Hop til indhold
Jansen

Afsløret af konen

Recommended Posts

​Man kan altid være bagklog, men nu er katten ude at sækken og "sækken" tja må man leve med ?  :P

Gifte mænd må åbenbart leve med løgne hvis de vil have fremmede fisse eller i det hele taget vil have fisse...

​Kære Nille

Gifte mænd må åbenbart leve med løgne hvis de vil have fremmede fisse:wub: eller i det hele taget vil have fisse...    ah så slemt behøver det nu vist ikke at være - min eks kone og jeg tog os sammen meget tidligt i ægteskabet og snakket om os - - - og så begyndte vi at være utro sammen - vi gik i swingerclub og senere med i en lukket privat swingerclub = masser af fremmed pik til min kone og masser af fremmed fisse til mig.   - jeg ved nemt sagt - og nok meget få, så heldige med en kæreste/kone som jeg var.

Mange hilsner

Nyder livet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Ærlighed kommer man længst med? Måske… i nogle tilfælde ja.

Bliver man snuppet med bollofon, penge og thaivisitkort. Men ellers også har været en bandit på mange andre områder.

Jeg ville fortie.. det er vel ikke at lyve :-)  Ja det er noget rigtig pis skat. Har besøgt thaisteder et par gange. fået håndtrolde og noget body to body.. prøvede det en enkelt gang og er efterfølgende nok blevet lidt grebet af det :-( + evt årsagen til man søgte ud af huset… hvis den kan være med til at retfærdiggøre at man søgte ud. Man er jo ligesom blevet snuppet, så helt at fornægte alt duer ikke… 

Ville ikke starte ud med at sige  ja de sidste 5 år er det blevet til 100+ piger som jeg har knaldet, fået blowjob af og det der er meget værre Alt efter hvordan det går med 1 afsnit…. Ja måske hun faktisk synes det var ok, da hendes lyst måske er forsvundet et sted i bleerne og ikke lige sådan at finde igen, men hun faktisk gerne vil familien. Så kan man jo prøve at udvide om et knald evt ville være ok. 

Hvis du melder klart ud, jeg har knaldet GPér til højre og venstre og alt hvad jeg ellers er kommet i nærheden af… Ja så risikerer du  at fremstå som et rigtig dumt svin (hvilket du tildels også er) Det kan altså få en del konsekvenser! for nogle kvinder kan reagere temmelig stærkt på det! Og du bliver smidt ud på røv og albuer.. okay det er jo fair nok… men hævngerrighed kan sagtens komme ind i billledet så. Han skal fandeme ikke have alverden adgang til børnene, man kommer til at fremstå som et rigtig dumt svin i bekendskabskredsen+ familien da hun disser en for alvor overfor samtlige hun snakker med. Din karriere/ job kan jo også risikere at blive påvirket. Det kan hurtig udvikle sig til nogle meget stærke følelser, der er uhensigtsmæssige. 

Ja jeg ville holde igen med at lukke op for godteposen. Nu lyder det af tingene er faldet til ro. Må man fortolke som hun stiltiende har accepteret tingenes tilstand uden ønske om det skal uddebatteres  eller skal ændre på noget. Måske hun faktisk ikke har alverden imod det, men ikke ønsker at høre noget om det. ( ikke alle kvinder ønsker at vide alt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ville ikke starte ud med at sige  ja de sidste 5 år er det blevet til 100+ piger som jeg har knaldet, fået blowjob af og det der er meget værre 

​Hvis det stod så slemt til ville jeg overveje om ægteskabet i det hele taget er det rigtige for ham. Men det bør alle gøre, der føler behov for at gå i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​Hvis det stod så slemt til ville jeg overveje om ægteskabet i det hele taget er det rigtige for ham. Men det bør alle gøre, der føler behov for at gå i byen.

​Det er da en gammel testamentilig indstilling.

Ægteskabet er så meget mere end sex. Sex er da blot en lille del af din tilværelse og et forhold, men, indrømmet, uundværlig. Det kompenseres der så for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er da en gammel testamentilig indstilling.

Ægteskabet er så meget mere end sex. Sex er da blot en lille del af din tilværelse og et forhold, men, indrømmet, uundværlig. Det kompenseres der så for. 

​plejer man ikke at sige at et fungerende sexliv fylder 10%  af et godt forhold - et haltende sexliv fylder 90 % :) 

jeg synes bestemt ikke man skal overveje ægteskabet - men man bør nok overveje om den tilgang man har til hinanden kunne have fordel af en revision... når man har passeret en vis alder og har et anseeligt antal år på bagen er der jo mange der skifter mening om dette og hint.... 

så det var måske værd bare at se på om tingene fordre alle de løgne eller om der var plads til forbedring :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​plejer man ikke at sige at et fungerende sexliv fylder 10%  af et godt forhold - et haltende sexliv fylder 90 % :) 

jeg synes bestemt ikke man skal overveje ægteskabet - men man bør nok overveje om den tilgang man har til hinanden kunne have fordel af en revision... når man har passeret en vis alder og har et anseeligt antal år på bagen er der jo mange der skifter mening om dette og hint.... 

så det var måske værd bare at se på om tingene fordre alle de løgne eller om der var plads til forbedring :) 

​Dine procenter er jo nok lidt fra populær videnskaben, men sikkert ikke helt ved siden af. 

