Hop til indhold
Rejsenetværk

Ham der Morten

Recommended Posts

Guest Delphi

 

Mods bør give en advarsel inden man låser, så man kan nå at få postet igangværende skriverier.

Sådan ville det jo nok fungere i et demokrati. EroGuide er ikke et demokrati, heldigvis... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan ville det jo nok fungere i et demokrati. EroGuide er ikke et demokrati, heldigvis... :-P

​ahhh - jeg synes virkelig ledvogter har bidraget med lidt skabsdemokrati thumbs_up_smiley.gif thumbs_up_smiley.gif thumbs_up_smiley.gif.....

det virker på en måde som diktatur, men det bliver sådan lidt oplyst enevælde-agtigt når leddet åbner og lukker :) - faktisk grænsende mod demokrati fordi brugerne føler at de er blevet hørt....  føler... ingen siger at de er - men sålænge de føler det... så virker det sådan lidt demokratisk :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan nogen forklare, hvorfor Morten fik karantæne?

Med mindre han har tilsvinet nogen i admin teamet på PB, så har jeg svært ved at se, hvad der har udløst straffen, bortset fra, at dem der råber højest har fået deres vilje. Ren lynchning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nogen forklare, hvorfor Morten fik karantæne?

Med mindre han har tilsvinet nogen i admin teamet på PB, så har jeg svært ved at se, hvad der har udløst straffen, bortset fra, at dem der råber højest har fået deres vilje. Ren lynchning.

​Er det ikke mest relevant at henvende dig til admins hvis du er i tvivl ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

‌@  Starson

Anerkender du at der består en forskel på at gå ind i en debat på budbringerens præmis, på et grundlag at man er overbevist om at skribenten er den han eller hun udgiver sig for at være, og så hvis man modsat sidder med et indtryk af at det kan være tilfældet at skribenten er oprettet fløjpolitisk af en aktør i debatten, der ikke vil give sig til kende som sådan, men som tværtimod under dække af at selv at udgøre et single nick, med en baggrund i det fælles miljø vi udgør herinde, under fordækt dække, som sådan søger at miskreditere Eroguide og dets brugere?

Hvis ja, så er det så mænd blot min pointe at vi i sidstnævnte tilfælde bør undlade, selv at bidrage til at fremme vedkommendes mulige skjulte dagsorden på Eroguide.dk

Hvis ikke, ja så tager jeg til efterretning, at det anerkender du ikke.

Hvis nu foreningen "Kritiske Aktionærer", i stedet for i fuld offentlighed gennem Frank Åen på diverse årlige generalforsamlinger, ikke mindst hos Mærsk, fremførte deres ærinde under dække af en til formålet konstrueret kritisk aktionær blandt den brede skare af aktionærer i virksomheden, ville det så være i orden?

Hvis det er denne Mortens rolle på Eroguide, synes jeg ikke at det er i orden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvorfor skal denne Morten underlægges andre regler end alle andre her??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Er det ikke mest relevant at henvende dig til admins hvis du er i tvivl ? 

Formoder, at også admins læser med her, eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Formoder, at også admins læser med her, eller hvad?

​jo da - det er mere at Mod har skrevet dette på et tidspunkt

 

Vi i ledelsen forsøger løbende at læse alle indlæg herinde, men da vi er her i vores fritid, kan der være dage hvor vi kun har en lille halv time til rådighed, og hvis der ligger 20 debatter og anmeldelser vi skal læse igennem, kan der måske være nogen, vi må vente med at læse til senere eller næste dag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 

​jo da - det er mere at Mod har skrevet dette på et tidspunkt

 

 

Jeg kan sagtes vente til i morgen med et svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Macqueen skrev:

"Hvorfor skal denne Morten underlægges andre regler end alle andre her??"

Det skal han heller ikke, og i øvrigt er det ikke mig der administrerer reglerne, og det er ikke mig der underlægger nogen noget som helst.

Hvad jeg imidlertid er i min gode ret til som bruger, det er at analysere på, og formode på en mulig baggrund for en persons tilstedeværelse på EG.

Hvad jeg når frem til, står det enhver frit for, såvel at være uenig i, som at være imod mine opfordringer til reaktion herpå, hvis man er enig med mig.

Jeg anfægter ikke Mortens ret til et anonymt nick, som vi selv, men som jeg mener at man skal spille med åbne kort i forum hos modparten, hvis man har sin baggrund i debatten hos os, så bør det samme gøre sig gældende hvis man fra modparten entrerer vores bane halvdel.

Jeg pålægger ingen noget, men appellerer blot om en bestemt reaktion, eller fravær af samme, hvis indtrykket ikke er at vi har en åben Frank Åen som taler til generalforsamlingen, men en plantet under foregivelse af andet ærinde end Frank Åens på podiet.

