økonomi. Det viser denne debat også.

Det må de mene, det er i min verden deres problem, at de tænker sådan. De skal bare forstå at de ikke bestemmer herinde og det ved vi det har problemer med at forstå. Det er blevet slået fast før af Kurator og Ledvogter at vi sletter hvis man linker til en side som offentliggøre personlige oplysninger om andre og det gør vi uanset om vi kan lide vedkommende der bliver udhængt eller ej.

Det bliver så straks lavet om til at vi har aktier i firmaet og alt muligt. Det er ganske enkelt under lavmålet og siger en del om de afsendere af sådanne budskaber, men vi ser også at andre som vi i andre sammenhænge har haft fat i, straks benytter chancen til at hælde gylde ud over ledelsen.

Nu tager vi så de påstande der rettes mod ledelsen:

Line du påstår følgende : Der var da overhovedet intet der indikerede noget forkert der, lusket at hver gang der omtales klinikker af bestemt art så enten slettes der eller lukkes tråden..??

Så vil jeg gerne have at du nu linker til disse debatter eller fortæller mig hvilke klinikker vi har slettet indlæg om, for du som den søde pige med din gode karma, som du selv ynder at sige du er, skriver jo kun ting der er sande, så frem med hvilke klinikker det drejer sig om. For jeg aner ikke hvad du snakker om, men det kan du jo kun fortælle mig så. 

Jeg går virkelig ikke ud fra du mener Århuspigerne, der kørte 4-5 strenge om dem i flere dage og massevis af indlæg om dem, til sidst endte det i ren kaos og vilde personlgie angreb og vi låste dem.

Du skriver vi HVER gang der omtales KLINIKKER af en bestemt art så slettes eller lukkes der. jeg venter i spænding på din redegørelse på alle de gange og alle de klinikker vi har gjort det overfor. Jeg tror ikke det passer det du fyrer af, men jeg kan jo tage fejl.

Det påstås videre at vi i ledelsen før har slettet dårlig anmeldelser af piger hos PrivatDiskret eller dårlig omtale af PrivatDiskret.
 
Er der nogen der vil fortælle mig hvornår det er sket ? Er der en bruger der vil fortælle mig at han har fået slettet en anmeldelse af en pige hos PrivatDiskret ?

Jeg har ikke selv slettet nogen anmeldelse af nogen pige derfra så langt jeg kan huske tilbage, og umiddelbart kan jeg ikke finde noget i vores interne papirkurv hvor vi smider de anmeldelser  hen som vi sletter, men sig frem hvilke anmeldelser det er, fra hvilke brugere. Men den påstand stiller jeg mig også tvivlende overfor.

Påstande om at vi har noget med PrivatDiskret at gøre passer ikke. Jeg er personligt iskold overfor PrivatDiskret. PrivatDiskret var sjovt nok slettet herfra i en periode, de bad om at blive slettet, der var noget tummel dengang med dem også. Jeg husker stadig at de lavede reklame for sig selv under en efterlysning engang, hvorefter jeg slettede deres indlæg og en klage over mig blev sendt til Administrator, som dog bakkede mig op naturligvis. Nå ja sådan er der så meget pudsigt, men personligt er jeg flintrende ligeglad med det sted. Men der gælder ens regler for alle, forstå det eller lad være. Som moderator blander jeg mig ikke i, hvordan klinikkerne tilrettelægger deres arbejde. (På det personlige menneskelige plan tager jeg afstand rent etisk fra at man prøvekører pigerne. Det lyder bare alt for usmageligt til mig.)

Endelig så kan I for min skyld skrive alt det I vil om PrivatDiskret sålænge I holder jer til at ikke at offentliggøre private oplysninger eller kører helt af sporet/i selvsving. Fat det eller lad være, men fordi I er sure på en klinik så deltager vi ikke i at man linker til et sted hvor man kan få private oplysninger. Tænk hvis nogen var sure på en eller anden og offentliggjorde private oplysninger om vedkommende på en anden side og linkede til det her, skulle vi så slette det link eller lade det stå, så alle kunne finde ud af hvor de kunne se hvem vedkommende var ? Det kunne jo være jer selv det blev udsat for det samme eller en I holder af.