Jo, man bør diskutere præmisserne for det fortsatte forhold. Betro hinanden, hvad der er vigtigt, og hvad der ikke tæller så meget, i et fortsat forhold i livets sidste kvartal. Når man kender hinanden ud i de yderste hjørner, så ved man også hvad der kan accepteres, stiltiende, eller åbent. 

Det er så det man lever efter, med kærligt hensyn til den der betyder aller mest i ens liv. 

Man kan godt give hinanden friheder, uden at det gør ondt. Kant var helt gal på den :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runner

Ja, det er jo lidt af en penibel situation du står i. Nu er jeg selv en mand, men da jeg er single vil jeg ikke umiddelbart komme til at stå i din situation som du pt. står i.

Nu er det ikke sådan at jeg skal stå som moralens vogter om hvorfor man besøger GP'er eller ej. Det må stå for egen regning hvad man har af lyster og behov. Og jeg har intet problem i at man besøger en GP.

Men jeg tænker også at du må kigge lidt indad. Hvordan ville situationen være, hvis du fandt ud af at konen igennem længere tid havde hygget sig med en eller flere gigolo's uden dit vidende? Hvordan ville det blive modtaget af dig?

I bund og grund går det jo ud på at en tillid til den anden part er blevet brudt, hvilket kan skyldes flere årsager. Men hvor dumme tror vi mænd lige at kvinder generelt er?

De lugter sgu lunten før vi aner det :-) 

Det drejer sig vel om at ha' en god kommunikation med sin partner (også om sex) for det kan jo være at den anden part er lige så frustreret, men bare viser det på en anden måde end én selv. Og tænk hvis man tog den snak med sin partner og hun/han og det hele løste sig eller at man gik og havde de samme ønsker/lyster/fantasier.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Benægt, benægt og benægt. Det har altid været den gyldne regel. Hvorfor gøre hende ked af det.

Desuden, når det bare er nogle thai visitkort, hvad beviser de? Det kunne da bare have været almindelig massage. Der er da ingen grund til at sige at han har fået hverken HJ eller fuldpakke. Det synes jeg slet ikke giver mening.

Endelig, så er det sgu da for meget at have "hemmelige" telefoner og andet bevismateriale. Korte og konkrete SMS/telefonsamtaler og så ALTID slette det hele igen, med det samme. 

Jeg skal ikke forsvare en mands ret til at få købesex, men det er da langt bedre end en elskerinde. Som sagt før, er købesex kun et niveau over onani. Der er jo ingen følelser i det, det truer ikke forholdet og ingen er kommet til skade -med mindre man er så hensynsløs at begynde at fortælle om det.

What happens in Vegas stays in Vegas.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Benægt, benægt og benægt. Det har altid været den gyldne regel. Hvorfor gøre hende ked af det.

​Tror mænd VIRKELIG på det sludder ??? 

der er ikke noget der gør mere ked af det end antagelser, mistanker og løgne... og når han så bliver afsløret - så gør det dobbelt ondt på hende... for så er der både dobbelt op på løgne OG det han lyver om

At benægte er krysterens vej ud når man først er blevet snuppet - så står man sgu ved det lort man laver.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

 

At benægte er krysterens vej ud når man først er blevet snuppet - så står man sgu ved det lort man laver....

 

​Helt at benægte duer ikke, hvis man er snuppet med fingrene i kagedåsen. Spørgsmålet er om man skal lægge alt på bordet eller prøve komme med en "light" version af det skete, som forklarer hvad man nu engang er blevet snuppet i. Jeg er den eftertænksomme type, som i første omgang vil tænke lidt strategisk. Altså ikke lukke i som en østers men komme med en plausibel forklaring på man ikke er guds bedste barn som hun åbenlyst har konstateteret. Vejre stemningen efterfølgende.. for faktisk kunne det skete være et springbræt til noget andet. For måske havde bedre halvdel forståelse for ens behov, måske hun havde forståelse for hun kunne være mere varm eller hvor det nu hænger.

