Rejsenetværk 9743 Skrevet 30. April, 2015 Det er ok at blive udfordret på vores kritiske tilgang til at vi sælger og køber sex, hvis vel at mærke vi føler at vi kan stole på at vi udfordres på et grundlag af at brugerne, der udfordrer os er hvad de giver sig ud for herinde.Men er ham Morten mon hvad han giver sig ud for?Mortenhttps://www.eroguide.dk/forum/profile/20202-morten1981/Eller er han mon plantet som et organiseret forsøg af de kræfter, foreninger og medlemmer af partier, der i andre sammenhænge åbent bekæmper sådan nogle mænd og piger som os herinde, som et forsøg på at opnå en platform under fordækt dække, med det formål indefra at bekæmpe og modarbejde den synlige succes Eroguide.dk på meget kort tid har opnået, som et socialt netværk på netter for de interesser der er vores.Hvis tilfældet kan jeg kun opfordre til at de gør som flere fra vores fløj har gjort det på platforme, der repræsenterer deres interesser, opretter og præsenterer sig som dem de er, der hvor de kommer fra, og med den virkelige hensigt de har med deres deltagelse.Hvis de gør det vil jeg tro at de af ledelsen på Eroguide får længere snor til deres forehavende, end som det ikke altid har været tilfældet, hvor det ikke har været velkomment at også vores synspunkter kom til orde på de andres blogs og platforme.Samtidig vil jeg opfordre ledelsen til, om muligt at spotte indikationer på at stråmænd oprettes som brugere på EG, og fremlægge samme i forum, hvor indicierne synes tilstrækkeligt stærke.Jeg vil også opfordre brugerne til selv at vurdere provokatører på om de er dem de påstår at være, og om det er nødvendigt, om det tjener vores interesser at give dem det svar på tiltale, der kun kan tjene til at de kan opnå den udvikling af deres tråde, de selv ønsker og har til formål at opnå med deres bruger nicks på Eroguide.dkMåske det bedste er at tie, ignorere og boykotte Morten, sådan at hans tråde ikke hele tiden står synligt forrest på listen over nye indlæg i forum på Eroguide.dkDette skal ikke af den grund opfattes som en opfordring til at ignorere kritiske brugere, eller at undvige kritisk debat i forum på Eroguide.dk, men vi har ikke brug for disse Morten'er, og vi har ikke brug for at lade os spænde for ham og måske dem bag ham, deres dagsorden under fordækt dække på Eroguide.dkVenlig hilsenRejsenetværk 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 30. April, 2015 Aarrhhhhh ro på nu Først og fremmest - jeg har endnu til gode at være særligt meget enig med Morten1981- og har faktisk haft én direkte duel på ord i en tråd med ham.Det er helt sikkert, at når man tager et standpunkt der ikke deles af majoriteten af brugerne herinde, så inviterer man til lidt verbale klaps - og det skal man kunne tåle.Men jeg nyder da at få lidt modspil og læse andres holdninger - også selvom jeg ikke er enig - og er jeg meget uenig og føler for det - så svarer jeg.Jeg har ganske givet ikke læst ALT hvad Morten1981 har skrevet, men det jeg HAR læst er vel ikke SÅ galt igen - ja det er ofte standpunkter der ikke deles af majoriteten, men det er jo heller ikke tydeligt troll indslag ....Men jeg er enig i, at man kan vælge denne form som du selv nævner "tie, ignorere og boykotte" ved de profiler man selv vurderer "stikker helt af ...kan I holde jer muntre - og smut så ud og få et skrald fi ... fi .. FISKEFILET m. remo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 30. April, 2015 Det er nemt for dig at skrive, MM40. Vi (ex)glædespiger har bare oplevet vores del af fordomme. Når der så kommer endnu én, der beskylder os for at være skadede, misbrugte og stakkels individer, så kan det være svært at sige... Nårh ja, så vi er ikke lige enige på det punkt, og hva' så...Så det har egentlig ikke så meget at gøre med at være uenige. Det bliver lige pludselig både personligt og ubehageligt som glædespige at stå for skud for de beskyldninger og fordomme i den kaliber. 