Det er fuldkommen en børnehave herinde og der er godt nok nogen der burde sidde med en dårlig smag i munden. I kan kritisere PrivatDiskret det I vil, I kan være efter os i ledelsen det I vil, men gør det da på et sobert og civiliseret grundlag ellers så fremstår I selv som nogle useriøse personer.

Endelig den næste der skriver private oplysninger kan se frem til karantæne. Vi hænger ikke folk ud her heller med rigtig navns nævnelse.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske ville man i ledelsen undgår den slags konspirationsteorier, hvis man undlod at debattere under ledelses nick. ;-)

når ledvogteren mellem linjerne sidder og forsvarer PD - så må man gå ud fra at vedkommende udtaler sig på ledelsens vegne. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er personligt iskold overfor PrivatDiskret.

Jamen det er dine kolleger ikke.... som det fremgår....  og så er det altså godt nok svært at gennemskue hvordan ledelsen forholder sig

Når ekstremt seriøse anklager mod et foretagende der tidligere har hvervet alt for unge piger til branchen dukker op og når denne kritik efterfølgende bliver slettet (det er muligt der var en god grund til sletningen men det er besides the point)  og en af dine kolleger så brillierer med at kalde det "fjer til 5 høns"

så virker det virkelig som om at jer i ledelsen har noget i klemme.... 

det er muligt at du er iskold.... men den måde tingene er faldet på giver et HELT andet indtryk når især en af dine kolleger udtaler sig som .... ja som han nu gør... 

Hvis i gerne vil fremstå upartiske - så skulle i måske overveje en snak med jeres samarbejdspartnere om at den slags annoncer ikke må indeholde så private oplysninger i stedet ? 

For hvis indholdet af den annonce var på sin plads... så fortjente den at ALLE fik den læst... alle som en.... de private oplysninger var komplet lige meget for selve sagen... og så havde det ikke fremstået som om at PD havde en allieret i EG - uanset om det passer eller ej... 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske ville man i ledelsen undgår den slags konspirationsteorier, hvis man undlod at debattere under ledelses nick. ;-)

når ledvogteren mellem linjerne sidder og forsvarer PD - så må man gå ud fra at vedkommende udtaler sig på ledelsens vegne. 

Nu var teorierne og beskyldningerne ude inden Ledvogter skrev de to indlæg du måtte henvise til. Nogle gange kan vi moderatorer blive grebet i at debattere med, det kommer jeg også til, men du har da ret i, at rene debatindlæg ikke bør komme fra os. 

Jamen det er dine kolleger ikke.... som det fremgår....  og så er det altså godt nok svært at gennemskue hvordan ledelsen forholder sig

Når ekstremt seriøse anklager mod et foretagende der tidligere har hvervet alt for unge piger til branchen dukker op og når denne kritik efterfølgende bliver slettet (det er muligt der var en god grund til sletningen men det er besides the point)  og en af dine kolleger så brillierer med at kalde det "fjer til 5 høns"

så virker det virkelig som om at jer i ledelsen har noget i klemme.... 

det er muligt at du er iskold.... men den måde tingene er faldet på giver et HELT andet indtryk når især en af dine kolleger udtaler sig som .... ja som han nu gør... 

Hvis i gerne vil fremstå upartiske - så skulle i måske overveje en snak med jeres samarbejdspartnere om at den slags annoncer ikke må indeholde så private oplysninger i stedet ? 

For hvis indholdet af den annonce var på sin plads... så fortjente den at ALLE fik den læst... alle som en.... de private oplysninger var komplet lige meget for selve sagen... og så havde det ikke fremstået som om at PD havde en allieret i EG - uanset om det passer eller ej... 

Nu var beskyldningerne mod os stadig fremme fra nogen før Ledvogters 5-høns indlæg.Det glemmer du vist. Men du har da ret i at der var uklarhed over ledelsens holdning og at Ledvogters to sidste indlæg kunne misforstås, hvilket de blev. Bl.a. derfor jeg skrev mit indlæg. 

Mht samarbejdet med Annoncelight så ved ingen af moderatorerne noget om det i detaljer. Men dit forslag ser Admin jo. Det er ikke mit bord.

