Hop til indhold
Jansen

Afsløret af konen

Recommended Posts

Alt godt får en ende. I går fandt min kone min bollefon og min tegnebog med kontanter til mange kommende hyggestunder. Jeg ved endnu ikke hvad det indebærer men frygter det værste. Nogen som har gode råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm du kunne finde en fallguy. Altså få en kollega eller ven til at sige det er hans du så holder fordi han ikke vil opdages...

Og hvis det så lykkedes så selvfølgelig stoppe helt og aldeles med det her sjov, og så blot holde dig til din hustru hvis det altså er det du vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad det indebærer, og hvad det værste vil kunne være beror vel på 2 kontier med hver sin bundlinje?

1. Den følelsesmæssige konto, og resultatet på bundlinjen af samme?

2. Den økonomiske konto, og resultatet på bundlinjen af samme?

Måske er det vanskeligt at forberede sig på konto nr 1 bundlinje, men du har forhåbentlig kalkuleret worst case i relation til konto nr 2.

Nej gode råd har jeg ikke, håber blot det bedste for dig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undgå at lyve! Du må fortælle hende sandheden om hvorfor du har valgt at gå til GPere..... Men det bliver med garanti svært for hende at få tilliden genskabt. Det er noget af det allerværste man kan udsætte en kæreste / kone for, så du skal påregne at der bliver brug for hovedpinepiller i den nærmeste fremtid. Hun føler sig misbrugt og det kan du ikke gøre ret meget imod...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha den var slem.

Nu kender jeg jo ikke din kone, hun vil nok synes du var en kæmpe klaphat, eller det der er værre. men på de to linjer læser om dette får mine alarmklokker til at ringe, hvorfor skulle hun rode i dit privatliv, omvendt hvorfor skulle du skjule noget.

Måske er hun forstående på en eller anden måde måske er i gået i stå, du laver disse udenomsgerninger måske fordi du savner noget derhjemme, eller at du er egoistisk, måske styre hun det hele derhjemme og du er med som de tynde øl og sexlivet er gået i stå måske. på grund af børn arbejde karriere hvad ved jeg, eller måske er i begge eller en af jer blevet lidt dovne i betrækket.

Jeg er har grunden ikke forstand på det her, men tag en seriøs samtale stille og roligt det er ikke kun det faktum at du har disse svingærinder der er noget helt andet der er i spil, med farer for at hun mister tilliden.

Måske kan det ligefrem tænde noget i jer begge find en pige til en trekant eller en mand hvis nogen af jer har denne tendenser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

beklager. sig at du er afhængig af sex og at du behøver hendes støtte til at  holde op. 

det afgørende her er tillid så jeg vil anbefale at indrømme det hun har fubdet ud af. det er vigtigt at hun tror at du taler sant

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bummer!

Altså hvis hun har læst indhold på bollefonen bliver den jo svær og så er T-Boner's forslag vel nærmest det eneste alternativ til at gå til bekendelse.

Ouch! jeg håber dælme ikke at jeg kommer til at stå i den situation.

Vi føler med dig :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortæl hende sandheden, eller dele af den, og tag det som en mand. Der er vel grund til, at du besøger GP. Måske en anledning til at komme videre. Livet er for kort til løgn, løgn er kun en sovepude for virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær hudløs ærlig!!!

Forklar hende, at du har nogle seksuelle lyster og hvad de går ud på (f.eks. lysten til sex med fremmede/mange forskellige). Og understreg, at det KUN er lyster! (dvs. det er IKKE kæresterier/elskerinder, med følelser indblandet, men KUN seksuelle lyster!)

Forklar hende, at du ikke har turde fortælle hende om dine lyster, i frygt for at miste hende. (fordi mange ser ned på mennesker der har andre seksuelle lyster, end traditionel onsdag-aften-sex)

Forklar hende, at hun er din "soulmate", og den person du gerne vil blive gammel med. (hvis hun ikke er det, så skal I heller ikke være sammen!)

Bed ikke om tilgivelse for dine seksuelle lyster, da dette vil betyde, at I ikke accepterer hinanden som I er. Men bed om tilgivelse for, at du ikke turde fortælle hende om dine lyster.

Og håb så på, at hun kan rumme HELE dig, og derved også dine lyster....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke noget lort, det er vel hvad vi alle frygter, os som er gift.

Jeg håber din kone er den forstående type, så hun ikke flipper for meget ud, og tilgiver dig dine eskapader

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er noget møg, og som Pacer skriver, hvad vi alle sammen frygter.

