Hop til indhold
Guest Maria Din Gudinde

Spørgsmål om at gå i bad først ved GP

Recommended Posts

Guest Maria Din Gudinde

Hvad gør i glædespiger når gæsten skal i bad, jeg tænker at det er udenfor den aftalte tid, men nu oplever jeg at flere gæster selv stopper den når tiden er gået, hvad regner I selv med når i kommer som gæst.

Tænker da det mest normale er at "tiden" først starter når vi ligger i sengen.. (Selvom jeg nu ikke går så meget op i det med tiden) så undres jeg lidt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad gør i glædespiger når gæsten skal i bad.....

​Tilbyder om jeg ikke skal gå med og pille lidt ved kalorius, -får sjovt nok sjælent et nej :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en gæst oplever at tid til et bad før og efter medregnes i den tid han har købt til sex, så mener jeg at sted/pige fortjener at se gæsten for første, eneste og sidste gang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

I at det selvfølgelig ikke skal medregnes..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glædes pigen kan have lige de "regler" hun har lyst til.

Gæsten skal bare være klar over hvordan og hvorledes inden besøget aftales, så kan der ikke være nogen sure miner.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glædes pigen kan have lige de "regler" hun har lyst til.

Gæsten skal bare være klar over hvordan og hvorledes inden besøget aftales, så kan der ikke være nogen sure miner.

Og hvordan skal man vide om bad er med i tiden eller ej? 

Sidst jeg spurgte direkte til dette, så blev mit spørgsmål ignoreret.

Skal man komme lidt tidligere for at nå et bad? Eller blive det længere? 

 

Hvordan er det bedst at afklare dette? Pigen har måske allerede booket med en anden kunde der skal ankomme kort efter man skulle gå. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvordan skal man vide om bad er med i tiden eller ej? 

Sidst jeg spurgte direkte til dette, så blev mit spørgsmål ignoreret.

Skal man komme lidt tidligere for at nå et bad? Eller blive det længere? 

 

Hvordan er det bedst at afklare dette? Pigen har måske allerede booket med en anden kunde der skal ankomme kort efter man skulle gå. 

 

Det spørgsmål må du stille til glædes pigerne :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Glædes pigen kan have lige de "regler" hun har lyst til.

Gæsten skal bare være klar over hvordan og hvorledes inden besøget aftales, så kan der ikke være nogen sure miner.

​Helt enig, for modsat de fleste klinikker hvor det ikke går ud over pigens tid, er det vist meget individuelt hvorledes private piger ser på gæstens tid til alene bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil sige det kommer MEGET an på gæstens forhold til bad... 

hvis jeg skal med i bad - så er det som en del af legen for så kæler og krammer og spiller og nusser ect jeg for fuld skrue... sæbe HJ og deslige :) 

hvis det er gæsten der bare lige skal have en skyller - så fint med mig - det er ikke en del af tiden... 

MEN

hvis gæsten - som en mand jeg mødte i kort inden min ferie - går i bad og sætter sig ned på gulvet og går i gang med at spille den af og da jeg kommer ud efter 10 min for at se hvor han bliver af sidder med et fjoget grin og siger "jeg skal lige lette trykket inden vi går i gang" - så lover jeg at det er med i tiden...  for så har han på ingen måde forståelse for at han spilder min tid

men hvis det handler om at blive ren og lækker til mig inden vi går i gang - så tager det 2-3 min og selvfølgelig skal der være tid til det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg selv talt badet med i tiden, grundet i at GP mange gange er med, hjælper med afvaskningen... hvilket jeg synes er lækkert, samt man kan udforske hinandens kroppe en smule før turen i sengen. Giver Jasmin ret, der er også undtagelser...

Hvad med hyggesnakken når man ikke lige er aktiv - skal den så også trækkes fra... I udlandet tæller tiden altid fra man træder ind i rummet, eller når GP kommer ind på hotelværelset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

MEN

hvis gæsten - som en mand jeg mødte i kort inden min ferie - går i bad og sætter sig ned på gulvet og går i gang med at spille den af og da jeg kommer ud efter 10 min for at se hvor han bliver af sidder med et fjoget grin og siger "jeg skal lige lette trykket inden vi går i gang" - så lover jeg at det er med i tiden...  

​Ej den forstår jeg så ikke, -der er en let påklædt villig dame i rummet ved siden af, men man vælger hånden? Huhhh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg selv talt badet med i tiden, grundet i at GP mange gange er med, hjælper med afvaskningen... hvilket jeg synes er lækkert, samt man kan udforske hinandens kroppe en smule før turen i sengen. Giver Jasmin ret, der er også undtagelser...

Hvad med hyggesnakken når man ikke lige er aktiv - skal den så også trækkes fra... I udlandet tæller tiden altid fra man træder ind i rummet, eller når GP kommer ind på hotelværelset.

​Markeringen - det gør den sgu da også hos æggeurs tyrannerne.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der ellers er en velfungerende termostatbruser, så man ikke skal stå og fjumre med at finde den rette temperatur og mængde + helst en lille håndbruser med kun 2 indstilninger, behøver en hurtig afvaskning af de intime dele ikke tage mange minutter - og medmindre pigen forlanger ekstra betaling for at gå med i badet - så synes jeg det bør det tælle med i tiden ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Logisk set burde tiden til bad jo ikke være med - men mon ikke det bare er noget, man skal afklare med den enkelte pige eller det enkelte sted, når man står i situationen?

Det kan jo blive endog temmelig uoverskueligt, hvis alting skal vendes med alle herinde og afklares på Eroguide først. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber ikke jeg nogen sinde kommer ind til en GP der har et æggeur stående fremme, men har hørt om dem... :grin:

​Så heller et skak ur, til os der ikke holder så lang tid :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Tilbyder om jeg ikke skal gå med og pille lidt ved kalorius, -får sjovt nok sjælent et nej :)

 

​Det er god service Molly Den er jeg med på, at prøve :P

Hygge Molly.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min butik tæller tiden, når vi er klar til at gå i gang, dvs gæsten har badet mv. Hvis jeg skal med i bad, så tæller tiden fra vi hopper under bruseren. Når uret bipper, er legetiden slut. Bad efter og farvelkys er udenfor tiden.

Mht ur eller ikke, hvordan vil I ha vi skal holde øje med tiden, hvis vi ikke stiller et ur? Jeg kan ikke kigge på klokken under agten, derfor sætter jeg min mobil til at bippe, at den ofte bliver slået fra fordi vi ikke er helt færdige er så en anden sag ;) Hvis jeg er nødt til at være meget præcis med tiden, så gør jeg gæsten opmærksom på det før vi går i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht ur eller ikke, hvordan vil I ha vi skal holde øje med tiden, hvis vi ikke stiller et ur? Jeg kan ikke kigge på klokken under agten, derfor sætter jeg min mobil til at bippe, at den ofte bliver slået fra fordi vi ikke er helt færdige er så en anden sag ;) Hvis jeg er nødt til at være meget præcis med tiden, så gør jeg gæsten opmærksom på det før vi går i gang.

​Hej Liv.

En meget sød pige jeg besøgte, havde et ret stort ur på væggen, mener det var overfor sengen. Så der var der ikke ægge ur eller mobil der bippede. Det kan jeg rigtig godt lide.

God aften Liv.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Hej Liv.

En meget sød pige jeg besøgte, havde et ret stort ur på væggen, mener det var overfor sengen. Så der var der ikke ægge ur eller mobil der bippede. Det kan jeg rigtig godt lide.

God aften Liv.

KK

​- Og så kan begge skele til uret under agten, så man får timet det hele rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...