Hop til indhold
Jansen

Afsløret af konen

Recommended Posts

​Roooooooolig nu.. inden I forsætter med jeres parterapi, psykologbistand og hvad I ellers får rodet jer ud i.

Skulle vi ikke lige få klarlagt hvor slemt det egentlig står til ?

Har brug for at høre de faktiske omstændigheder fra Jansen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Heller såres af sandheden end ødelægges af løgnen ikk... :wink:

som jeg før har nævnt, så er ca 90-95 % af mine faste gæster i forhold, så ja det er jo hverdag her i jobbet .. Spørger altid ind til, når gæsten selv ønsker at tale om det altså, om han har spurgt sin partner om de forskellige lyster var en mulighed ved hende, om de kan få sexlivet til at køre igen og lidt om hvad vi ( ikke generaliserende ) kvinder oftes kan lide osv.. Mange har slet ikke prøvet, men bare affundet sig med tilstanden i forholdet... Og en del knalder omkring fordi de tænder på nyt og det at knalde ludere... Men det en anden snak...

synes du skal være ærlig! 

Knus line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en opdatering.

Tak for de mange råd og medfølelse. Jeg fik begrænset skaden betydeligt ved at der ikke var gemt numre eller historik på tlf. der lå desværre et par visitkort fra Thaisteder i tegnebogen, så bortforklaring var ikke helt mulig. Det var så også det som begrænsede skaden, en forklaring om massage og HD er indtil videre blevet godtaget,
Hun mente at hvis det havde været en luder havde det været meget være. Jeg gav hende ret og lod emnet falde.

Vi har også fået snakket vores sexsliv noget igennem og det har allerede resulteret i et par gode omgange med konen.

Desværre varer det nok noget tid enden tilliden er genvundet, vi har fælleskonto så der vil nok blive holdt øje med overtræk i Brugsen i noget tid.

Hun opdagede det ved min dumhed, jeg har haft alt gemt i min firmabil, jeg skal nogle uger på kursus og derfor skal bilen på værksted og måske bruges som reservebil for kollegaer. Derfor havde jeg taget tlf. og penge i en pose og lagt nederst i min frokost taske.

Min kone ville forkæle mig med en madpakke, som jeg ellers altid selv laver. Hun fandt posen og så var der mange spørgsmål der skulle besvares.

Jeg må nok se i øjnene at denne del af mit liv er forbi.

Tak for mange god inspirationer gemmen efterhånden mange år, her på forum og også fra hedengangne hedomax.com

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en opdatering.

Tak for de mange råd og medfølelse. Jeg fik begrænset skaden betydeligt ved at der ikke var gemt numre eller historik på tlf. der lå desværre et par visitkort fra Thaisteder i tegnebogen, så bortforklaring var ikke helt mulig. Det var så også det som begrænsede skaden, en forklaring om massage og HD er indtil videre blevet godtaget,
Hun mente at hvis det havde været en luder havde det været meget være. Jeg gav hende ret og lod emnet falde.

Vi har også fået snakket vores sexsliv noget igennem og det har allerede resulteret i et par gode omgange med konen.

Desværre varer det nok noget tid enden tilliden er genvundet, vi har fælleskonto så der vil nok blive holdt øje med overtræk i Brugsen i noget tid.

Hun opdagede det ved min dumhed, jeg har haft alt gemt i min firmabil, jeg skal nogle uger på kursus og derfor skal bilen på værksted og måske bruges som reservebil for kollegaer. Derfor havde jeg taget tlf. og penge i en pose og lagt nederst i min frokost taske.

Min kone ville forkæle mig med en madpakke, som jeg ellers altid selv laver. Hun fandt posen og så var der mange spørgsmål der skulle besvares.

Jeg må nok se i øjnene at denne del af mit liv er forbi.

Tak for mange god inspirationer gemmen efterhånden mange år, her på forum og også fra hedengangne hedomax.com

 

​Jamen der var du heldig, hvis du tror på skæbnen, så er det et tegn på du skal holde op med fjanteriet og tage dig af din kone, for næste gang bliver der nok ingen nåde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så må du håbe hun ikke læser med på denne blandt kvinder meget kendte side ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg kan undre mig, hvad hun skulle rode i posen efter???? en ting er at lægge en madpakke i din taske, men at rode den igennem, inklusive posen og telefonen, ville jeg blive meget sur over.....Roder aldrig i min kones ting hverken pung, telefon, taske eller computer.. Og har fortalt jeg ikke vil have hun roder i mine ting ( telefon/computer/tasker ) etc

Men jeg har dog password på af samme årsag...................

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg kan undre mig, hvad hun skulle rode i posen efter???? en ting er at lægge en madpakke i din taske, men at rode den igennem, inklusive posen og telefonen, ville jeg blive meget sur over.....Roder aldrig i min kones ting hverken pung, telefon, taske eller computer.. Og har fortalt jeg ikke vil have hun roder i mine ting ( telefon/computer/tasker ) etc

Men jeg har dog password på af samme årsag...................

​Sikkert kvindens naturlige nysgerrighedgen der gør sig gældende.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Eller måske sagde hendes mavefornemmelse at der var noget galt, hvilket hun jo så også blev bekræftet i. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Endnu en historie om en fyr i unåde der bliver afsløret.

 

Selv havde jeg haft en længere affære med en GP. Jeg havde både givet hende gaver og skrevet en masse med hende, både på sms og Facebook.

Men en dag fik hun en hjerneblødning og ringede så til min kæreste.. fortale hende alt om vores forhold, og lidt til, og sendte hende billeder af samtalen vi havde haft over facebook.

Der var så ikke så meget at bortforklare, hvilket jo så også har sine fordele. Jeg havde ikke rigtig mulighed for at finde på historier. Men måtte forklare hvorfor jeg havde gjort som jeg havde gjort.

Men kærligheden sejrer!!

Selv om den stupide skøge (ja undskyld udtrykket) ringede for at ødelægge vores liv og lykke. Så endte det nok med at min kæreste blev ulykkelig for en tid, og nu også lidt ind imellem. Hun skammer sig idag over mig over for den del af hendes familie og venner der ved det. Men jeg er glad, og føler mig accepteret for den jeg er, ikke for hvad jeg har gjort, men elsket på trods af mine fejl, og det føler jeg er stort. Derfor har min kærlighed til hende vokset efter dette.

Men ind imellem er hun stadig enormt vred, og har stor mistro til mig. Men jeg fornemmer at det bliver bedre.

Men jeg kan sige jer, at man kan bare aldrig vide sig sikker, uanset hvordan man sikrer sig. For det kan altid opdages, og et eller andet sted, så er livet på en løgn jo også sørgeligt.

Hun ved dog ikke at jeg stadig følger lidt med her, for det er stadig svært at føle sig forstået bland alm. mennesker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jansen 

DU kan være 10000000 % sikker på at din kone ikke har ladet emnet falde... som bly skriver - hvor dumme tror i mænd egentlig vi er ????  Der er da lige så mange forsmåede kvindelige læsere herinde som der er mænd.... excellent sted at spionere på partneren når han med lidt detektiv arbejde er fundet... 

INGEN kvinder ville nogensinde være dumme nok til at lade den falde... det er muligt hun lader manden tro det - but no chance in hell - ikke når katten først er ude af sækken

Hvis jeg var dig - så ville jeg gå til bekendelse inden hun fanger dig i næste løgn - for selv om det er forbi fremover - så har du en fortid der nok skal indhente.... 

og så tag det som en mand.... og drop alle de løgne - de har aldrig gjort noget godt for nogen på den lange bane. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver d'damer Bly og Jasmin ret. Af samme grund kan jeg ikke gå i detaljer med hvad min daværende kone engang "snublede over" hos mig, og hvordan jeg bortforklarede det (rimeligt god bortforklaring, synes jeg selv, men ...) Jeg er dog sikker på at den oplevelse var medvirkende til, at hun i forbindelse med vores skilsmissesnak spurgte om jeg havde været hende utro. - Her trak jeg Clinton-kortet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

INGEN kvinder ville nogensinde være dumme nok til at lade den falde... det er muligt hun lader manden tro det - but no chance in hell - ikke når katten først er ude af sækken

Hvis jeg var dig - så ville jeg gå til bekendelse inden hun fanger dig i næste løgn - for selv om det er forbi fremover - så har du en fortid der nok skal indhente.... 

og så tag det som en mand.... og drop alle de løgne - de har aldrig gjort noget godt for nogen på den lange bane. 

Problemet er, at kvinder er som elefanter - de glemmer aldrig. Alt hvad der er sket for 10, 20 eller 30 år siden, og som man(d) troede var overstået, kan blive trukket frem og brugt imod dig, når du mindst venter det. Nærmest som om mængden af anklager giver kvinden mere vægt, også selv om der blandes ting ind, der burde være uddebatterede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet er, at kvinder er som elefanter - de glemmer aldrig. Alt hvad der er sket for 10, 20 eller 30 år siden, og som man(d) troede var overstået, kan blive trukket frem og brugt imod dig, når du mindst venter det. Nærmest som om mængden af anklager giver kvinden mere vægt, også selv om der blandes ting ind, der burde være uddebatterede.

​For skams skyld: Den disciplin mestrer en del mænd også. Jeg var tæt på en guldmedalje ved VM for nogle år siden ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alt godt får en ende. I går fandt min kone min bollefon og min tegnebog med kontanter til mange kommende hyggestunder. Jeg ved endnu ikke hvad det indebærer men frygter det værste. Nogen som har gode råd.

Det bedste råd jeg kan give dig er, at du nu selv tager initiativ til dels at fortælle om din hemmelige eventyr og dels hvordan du havde tænkt dig, at i skal komme videre, snarere en at vente på hendes initiativ.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste råd jeg kan give dig er, at du nu selv tager initiativ til dels at fortælle om din hemmelige eventyr og dels hvordan du havde tænkt dig, at i skal komme videre, snarere en at vente på hendes initiativ.

 

​Han skal ikke tage det op igen, nu hvor der er kommet ro på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Han skal ikke tage det op igen, nu hvor der er kommet ro på.

​Med mit kendskab til kvinder har jeg svært ved at tro på, at sådan en afsløring holder hende tavs ret længe :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Med mit kendskab til kvinder har jeg svært ved at tro på, at sådan en afsløring holder hende tavs ret længe :) 

​Han må bringe det op ved senere lejlighed (en skønne dag), nu hvor der er ro på, han må have følehornene ude og se hvordan hun føler og har det.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nille

Jeg synes han skal gøre som han selv finder bedst. Personligt ville jeg ikke i den situation forsøge med en halv løgn og så tro, at sagen dør der, men sådan er vi jo så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være med at bringe det op igen, medmindre hun gør det. Slug istedet en potenspille og giv hende den helt store tur eller to, så hun glemmer alt om indkøbsposerne fra Føtex :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være med at bringe det op igen, medmindre hun gør det. Slug istedet en potenspille og giv hende den helt store tur eller to, så hun glemmer alt om indkøbsposerne fra Føtex :-D

​Hvis hun har ladet han knalde hende har hun jo tilgivet eller stilsigende accepteret hans bedrag. Det kan selvfølgelig  komme op til overfalden igen senere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille

Jeg synes han skal gøre som han selv finder bedst. Personligt ville jeg ikke i den situation forsøge med en halv løgn og så tro, at sagen dør der, men sådan er vi jo så forskellige.

​Ja folk er forskellige, dit råd er lige så ringe eller lige så godt som mit. Han må gøre det han finder passende til situationen.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alt skal ikke ties ihjel, slet ikke et tillidsbrud af rang som dette.

Tal, tal, tal og tal så lidt mere! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt skal ikke ties ihjel, slet ikke et tillidsbrud af rang som dette.

Tal, tal, tal og tal så lidt mere! 

Bly, jeg er enig til en vis grad, nu hvor tror hun det kun handler om thaimassage og HJ. Men virkeligheden er meget værre... han har måske mange piger/knald på samvittigheden og du kan være visse om at konen har ikke godt af at vide det. Det er rent selvmord.

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude.'

Jeg er gudskelov SINGLE har absolut ikke brug for at skjule noget overfor en partner; - men det jeg læser synes jeg er pinlig mangel på omtanke til at fjerne - slette alle spor osv.

Det er da klodsede og tåbelige metoder i bruger for at skjule/slette jeres sidespring - thaivisitkort/papirlapper m. uartige tlf. nr. osv  i pengepungen - det synes jeg altså er tåbeligt, lige pludselig en dag tabes pungen og hele molevitten ryger ud lige næsen af jeres kæreste/kone som hjælper med at samle sammen - bups hvad e r det??  - -  den slags efterlades i absolut minimum på arbejdspladsen - ikke på hjemmefronten'

Og lige den med en mobiltlf. der tilhører en kammerat - prøv lige at gentag det og så lyt til hvad det er i selv siger!!! - - verdens dårligste undskyldning - -   også den ligger helt "afladet" på arbejdspladsen.

Og penge der ligger i kuverter eller lignende og bare venter på fisse - fjern dem fra hjemmet - -  ja jeg ved det er nemt sagt

Det med tlfnr - hvad med at lave jeres egen pincode husker (den med de mange ligegyldige tal der usynliggør en kode)  - sæt en gyldig pincode ind og efterfyld med alle købefissernes telefonnumre - og skrevet bagfra eller delt op - eller - eller

Husk man skal aldrig indbyde til de ubehagelige diskussioner - de må bare aldrig opstå -  i skal være forberedt på det uforberedte.

Mange hilsner - og hvor jeg glad for at være single

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude.'

Jeg er gudskelov SINGLE har absolut ikke brug for at skjule noget overfor en partner; - men det jeg læser synes jeg er pinlig mangel på omtanke til at fjerne - slette alle spor osv.

Det er da klodsede og tåbelige metoder i bruger for at skjule/slette jeres sidespring - thaivisitkort/papirlapper m. uartige tlf. nr. osv  i pengepungen - det synes jeg altså er tåbeligt, lige pludselig en dag tabes pungen og hele molevitten ryger ud lige næsen af jeres kæreste/kone som hjælper med at samle sammen - bups hvad e r det??  - -  den slags efterlades i absolut minimum på arbejdspladsen - ikke på hjemmefronten'

Og lige den med en mobiltlf. der tilhører en kammerat - prøv lige at gentag det og så lyt til hvad det er i selv siger!!! - - verdens dårligste undskyldning - -   også den ligger helt "afladet" på arbejdspladsen.

Og penge der ligger i kuverter eller lignende og bare venter på fisse - fjern dem fra hjemmet - -  ja jeg ved det er nemt sagt

Det med tlfnr - hvad med at lave jeres egen pincode husker (den med de mange ligegyldige tal der usynliggør en kode)  - sæt en gyldig pincode ind og efterfyld med alle købefissernes telefonnumre - og skrevet bagfra eller delt op - eller - eller

Husk man skal aldrig indbyde til de ubehagelige diskussioner - de må bare aldrig opstå -  i skal være forberedt på det uforberedte.

Mange hilsner - og hvor jeg glad for at være single

Nyder livet

​Man kan altid være bagklog, men nu er katten ude at sækken og "sækken" tja må man leve med ?  :P

Gifte mænd må åbenbart leve med løgne hvis de vil have fremmede fisse eller i det hele taget vil have fisse...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...