At være ærlig, er naturligvis en løsning, skadebegrænsning er en anden løsning, jeg ved ikke hvad der er bedst, og det kommer også i nogen grad an på omstændighederne omkring fundet.

Måske, som det foreslåes, kan du forsøge at overbevise hende om at det ikke er dit, men noget som en eller anden glemte sidste gang han var der, og du lovede ham at gemme det til han kom forbi igen, måske er den chance forpasset for længst.

Jeg har også en telefon, som jeg bruger til når jeg er på "gale veje" - og jeg har faktisk en stående aftale med en ven om at den tilhører ham, og at han har glemt den hos mig  - der er en adgangskode på telefonen som aktiveres efter meget kort tid, så selvom min kone skulle falde over den, så vil hun ikke kunne se hvilke numre der er ringet op til, eller hvilke sms'er der er sendt - min ven som jeg har en aftale med, ved hvad jeg bruger den til, og han kender også koden, så han kan åbne den, ligesom han naturligvis kender nummeret.  - så hvis min kone skulle falde over den, så er det den omgående forklaring på hvad det er for en telefon.

Jeg har også kontanter liggende, de ligger i en konvolut i mit våbenskab, som konen ikke normal kommer i - jeg har også der forberedt en forklaring, om at det er penge som jeg har lagt tilside for at f.eks. kunne give hende en gave ud over det sædvanlige uden at hun kan se det på kontoudtoget.

Kort sagt forbered en forklaring på hvorfor.  Jeg ved godt det nok er for sent for Jansen nu, men måske kan andre have gavn at mine forholdsregler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvordan dækker man sig ind? Afsløringen kan komme, når man føler sig aller sikrest. Jeg har ikke problemet med tlf., da jeg er belemret med firmamobil. På den er der mange kvindelige kontakter, så skulle nogen kigge i kontaktlisten, vil der ikke være noget mistænkeligt. Mht. kontanter, så er jeg ikke glad fir at have større pengebeløb liggende. Derfor er jeg flittig bruger af hæveautomater (sørg for at have en personlig bankkonto, ikke kun konti, du deler med konen). Alligevel måtte jeg for nylig ud i en nødløgn. Jeg havde på nettet bestilt noget "lege"tøj til min yndlings GP. DEt var bestilt til afhentning på posthuset, men firmaet ændrede det til levering til døren (UPS!). Heldigvis er jeg aktiv i forskellige sammenhænge, så pakken blev lagt til side med en passende kommentar.

tilbage til Jansens uheldige situation. Kan telefonen og pengene bortforklares på en plausibel måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyv, lyv og lyv....  Du har lavet lidt sorte penge på lidt arbejde ved siden af.  Så for ikke at risikerer at komme i klemme har du en ekstra telefon...

Good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Sig sandheden, og få en snak om jeres fælles sexliv. Hvornår har du sidst givet hende en orgasme eller fem. Hvornår har i sidst snakket om hvad i har lyst til, hvornår har hun sidst sagt at du vejer 40 kg for meget, at din pik er fyldt med nakkeost, hvis den er det. OSV.

Stiger hendes sexlyst når der er bremsestreger i dine underhylere, hvis det er hendes forbandede pligt at samle dem op fra gulvet et eller anet sted, og smide dem i vaskemaskine.

Alt det jeg nævner, er ikke personligt ment, men... Tråden om den fede møgbeskidte kunde en prostitueret lavede for en uge eller to siden, har virkelig sat mine tanker i gang. Er mænd sådan, danske velopdragede mænd. Ja, 30 til 40 til 50 % enda helt ned i en ung alder, er smeller fede. Ok, det er mange kvinder også, men hvis i fik snakket sammen efter at du har erkendt dit købesex, kan der måske komme noget godt ud af det. 

Måske er dine kone også dig utro. Hvis du ikke synes at hun er spændende, er det nok det samme for hende. Kvinder er mindst lige så smarte som os.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hører også til dem der bruger arbejdsmobilen..

På den har jeg installeret Handcent SMS der har en 'Private Box' - et særligt område der kræver separat kode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hører også til dem der bruger arbejdsmobilen..

På den har jeg installeret Handcent SMS der har en 'Private Box' - et særligt område der kræver separat kode.