Hvis man klapper i som en østers, mister man jo ligeledes muligheden for, at tingene kan udvikle sig til det bedre. Nemlig en tilladelse til at følge sine behov eller evt få vækket hende af søvnen. Du risikerer selvfølgelig at miste... men du mister vel uanset så, hvis hun først har taget dig i noget snask trods du benægter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Tror mænd VIRKELIG på det sludder ??? 

der er ikke noget der gør mere ked af det end antagelser, mistanker og løgne... og når han så bliver afsløret - så gør det dobbelt ondt på hende... for så er der både dobbelt op på løgne OG det han lyver om

At benægte er krysterens vej ud når man først er blevet snuppet - så står man sgu ved det lort man laver.... 

 

​Ja jeg tror faktisk på det. Selvfølgelig kan man ikke benægte, hvis konen kommer uventet hjem og man ligger i sengen med en anden kvinde, så ER du taget på fersk gerning.
Men indicier som nogle lumre visitkort og en fremmed telefon er ikke endegyldige beviser og jeg ville i trådstarters situation helt klart benægte. Det giver ikke mening at rykke ud med hele lortet og virkelig såre kvinden. Hun vil da også hellere tro på, at man bare har fået en uskyldig massage eller to, fordi man hjalp Kaj med vaskemaskine og fik ondt i ryggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Helt at benægte duer ikke, hvis man er snuppet med fingrene i kagedåsen. Spørgsmålet er om man skal lægge alt på bordet eller prøve komme med en "light" version af det skete, som forklarer hvad man nu engang er blevet snuppet i. Jeg er den eftertænksomme type, som i første omgang vil tænke lidt strategisk. Altså ikke lukke i som en østers men komme med en plausibel forklaring på man ikke er guds bedste barn som hun åbenlyst har konstateteret. Vejre stemningen efterfølgende.. for faktisk kunne det skete være et springbræt til noget andet. For måske havde bedre halvdel forståelse for ens behov, måske hun havde forståelse for hun kunne være mere varm eller hvor det nu hænger.

Hvis man klapper i som en østers, mister man jo ligeledes muligheden for, at tingene kan udvikle sig til det bedre. Nemlig en tilladelse til at følge sine behov eller evt få vækket hende af søvnen. Du risikerer selvfølgelig at miste... men du mister vel uanset så, hvis hun først har taget dig i noget snask trods du benægter.

​Der er meget sandt i det du siger her Geilekarl, men i min verden måske også lidt naivt/håbefuldt. At indrømme at man går til prostituerede er ikke vejen til et bedre forhold og forståelse, samt tilladelse til at fortsætte. Det ville være genialt hvis det var, men det tror jeg ikke på. Jeg tror hun med rette vil føle sig forsmået, svigtet og godt til grin.

Men det kan måske, kun meget lidt måske, føre til en god og vigtig samtale omkring et forhold som åbenbart ikke fungere optimalt. Men den samtale tror jeg skal komme fra et andet udgangspunkt, end en indrømmelse af besøg hos GPere.

Så med mindre jeg blev taget med bukserne nede og stiv pik, ville jeg benægte -for alles skyld.

Måske er det mig der er naiv :) men man må jo stå ved det man tror på og jeg mener benægtelsen tjener alle bedst.
Dette betyder ikke, at jeg ikke tror på samtalen, for det gør jeg 100%. Den skal bare komme før eller efter, ikke i forbindelse med en indrømmelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er da en gammel testamentilig indstilling.

Ægteskabet er så meget mere end sex. Sex er da blot en lille del af din tilværelse og et forhold, men, indrømmet, uundværlig. Det kompenseres der så for. 

​Du bliver nødt til at forklare hvad der er gammel testamenteligt i den indstilling? Hvis det står så slemt til at man knepper til højre og venstre bør man da vist overveje ægteskabet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​Du bliver nødt til at forklare hvad der er gammel testamenteligt i den indstilling? Hvis det står så slemt til at man knepper til højre og venstre bør man da vist overveje ægteskabet?

​Det gammel testamentelige ligger i opfattelsen af ægteskabet, parternes pligter og rettigheder. Her at kønslige omgang med det modsatte køn, kun må ske med ægtefællen. 

Man behøver ikke overveje sit ægteskab, blot fordi at den lille del af forholdet, der omhandler sex, må tilfredsstilles andet steds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det gammel testamentelige ligger i opfattelsen af ægteskabet, parternes pligter og rettigheder. Her at kønslige omgang med det modsatte køn, kun må ske med ægtefællen. 

Man behøver ikke overveje sit ægteskab, blot fordi at den lille del af forholdet, der omhandler sex, må tilfredsstilles andet steds. 

​Meget enig med dig.

Men Det gamle Testamente kan man vist ikke tage som indtægt for noget som helst i den retning. Det er een lang beretning om hor og frafald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

​Der er meget sandt i det du siger her Geilekarl, men i min verden måske også lidt naivt/håbefuldt. At indrømme at man går til prostituerede er ikke vejen til et bedre forhold og forståelse, samt tilladelse til at fortsætte. Det ville være genialt hvis det var, men det tror jeg ikke på. Jeg tror hun med rette vil føle sig forsmået, svigtet og godt til grin.

