Hop til indhold
Guest Maria Din Gudinde

Spørgsmål om at gå i bad først ved GP

Recommended Posts

Det kan være Mega stressende med en gæst som har taget tøjet af og så kigger på uret og højlydt proklamere ' nu er kl bla bla bla'.... Og så derefter bruger samtlige 30 min på hele tiden at kigge på uret. Det får bare det hele til at virke kikset og stressende.....

Hvis han kun kiggede på uret må han have en form for superkræfter, tror nok lige mit fokus ville være et helt andet sted :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

På de klinikker jeg er, bliver der banket 5 min før tid, så to min og derefter til tiden. HVis vagtpigen kan høre vi ligger og snakker, banker hun ikke på døren.

Hun er en anelse mere insisterende hvis der sidder en gæst i venteværelset, men ellers er hun ikke hysterisk.

Jeg er fri for at ligge og kigge efter uret, men er heller ikke vild med tid hysteri.

Der er altid plads til en skyller før og efter. Mine gæster er søde at melde i forvejen hvis de ønsker et decideret bad, fordi de kommer lige fra arbejdet. Så kan jeg osse administrere tiden.

Som jeg skrev i en anden tråd, er der nogle der smutter inden de 30 min er gået. Så er der jo rigeligt tid til bad og snak. men nogle smutter bare alt for hurtigt. Jeg vil rigtigt gerne bruge alle de 30 min sammen med dem. Men det er ikke op til  mig, hvis de smutter før.

Jeg selv vil gerne bruge et par minutter til at friske mig op inden jeg modtager næste gæst, så synes det er i orden at gæsten også vil ha en opfrisker inden seancen.

BAd tæller selvfølgelig ikke i prisen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bad tæller selvfølgelig ikke i prisen.

Heller ikke hvis du går med i badet til lidt sæbepirringsopvarming ;-)

Jeg synes det er dejligt at man kan få et bad før og efter, da f.eks min kone bliver noget mistænksom, hvis jeg tager bad udenfor den normale rutine + lidt duftevand og rene underbukser uden huller -  men ellers snupper jeg gerne en chaufførvask på en tankstation eller i en svømmehal, da jeg hellere vil have at glædespigen har lidt mere tid til lidt hyggenussesnak,, end at hun skal stå og vente på at jeg tager den store omgang og får mig barberet her og der :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Heller ikke hvis du går med i badet til lidt sæbepirringsopvarming ;-)

Jeg synes det er dejligt at man kan få et bad før og efter, da f.eks min kone bliver noget mistænksom, hvis jeg tager bad udenfor den normale rutine + lidt duftevand og rene underbukser uden huller -  men ellers snupper jeg gerne en chaufførvask på en tankstation eller i en svømmehal, da jeg hellere vil have at glædespigen har lidt mere tid til lidt hyggenussesnak,, end at hun skal stå og vente på at jeg tager den store omgang og får mig barberet herom der.

Jeg går sjældent med i bad. I så tilfælde tæller det selvfølgelig med i prisen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går sjældent med i bad. I så tilfælde tæller det selvfølgelig med i prisen.   

Hvad er prisen så, når det er uden badeseance med dig. sm154.gif  sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...