Hop til indhold

Gade piger........oprettet for ikke at ødelægge anmeldelsen

Featured Replies

Skrevet

​Jeg kan ikke se nogen videnskabelig dokumentation/undersøgelse i dine links?

• Svar 205
  • Visninger 14.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Der er kun en ting at sige om et sådant menneskesyn... det er så afskyeligt at jeg ikke engang kan stave til det.... tror jeg spontant ville gøre sådan her hvis nogen turde sige det to my face     

• Hvor er det rart at se Jasmin føle social indignation. Og se Bluejacket blive forskrækket over de liberale markedsmekanismer. Men til gengæld er det ikke behagelig at læse, at der er folk, som tror de

• ​Spot on - de skal nemlig have lov til at udføre deres arbejde med respekt - men at presse dem i pris er jo netop at se ekstremt meget ned på disse piger... de respekteres ikke på linie med alle andre

Postede billeder

Skrevet

​Jeg kan ikke se nogen videnskabelig dokumentation/undersøgelse i dine links?

​Nu tror jeg desværre du har forvirret dig selv mere end os andre.

Hvor og hvornår har du tidligere bedt om videnskabelig dokumentation/undersøgelse?

Skrevet

​Ha ha, ja det er et godt trick, specielt på FKK-klubberne, når det gælder om at nå så mange som muligt. Det plejer dog at komme helt af sig selv, hvis rækken af brusere ikke er forbundet rigtigt. Så får man pludselig det kolde gys, når den næste bruser starter. Lidt kikset, jeg ved ikke hvad man kalder den slags, er det fællesforbundne brusere, eller hvad siger man?

​Hvad har varme bade med emnet gadepiger at gøre. Undrer mig over at hus-betjenten smo ikke har reageret i nu. Han plejer ellers altid at jagte andre, når de laver afsporinger. 

Redigeret af Titman

Skrevet

​Nu tror jeg desværre du har forvirret dig selv mere end os andre.

Hvor og hvornår har du tidligere bedt om videnskabelig dokumentation/undersøgelse?

​Du må bladre tilbage i tråden ;)
Og betyder det, at du ingen har? :)

Skrevet

​Hvad har varme bade med emnet gadepiger at gøre. Undrer mig over at hus-betjenten smo ikke har reageret i nu. Han plejer ellers altid at jagte andre, når de laver afsporinger. 

​Han har forlængst været der ;-)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/35019-gade-pigeroprettet-for-ikke-at-ødelægge-anmeldelsen/?do=findComment&comment=286772

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

​Du må bladre tilbage i tråden ;)
Og betyder det, at du ingen har? :)

​Jeg tror ikke, du aner, hvor du selv vil hen med det her. Hyg dig. :)

Skrevet

​Jeg tror ikke, du aner, hvor du selv vil hen med det her. Hyg dig. :)

​Med andre ord, du kunne heller ikke dokumentere påstanden ;)

Skrevet

​Med andre ord, du kunne heller ikke dokumentere påstanden ;)

​For os andre knap så kvikke: Jeg har fuldstændig tabt tråden. Kan du ikke lige gentage, hvad det er for en påstand, du vil have dokumenteret?

Skrevet

​For os andre knap så kvikke: Jeg har fuldstændig tabt tråden. Kan du ikke lige gentage, hvad det er for en påstand, du vil have dokumenteret?

​Jeg har gentaget det så mange gange, at det næsten gør ondt.
Det er blot at spole tilbage i tråden.

Skrevet

Prince Charming@ Det forekommer mig, at du har gentaget dig selv ret ofte nu, men det, du mener er sagens kerne, kan du åbenbart ikke gentage, ikke engang som en slags servicemeddelelse.

Meget sært.

Redigeret af leraar

Skrevet

Prince Charming@ Det forekommer mig, at du har gentaget dig selv ret ofte nu, men det, du mener er sagens kerne, kan du åbenbart ikke gentage, ikke engang som en slags servicemeddelelse.

Meget sært.

​Sært synes jeg det er, at det står temmelig mange gange i tråden, og alligevel synes du jeg skal gentage mig selv.
Det er blot at bladre tilbage og læse hvad jeg har skrevet.

Skrevet

​Sært synes jeg det er, at det står temmelig mange gange i tråden, og alligevel synes du jeg skal gentage mig selv.Det er blot at bladre tilbage og læse hvad jeg har skrevet.

​Opgivet :grin:

Skrevet

​Opgivet :grin:

​Jeg ved det er svært at dokumentere påstanden, og derfor synes jeg også det er mærkeligt den blev fremsat til at begynde med :)

Skrevet

​Sært synes jeg det er, at det står temmelig mange gange i tråden, og alligevel synes du jeg skal gentage mig selv.Det er blot at bladre tilbage og læse hvad jeg har skrevet.

Hahah du kan sku ikke engang selv huske hvad det var ;)

Skrevet

​Det var også min tanke. :)

Skrevet

​Med alle de gange jeg har gentaget mig selv, glemmer jeg det ikke foreløbig :)

Skrevet

Princecharming- det er da ikke særligt intelligent at kræve beviser på om danske prostituerede har det godt, som undskyldning for at udnytte handlede gadepiger.

Hvis dette citat af Sara er sagens kerne, så er jeg meget stærkt tilbøjelig til at give hende fuldstændig ret

Skrevet

Hvis dette citat af Sara er sagens kerne, så er jeg meget stærkt tilbøjelig til at give hende fuldstændig ret

​Hvis du ser mit svar til netop det citerede, så finder du ud af, at nej, det er ikke det statement.

Skrevet

Men jeg har da fuld forståelse for, at du ikke har øsnket at gentage det :grin:

Skrevet

​Hvis du ser mit svar til netop det citerede, så finder du ud af, at nej, det er ikke det statement.

​Nå, hvordan det?

​Tak for de fine ord :)
Jeg beder dig blot dokumentere din påstand.

​For dette er dit svar på præcis det citerede. Side 7 nederst.

Skrevet

​Nå, hvordan det?

​For dette er dit svar på præcis det citerede. Side 7 nederst.

​Hvordan det?
Fordi det ikke er det. Derfor :)

Ja, og det Sara skrev dér, var ikke enslydende med det hun skrev tidligere, og det ville du også vide, hvis du havde læst alle indlæg mellem os ;)

Skrevet

Er der overhovedet nogen sinde nogen som har rykket sin mening bare en lille smule i en debat herinde, eller fremkommer folk med deres syn på tingene, og "lukker af for modstanderen" :D

Skrevet

​Hvordan det?Fordi det ikke er det. Derfor :)

Ja, og det Sara skrev dér, var ikke enslydende med det hun skrev tidligere, og det ville du også vide, hvis du havde læst alle indlæg mellem os.

I rest my case :wink:

Holstebronx@ Egentlig startede jeg bare med et ret uskyldigt opklarende spørgsmål

Redigeret af leraar

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.