Hop til indhold
Guest Maria Din Gudinde

Spørgsmål om at gå i bad først ved GP

Recommended Posts

Jeg er lige som flere af jer andre stor fan af det lydløse ur, som begge parter kan følge med på. Skulle pigen miste tidsfornemmelsen, tager jeg det dog som et kompliment ;)

Jeg ynder at spørge om dagens sidste tid, så pigen ikke bringes i forlegenhed hvis det skulle glippe lidt med tiden. Jeg syntes også man får en mere indlevende pige, når hun ikke er tvunget til at holde øje med uret :)

Jeg har dog en gang besøgt en pige der sagde hun kan havde tid til en kort hyggestund, da hun skulle tidligt i seng..... det tror jeg dog hun glemte igen, for tidligt i seng kom hun i hvert fald ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har dog en gang besøgt en pige der sagde hun kan havde tid til en kort hyggestund, da hun skulle tidligt i seng..... det tror jeg dog hun glemte igen, for tidligt i seng kom hun i hvert fald ikke!

​Og dog?  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Man skal heller ikke komme for sent, hellere 5 min før og evt. vente udenfor eller I bilen.

​Sådan har jeg det også. Tænk, hvis ens reservation skulle blive afhændet til anden side, fordi man ikke lige var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Man skal heller ikke komme for sent, hellere 5 min før og evt. vente udenfor eller I bilen.

​jamen hvis i kommer 5 min før - eller 10 eller 15 som nogen desværre finder på... er i så ikke søde at vente med at melde jeres ankomst før den aftalte tid :) 

det er meget stressende at en kunde står og tripper når man er ved at gøre alting klar så man selv og omgivelserne er lækre til sex...  for normalt timer vi alting så vi har tid nok - men ikke hvis kunden kommer meget for tidligt.. 

for sent og for tidligt - det er faktisk lige irriterende bare på hver sin måde.... så please... til tiden :)  please :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​jamen hvis i kommer 5 min før - eller 10 eller 15 som nogen desværre finder på... er i så ikke søde at vente med at melde jeres ankomst før den aftalte tid :) 

det er meget stressende at en kunde står og tripper når man er ved at gøre alting klar så man selv og omgivelserne er lækre til sex...  for normalt timer vi alting så vi har tid nok - men ikke hvis kunden kommer meget for tidligt.. 

for sent og for tidligt - det er faktisk lige irriterende bare på hver sin måde.... så please... til tiden :)  please :) 

​Øhhh, har du ikke for nylig tilstået, at du godt kan finde på at aflyse resten af dagen, hvis Lord Greystoke dukker op? Så, dét dér med "så please... til tiden :)  please :)" ............... :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Øhhh, har du ikke for nylig tilstået, at du godt kan finde på at aflyse resten af dagen, hvis Lord Greystoke dukker op? Så, dét dér med "så please... til tiden :)  please :)" ............... :sad:

​jo OG ? så fordi jeg aflyser resten af en dag og meddeler til eventuelle senere tider at det må blive en anden dag... så må alle gæster dukke op som vinden blæser ? 

og skulle der være en enkelt gæst der ikke får hvad jeg mener er en rettidig afmelding - så tilbydes der kompensation...  

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

​jo OG ? så fordi jeg aflyser resten af en dag... så må alle gæster dukke op som vinden blæser ? 

​Nææh, det var ikke det, jeg skrev.  I konteksten mente jeg, at det da ville være en "forsinkelse", der sagde spar-to relativt til de nævnte tidsintervaller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nææh, det var ikke det, jeg skrev.  I konteksten mente jeg, at det da ville være en "forsinkelse", der sagde spar-to relativt til de nævnte tidsintervaller.

​ja - og sådan en gæst ville altid blive tilbudt en kompensation af en art ... det var jo mig der misligholdt en aftale... så hvis gæsten vil komme igen vil der naturligvis være goodwill og kompensation up front... 

mindre kan dårligt gøre det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som en mand jeg mødte i kort inden min ferie - går i bad og sætter sig ned på gulvet og går i gang med at spille den af og da jeg kommer ud efter 10 min for at se hvor han bliver af sidder med et fjoget grin og siger "jeg skal lige lette trykket inden vi går i gang" - så lover jeg at det er med i tiden...  ​

 

Klukgriner stadig over denne, Jasmin. Det er simpelthen for dumt og lidt sjovt. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

mindre kan dårligt gøre det :) 

Nej, det var da det mindste.