Men det står da frit for vedkommende at poste indlægget på Eroguide i stedet, bare uden personlige oplysninger.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt har jeg da lige bemærket at Kysseglade Molly har slettet sin profil herinde.
Mon hun blev træt af at PD afviser enhver anklage? Når nu hun selv har kendskab til Mr. X fra PD.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er dine kolleger ikke.... som det fremgår....  og så er det altså godt nok svært at gennemskue hvordan ledelsen forholder sig

Når ekstremt seriøse anklager mod et foretagende der tidligere har hvervet alt for unge piger til branchen dukker op og når denne kritik efterfølgende bliver slettet (det er muligt der var en god grund til sletningen men det er besides the point)  og en af dine kolleger så brillierer med at kalde det "fjer til 5 høns"

så virker det virkelig som om at jer i ledelsen har noget i klemme.... 

det er muligt at du er iskold.... men den måde tingene er faldet på giver et HELT andet indtryk når især en af dine kolleger udtaler sig som .... ja som han nu gør... 

Hvis i gerne vil fremstå upartiske - så skulle i måske overveje en snak med jeres samarbejdspartnere om at den slags annoncer ikke må indeholde så private oplysninger i stedet ? 

For hvis indholdet af den annonce var på sin plads... så fortjente den at ALLE fik den læst... alle som en.... de private oplysninger var komplet lige meget for selve sagen... og så havde det ikke fremstået som om at PD havde en allieret i EG - uanset om det passer eller ej... 

Hahahaha... sig mig læser du selv hvad du skriver før du poster det :lol:

Du har tydeligvis ikke fattet en brik, eller også vil du ikke ;)

Havde det nu været en GP som blev beskyldt for uhyrligheder og man samtidig havde skrevet personlige oplysninger om hende, havde du været den første på banen med et hysterisk anfald, og kastet om dig med med ord som krænker, kvindehader og overgreb :D Hykleriet kender jo ingen grænser

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu vil jeg godt slå nogle ting klokkeklart fast.

Uanset hvem det drejer sig om, linker man til en anden internetside hvor der står privat navn og adresse på en så sletter vi det. Det har vi gjort mange gange før og det gør vi også her. 

Vi i ledelsen ved udmærket godt at der sidder et par piger herinde og måske også et par brugere der helt seriøst ønsker at ALLE personlige oplysninger om andre må skrives, hvis de ikke kan lide dem, samtidig med at de er ekstremt sarte mht enhver der måtte skrive noget om dem selv eller dem de kan lide eller noget der kunne have en negativ indflydelse på deres økonomi. Det viser denne debat også.

Det må de mene, det er i min verden deres problem, at de tænker sådan. De skal bare forstå at de ikke bestemmer herinde og det ved vi det har problemer med at forstå. Det er blevet slået fast før af Kurator og Ledvogter at vi sletter hvis man linker til en side som offentliggøre personlige oplysninger om andre og det gør vi uanset om vi kan lide vedkommende der bliver udhængt eller ej.

Det bliver så straks lavet om til at vi har aktier i firmaet og alt muligt. Det er ganske enkelt under lavmålet og siger en del om de afsendere af sådanne budskaber, men vi ser også at andre som vi i andre sammenhænge har haft fat i, straks benytter chancen til at hælde gylde ud over ledelsen.

Nu tager vi så de påstande der rettes mod ledelsen:

Line du påstår følgende : Der var da overhovedet intet der indikerede noget forkert der, lusket at hver gang der omtales klinikker af bestemt art så enten slettes der eller lukkes tråden..??

Så vil jeg gerne have at du nu linker til disse debatter eller fortæller mig hvilke klinikker vi har slettet indlæg om, for du som den søde pige med din gode karma, som du selv ynder at sige du er, skriver jo kun ting der er sande, så frem med hvilke klinikker det drejer sig om. For jeg aner ikke hvad du snakker om, men det kan du jo kun fortælle mig så. 

Jeg går virkelig ikke ud fra du mener Århuspigerne, der kørte 4-5 strenge om dem i flere dage og massevis af indlæg om dem, til sidst endte det i ren kaos og vilde personlgie angreb og vi låste dem.