Det kan hver enkelt så tænke over om de mener jeg har ret i eller ikke, det står enhver frit helt at ignorere min argumentation, som jeg selv kun forpligtes af ledelsens påbud.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hvis man er politimand, socialrådgiver, læge eller politiker og samtidig skribent her, så bør man melde det ud? 

Eller er det kun hvis man udfordrer gængse holdninger eller eksisterende lovgivning?

"Jedem das Seine" ?

 

 

image.jpg

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

@‌Macqueen

Jeg kan dårligt tro, at du tror at jeg mener at enhver tilfældig lægmand skal melde sin profession ud som bruger på EG, hvilket jeg ikke gør.

Jeg mener blot at hvis man entrerer modpartens forum, så præsenterer man sig på samme måde som for eksempel Nikita gør med en reference, der identificerer en i det ærinde hvori man deltager, eksempelvis:

Nikita Darling
http://www.nikitadarling.dk/

Eller de to blogs hun linker til "Sex kunde hvorfor" og " Sexkunden"

Under samme links henvisninger findes links til de helt officielle pro købesex aktører i debatten, SIO og Seksualpolitisk Forum, og der findes tilsvarende organiserede anti købesex debattører, der deltager offcielt og under eget navn i debatten.

Hvis sidstnævnte skulle ville deltage i forum på Eroguide.dk, mener jeg at de bør gøre det med åben reference, som i den offentlige debat i øvrigt.

Det påstår jeg ikke at de ikke vil gøre, hvis de vil deltage i forum på EG, men jeg tillader mig ikke at anse det for udelukket at en Morten herinde er plantet af kræfter der tjener modpartens interesser, men ikke vil stå ved det i form af en reference hertil.

Heri kan jeg tage fejl, men det står mig frit at opfordre til at vi i mindst muligt omfang, selv bidrager til at tjene det formål det kan have at Morten har oprettet sig på EG.

At ledelsen tildeler en karantæne, sker næppe heller helt uden belæg, hvad årsagen så end er til karantænen, men nu har han altså fået karantæne, vi får se når den udløber.

Venlig hilsen

Rejsenetværk


 

 

 

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er sgu da godt at en tråd der er lavet mhbp trolling bliver lukket ... det er da positivt!! 

og at trolden får 14 dages karantæne er da totalt opperen - så bliver der jo lyttet til brugerne....   det kan vi dårligt beklage ? 

​Godmorgen Jasmin.

Nu beklager jeg ikke at tråden er lukket, vel. Jeg konstaterer bare fakta, at det IGEN er lykkedes debattørerne at få låst en tråd.

God ferie til dig. wana fuck  wana fuck

venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, det da trist, man ikke kan tåle modstand her inde, jeg ikke set morten svine nogle til...

men det jo en sikker ting at nogle her inde spam indlæg så mod til sidst må lukke debatten.,..

RV jeg tror ikke han indsat som nogle agent, jeg tror modstander mod købe sex spiller med åbne kort....

og selv om han/hun agent, hvad betyder det?, hvis vi ikke kan tåle modstand og hører deres argumenter, og selv om pigerne føler sig ramte, så havde han/hun faktiske noget at have i at mange piger som bliver luder, har haft/udsat for overgreb/svigt,  det jo vist i mange undersøgelser, og ja alle luderne her inde er lykkelige og glade, og aldrig udsat for noget grimt, de valgt det fordi de kan lide sex, og penge er sekunderet, de rejser til Jylland fordi der ikke er pik nok eller gode nok pikke i KBH område, alle luderne her inde er højt uddannet, og de har det kun som bi indtægt, for de har alle store privat job hvor de tjener kassen,eller de er 12 talt studerende, men skal lige leve lidt godt, inde de bliver jurister, læger, eller atomfysiker,  de luder fordi de fedt at knalde med alle de lækre mænd som køber sex, fordi vi kunder, alle er 25 år, bygge som adonis og faktisk kun køber fisse fordi det sjovt, og ikke fordi det for nogle ikke er muligt ellers at møde det lidt lækre kvinde, eller få sex osv ..

ja vi kunder synes det så fedt at luder er der, og det et fanatiske arbejde, faktiske har vi opfordre vores egen kone til det, eller sagt til datteren da hun læste, jamen skat, bliv luder, det godt betalt, sex er god, du skal kun knalde lækre mænd som din far, og nej det ikke forkert, du lader ti mænd bruge/køber din krop til GB for alle unge piger syntes da at 10-20 til et GB er sag og en oplevelser alle døtre burde have, for far deltager i andre GB med en ung 19 år pige som kun gør det fordi det fedt, og pengene, ja det lige meget de hjælper til at få det fede liv, det her ingen konsekvenser om 5 år når du tænker tilbage på det her, sex er god og  ja far er stolt over du valgte at blive luder...

ja ja hørt det hele i alle de år jeg være med her og på VL, massage guide og hvad der nu været af ting....