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 30. April, 2015 Det er nemt for dig at skrive, MM40. Vi (ex)glædespiger har bare oplevet vores del af fordomme. Når der så kommer endnu én, der beskylder os for at være skadede, misbrugte og stakkels individer, så kan det være svært at sige... Nårh ja, så vi er ikke lige enige på det punkt, og hva' så...Så det har egentlig ikke så meget at gøre med at være uenige. Det bliver lige pludselig både personligt og ubehageligt som glædespige at stå for skud for de beskyldninger og fordomme i den kaliber. Lad mig starte med, at jeg absolut ikke deler Mortens synspunkt vedr. glædespiger. Og jeg har absolut INTET imod at han får en shit storm af modargumenter på hans synspunkter i de tråde hvor han giver udtryk for dette.Men jeg synes måske en tråd til "udstilling" er at stramme den ....og så bare liiiiige for en god ordens skyld: Jeg tror på "den lykkelige luder", Jeg tror IKKE at glædespiger er stakkels incest ramte ofre (findes de ? ja .. men det er en grov generalisering at dømme alle glædespiger efter denne skabelon) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. April, 2015 Lad mig starte med, at jeg absolut ikke deler Mortens synspunkt vedr. glædespiger. Og jeg har absolut INTET imod at han får en shit storm af modargumenter på hans synspunkter i de tråde hvor han giver udtryk for dette.Men jeg synes måske en tråd til "udstilling" er at stramme den ....og så bare liiiiige for en god ordens skyld: Jeg tror på "den lykkelige luder", Jeg tror IKKE at glædespiger er stakkels incest ramte ofre (findes de ? ja .. men det er en grov generalisering at dømme alle glædespiger efter denne skabelon)Tak for din præcisering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 Det er nemt for dig at skrive, MM40. Vi (ex)glædespiger har bare oplevet vores del af fordomme. Når der så kommer endnu én, der beskylder os for at være skadede, misbrugte og stakkels individer, så kan det være svært at sige... Nårh ja, så vi er ikke lige enige på det punkt, og hva' så...Så det har egentlig ikke så meget at gøre med at være uenige. Det bliver lige pludselig både personligt og ubehageligt som glædespige at stå for skud for de beskyldninger og fordomme i den kaliber. Så ville det være rart med en liste over de ting, der skal være tabu-belagt herinde, fordi visse personer har "prinsesse på ærten"-nykker.Kommer der et forslag til liste? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 30. April, 2015 ad. RejsekongenIt seems like I stand corrected .....(a true genius, is known by his ability to admit, when he is wrong - CITAT MM40 ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 30. April, 2015 Så kører nationen på eroguide igen. hvorfor ikke have plads til alle. Er der niget man er uenigt i så thi det ihjel så undgår vi ligegyldige tråde.God bededag til alle. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 30. April, 2015 Jeg synes, det var en unødig og arrogant sammenligning og bemærkning, Kayano.Tråden er måske ligegyldig for dig, men så springer du den da bare over.GF 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 30. April, 2015 Så ville det være rart med en liste over de ting, der skal være tabu-belagt herinde, fordi visse personer har "prinsesse på ærten"-nykker.Kommer der et forslag til liste?Kære StarsonJeg tror ikke man behøver have Prinsesse-nykker for at regne ud at der er visse fordomme, der rammer os piger, og der er nogen der tror at vis de bare siges ofte nok, så er det hele branchen det gælder, Klart vi så reagere.At så Mortens streg er så gennemskulig, som flere på stregen, skriver at han er en trold...tja man kunne også sige:...pt. er der ingen "gang" i eroguide, hvad skal vi finde på....vi laver et go på...en af pigernes fordomme...den går rent ind...og jo det gjorde den" 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 30. April, 2015 Lad mig starte med, at jeg absolut ikke deler Mortens synspunkt vedr. glædespiger. Dét har jeg bestemt heller ikke haft indtrykket af på noget som helst tidspunkt. At vi så ikke er enige om, at Rejses tråd er "at stramme den", er jo hvad det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 Kære StarsonJeg tror ikke man behøver have Prinsesse-nykker for at regne ud at der er visse fordomme, der rammer os piger, og der er nogen der tror at vis de bare siges ofte nok, så er det hele branchen det