Du skriver vi HVER gang der omtales KLINIKKER af en bestemt art så slettes eller lukkes der. jeg venter i spænding på din redegørelse på alle de gange og alle de klinikker vi har gjort det overfor. Jeg tror ikke det passer det du fyrer af, men jeg kan jo tage fejl.

Det påstås videre at vi i ledelsen før har slettet dårlig anmeldelser af piger hos PrivatDiskret eller dårlig omtale af PrivatDiskret.
 
Er der nogen der vil fortælle mig hvornår det er sket ? Er der en bruger der vil fortælle mig at han har fået slettet en anmeldelse af en pige hos PrivatDiskret ?

Jeg har ikke selv slettet nogen anmeldelse af nogen pige derfra så langt jeg kan huske tilbage, og umiddelbart kan jeg ikke finde noget i vores interne papirkurv hvor vi smider de anmeldelser  hen som vi sletter, men sig frem hvilke anmeldelser det er, fra hvilke brugere. Men den påstand stiller jeg mig også tvivlende overfor.

Påstande om at vi har noget med PrivatDiskret at gøre passer ikke. Jeg er personligt iskold overfor PrivatDiskret. PrivatDiskret var sjovt nok slettet herfra i en periode, de bad om at blive slettet, der var noget tummel dengang med dem også. Jeg husker stadig at de lavede reklame for sig selv under en efterlysning engang, hvorefter jeg slettede deres indlæg og en klage over mig blev sendt til Administrator, som dog bakkede mig op naturligvis. Nå ja sådan er der så meget pudsigt, men personligt er jeg flintrende ligeglad med det sted. Men der gælder ens regler for alle, forstå det eller lad være. Som moderator blander jeg mig ikke i, hvordan klinikkerne tilrettelægger deres arbejde. (På det personlige menneskelige plan tager jeg afstand rent etisk fra at man prøvekører pigerne. Det lyder bare alt for usmageligt til mig.)

Endelig så kan I for min skyld skrive alt det I vil om PrivatDiskret sålænge I holder jer til at ikke at offentliggøre private oplysninger eller kører helt af sporet/i selvsving. Fat det eller lad være, men fordi I er sure på en klinik så deltager vi ikke i at man linker til et sted hvor man kan få private oplysninger. Tænk hvis nogen var sure på en eller anden og offentliggjorde private oplysninger om vedkommende på en anden side og linkede til det her, skulle vi så slette det link eller lade det stå, så alle kunne finde ud af hvor de kunne se hvem vedkommende var ?

Det er fuldkommen en børnehave herinde og der er godt nok nogen der burde sidde med en dårlig smag i munden. I kan kritisere PrivatDiskret det I vil, I kan være efter os i ledelsen det I vil, men gør det da på et sobert og civiliseret grundlag ellers så fremstår I selv som nogle useriøse personer.

Endelig den næste der skriver private oplysninger kan se frem til karantæne. Vi hænger ikke folk ud her heller med rigtig navns nævnelse.

Det vil jeg da selvfølgelig gerne.. Først vil jeg sige , at jeg synes du falder lavt ved at kommentere min personlighed! Om jeg har det ene eller andet menneskesyn burde du som ledelse vel ikke bruge i din agument eller hvad?? Ser ikke det har noget at gøre med min holdning til branchen i den grad at du skal blive personlig på den måde mm du har noget personligt på / imod mig?? Har jeg gjort dig noget, afvist dig, er du en gp hvis kæreste jeg har nappet el hvad er grunden? Mine holdninger er vel ikke mere rigtige/ forkerte end dine/ andres..??i  Så fald foretrækker jeg en pm.. 

Jeg skrev hver gang ja og det vil jeg da gerne trække tilbage og sige nogen gange så, men ændre ikke ved at jeg, i som du nævner århuspigerne sagen , synes det var forkert at lukke i. Klart det ikke skal ende i mudder , men der kommer jo ikke mere forståelse og ro på ved lukning i disse eks, da folk snakker videre og dermed bare opretter nye tråde om samme emmne , måske bare senere el andre steder.. Det giver den der undren du ved og så køre snakken da først.. Hvis der er nogen der ikke kan styre det, så kan de vel få at vide de skal hoppe videre til næste emmne og de der så kan styre det få lov at debutere videre..?? 