måske vi skal se os selv i øjne og erkende der er noget om snakken, i stedet for at lyve for os selv..

det vigtigt er at man kan sige, ja der er problemer, ja nogle piger vælger at blive luder, og valget er frivillige men de har noget grimt i bagage, men det er en valgt, ja mange luder bliver skade af arbejde, fysisk/psykiske eller begge dele..

ja vi kunder er nogle gange ikke adonis, og ja faktiske har nogle kunder desværre udviklet en afhængighed af at købe sex, og gjort kriminelle ting for at finansiere dette,

jeg mødt mange aktive lykkelige luder, jeg mødt en del ulykkelige ex luder, mødt kunder som sat sig i gæld for at købe fisse, mødte nogle hvor det er den eneste måde de kan få sex på osv, der triste skæbner  i det her, sjovt nok er ingen af dem her inde....

det er ikke den lyserøde liv, som nogle desværre tror ved kun at se tingene her inde, der er bagsider ved det, kan vi ikke se det i øjne, er vi ikke bedre end dem som råber forbyde købe sex, uden at snakke om konsekvenser og ret til at vælge selv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kiggede og være forundrede over denne sag om Morten med et billede som en anden Sherlock Holmes. med skarpe og i nogens øjne nedladende argumenter og formuleringer. jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til den sag. nogen kalder ham en såkaldt Troll en der revser for at revse hvis jeg forstået det rigtigt?

Men jeg tror nu at det er meget naturligt at han blev en form for "syndebuk" og endda kommet i karantæne, faktisk tænkte jeg da jeg så hans indlæg ham der han overlever ikke længe.

Og hvorfor? Der er rigtigt mange herinde som ser positivt på betalingssex og nyder godt af det? også er der også en stor samhørighed det er nærmest en stor familie herinde. så kommer der en og skaber rører i andedammen springer en bomber. jeg var til konfirmation forleden og konfirmanden fik ros og blev tegnet i et gevaldigt positivt lys, tænkte hvis der var en der rejste sig op og sagde ham han er ikke noget særligt, han er ikke så talentfuld som alle andre siger han er faktisk enorm middelmådig og en jeg forventer aldrig han bliver til noget som helst. Han solede sig i den opmærksomhed. måske er der nogen der soler sig i den negative omtale for et kick at man kan få nogen i kridthuset. Hvad ved jeg.

Men omvendt hvis jeg vovede mig ind på et forum hvis indstilling af betalingssex er djævlens værk og moralsk forkasteligt og det skal forbydes og det kan kun ske for langsomt, ville jeg få samme behandling som Morten Hvis jeg argumenteret at det er kvindens frie valg og at det er en kontrakt og aftale mellem 2 voksne mennesker og det er der ingen der skal blande sig i. så vil modargumenterne stå i kø, jeg vil måske blive provokeret, jeg ville nok få følelsen af at være på et forkert sted på et forkert tidspunkt.

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hvis man er politimand, socialrådgiver, læge eller politiker og samtidig skribent her, så bør man melde det ud? 

Eller er det kun hvis man udfordrer gængse holdninger eller eksisterende lovgivning?

"Jedem das Seine" ?

 

 

image.jpg

Kære McQueen:)

Selvfølgelig skal de da ikke det.

Jeg har været herinde i ca. 1½ år - ikke længe; men længe nok til at være min egen ”Den 6 sans”

Da dette er et skrevent forum er det selvfølgelig nogle helt andre parametre for mig : eks. psyke - mentalitet - sociale evner/færdigheder - ”signaler” om uddannelse - udtrykke sig skriftlig! - erfaringer i livet - kommentarerne - politiske holdninger - kvindesyn - syn på ”De lyserøde”:wub: - osv - osv-

Det er kun et spørgsmål over tid at sammenstykke deres personlige "småbidder"

For de flittige skribenter er det faktisk temmelig nemt over tid at indkredse deres samfundsmæssige indplacering - og alligevel trods indsigt i findestedet næsten umulig at udpege - og gudskelov for det. Og dog formår nogle at sløre sig mere end andre.

- - og al dette ved I da også godt selv - men har I tænkt over det.;)

 ”Den 6 sans” (nogle tv programmer i vist nok TV2 for en del år siden = en livsstil ekspert + psykolog + astrolog).  

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet
x

Del dette indlæg


Link til indlæg

@‌Macqueen

Jeg kan dårligt tro, at du tror at jeg mener at enhver tilfældig lægmand skal melde sin profession ud som bruger på EG, hvilket jeg ikke gør.