gælder, Klart vi så reagere.At så Mortens streg er så gennemskulig, som flere på stregen, skriver at han er en trold...tja man kunne også sige:...pt. er der ingen "gang" i eroguide, hvad skal vi finde på....vi laver et go på...en af pigernes fordomme...den går rent ind...og jo det gjorde den"Kære Lady CherieVi er i forummet "Generel debat" og så vidt jeg ved er ordet frit, så længe det er " Generel debat om prostitution og emner der relatere her til." som der står på forsiden.Klart der er fordomme om Jer piger, og der er nogen der tror, at hvis man fortier alle de dårlige sider af branchen, som unægtelig findes, så forsvinder problemerne. Eller sådan vil nogen gerne have det til at se ud (ubevidst eller bevidst af hensyn til bl.a. forretningen).Synes du eller andre, at Morten er en troll, så lad dog være med at reagere på det. Værre er det ikke. Men at pådutte andre, hvad de må skrive og ikke skrive, når nu det sker i pænt sprog, det kan og skal hverken du eller andre påtage sig.I modsat fald, vil jeg som sagt gerne have en liste over emner, der skal være tabubelagt, så du eller andre ikke føler sig trådt over tæerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 30. April, 2015 Jeg oplever ingen, der ønsker at fortie eller ikke vil anerkende problemer ved branchen.Jeg oplever derimod personer, der ikke vil anerkende det modsatte... At ikke alle piger har problemerne. Det er jo hovedsageligt det, der opponeres imod. 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 30. April, 2015 @ StarsonAnerkender du at der består en forskel på at gå ind i en debat på budbringerens præmis, på et grundlag at man er overbevist om at skribenten er den han eller hun udgiver sig for at være, og så hvis man modsat sidder med et indtryk af at det kan være tilfældet at skribenten er oprettet fløjpolitisk af en aktør i debatten, der ikke vil give sig til kende som sådan, men som tværtimod under dække af at selv at udgøre et single nick, med en baggrund i det fælles miljø vi udgør herinde, under fordækt dække, som sådan søger at miskreditere Eroguide og dets brugere?Hvis ja, så er det så mænd blot min pointe at vi i sidstnævnte tilfælde bør undlade, selv at bidrage til at fremme vedkommendes mulige skjulte dagsorden på Eroguide.dkHvis ikke, ja så tager jeg til efterretning, at det anerkender du ikke.Hvis nu foreningen "Kritiske Aktionærer", i stedet for i fuld offentlighed gennem Frank Åen på diverse årlige generalforsamlinger, ikke mindst hos Mærsk, fremførte deres ærinde under dække af en til formålet konstrueret kritisk aktionær blandt den brede skare af aktionærer i virksomheden, ville det så være i orden?Hvis det er denne Mortens rolle på Eroguide, synes jeg ikke at det er i orden.Venlig hilsenRejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 Jeg siger ikke at der ikke eksistere GP som er skabt til denne branche, men det modsatte er ofte tilfældet. Jeg oplever ingen, der ønsker at fortie eller ikke vil anerkende problemer ved branchen.Jeg oplever derimod personer, der ikke vil anerkende det modsatte... At ikke alle piger har problemerne. Det er jo hovedsageligt det, der opponeres imod.Hvilke personer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 @ StarsonAnerkender du at der består en forskel på at gå ind i en debat på budbringerens præmis, på et grundlag at man er overbevist om at skribenten er den han eller hun udgiver sig for at være, og så hvis man modsat sidder med et indtryk af at det kan være tilfældet at skribenten er oprettet fløjpolitisk af en aktør i debatten, der ikke vil give sig til kende som sådan, men som tværtimod under dække af at selv at udgøre et single nick, med en baggrund i det fælles miljø vi udgør herinde, under fordækt dække, som sådan søger at miskreditere Eroguide og dets brugere?Hvis ja, så er det så mænd blot min pointe at vi i sidstnævnte tilfælde bør undlade, selv at bidrage til at fremme vedkommendes mulige skjulte dagsorden på Eroguide.dkHvis ikke, ja så tager jeg til efterretning, at det anerkender du ikke.Hvis nu foreningen "Kritiske Aktionærer", i stedet for i fuld offentlighed gennem Frank Åen på diverse årlige generalforsamlinger, ikke