Der var en tråd omkring koldning pigerne , hvor en gæst kommenterede et besøg af politiet, her blev det også gemt væk.. Og her var faktisk rigtig meget skubbet under gulvtæppet som burde se dagens lys, for gæsternes , pigernes skyld- er det ikke det vi også har lille eg til?  

Og nej der skal på igen måde nævnes navne el andet personligt og det har jeg skam også beklaget både i tråden og til admin at jeg ikke så, som andre jo desværre heller ikke gjorde.. Men skulle man ikke i LEDENSEN så ikke feje for egne døre også ang det private ? og den TAGER vi på pm!!! 

Nu ryger der enten en advarsel igen i min retning, tur i skammekrogen el helt ud og så må det så være sådan! Og ja jeg er sød men holder sgu ikke kæft hvis jeg synes noget er uretfærdigt!! Synes du for øvrigt det er så slemt at jeg foretrækker at være i godt humør , grine lidt af det hele og tro på lidt karma ( også her herinde), med alt det surhed og lort af kristik, sladder, ondskabsfuldhed der til tider husere her?  Jeg synes faktisk at jeg lige netop her , har først sober debat, så det ærger mig det her.. Men hvis vi bruger på eg ikke kan lide lugten i bageriet , ja så kan vi jo bare smutte ikk:-)

Mvh line 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det vil jeg da selvfølgelig gerne.. Først vil jeg sige , at jeg synes du falder lavt ved at kommentere min personlighed! Om jeg har det ene eller andet menneskesyn burde du som ledelse vel ikke bruge i din agument eller hvad?? Ser ikke det har noget at gøre med min holdning til branchen i den grad at du skal blive personlig på den måde mm du har noget personligt på / imod mig?? Har jeg gjort dig noget, afvist dig, er du en gp hvis kæreste jeg har nappet el hvad er grunden? Mine holdninger er vel ikke mere rigtige/ forkerte end dine/ andres..??i  Så fald foretrækker jeg en pm.. 

Jeg skrev hver gang ja og det vil jeg da gerne trække tilbage og sige nogen gange så, men ændre ikke ved at jeg, i som du nævner århuspigerne sagen , synes det var forkert at lukke i. Klart det ikke skal ende i mudder , men der kommer jo ikke mere forståelse og ro på ved lukning i disse eks, da folk snakker videre og dermed bare opretter nye tråde om samme emmne , måske bare senere el andre steder.. Det giver den der undren du ved og så køre snakken da først.. Hvis der er nogen der ikke kan styre det, så kan de vel få at vide de skal hoppe videre til næste emmne og de der så kan styre det få lov at debutere videre..?? 

Der var en tråd omkring koldning pigerne , hvor en gæst kommenterede et besøg af politiet, her blev det også gemt væk.. Og her var faktisk rigtig meget skubbet under gulvtæppet som burde se dagens lys, for gæsternes , pigernes skyld- er det ikke det vi også har lille eg til?  

Og nej der skal på igen måde nævnes navne el andet personligt og det har jeg skam også beklaget både i tråden og til admin at jeg ikke så, som andre jo desværre heller ikke gjorde.. Men skulle man ikke i LEDENSEN så ikke feje for egne døre også ang det private ? og den TAGER vi på pm!!! 

Nu ryger der enten en advarsel igen i min retning, tur i skammekrogen el helt ud og så må det så være sådan! Og ja jeg er sød men holder sgu ikke kæft hvis jeg synes noget er uretfærdigt!! Synes du for øvrigt det er så slemt at jeg foretrækker at være i godt humør , grine lidt af det hele og tro på lidt karma ( også her herinde), med alt det surhed og lort af kristik, sladder, ondskabsfuldhed der til tider husere her?  Jeg synes faktisk at jeg lige netop her , har først sober debat, så det ærger mig det her.. Men hvis vi bruger på eg ikke kan lide lugten i bageriet , ja så kan vi jo bare smutte ikk:-)

Mvh line 

 

Nej jeg kender dig ikke, men når du kan slynge om dig med beskyldninger og alt muligt så må du kunne forvente et modspil. Vi i ledelsen finder os altså ikke bare i hvad som helst og heller ikke fra dig. Det er en grænse.