Jeg mener blot at hvis man entrerer modpartens forum, så præsenterer man sig på samme måde som for eksempel Nikita gør med en reference, der identificerer en i det ærinde hvori man deltager, eksempelvis:

Nikita Darling
http://www.nikitadarling.dk/

Eller de to blogs hun linker til "Sex kunde hvorfor" og " Sexkunden"

Under samme links henvisninger findes links til de helt officielle pro købesex aktører i debatten, SIO og Seksualpolitisk Forum, og der findes tilsvarende organiserede anti købesex debattører, der deltager offcielt og under eget navn i debatten.

Hvis sidstnævnte skulle ville deltage i forum på Eroguide.dk, mener jeg at de bør gøre det med åben reference, som i den offentlige debat i øvrigt.

Det påstår jeg ikke at de ikke vil gøre, hvis de vil deltage i forum på EG, men jeg tillader mig ikke at anse det for udelukket at en Morten herinde er plantet af kræfter der tjener modpartens interesser, men ikke vil stå ved det i form af en reference hertil.

Heri kan jeg tage fejl, men det står mig frit at opfordre til at vi i mindst muligt omfang, selv bidrager til at tjene det formål det kan have at Morten har oprettet sig på EG.

At ledelsen tildeler en karantæne, sker næppe heller helt uden belæg, hvad årsagen så end er til karantænen, men nu har han altså fået karantæne, vi får se når den udløber.

Venlig hilsen

Rejsenetværk


 

 

 

 

Rejse for fanden ...

Hvorfor al den polemik om "dem og os"..."modpartens forum"...etc.?

Der findes da heldigvis et helt spektrum af holdninger til emnerne og bevæggrunde for at deltage her.... Alle sammen mulige uden at man skal være en del af "os".

Jeg har personligt ikke behov for denne "community" identitet!

Har altid fundet den ganske patetisk og handler ofte mere om "eksklusion" end "inklusion"!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi som jeg ser det Mcqueen, at hvis nogle vælger at optræde som en af os, uden at være det, så er det fordi at de og vi har den samme tredje part, som begge fløje arbejder for at vinde for hver sin sag.

Det være sig vælgere/borgere, som medierne der følger debatten mellem dem og os.

Kan man efterlade det indtryk hos tredjepart, at ens nick hos modparten udgør en intern opposition blandt modpartens egne, så består der en langt bedre mulighed for at tredjepart vil købe ens argumenter, end hvis tredjepart kan være sig bevidst om at ens nick i åbenhed udgør en reference til modparten fløj.

Det kaldes også for en muldvarp, og for femtekolonne virksomhed i fjendens lejr.

Det er meget kendt fra undercover journalistik, og i forbindelse med agent virksomhed, men og det er jeg ret overbevist om, det forekommer formentlig også som et led i kommunikations og kampagne strategier.

Selvfølgelig i forskellige grader, men særligt på yderfløjene er det velkendt at de bekæmper modparten på sådan vis, og jeg vil ikke udelukke at vi kan betragtes som et aktuelt objekt for en sådan adfærd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg ingen problemer med Morten som person og/eller om han skulle/ikke skulle være muldvarp el lign.

Debattørerne på EG har ret til at være 100% anonyme. Og det er ganske frivilligt om man vil tone rent flag eller ej.

Og jeg synes det vil være rigtigt godt, hvis vi kan få nogle flere debatter med "modstanderne" (uanset om de toner rent flag eller ej).

F.eks. det at Morten påstår at han har "fakta" og "viden" og derefter linker til en hjemmeside, som har en grundpræmis om at den prostitueredes krop er en vare, viser jo netop hvor vildfaren han er.

Men modsat er det rigtigt fint, at vi får disse "modstander"-indspark, da det netop giver os mulighed for at komme med nogle gode modargumenter, således disse vrangforestillinger fra "modstander"-siden kan blive manet til jorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Men modsat er det rigtigt fint, at vi får disse "modstander"-indspark, da det netop giver os mulighed for at komme med nogle gode modargumenter, således disse vrangforestillinger fra "modstander"-siden kan blive manet til jorden.

​Jeg inviterer gerne "pro-modstandere" på en studietur på bordel, så kan I selv se hvordan forholdene er.

I kommer til at se min blege røv hoppe op og ned :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er også så energisk Nille 8-)

Læg dig på ryggen, og lad hende ride, så sparer du på kræfterne til næste omgang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg inviterer gerne "pro-modstandere" på en studietur på bordel, så kan I selv se hvordan forholdene er.

I kommer til at se min blege røv hoppe op og ned :lol:

​Det er måske i virkeligheden mere det sidste end det første, de har problemer med :grin:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom vi er anonyme herinde, så kræver en god debat kultur på et forum at vi har integritet.

Morten1981 bar sig helt forkert ad fra starten af, med gisninger om at han havde privat info osv., så er det jo svært at tage en person seriøst, uanset vedkommendes holdninger.

Og skrivemåden / formuleringen opfattes mere som bedrevidende, end "at dele sin viden", det hjælper eller ikke på modtagelsen hos folk.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...