​Smart - Tak for fiffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvordan dækker man sig ind? Afsløringen kan komme, når man føler sig aller sikrest. Jeg har ikke problemet med tlf., da jeg er belemret med firmamobil. På den er der mange kvindelige kontakter, så skulle nogen kigge i kontaktlisten, vil der ikke være noget mistænkeligt. Mht. kontanter, så er jeg ikke glad fir at have større pengebeløb liggende. Derfor er jeg flittig bruger af hæveautomater (sørg for at have en personlig bankkonto, ikke kun konti, du deler med konen). Alligevel måtte jeg for nylig ud i en nødløgn. Jeg havde på nettet bestilt noget "lege"tøj til min yndlings GP. DEt var bestilt til afhentning på posthuset, men firmaet ændrede det til levering til døren (UPS!). Heldigvis er jeg aktiv i forskellige sammenhænge, så pakken blev lagt til side med en passende kommentar.

tilbage til Jansens uheldige situation. Kan telefonen og pengene bortforklares på en plausibel måde?

​Nej, den er ikke rar.

Omverdenen kender min aversion mod mobiltelefoner, så det er ikke mistænkeligt, at den ikke ligger frit fremme, og at jeg af og til må "lede" efter den. Der er følgelig heller ingen, der tiltror mig at kunne sende en sms (hvilket jeg faktisk kan med noget besvær – tak, Nikita!).                                                                                                                                                                       Men vigtigst af alt: Når jeg har brugt den i forbindelse med basserier, renser jeg den omhyggeligt for beskeder, sletter opkaldslister, nulstiller beskedtællere m.m.

M.h.t. kontantbeløb camouflerer jeg af og til udtræk via daglige indkøb, idet jeg spørger kassedamen, om jeg lige kan få "et par hundrede" kontant oveni. Vigtigst er dog nok, at ingen andre ellers har adgang til min konto og indblik i beholdningen.

Kontanterne gemmer jeg i en "kedelig" fagbog på øverste hylde, hvor ingen kan finde på at snuse efter dem. Men alt dette løser jo ikke, som Warmgun anfører, Jansens problem, men kan måske inspirere andre til, hvordan man undgår situationen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du virkelig blevet afsløret, eller har konen fundet en mobil og et kontantbeløb ?

Lad ikke din dårlige samvittighed afsløre dig. Eller LAD den afsløre dig, hvis den er meget dårlig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt godt får en ende. I går fandt min kone min bollefon og min tegnebog med kontanter til mange kommende hyggestunder. Jeg ved endnu ikke hvad det indebærer men frygter det værste. Nogen som har gode råd.

​Skynd dig at sig, du havde gemt pengene for at invitere hende med på en overnatning på et storbyhotel eller hvis dankortsystemet skulle strejke - jeg har selv fornylig haft konen med på hotel - og fra vi ankom til vi rejste igen næste formiddag, nåede vi at have sex 3 gange - Ok en af fars små hjælpere hjalp lidt til, men konen blev vældig fornøjet.

Bollofonen - forhåbentlig en ældre og billig sag - må du forklare med at du havde fået den af en ven eller arbejdskollega - og fordi du syntes det var rart at have en extra, hvis nu din almindelige skulle blive defekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afhængig af de eventuelle økonomiske konsekvenser af det indtrufne, kan det mon tænkes at der i realiteten ingen vej er ud situationen, og at det i virkeligheden måske er bedre at lægge kortene på bordet, acceptere og leve med en skilsmisse, hvor det bare er slut fordi manden satsede og tabte?

Jeg tænker på at, selvom om konen vælger at blive, så består der vel uanset en før og en efter tilstand?

Før stolede hun på en mand, som det siden viste sig at hun ikke kunne stole på, hvilket vil forblive situationen efterfølgende, selvom konen vælger at forblive uden umiddelbart at kræve den skilsmisse, som det vel fremadrettet vil ligge i kortene, at det vil udgøre en risiko som der vel ikke tidligere bestod?

Der er mennesker der har kæmpet for at undgå konkurs, men som da det skete, er kommet videre, lykkeligere end da kampen stod på for at redde det, som det viste sig ikke kunne reddes.

Spørgsmålet er måske også om konen er skyld i at manden ikke så anden udvej end at ty til købesex, eller om manden ikke kunne lade være, selvom han havde en kone, der ikke burde give anledning til at begrunde mandens adfærd med at hun udgjorde årsagen til samme.

I begge tilfælde kan man vel argumentere for at både manden og konen, ud fra en af de 2 præmisser i virkeligheden har fortjent en skilsmisse?

Er løgnen i virkeligheden ikke den værste følgesvend i længden, eller udgør løgnen snarere for nogle midlet, der til alle tider helliger målet?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Den viktigaste frågan är ännu inte ställd, vad jag kan se:

Har ni barn?

Om ni har barn, i synnerhet om dom är små eller i tidiga tonåren, så är det er förbaskade skyldighet att se till att denna historien inte går ut över barnen.   Det finns inget som är så otroligt destruktivt för ett barn som en olycklig skilsmässa.

vh Lille

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...