Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Eroguide er et finurligt sted :-)

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

 

Mener du Thorning ville samarbejde med løkke hvis hun kunne slippe? hvis s+sf+r havde flertallet ville de ikke. Pånær hvis Løkke dansede efter deres Pibe. De ville ikke afgive alverden i en finanslov, hvis de alligevel havde flertallet!

Leverede DF alt hvad vk ville have på det økonomiske område??? jeg erindrer mange mange mange stridigheder mellem K og DF på topskatten. En mærkesag for K som aldrig rigtig blev til noget da DF slog bremserne i. Faktisk faldt skatten ikke alverden under VKO, jo jo lidt, men vi ligger jo stadig i højeste ende rent skattetryksmæssig. Ikke just en liberal tankegang. Leverede alt hvad DF ville have på udlændinge området stik mod normal liberal venstrepolitik. Har du hørt Løkkes udtalelser om udlændingepolitikken? De ønskede også en opstramning, nuvel ikke så meget og ikke på samme måde som DF. Men det er nu langt fra stik modsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt uenig i at Fogh og Løkke ikke kiggede ind over midten pga manglende samarbejdsvilje fra oppositionen. Jeg kender faktisk en person der sad med inde ved forhandlingerne dengang, og det generelle billede var at hovedpunkterne var klappet af med DF inden de øvrige partier blev indkaldt til forhandlinger. Jeg mindes også en TV udsendelse hvor Krarup og Langballe begge sad og pralede med hvordan de havde sikret sig at ingen andre fik indflydelse på udlændingepolitikken i de år. Betalingen for det var til gengæld at DF ikke opstruerede ret meget på den økonomiske politik, hvilket igen sikrede at VK ikke behøvede at kigge over midten for at hente sit flertal. 

Jeg nævner i flæng ting der blev indgået næsten udelukkende med DF stemmer, finanslove, udlændingestramninger, IRAK KRIGEN!, dagpengeforringelser, afskaffelse af efterløn osv..osv..

Fogh var den ringeste statsminister Danmark har haft i mange år, Løkke var lidt bedre, men ikke meget. 

Helt enig... Har også insider viden, der bekræfter det scenarie!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...