Nu plejer jeg selv at være præcis som et urværk med mine aftaler, og hvis jeg først har fået planlægning m.m. til at falde i hak og har sat mig selv op til den store "tour de rusketur"​, så foretrækker jeg altså en plan B straks frem for plan A en anden dag.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

​jamen hvis i kommer 5 min før - eller 10 eller 15 som nogen desværre finder på... er i så ikke søde at vente med at melde jeres ankomst før den aftalte tid :) 

det er meget stressende at en kunde står og tripper når man er ved at gøre alting klar så man selv og omgivelserne er lækre til sex...  for normalt timer vi alting så vi har tid nok - men ikke hvis kunden kommer meget for tidligt.. 

for sent og for tidligt - det er faktisk lige irriterende bare på hver sin måde.... så please... til tiden :)  please :) 

​Ankommer jeg i virkelig god til lader jeg som regel være med at køre helt frem til stedet, da det kan virke for påfaldende, hvis der ofte sidder mænd i en bil udenfor "det lille røde hus".  Ringer/smser så evt. lige til pigen og siger jeg er ankommet, da jeg synes det er tosset at sidde ude i bilen og vente, hvis pigen bare sidder og venter på jeg kommer - det sker der jo ikke andet ved end at hun bliver glad for at jeg er der i god tid, evt. beder mig evt. vente yderligere 5 min til hun er helt klar - eller som regel siger; at jeg bare kan komme.

Fornylig måtte jeg dog ringe op og sige jeg kom lidt for sent, da min smartphone GPS ikke mente, jeg kunne køre ind ad en blind vej og istedet ledte mig grundigt rundt om stedet - da blev jeg lidt stresset og kom til at svede, så det var godt pigen gik med i badet - tak Liv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ankommer jeg i virkelig god til lader jeg som regel være med at køre helt frem til stedet, da det kan virke for påfaldende, hvis der ofte sidder mænd i en bil udenfor "det lille røde hus".  Ringer/smser så evt. lige til pigen og siger jeg er ankommet, da jeg synes det er tosset at sidde ude i bilen og vente, hvis pigen bare sidder og venter på jeg kommer - det sker der jo ikke andet ved end at hun bliver glad for at jeg er der i god tid, evt. beder mig evt. vente yderligere 5 min til hun er helt klar - eller som regel siger; at jeg bare kan komme.

Fornylig måtte jeg dog ringe op og sige jeg kom lidt for sent, da min smartphone GPS ikke mente, jeg kunne køre ind ad en blind vej og istedet ledte mig grundigt rundt om stedet - da blev jeg lidt stresset og kom til at svede, så det var godt pigen gik med i badet - tak Liv ;-)

​Jeg elsker også de der smser - "jeg er 5 min for tidligt på den - du skriver bare når du er klar" ..... YES tænker jeg så... han er her - og han har respekt for at jeg lige skal være klar... 

så er han altså bare så meget foran på point allerede

men der er jo også forskel på det og så på "nu står jeg og venter ude foran - gider du godt lukke op nu" :)  15 min før tid... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes det er ok at sende en sms, hvis man er i god tid, fordi trafikken bare har kørt som smurt og der har været grønne lys hele vejen.

Jeg beder altid mændene om at sige til når de har fundet en pplads, så kan jeg selv sige til når døren står på klem, også hvis det skulle være før tid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er ok at sende en sms, hvis man er i god tid, fordi trafikken bare har kørt som smurt og der har været grønne lys hele vejen.

​Selv om jeg er en dosmer til at skrive sms, plejer jeg at sende én under alle omstændigheder

F.eks "jeg er på vej", "runder hjørnet lige nu" eller lignende. Så kender pigen mine bevægelser, og undertiden har hun skrevet "kom bare straks op, jeg er klar" eller "er du sød at vente 5 minutter".

På den måde har vi tunet os ind på hinanden.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Selv om jeg er en dosmer til at skrive sms, plejer jeg at sende en sms under alle omstændigheder

F.eks "jeg er på vej", "runder hjørnet lige nu" eller lignende. Så kender pigen mine bevægelser, og undertiden har hun skrevet "kom bare straks op, jeg er klar" eller "er du sød at vente 5 minutter".

På den måde har vi tunet os ind på hinanden.

​Foran på point :):):):):):):)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Jeg tror jeg vil fjerne uret i morgen, jeg synes manden/fyren har for meget fokus på hvor meget tid han har brugt/tilbage, i stedet for at nyde det i nuet..