Dine beskyldninger er ikke rimelige og det er de stadig ikke og du bliver også nød til at trække i land som du skriver.

Det er muligt at du mener at det var forkert at lukke tre strenge med vilde angreb der havde kørt i dagevis om Aarhuspigerne og Koldingpigerne og hvor alle parter utallige gange var kommet til orde. Det var jo en og samme debat/ejer det gik på dengang og meget af det var blandet sammen i samme debat. Er det virkelig den eneste sag(er) du kan hive frem i alt den tid vi har haft EG og det var noget der fik lov til at køre i dagevis med helt vilde angreb, så ja, så er det ikke rimeligt det du påstår som noget vi gør generelt og slet ikke at beskylde os i ledelsen for lusk og alt muligt som du også gjorde. Det er ikke fair Line, og det burde du vide.

Du får naturligvis ikke en advarsel for det her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engang blev tråde låst, nu bliver de slettet eller indhold blev slettet.

Ja det ser bare generelt underligt ud herfra bag skærmen, når noget pludselig forsvinder uden en forklaring fra administrationen...derved opstår en del misforståelser tror jeg.

 

 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej jeg kender dig ikke, men når du kan slynge om dig med beskyldninger og alt muligt så må du kunne forvente et modspil. Vi i ledelsen finder os altså ikke bare i hvad som helst og heller ikke fra dig. Det er en grænse.

Dine beskyldninger er ikke rimelige og det er de stadig ikke og du bliver også nød til at trække i land som du skriver.

Det er muligt at du mener at det var forkert at lukke tre strenge med vilde angreb der havde kørt i dagevis om Aarhuspigerne og Koldingpigerne og hvor alle parter utallige gange var kommet til orde. Det var jo en og samme debat/ejer det gik på dengang og meget af det var blandet sammen i samme debat. Er det virkelig den eneste sag(er) du kan hive frem i alt den tid vi har haft EG og det var noget der fik lov til at køre i dagevis med helt vilde angreb, så ja, så er det ikke rimeligt det du påstår som noget vi gør generelt og slet ikke at beskylde os i ledelsen for lusk og alt muligt som du også gjorde. Det er ikke fair Line, og det burde du vide.

Du får naturligvis ikke en advarsel for det her.

 

jeg ønsker på ingen måde særbehandling eller andet, så dit " heller ikke fra dig, synes jeg igen er meget personligt ..? 

 Jeg skrev, at jeg synes det var lusket ja og her mente jeg sgu da PD 's opførsel og det der skete!! Jeg skrev yderligere at ( ja forkert ord ,hver gang) det UNDREDE mig at de tråde enten blev lukket el slettet! Tråden om Århus/ koldning pigerne blev lukket og den om PD slettet og igen det mente jeg ikke er rigtigt da adressen kunne slettes men resten stå og som beskrevet ovenfor , synes jeg det skader mere end det gavner med den slags låg på.. 

Jeg er ikke en der leder efter noget at kritisere med, så ja det er det eneste jeg har her. Den negative personlighed påskynder jeg ikke og ønsker jeg ikke, der er så rigeligt med gnavpotter og rejekællinger til dette formål herinde, så jeg forbliver hende den trælse med det gode humør, så desværre er det alt for mig:smile:

Men du har forklaret og fortalt hvor skabet skal  stå og det respektere jeg selvfølgelig. Og "SELV JEG" ( personligt igen synes jeg, men pyt) kan godt fornemme når debatten ikke gavner nogen el noget.. Jeg bliver over i mig og kigger på mit shit, det altid et godt sted at starte:smile:. Så tak herfra. 

Ha det godt og skøn sommer til jer alle:smile:. Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt Kolding- og Aarhuspigerne og det er da nogle dejlige steder synes jeg. Jeg læste dengang om piger der var glade for at være der og ikke var men dem er Line  også sure på.:eek:

Jeg har også lavet en lang anmeldelse af mit besøg.

Men de steder er Lines konkurrenter i det midtjyske ligesom Private-Diskret er det. Line har jo selv skrevet at hun er klinikejer i Randers. :-o

Jeg kunne da godt få en fornemmelse af at Line gerne så hendes konkurrenter få dårlig omtale. Det vil da gavne forretningen en del hos Line.:grin:

Hvorfor den debat blev slettet forstår jeg heller ikke helt, det hele bliver mere mystisk af det. En forklaring straks vil være bedre som holstebronx skriver. :!:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anna-Aarhus

ChristinaPD: Du skriver du har været der i mange år, hvor mange er det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt Kolding- og Aarhuspigerne og det er da nogle dejlige steder synes jeg. Jeg læste dengang om piger der var glade for at være der og ikke var men dem er Line  også sure på.:eek:

Jeg har også lavet en lang anmeldelse af mit besøg.

Men de steder er Lines konkurrenter i det midtjyske ligesom Private-Diskret er det. Line har jo selv skrevet at hun er klinikejer i Randers. :-o

Jeg kunne da godt få en fornemmelse af at Line gerne så hendes konkurrenter få dårlig omtale. Det vil da gavne forretningen en del hos Line.:grin:

Hvorfor den debat blev slettet forstår jeg heller ikke helt, det hele bliver mere mystisk af det. En forklaring straks vil være bedre som Holsterbronx skriver. :!:

Hold da op for en påstand.. Tro du nu hvad du vil , men ejer af noget er jeg nu ikke kun min bil..  VI ER ET KOLLEKTIV som du også vil se jeg har skrevet og også været så flink at fodre jer med vores økonomi for at slippe for at det lort og fordækthed som jeg hader i bracnen her..!!Og nej konkurrenter er vi bestemt ikke nogen af os, der er nok til alle.. :smile: Det fungere altså slet ikke sådan at fordi et sted opstår/ lukker så går et andet ned/ bedre eller dårligere .. Vi har vores husgæster og faste gæster! Tro mig der ER nok til alle.. 

Men derimod er der noget usagt, uretfærdigt i branchen og dette mener jeg bestemt er en debat værd, så har du noget konkret at komme med ud over det personlige her, så vil jeg bestemt gerne deltage:-). I min verden handler det om at få debatteret branchen og hvordan ALLE piger får bedre vilkår og hvad i mænd ligger jeres penge til.. 

Mvh line 

ps, jeg er bestemt ikke typen der bliver " sur på nogen" så den må du uddybe tak:-). Hvis jeg ikke bryder mig om folk ( og det er få) så går jeg min vej, hvis jeg synes noget er uretfærdigt så siger jeg det. Hverken mere eller mindre. 

Mvh line 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold da op for en påstand.. Tro du nu hvad du vil , men ejer af noget er jeg nu ikke kun min bil..  VI ER ET KOLLEKTIV s

 

Nu vi taler om klinikker så siges det jo netop at du scorer kassen deroppe på de andre piger, men det er officielt er lavet som et kollektiv fordi du vil unddrage dig myndighedernes søgelys, så skal det være et kollektiv. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåååååååår I sidder nok og bruger mund hva? ;D

Nu sidder der nogen og mangler nogle tråde og der er straks ord fremme som: Admin og Co har aktier i privatdiskret (klart, man ser vildt mange annoncer for stedet herinde for stedet NOT)

Nu kunne Admin sikkert havde gjort dit...så var det forkert i i nogens øjne og rigtigt i andres øjne, men han har forholdt sig til nogle regler og sikkert, fået nogle pm,s om det undervejs, og været efter bedste evne brandslukker!

Nu har øjensynlig alle pluselig glemt alle de gange hvor hele admin holdet har fået ca. en millions links for at have handlet korekt i en eller anden sag kl mit om natten, hvor han eller en fra holdet var vågen og renset op ...men det har alle glemt nu ik?

Nu kommer der grove anklager....med de deler sikkert i porten og prøverkører sikkert alt og bunkepuler om natten mellem kl ? og kl ? ja ja...det er gansk vist og Moderator har en fjer i røven...:D

Og nu skal der forklaringer på Bordet....frem med dem!

Moderator....svar...hvem havde bastskørt på til sidste prøvekørsel?.........;D ;D

Gu skal der ej forklaringer på bordet.

Admin holdet har gjort det der skal til, det må folk da bare acceptere!

 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu vi taler om klinikker så siges det jo netop at du scorer kassen deroppe på de andre piger, men det er officielt er lavet som et kollektiv fordi du vil unddrage dig myndighedernes søgelys, så skal det være et kollektiv. ;-)

. Igen en påstand , hvem siger dette? Fortæl!!! dette sted her har altid været et kollektiv, søg og du skal finde.. Jeg har som jeg skrev hvis du gad læse det, lagt vores økonomi ud her, papirerne er ved min revisor og advokat så skulle du ønske yderligere så kom du bare til en kop kaffe! 

Told / skat politiet er velkommen her:-). Faktisk også som gæster.. 

Er du mon en sur kran i branchen, pimp, forelsket i en pige som du leger ridder overfor kunne jeg så spørge..? Skal vi ned på det nivu ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg troede vi talte om klinikker, der er mange der skriver meget om hinanden og klinikker i denne debat så var det ikke noget med alt skulle på bordet og nu du er i debatten, så skal vel alt på bordet. Det siges om dig at du gør store anstrengelser for at skjule at du er bordelmutter, og at det såkaldte pigekollektiv kun er lavet på papiret er for at undgå en sag om rufferi men at der tilflyder dig penge udenom revisor. :!:

Selvfølgelig påstår du det modsatte ;)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

hmm der er flere ting som du kan huske i dag fra det du blev udspurgt om på chatten;) Faktum er at dine dumsmarte bemærkninger blev taget som en noget alvorlig trussel ikk ;)

Det der menes med at snydes så vandet driver. Er vel at gæsterne ikke får det de har betalt for og det velkendt at nogle af PD piger er meget hurtigt til at få gæsterne smidt ud: PD har erkendt at det forholdt sig sådan . Det er også velkendt at en eller måske flere af PD piger måtte skyde genveje for at holde ud være ved DP. PD har fyret den de pige-r  

 

Redigeret af Krone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg troede vi talte om klinikker, der er mange der skriver meget om hinanden og klinikker i denne debat så var det ikke noget med alt skulle på bordet, så jeg må vel også, og ja det siges om dig at du gør store krumspring for at skjule at du er bordelmutter, og at det såkaldte pigekollektiv kun er lavet på papiret er for at undgå en sag om rufferi men at der tilflyder dig penge udenom revisor. :!:

Selvfølgelig påstår du det modsatte ;)

IGEN HVEM SIGER DET? Jeg ville da ønske at de piger der lejer pigekollektivet ville skrive et svar her om hvordan vi har og gør det her nu, men forstår sgu godt hvis de ikke vil deltage i dit nivu her, for det er på ingen måde godt for deres velfungerende forretninger , men jeg gør det gerne; man kan IKKE undgå en rufferi sag!! Hvis der er noget om det så slår de hårdt ned!! Se bare omkring dig.. Jeg forklare lige igen igen at du er velkommen også med " dine informations kilder "!!! 

Jeg ved godt at jeg er nem at få til at se virkelig bad ud her, men din uvidenhed er for gennemskuelig !! 

Mit nummer kan du få i en pm og ringe og få en snak om fakta, og lur mig om der ikke er en kvindestemme eller bitter mand i den anden ende.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede vi talte om klinikker, der er mange der skriver meget om hinanden og klinikker i denne debat så var det ikke noget med alt skulle på bordet og nu du er i debatten, så skal vel alt på bordet. Det siges om dig at du gør store anstrengelser for at skjule at du er bordelmutter, og at det såkaldte pigekollektiv kun er lavet på papiret er for at undgå en sag om rufferi men at der tilflyder dig penge udenom revisor. :!:

Selvfølgelig påstår du det modsatte ;)

Kan du bevise det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puuuuuha.... Puha! Puhadadadada, hvor er den her tråd dog blevet grim og ondsindet! :huh:

Er varmen steget jer til hovedet? Kan i så holde op, nå! :D 

Redigeret af Nikita Darling
  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej jeg kan ikke bevise det og jeg vil ikke udlevere pigen da hun ikke vil have en vis person efter sig. Det er hvad der siges fra en pige der har været hos Line. Hvorfor skal jeg bevise det, når ingen af dem der har skrevet noget om Århuspigerne, Koldingpigerne eller Private-Diskret skulle bevise noget :?: 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...