Men det kan måske, kun meget lidt måske, føre til en god og vigtig samtale omkring et forhold som åbenbart ikke fungere optimalt. Men den samtale tror jeg skal komme fra et andet udgangspunkt, end en indrømmelse af besøg hos GPere.

Så med mindre jeg blev taget med bukserne nede og stiv pik, ville jeg benægte -for alles skyld.

Måske er det mig der er naiv :) men man må jo stå ved det man tror på og jeg mener benægtelsen tjener alle bedst.
Dette betyder ikke, at jeg ikke tror på samtalen, for det gør jeg 100%. Den skal bare komme før eller efter, ikke i forbindelse med en indrømmelse.

 

​Tror egentlig vi er meget enige… mit udgangspunkt er også man er blevet snuppet på fersk gerning eller på en måde hvor det ligesom er temmelig oplagt. 

Ellers er samtalen klart bedre at starte på andre præmisser. Føle sig frem…. og se hvilken feedback det giver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det giver ikke mening at rykke ud med hele lortet og virkelig såre kvinden. Hun vil da også hellere tro på, at man bare har fået en uskyldig massage eller to, fordi man hjalp Kaj med vaskemaskine og fik ondt i ryggen.

​Jo for jeg kan love dig - INGEN kvinde er så dum at hun TROR på det... hun kan være nødt til at sige OK fordi hun ikke kan bevise andet...  men hun vil aldrig tro på det... 

Igen - i tror kvinder er dumme.... det er vi ikke - hverken med eller uden afblegning i håret

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jo for jeg kan love dig - INGEN kvinde er så dum at hun TROR på det... hun kan være nødt til at sige OK fordi hun ikke kan bevise andet...  men hun vil aldrig tro på det... 

Igen - i tror kvinder er dumme.... det er vi ikke - hverken med eller uden afblegning i håret

​Det er en gammel tanke, at der er ret stor forskel på mænd og kvinder. Jeg er overbevist om, at det er rigtigt, og tråden her har ikke rokket mig det mindste i den antagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt ærligt, hvis man er så "meget" mand at man boller ved siden af, må man også erkende det i denne situation, ellers er der sgu ikke meget mand i en. 

Der er jo tydeligvis noget galt i forholdet hvis det er nødvendigt! Har selv været der inden jeg valgte at forlade konen, havde hun opdaget mine eskapader havde jeg erkendt det og forklaret hvorfor min lyst til udskejelser var der. Ingen kan i længden leve på en løgn, heller ikke os liderlige mænd. 

I dag er jeg slet ikke på "grissebassen" har i over et halvt år haft ny kæreste, så behovet er der slet ikke og kommer nok ikke igen, kommer det igen så er det fordi jeg ikke lever i et fast forhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Meget enig med dig.

Men Det gamle Testamente kan man vist ikke tage som indtægt for noget som helst i den retning. Det er een lang beretning om hor og frafald.

BX

Du glemmer vist paragraf 6 på de 2 stentavler, som Moses havde med sig, da han kom ned fra Sinaibjerget. :sad:

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX

Du glemmer vist paragraf 6 på de 2 stentavler, som Moses havde med sig, da han kom ned fra Sinaibjerget. :sad:

GF

​Den er jeg godt bekendt med. Men i resten af GT tages det sjette bud ikke ad notam. Heller ikke det første om kun at have een gud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men paragraf 6 har defineret og forpestet henholdsvis det jødiske og det kristne menneskes liv i snart 2.600 og 2.000 år nu. :shock:

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men paragraf 6 har defineret og forpestet henholdsvis det jødiske og det kristne menneskes liv i snart 2.600 og 2.000 år nu. :shock:

GF

​Det har jeg heller aldrig bestridt. Tværtimod. Når jeg kom på banen, var det for at imødegå inddragelsen af GT højere oppe i strengen :shock:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men jeg tænker også at du må kigge lidt indad. Hvordan ville situationen være, hvis du fandt ud af at konen igennem længere tid havde hygget sig med en eller flere gigolo's uden dit vidende? Hvordan ville det blive modtaget af dig?

Jeg vil spørge, om hun er en komplet åndsfraværende idiot, når hun vælger, at betale penge for en gigolo. Alle ved jo, at kvinder bare skal møde op i en swinger/sex-klub hvor hun kan få alt den anonyme og uforpligtende gratis-pik og pul hun kan drømme om.

Det modsatte gælder - desværre - ikke for mændene.....

Jeg ville dog moderer min kritik af hende, hvis vi i parforholdet havde oceaner af penge, og ikke vidste hvad vi skal bruge dem til. Så måtte hun købe alt den gigolo-pik hun kunne drømme om....

Det hele er selvfølgelig under forudsætning af at man altid er følelsesmæssig tro mod hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...