mindst hos Mærsk, fremførte deres ærinde under dække af en til formålet konstrueret kritisk aktionær blandt den brede skare af aktionærer i virksomheden, ville det så være i orden?Hvis det er denne Mortens rolle på Eroguide, synes jeg ikke at det er i orden.Venlig hilsenRejsenetværkDet røde er jo præcis det jeg efterlyser hos dem der kan mærke ærten under madrasserne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 30. April, 2015 Egentlig er det sgu bare lidt pudsigt med en fyr som Morten, der dag efter dag bruger timer på Eroguide. Han er tydeligvis en mand med et kald. Han vil frelse de hedninger, der bor her, og han lægger sig i selen som den missionær og potentielle martyr, man kan gøre ham til ved at smide ham ud.Lad ham nu bare missionere løs - han er en fyr med gammeldags kvinde- og kønsrollesyn, en mand, der kan sige "i min verden er det sådan" og dermed fastslå, at der ikke er andre udgaver af sandheden.Han er en religiøs mand, en præst, og han får meget, meget stor opmærksomhed til sit frelsesbudskab. Det tror jeg, han er glad for, men jeg synes, at nu må det få en ende.Er der ikke et inspireret menneske, der kan starte en interessant tråd??? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 30. April, 2015 Nu hvor der er gået skæg og blå briller i den med hemmelige agenter på eroguide, så vil jeg lige sige at jeg mødte en hjemløs hemmelig agent den anden dag. Han sagde "Navnet er Bond, Vagabond!"Og det er så seriøst som jeg kan tage den her tråd i hyggesnak. God bededagsferie til alle. Kom nu ud og få noget luft. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 30. April, 2015 Enig!naturligvis skal der være plads til at Morten1981 missionerer eller hvad vi nu skal kalde det! men så skal han gøre det med åbne kort! ellers bliver han det som mange i øjeblikket opfatter ham som - en troll! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 30. April, 2015 Enig!naturligvis skal der være plads til at Morten1981 missionerer eller hvad vi nu skal kalde det! men så skal han gøre det med åbne kort! ellers bliver han det som mange i øjeblikket opfatter ham som - en troll!Har også en svag erindring om et par indlæg, hvor Morten har talt om sine sexkøb, men jeg er ikke sikker på det. (Og jeg gider ikke lede efter det). Men hvis det er rigtigt husket, er han naturligvis enten en løgner eller en dobbeltmoralsk, hyklerisk djævel i munkeklæder 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Ikke relevant mere... personen kan ikke svare alligevel Redigeret 30. April, 2015 af Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 30. April, 2015 (edited) HURRA HURRA, endnu engang er det lykkedes debattørerne i en tråd, at få lukket denne, det er sgu efterhånden mere et særsyn, hvis det ikke sker.Tillykke med det, det er dæleme flot, IGEN..Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Redigeret 30. April, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 (edited) HURRA HURRA, endnu engang er det lykkedes debattørerne i en tråd, at få lukket denne, det er sgu efterhånden mere et særsyn, hvis det ikke sker.Det er sgu da godt at en tråd der er lavet mhbp trolling bliver lukket ... det er da positivt!! og at trolden får 14 dages karantæne er da totalt opperen - så bliver der jo lyttet til brugerne.... det kan vi dårligt beklage ? Redigeret 30. April, 2015 af Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 30. April, 2015 Det er sgu da godt at en tråd der er lavet mhbp trolling bliver lukket ... det er da positivt!! og at trolden får 14 dages karantæne er da totalt opperen - så bliver der jo lyttet til brugerne.... det kan vi dårligt beklage ? Hehe, joooo., jeg vil godt beklage mig, jf. https://www.eroguide.dk/forum/topic/36001-opfordring-til-moderatorene-giv-en-advarsel-inden-man-l%C3%A5ser-en-tr%C3%A5d/Mods bør give en advarsel inden man låser, så man kan nå at få postet igangværende skriverier. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 ja det kan jeg godt se... ledvogter måtte godt lige have givet dig 5 min mere til at få sluttet af.... det er altid vigtigt at nå i mål 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg