Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Eroguide er et finurligt sted :-)

Recommended Posts

ER det virkelig 65% af de dømte kriminelle der er indvandrere/muslimer/efterkommere? Den statistik vil jeg meget gerne se. Kan du vise mig hvor du har den fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skal jeg kende dem? Jeg kender statistikkerne! I det danske retsvæsen hedder den 65 mod 45. Og vi er da stadig en del flere dansker end mennesker af anden herkomst end dansk. Det er bare ét eksempel på at indvandre har svært ved at forstå hvad man må og ikke må, i det land som har været så venlige at tage imod dem ;) 

Det er simpelthen noget vås!!

Se på de samlede tal.

For det må det jo være, når du så løst formulerer "det danske retsvæsen":

http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/kriminalitet/doemte-personer

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Så har de heller ikke råd til at købe sex ? :o eller er de fattige fordi de køber sex :P

​Kære Nille:)

- du er sgu en dejlig spøgefugl med et muntert:P indslag, i en ellers alvorlig verden. Mht dine 2 yderpunkts udlægninger er begge dele ret beset muligt, og imellem disse 2 yderpunkter er alt også tænkeligt

Du er ikke uden evner! - næsten som den blinde høne der også finder korn  (Nille= guldkorn)

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Du ønsker fortidens 'stå med hatten' i hånden tilbage.

Folk på overførselsindkomst knokler ofte derud af i div. aktiveringsprojekter og nyttejobs.

Og mange af dem har trolig betalt deres skat i årevis, inden de  kom i problemer (ledighed, sygdom) selv!

Så det er IKKE andre der betaler! Det er en del af en meget delikat samfunds- og generationskontrakt!

Tror du ikke det samme kan ske for dig? Og hvordan vil du så agere....?

​Vauw, så skulle jeg opleve det, jeg er enig med dig. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Leerar, Infoetellerandet, bear og andre,

I skider i jeres egen rede i en grad, at det kun kan bunde i selvhad og had til den hvide mand generelt.

fair nok, det er jeres ret, men det er den samme mands indsats, der har gjort jer i stand til at sidde her og være frelste.

Tak til Frasier for at sætte tingene på plads, det var tiltrængt.

Og til jer tosser, der angriber min moralske habilitet med udsagn som at have sit på det tørre.:

Det er alment kendt herinde, at jeg har tre afrikanske valgdøtre, som jeg i gensidighed elsker over alt, altså, jeg tager min egen pung op af lommen, selv om jeg af egen fri vilje arbejder i et lavtlønsjob, mens I "Klugscheisere" vil frelse verden for andres penge.

Skam over jer.

Men byd ind med, hvad vi kan gøre ved Afrikas årlige fødselsoverskud på 24 millioner, den af jer, der financierer de første 24, tager jeg hatten af for og tilbyder generøst at tage mig af de af de næste 24, som min pengepung kan holde til.

Fatter I tåber ikke, at det er en kamp mod vindmøller med en knækket lanse, kan I ikke se skoven for bare træer?

Og Leerar, hvis du igen ønsker at beklikke min redelig- og ærlighed for slet ikke at tale om menneskesyn, så gør det i en PM, det vil i givet fald stille dig i et mindre tåbeligt lys!

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Vauw, så skulle jeg opleve det, jeg er enig med dig. :D

Det er da ikke første gang...he he

Pas nu på det ikke bliver en dårlig vane, my dear Onslow :-)

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Leerar, Infoetellerandet, bear og andre,

I skider i jeres egen rede i en grad, at det kun kan bunde i selvhad og had til den hvide mand generelt.

fair nok, det er jeres ret, men det er den samme mands indsats, der har gjort jer i stand til at sidde her og være frelste.

Tak til Frasier for at sætte tingene på plads, det var tiltrængt.

Og til jer tosser, der angriber min moralske habilitet med udsagn som at have sit på det tørre.:

Det er alment kendt herinde, at jeg har tre afrikanske valgdøtre, som jeg i gensidighed elsker over alt, altså, jeg tager min egen pung op af lommen, selv om jeg af egen fri vilje arbejder i et lavtlønsjob, mens I "Klugscheisere" vil frelse verden for andres penge.

Skam over jer.

Men byd ind med, hvad vi kan gøre ved Afrikas årlige fødselsoverskud på 24 millioner, den af jer, der financierer de første 24, tager jeg hatten af for og tilbyder generøst at tage mig af de af de næste 24, som min pengepung kan holde til.

Fatter I tåber ikke, at det er en kamp mod vindmøller med en knækket lanse, kan I ikke se skoven for bare træer?

Og Leerar, hvis du igen ønsker at beklikke min redelig- og ærlighed for slet ikke at tale om menneskesyn, så gør det i en PM, det vil i givet fald stille dig i et mindre tåbeligt lys!

​Det er den klassiske højreekstremistiske argumentationsform, at pådutte sine modstandere selvhad og had til den hvide mand. Det er nemlig fuldstændig uforståeligt for højreekstremister at man kan anskue verden i andet end sort/hvid, og derfor er de nødt til at ty til den slags argumentation.

PS: Hvad er "valgdøtre" for nogen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Valgdøtre er nogen, som har bedt én om at være far, og som er så gamle, at adoption juridisk ikke kan lade sig gøre. ;)

Og hvis det ikke er at pisse i egen rede og selvhade at lægge alverdens ulyksaligheder på den hvide mands skuldre, hvad er det så?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Onslow.

Jeg har med en vis bekymring (det er så mit eget problem) observeret, at du afslører flere og flere extremhøjreorienterede synspunkter.

Det har du selvfølgelig ret til, intet ondt ord her.

Men hvad er egentlig din holdning til velfærdssamfundet? Selv kommer jeg fra mudderpølens nul og nix, men har, takket være de mulighder, der efterhånden blev åbnet for små folk i slut-50'erne og 60'erne, arbejdet mig opad.

Jeg har en fornemmelse af, at vi er nogenlunde jævnaldrende, men hvordan/hvorfor når vi såfrem til så forskellige resultater?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

​Nej....ved hvad du mener....jeg anfægter bare, at det er et problem, hvis folk ikke er taknemmelige!

D

et er snarere et problem, hvis opbakningen til og forståelsen for, hvor delikat 'samfundskontrakten' er falmer eller forsvinder!

Man kan alligevel ikke bruge 'taknemmelighed' til en skid!....Kun pligter og rettigheder skaber et velfungerende samfund.

Her i DK skal man have frihed til at 'være et surt utaknemmeligt røvhul'....man skal have ret til at stå på sine (juridisk hjemlede) rettigheder - men man skal samtidig leve op til sine forpligtelser!

Alt andet er smagsdommeri (for at bruge en Fogh'sk floskel, som han i øvrigt slet ikke selv levede op til!).

Og mht. forpligtelser så er det en LANGT større samfundstrussel, at mennesker skatteunddrager (det er jo ofte LOVBRUD) end at nogle støttes økonomisk, når 'tilværelsen gør ondt"!

/Steve

​Fandens til citatmaskine, det virker jo af røven til!!!!!!!!!!!!!! :mad:

din Linie med "det er snarere et problem"

opbakningen har manglet i mange år!! og bliver formentlig mere og mere udbredt. Du nævner selv skatteundragelse. Jeps økonomerne mener at skatteundragelse og snyd med overførselsindkomster beløber sig til 50 milliarder om året. Derudover er det ikke alle som har forstået deres pligter som du betegner det. 

​I bund og Grund vil folk nyde og ikke yde

og det gælder altså langt de fleste. Spørgsmålet er hvor meget man undlader at bidrage med/modtager uberretiget. 

For hvor mange laver sort arbejde, modtager sort arbejde, handler i Tyskland, køber fisse i Tyskland, køber billigere udenlandsk fisse herhjemme, benytter sig af udenlandske håndværkere da de er billigere, har udenlandsk arbejdskraft ansat til langt under overenskomst for at maksimere overskud, fifler med kørsel, modtager nogle offentlige ydelser som man ikke burde, søger ikke samtlige uinteressante job hvis man er ledig, livet er hårdt jeg kan sørme ikke arbejde (selvom det nok kunne lade sig gøre) osv

Ja vi ønsker jo faktisk ikke at støtte det Danske velfærdssystem som kræver enorme skatter og afgifter at finansere og alle kender deres forpligtelser. Vi finder helst nogle omveje, så vi ikke skal betale så meget for varerne og i skat eller undgå at lave alverden. Ja tag bare den nye dåsepantfadæse som er aftalt med Schleswig holstein. Nu bestiller man i stedet sodavand i vorpommern og får leveret i Flensborg, så slap man for panten ;-) 

Og angående sort arbejde… det kommer man altså ikke udenom!!!!!! skatterne+ moms tilsammen er simpelthen for vilde!!! hvor mange timer skal du arbejde ekstra for at betale en håndværker 1 time?? 5 timer for 1 times ydelse bliver det hurtig til… enten skal maleren gøre det sort ellers skal han være mere end 5 gange så effektiv som dig selv. Og i guder hvor bliver der lavet meget klyt pga det!!! og hvor mister vi mange arbejdspladser. 

Man kan sagtens sige dem der udfører sort arbejde er forkert på den! men alle håndværkere bliver ofte mødt med spørgsmålet " kan vi ikke gøre det sort?" hvis de ikke vil gøre det sort, så prøver folk selv om de kan udføre det.. eller får nogle polakker til det. Skal du have samlet et ikea skab, lavet en terasse etc ja så ringer de fleste ikke til en håndværker da man ikke vil betale prisen.

Mange gider heller ikke arbejde ekstra hvis det ikke er sort. Hvis deres løn skal beskattes med topskat så er det ikke det værd fremfor at nyde friheden. Man får ganske enkelt for lidt for det

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej derude

Det med indvandring og flygtninge er en mangesidet kasket som kan drejes rundt på hovederne alt efter perspektiv :

På den ene side af kasketten står der: - vi har brug for både indvandrer og flygtninge, - og hvorfor? - fordi, for en del af dem er det forlods givet at:

- de skal være arbejdsløse - og dermed første led i fødekæden for alt muligt kommunalt godtfolk, der hermed får deres løn for at hjælpe dem videre - hvis muligt.