Jeg er vant til at arbejde uden ur forhen.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg elsker også de der smser - "jeg er 5 min for tidligt på den - du skriver bare når du er klar" ..... YES tænker jeg så... han er her - og han har respekt for at jeg lige skal være klar... 

så er han altså bare så meget foran på point allerede

men der er jo også forskel på det og så på "nu står jeg og venter ude foran - gider du godt lukke op nu" :)  15 min før tid... 

​Jeg skriver ofte: "Jeg er en dag for tidligt, kommer du med ud og leger ?" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da intet galt i at SMS'e, 'giver du besked, når du er klar . . . ' - Når man holder 5 minutter derfra . . . 

Tidligere har jeg besøgt en GP, der iflg aftale SMS'ede, når hun var klar, og hun satte også pris på, at badeolierne var skyllet af inden, efter en tur i fjorden, så man mødte frem med naturlig saltsmag . . . ;-);-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg vil fjerne uret i morgen, jeg synes manden/fyren har for meget fokus på hvor meget tid han har brugt/tilbage, i stedet for at nyde det i nuet..

Jeg er vant til at arbejde uden ur forhen.. :)

​Du kunne jo også stille et timeglas diskret på kommoden. Det er helt lydløst  :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hej Liv.

En meget sød pige jeg besøgte, havde et ret stort ur på væggen, mener det var overfor sengen. Så der var der ikke ægge ur eller mobil der bippede. Det kan jeg rigtig godt lide.

God aften Liv.

KK

I min butik tæller tiden, når vi er klar til at gå i gang, dvs gæsten har badet mv. Hvis jeg skal med i bad, så tæller tiden fra vi hopper under bruseren. Når uret bipper, er legetiden slut. Bad efter og farvelkys er udenfor tiden.

Mht ur eller ikke, hvordan vil I ha vi skal holde øje med tiden, hvis vi ikke stiller et ur? Jeg kan ikke kigge på klokken under agten, derfor sætter jeg min mobil til at bippe, at den ofte bliver slået fra fordi vi ikke er helt færdige er så en anden sag ;) Hvis jeg er nødt til at være meget præcis med tiden, så gør jeg gæsten opmærksom på det før vi går i gang.

Eller et diskret ur på væggen, og så bare spejle over alt, så man altid kan holde øje med tiden, uanset stilling :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil sige det kommer MEGET an på gæstens forhold til bad... 

hvis jeg skal med i bad - så er det som en del af legen for så kæler og krammer og spiller og nusser ect jeg for fuld skrue... sæbe HJ og deslige :) 

hvis det er gæsten der bare lige skal have en skyller - så fint med mig - det er ikke en del af tiden... 

MEN

hvis gæsten - som en mand jeg mødte i kort inden min ferie - går i bad og sætter sig ned på gulvet og går i gang med at spille den af og da jeg kommer ud efter 10 min for at se hvor han bliver af sidder med et fjoget grin og siger "jeg skal lige lette trykket inden vi går i gang" - så lover jeg at det er med i tiden...  for så har han på ingen måde forståelse for at han spilder min tid

men hvis det handler om at blive ren og lækker til mig inden vi går i gang - så tager det 2-3 min og selvfølgelig skal der være tid til det :)

Så rømmede du vel lige halsen og sagde: svensk koster 500 kr ekstra  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja golden shower det skulle vidst være fuld af nærringsstoffer.:grin:

Det lyder bare en anelse bizart i mine øjne :shock:

Nu er der vist ikke en masse næring for mennesker i hverken tis eller bæ, da det jo er kroppens måde at slippe af med de ting den ikke skal bruge.

Det er ord du leder efter er ikke næringstoffer, men affaldsstoffer. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer ikke at tage badet med i tiden, medmindre at de gerne vil have at jeg går med. Bad efter seancen er heller ikke og der går jeg oftest med uanset hvad så jeg også kan blive vasket. Jeg burde nok købe et ur til at have på væggen i rummet for jeg har ingen mobil sat til. Havde forleden en dejlig mand der kom for en halv time men vi overkred vidst tiden med 20 minutter. Ups. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tror jeg vil fjerne uret i morgen, jeg synes manden/fyren har for meget fokus på hvor meget tid han har brugt/tilbage, i stedet for at nyde det i nuet..

Jeg er vant til at arbejde uden ur forhen.. :)

Det kan være Mega stressende med en gæst som har taget tøjet af og så kigger på uret og højlydt proklamere ' nu er kl bla bla bla'.... Og så derefter bruger samtlige 30 min på hele tiden at kigge på uret. Det får bare det hele til at virke kikset og stressende.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...