- de skal være kriminelle  - og dermed første led i fødekæden for politiet, fængselpersonale, advokater (anklager - forsvar) domstole - så har de fået deres løn

- de skal tage magten i beboelsesblokke og nægte juletræ - og dermed første led i fødekæden for div. journalister, smagsdommere osv. - osse løn til disse

- osv osv osv - ................................

Husk vi er alle hver især et vigtigt tandhjul eller møtrik i Jens Olsens Verdensur -  - !!!! - ingen kan undværes - ryger der en møtrik hist og her og et andet sted et par tænder på et tandhjul - så varer det ikke længe før det går ad helved til - - eller endnu være piller 10% af tandhjulene ud = totalt stop og en helvedes ballade, og uret går i stå 

Hver tidsalder - sin fandens plage 

Og helt ærligt så går det vel ikke så dårligt i lilleput landet DK - Jens Olsens Verdensur på Københavns Rådhus tikker da vist stadig lystigt derud af som om ingenting var hændt

Og lige Bear : indvandrere og flygtninge står så absolut ikke for 100% af ovenstående - men desværre en for stor del i forhold til danskere 

Mange hilsner

Nyder livet

Servicemeddelelse til Jyder og fynboer: -  hvis I vil se noget større og mere avanceret end et Bornholmerur med et par nosser i kæder, som kom til Kbh - Rådhus - ligger sådan set for enden af Istedgade v. Hovedbanegården (Club 18 kan også besøges i samme postgang)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Det er den klassiske højreekstremistiske argumentationsform, at pådutte sine modstandere selvhad og had til den hvide mand. Det er nemlig fuldstændig uforståeligt for højreekstremister at man kan anskue verden i andet end sort/hvid, og derfor er de nødt til at ty til den slags argumentation.

PS: Hvad er "valgdøtre" for nogen? 

​Du skal nødig snakke Bear, men nu får du med samme fil som du i meget langt tid har givet Onslow og andre herinde.

Jeg kender udmærket folk langt ude på den ekstreme venstrefløj, derude hvor Blekingebanden og andre du sikker har sympati for, befandt sig og hvor der stadig befinder sig folk som argumenterer som dig, man finder ikke de holdninger og arugmenter som du har andre steder.

Det er fuldkommen uforståeligt og uacceptabelt for dig at langt de fleste partier forholder sig til det som de fleste kan se (dig undtaget) og oplever (dig undtaget), nemlig at vi ikke kan integrere de mange asyalansøgere vi modtager fra Mellemøsten og Afrika. Du påstår at det er forkert når det skrives at vi ikke kan integrere dem. Du påstår at partierne, incl. socialdemokraterne, meler deres egen kage når de taler om problemerne og vil stoppe op for aysltilstrømningen og familiesammenføringerne. Du påstår at folk ikke ved hvad de snakker om når de taler om hvad de oplever i landet. Har du nogensinde tænkt på at verden ikke er så sort/hvid som du gør den til ?

Der er sikkert mange dårlige forklaringer på hvorfor de ekstremt rige lande i Mellemøsten ikke tager imod flygtninge fra deres nabolande. Der er sikkert også mange dårlige forklaringer på at Danmark har modtaget ligeså mange asylansøgere som 15 andre EU-lande har modtaget til sammen. Det holder bare ikke og det viser netop at alle flygtning er meget bevidste om hvad der venter dem i Danmark af guld i offentlige tilskud, og overførselsindkomster.

Jeg er bestemt villig til at hjælpe folk i nød. Folk der har brug for hjælp. Jeg er ikke en "drømmer" der tror at Danmark kan løse alle problemer med flygtninge i verden.

Vi har begrænsede ressourcer. Derfor skal man jo forholde sig til hvordan kan man hjælpe flest mennesker bedst muligt. Det vil du ikke forholde dig til. Men forholder man sig til at det koster at tage en flygtning på et år ind kan man hjælpe 20.000 flygtninge i nærområdet på et år, så ja, så hjælper jeg hellere i nærområdet. Jeg har det bedst med at så mange som muligt bliver hjulpet for de penge vi vil bruge på det. En vigtig sidegevinst ved det, er udviklingen i det Danske Samfund hvor vi undgår at få folk ind som vi alligevel har store problemer med at integrere, som er overrepræsenteret i alle statistikker over vold, voldtægt og kriminalitet.

Derudover skal vi hjælpe til imere i Libyen og andre steder så vi får stoppet det menneskesmugleri,.så må vi gå i samarbejde med dem bedre. Vi skal tæppebombe IS, vors tids afskyelige nynazister, de skal tæppebombes synder og sammen, og gerne sætte elitetropper ind og få dem udryddet fuldkommen.

Vi skal have styr på situationen i Irak og Syrien, hvis det er muligt. Jeg har opgivet enhver forhåbning om de mellemøstlige lande kan finde ud af at være demokratier. Det kan de ikke. Vi har set for mange eksempler på det, når chancen har været der. En svag Assad under internationalt pres for reformer ser jeg hellere enden ragnarock, borgerkrig og IS som vigtig magtfaktor. Jeg havde også hellere set en svag Saddam Hussein ved magten i Irak i stedet for det vi ser nu der. Der er alt for mange der er ligeglade med IS uhyrligheder, etniske udrensninger, 20.000 yezider-kvinder holdes som sexfanger og massemord mod lokalbefolkningen. Saddam var en satan, men IS er en langt større satan.

Sådan kan du aldrig forholde dig til verden eller Danmark. Det kræver nemlig at man ser problemerne i øjnene og forholder sig til pragmatisk til den verden og det land vi lever i. Det ligger dig meget fjernt, og du vil hellere forholde dig idealistisk mens du hylder Fidel Castro og andre i dine øjne sikkert gode mennesker. Du lever i din i ekstreme venstrefløjsideologi uden at forholde dig til verden omkring dig. Lidt ligesom Uffe Elbæk og folkene i Alternativet der vil bisonokser ud i skovene, have forbudt var det 2/3 af de dagligvarer vi pt. kan finde i supermarkederne, og have en 30 timers arbejdsuge uden at ane noget som helst om hvor finansieringen skal komme fra og så i øvrigt et påbud om kun at spise 100 gram kød om dagen for som Uffe siger , spiser vi maks 100 gram kød om dagen bliver verden meget bedre :D Alternativet er godt nok ikke ude på den mest ekstreme venstrefløj men de har deres hippiideologi fremfor at forholde sig til den verden vi lever i.

Du vil jo som typisk idealistisk ekstrem venstrefløjsaktivist have grænser åbne så i stedet for at tænke over hvordan vi i stedet får løst problemerne i Danmark, ikke får flere af samme problemer og får hjulpet flest muligt af verdens flygtning, og intet at det du står for vil hjælpe flest muligt, når du hellere vil bruge pengene på at få flygtninge ind i landet fremfor at hjælpe dem i nærområet.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Nu har jeg vel egentlig ikke beklikket noget som helst.

Jeg spurgte dig, på baggrund af et af dine indlæg, hvad du egentlig ville gøre ved verdens tilstand. Du svarede (formentlig halvt i spøg), at du ville lade afrikanerne være, så de kunne dø for sig selv, men at du ville forære dem en masse tv-apparater som fødselsbegrænsende foranstaltning (det tror jeg nok er kort, men nogenlunde korrekt refereret). Jeg svarer dig på en måde, som det er meningen, du bør tolke som, at det næppe er metoden til at redde menneskeheden.

Det er du da forhåbentlig enig med mig i.

Hvis jeg skulle komme med et bud på løsninger, ville de nok gå i retning af en form for verdensøkonomisk omfordeling. Dine valgdøtre er formentlig et helt igennem fornuftigt og humanstisk bud, men det er næppe tilstrækkeligt på halvlangt sigt. Jeg er ked af, at du ikke vil diskutere disse spørgsmål i en sober tone, men at du forfalder til floskler og personangreb hele tiden. Du er åbenbart mere af en mimose, end jeg havde forventet.

Og forresten: Den europæiske civilisation har i de sidste par årtusinder været i besiddelse af en fantastisk organisationsevne. Det synes jeg, giver os en forpligtelse til at fortsætte med at være konstruktive. Danmark er et fantastisk land, som allerede for over hundrede år siden begyndte at tage fat på at debattere og løse onfordelingsproblemerne på nationalt plan. Vi danskere og vi europæere skal gå forrest i arbejdet med at skabe en bedre verden.

Sådan ser jeg på det, og så må du såmænd godt kalde mig tåbe eller Gutmensch, men det nytter ikke at hygge sig i smug her i puslinglandet.

o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ER det virkelig 65% af de dømte kriminelle der er indvandrere/muslimer/efterkommere? Den statistik vil jeg meget gerne se. Kan du vise mig hvor du har den fra?

​Det har været fremme at Danmarks Statistik at hver fjerde i visse aldersgrupper, af det mandlige køn og som kommerfra Mellemøsten eller Afrika er hvad man kan betegne som kriminelle.

Jeg ved godt at du mener det går fremragende med disse flygtninge-grupper i Danmark, men for de fleste andre vil dette jo tydeliggøre at der er problemer med integrationen med folk fra disse områder.

Nåja, folk fra Kina, Vietnam, Thailand og andre asiatiske lande begår næsten ingen kriminalitet viste samme statistisk. Så dem kan man altså sagtens integrere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg blev virkelig deprimeret, da jeg så at den mest kriminelle udenlandske nationalitet i Danmark var chilenere.

Dengang da general Augusto Pinochet indførte sit militærdiktatur, flygtede en masse chilenere til Danmark. Fuldt forståeligt, og de var da velkomne. Vi hjælper mennesker, der bliver forfulgt. Og da demokratiet blev genindført i Chile, rejste størsteparten hjem igen, det var jo helt som det skulle være.

Men nu kommer de åbenbart tilbage som indbrudstyve. Sikken en tak for vores gæstfrihed! De overgår endda rumænerne i denne aktivitet - fra den anden side af jordkloden, det er jo imponerende. Hvilken velkomst.

Redigeret af Louie De Palma

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Du skal nødig snakke Bear, men nu får du med samme fil som du i meget langt tid har givet Onslow og andre herinde.

Jeg kender udmærket folk langt ude på den ekstreme venstrefløj, derude hvor Blekingebanden og andre du sikker har sympati for, befandt sig og hvor der stadig befinder sig folk som argumenterer som dig, man finder ikke de holdninger og arugmenter som du har andre steder.

Det er fuldkommen uforståeligt og uacceptabelt for dig at langt de fleste partier forholder sig til det som de fleste kan se (dig undtaget) og oplever (dig undtaget), nemlig at vi ikke kan integrere de mange asyalansøgere vi modtager fra Mellemøsten og Afrika. Du påstår at det er forkert når det skrives at vi ikke kan integrere dem. Du påstår at partierne, incl. socialdemokraterne, meler deres egen kage når de taler om problemerne og vil stoppe op for aysltilstrømningen og familiesammenføringerne. Du påstår at folk ikke ved hvad de snakker om når de taler om hvad de oplever i landet. Har du nogensinde tænkt på at verden ikke er så sort/hvid som du gør den til ?

Der er sikkert mange dårlige forklaringer på hvorfor de ekstremt rige lande i Mellemøsten ikke tager imod flygtninge fra deres nabolande. Der er sikkert også mange dårlige forklaringer på at Danmark har modtaget ligeså mange asylansøgere som 15 andre EU-lande har modtaget til sammen. Det holder bare ikke og det viser netop at alle flygtning er meget bevidste om hvad der venter dem i Danmark af guld i offentlige tilskud, og overførselsindkomster.

Jeg er bestemt villig til at hjælpe folk i nød. Folk der har brug for hjælp. Jeg er ikke en "drømmer" der tror at Danmark kan løse alle problemer med flygtninge i verden.

Vi har begrænsede ressourcer. Derfor skal man jo forholde sig til hvordan kan man hjælpe flest mennesker bedst muligt. Det vil du ikke forholde dig til. Men forholder man sig til at det koster at tage en flygtning på et år ind kan man hjælpe 20.000 flygtninge i nærområdet på et år, så ja, så hjælper jeg hellere i nærområdet. Jeg har det bedst med at så mange som muligt bliver hjulpet for de penge vi vil bruge på det. En vigtig sidegevinst ved det, er udviklingen i det Danske Samfund hvor vi undgår at få folk ind som vi alligevel har store problemer med at integrere, som er overrepræsenteret i alle statistikker over vold, voldtægt og kriminalitet.

Derudover skal vi hjælpe til imere i Libyen og andre steder så vi får stoppet det menneskesmugleri,.så må vi gå i samarbejde med dem bedre. Vi skal tæppebombe IS, vors tids afskyelige nynazister, de skal tæppebombes synder og sammen, og gerne sætte elitetropper ind og få dem udryddet fuldkommen.

Vi skal have styr på situationen i Irak og Syrien, hvis det er muligt. Jeg har opgivet enhver forhåbning om de mellemøstlige lande kan finde ud af at være demokratier. Det kan de ikke. Vi har set for mange eksempler på det, når chancen har været der. En svag Assad under internationalt pres for reformer ser jeg hellere enden ragnarock, borgerkrig og IS som vigtig magtfaktor. Jeg havde også hellere set en svag Saddam Hussein ved magten i Irak i stedet for det vi ser nu der. Der er alt for mange der er ligeglade med IS uhyrligheder, etniske udrensninger, 20.000 yezider-kvinder holdes som sexfanger og massemord mod lokalbefolkningen. Saddam var en satan, men IS er en langt større satan.

Sådan kan du aldrig forholde dig til verden eller Danmark. Det kræver nemlig at man ser problemerne i øjnene og forholder sig til pragmatisk til den verden og det land vi lever i. Det ligger dig meget fjernt, og du vil hellere forholde dig idealistisk mens du hylder Fidel Castro og andre i dine øjne sikkert gode mennesker. Du lever i din i ekstreme venstrefløjsideologi uden at forholde dig til verden omkring dig. Lidt ligesom Uffe Elbæk og folkene i Alternativet der vil bisonokser ud i skovene, have forbudt var det 2/3 af de dagligvarer vi pt. kan finde i supermarkederne, og have en 30 timers arbejdsuge uden at ane noget som helst om hvor finansieringen skal komme fra og så i øvrigt et påbud om kun at spise 100 gram kød om dagen for som Uffe siger , spiser vi maks 100 gram kød om dagen bliver verden meget bedre :D Alternativet er godt nok ikke ude på den mest ekstreme venstrefløj men de har deres hippiideologi fremfor at forholde sig til den verden vi lever i.

Du vil jo som typisk idealistisk ekstrem venstrefløjsaktivist have grænser åbne så i stedet for at tænke over hvordan vi i stedet får løst problemerne i Danmark, ikke får flere af samme problemer og får hjulpet flest muligt af verdens flygtning, og intet at det du står for vil hjælpe flest muligt, når du hellere vil bruge pengene på at få flygtninge ind i landet fremfor at hjælpe dem i nærområet.

Een lang stråmand!!!

Lad nu være med at pive sådan.... For højrefløjen er det ALTID andres skyld!!

"De røde, pladderhumanisterne, forskerne, DR, Politiken, De Radikale, DKP, fredsbevægelsen, EU, Dansk Flygtningehjælp, hippierne,  muhammedanerne, jøderne, palæstinenserne, de offentligt ansatte, studenterne, Folkekirken, de kulturradikale, 68erne, socialrådgiverne, fagbevægelsen, de arbejdsløse, ....."

ALDRIG ALDRIG ALDRIG er det jeres magtfuldkommenhed, jeres krigsliderlighed, retorik eller had til alle I ikke forstår og derfor føler er en trussel mod JERES privilegier!!

Patetisk! 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Een lang stråmand!!!

Lad nu være med at pive sådan.... For højrefløjen er det ALTID andres skyld!!

"De røde, pladderhumanisterne, forskerne, DR, Politiken, De Radikale, DKP, fredsbevægelsen, EU, Dansk Flygtningehjælp, hippierne,  muhammedanerne, jøderne, palæstinenserne, de offentligt ansatte, studenterne, Folkekirken, de kulturradikale, 68erne, socialrådgiverne, fagbevægelsen, de arbejdsløse, ....."

ALDRIG ALDRIG ALDRIG er det jeres magtfuldkommenhed, jeres krigsliderlighed, retorik eller had til alle I ikke forstår og derfor føler er en trussel mod JERES privilegier!!

Patetisk! 

​Det er dig der er patetisk, det er dig der piver. Venstrefløjen og brugere herinde giver ofte DF skylden for alting. De giver USA's politik skylden for alting. De giver Israel skylden for alting, det så vi igen herinde for nyligt fra venstrefløjen, hvor det pludselig var Israel der var skyld i alting. De giver Jyllandsposten og Berlingske skylden for alting. De giver det kapitalistiske samfund skylden for alting. De kalder Onslow for nazist herinde og alt muligt. Det værste er at så snart nogen giver dem lidt af samme tilbage så hyler de op. Jeg skrev i første linje at nu fik venstrefløjsekstremisten til Bear tilbage i den tone som han selv bruger overfor andre og straks kan man ikke tåle det. Det er patetisk. Men nu har mit indlæg en hel masse substans også, det har dine indlæg og argumenter vel stort set aldrig McQueen.

Jeg kommer frem med holdninger til hvordan man får løst problemerne i Mellemøsten, hvordan man får hjulpet flest mulige flygtninge bl.a. og hvorfor vi ikke bør begrænse asyltilstrømningen til Danmark. Det er du så fuldkommen ligeglad med som forventet, intet kunne rage dig mindre. Det er det sædvanlige med dig.

Nå ja du skriver højrefløjen, til højrefløjen mener du så vi har Helle Thorning også, fint for meget af det jeg skriver råber hun jo op om også i disse dage, så må du også være en af dem langt ude på den yderste venstrefløj og det forklarer også din måde at argumentere på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Det er dig der er patetisk, det er dig der piver. Venstrefløjen og brugere herinde giver ofte DF skylden for alting. De giver USA's politik skylden for alting. De giver Israel skylden for alting, det så vi igen herinde for nyligt fra venstrefløjen, hvor det pludselig var Israel der var skyld i alting. De giver Jyllandsposten og Berlingske skylden for alting. De giver det kapitalistiske samfund skylden for alting. De kalder Onslow for nazist herinde og alt muligt. Det værste er at så snart nogen giver dem lidt af samme tilbage så hyler de op. Jeg skrev i første linje at nu fik venstrefløjsekstremisten til Bear tilbage i den tone som han selv bruger overfor andre og straks kan man ikke tåle det. Det er patetisk. Men nu har mit indlæg en hel masse substans også, det har dine indlæg og argumenter vel stort set aldrig McQueen.

Jeg kommer frem med holdninger til hvordan man får løst problemerne i Mellemøsten, hvordan man får hjulpet flest mulige flygtninge bl.a. og hvorfor vi ikke bør begrænse asyltilstrømningen til Danmark. Det er du så fuldkommen ligeglad med som forventet, intet kunne rage dig mindre. Det er det sædvanlige med dig.

Nå ja du skriver højrefløjen, til højrefløjen mener du så vi har Helle Thorning også, fint for meget af det jeg skriver råber hun jo op om også i disse dage, så må du også være en af dem langt ude på den yderste venstrefløj og det forklarer også din måde at argumentere på.

Du skriver: "Men nu har mit indlæg en hel masse substans også, det har dine indlæg og argumenter vel stort set aldrig McQueen."

og "Jeg kommer frem med holdninger til hvordan man får løst problemerne i Mellemøsten, hvordan man får hjulpet flest mulige flygtninge bl.a. og hvorfor vi ikke bør begrænse asyltilstrømningen til Danmark. Det er du så fuldkommen ligeglad med som forventet, intet kunne rage dig mindre. Det er det sædvanlige med dig."

Jeg orker næsten ikke...men hvis du VIRKELIG har fulgt mine mere end 1.000 indlæg, så vil du vide, at jeg en af af dem herinde, der alleroftest linker til kilder, der underbygger min holdninger. Seneste i denne tråd, hvor jeg linker til Danmarks Statistik. På samme måde forsøger jeg for så vidt muligt at vælge uafhængige og helst anerkendte forskningsbaserede kilder. Det har du ikke bemærket???!!

Mht. til det andet du skriver, så skriver du "hvorfor vi ikke bør begrænse asyltilstrømningen..."...og resten er en stråmand ... Du har ingen viden om min holdning til asylansøgerne, idet jeg aldrig har skrevet om det her!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din opremsning af dem, du mener, venstrefløjen kritiserer er i øvrigt meget sigende!!

Og er meget afslørende for højrefløjstankegangen og manglende forståelse af (eller accept af) magtens fordeling i DK og resten af verden.

Hvor jeg primært nævner minoriteter og parter uden større indflydelse og magt over vort samfund, så nævner du næsten kun parter, der har enorm indflydelse og magt - nationalt, regionalt og internationalt:

USA, Israel, nazismen (som regerede magtfuldkomment i 12 år i Europas største land), Berlingske, JP....

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

--------​

at lægge alverdens ulyksaligheder på den hvide mands skuldre------------,

Kære Onslow,

Jeg ved godt at du ikke er 1500 år gammel, men du må da have haft en historie bog, eller to i hånden på et eller andet tidspunkt.

Bare lige en frisk opsummering:

Latin Amerika, røvpulet først af spaniolerne, derefter af CIA, finansieret af narko og diverse dødspatruljer, i nogle tilfælde oplært af, ”Flygtninge” fra Tusind års riget.

Ikke at jeg ikke underkender de venstreorienterede psykopater der også var.

Urbefolkningerne i Nord Amerika og Canada, blev røvpulet ganske uden vaseline, læg dertil Australien, og Grønland, for at kippe med det Danske flag.

Og A-frikka, med de så saftige negerbasser, så var Danmark i al beskedenhed, slavehandler Nation i ca. 175 år, og er på 6. eller 7. pladsen over nationer der har transporteret slaver,

Spis, rejs og glem dit ophav.....

Mange af mellem østens nuværende problematikker, ikke alle, kan henledes til, Engelske og Franske Imperialisters, total mangel på Stammetilhørsforhold, mellemøsten er inddelt med en lineal, af militærfolk, der ikke har fået lov til at sidde længe nok på Potten af deres mor.

Med mindre du ønsker at, race underdele, så er min påstand, at den hvide race, herunder du og jeg, som små glade grisedanskere, at vi er:

Historisk og ”Moralsk” set, medskyldige i en vældig stor del af verdens ulykkesegeligheder, også de nuværende.

Åh, Onslow Onslow Onslow Onslow, hvornår kommer den dag... at jeg tør tag din hånd, og vi kan stikke af sammen.............

En uforholdsmæssig stor andel af verdens ulyksageligheder kan med lethed tillægges "hvide" mennesker. 

Husk på, ingen er fejlfarver....host ...fejlfri

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du skriver: "Men nu har mit indlæg en hel masse substans også, det har dine indlæg og argumenter vel stort set aldrig McQueen."

og "Jeg kommer frem med holdninger til hvordan man får løst problemerne i Mellemøsten, hvordan man får hjulpet flest mulige flygtninge bl.a. og hvorfor vi ikke bør begrænse asyltilstrømningen til Danmark. Det er du så fuldkommen ligeglad med som forventet, intet kunne rage dig mindre. Det er det sædvanlige med dig."

Jeg orker næsten ikke...men hvis du VIRKELIG har fulgt mine mere end 1.000 indlæg, så vil du vide, at jeg en af af dem herinde, der alleroftest linker til kilder, der underbygger min holdninger. Seneste i denne tråd, hvor jeg linker til Danmarks Statistik. På samme måde forsøger jeg for så vidt muligt at vælge uafhængige og helst anerkendte forskningsbaserede kilder. Det har du ikke bemærket???!!

Mht. til det andet du skriver, så skriver du "hvorfor vi ikke bør begrænse asyltilstrømningen..."...og resten er en stråmand ... Du har ingen viden om min holdning til asylansøgerne, idet jeg aldrig har skrevet om det her!!!

​Ja du er en helt når du selv skal sige det :D

Korrekt at du gerne vil linke af og til når det passer ind i din dagsorden. Sidste jeg diskuterede med dig var du dog også helt væk i tågerne ved aften eller natteitd hvilket du vist også indrømmede.

Jeg har ikke skrevet noget om din holdning til asylansøgere, jeg har skrevet at det rager dig ikke ret meget, siden du ikke kommer frem med dine holdninger om det i en debat der omhandler emnet. Så kan det næppe rage dig ret meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Din opremsning af dem, du mener, venstrefløjen kritiserer er i øvrigt meget sigende!!

Og er meget afslørende for højrefløjstankegangen og manglende forståelse af (eller accept af) magtens fordeling i DK og resten af verden.

Hvor jeg primært nævner minoriteter og parter uden større indflydelse og magt over vort samfund, så nævner du næsten kun parter, der har enorm indflydelse og magt - nationalt, regionalt og internationalt:

USA, Israel, nazismen (som regerede magtfuldkomment i 12 år i Europas største land), Berlingske, JP....

Nu tror jeg nok nærmere det er den yderste venstrefløj der har problemer og ikke kan forstå og acceptere magtens fordeling i DK og resten af verden og sådan har det vist altid været. Går dine venner i Enhedslisten ikke stadig ind for revolution i Danmark og resten af verden eller fik de strøget den tankegang de har haft mange mange år.

Det du påstår højrefløjen altid er ude efter har såmænd også en del magt og det er jo sådan set måden at argumentere på, hvor du synes det er fedt når det går ud over dem du er uenige i, men hyler når det går udover dem du er enige i. Meget af det du skriver højrefløjen er ude efter står jo for din egen regning, jeg er slet ikke enig i det du skriver. Der er en del du påstår højrefløjen er ude efter som ikke passer generelt. Det er sådan set ligegyldigt om dem man er efter er større eller mindre parter, det er måden at være det på og hvor man er langt ude på det dybe vand i ens argumenter.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu tror jeg nok nærmere det er den yderste venstrefløj der har problemer og ikke kan forstå og acceptere magtens fordeling i DK og resten af verden og sådan har det vist altid været.

Det du påstår højrefløjen altid er ude efter har såmænd også en del magt og det er jo sådan set måden at argumentere på, hvor du synes det er fedt når det går ud over dem du er uenige i, men hyler når det går udover dem du er enige i. Meget af det du skriver højrefløjen er ude efter står jo for din egen regning, jeg er slet ikke enig i det du skriver. Der er en del du påstår højrefløjen er ude efter som ikke passer generelt.

Nej hvorfor skulle man da også bare acceptere det???

Havde vores forfædre gjort det, havde vi to været fæstebønder på hoveri for herremanden!!!

Forskellen er at venstrefløjen har en pointe med deres kritik, fordi den rent faktisk rammer, dem der er årsag til udviklingen....

Modsat højrefløjen der er mestre i at finde syndebukke blandt grupper, der reelt ingen magt eller videre indflydelse har på (verdens)samfundets grundliggende strukturer!!

I Tyskland var det jødernes skyld, man tabte Verdenskrigen...

I Sydafrika var det (ifølge den danske og britiske højrefløj) negernes egen skyld...

I Vietnam var krigen risbøndernes skyld...

I Danmark er det de arbejdsløses egen skyld...

For Venstre er det pressens skyld deres formand har uorden i sine ting....

For Trykkefrihedsselskabet er det muslimernes skyld, at Wilders vil begrænse ytringsfriheden (forbyde Koranen)...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej hvorfor skulle man da også bare acceptere det???

Havde vores forfædre gjort det, havde vi to været fæstebønder på hoveri for herremanden!!!

Forskellen er at venstrefløjen har en pointe med deres kritik, fordi den rent faktisk rammer, dem der er årsag til udviklingen....

Modsat højrefløjen der er mestre i at finde syndebukke blandt grupper, der reelt ingen magt eller videre indflydelse har på (verdens)samfundets grundliggende strukturer!!

I Tyskland var det jødernes skyld, man tabte Verdenskrigen...

I Sydafrika var det (ifølge den danske og britiske højrefløj) negernes egen skyld...

I Vietnam var krigen risbøndernes skyld...

I Danmark er det de arbejdsløses skyld...

....

​(Ja du mener venstrefløjen har en pointe i deres kritik, men det mener jeg ikke. Du har ikke ret i det du skriver mener jeg. Socialdemokraterne har gjort meget for udviklingen i Danmark, selvfølgelig har de det, men det er fortid.)

Det er slet ikke det vigtige for mig i denne debat. Du kan råbe og skrige dit venstrefløjssludder som ingen relevans har til debatten om hvilken asylpolitik vi skal have i Danmark.

Du forholder dig desværre ikke ret meget til substansen. Det er ikke et spørgsmål om at finde syndebukke. For mig i hvert fald. Det kan du ikke forstå. Du kører ud af det sædvanlige venstrefløjsspor.

Debatten kører på hvilken asylpolitik man ønsker i landet. Det skrev jeg en masse om, men du ønsker slet ikke at forholde dig til det

Hvordan hjælper man bedst muligt flest mennesker.

Du kan hjælpe 20.000 flygtning for det som det koster at tage 1 flygtning ind i Danmark. Vi skal hjælpe mere i nærområderne og mindre i Danmark så hjælper vi flest menneskeskæbner.

Vi har store problemer med at integrere flygtninge fra Mellemøsten og Afrika i Danmark, det viser statistikkerne også, derfor skal vi i højere grad hjælpe i nærområderne i stedet for at få dem ind i landet.

Problemerne i Syrien, Irak, Libyen skal løses.

Menneskesmuglerne skal stoppes før de kommer på havet og så må vi samarbejde noget mere med Libyen.

Der skal være en bedre fordeling af flygtningene i EU. De rige lande i Mellemøsten skal også tage imod flygtning fra deres nabolande.

Yderligere forklaringer findes i mine tidligere indlæg, og egentlig er der bred konsensus om det jeg skriver også fra socialdemokraterne som vel også i dine øjne er på højrefløjen ?

Det du ellers skriver er jo noget vrøvl, men hvilken asylpolitik mener du man skal føre ? Er det så svært for dig at skrive noget om det i stedet for at hælde vrøvl ud som intet relevans har til emnet ?

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...