Hop til indhold
Bundstokken

SEXKØB = OVERGREBSKØB

Recommended Posts

Hvis ikke din hukommelse svigter dig helt, så har jeg da - i hvert fald i egen indbildning - bidraget til, at du nu efterfølgende har den gode oplevelse af din vandrette karriere :D :D :P

Jowjow... Men derfra og så til tilbagebetaling er der da milevidt! :D:P

Såehm... Gode oplevelser = ingen betaling? Oder was!!?? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jowda, du skriver:

 

".. hvis jeg ikke ser sex for penge som et overgreb og at jeg, her efter endt karriere, er et helt menneske uden bitterhed, lede og negative flashbacks.....".

 

Hvis ikke din hukommelse svigter dig helt, så har jeg da - i hvert fald i egen indbildning - bidraget til, at du nu efterfølgende har den gode oplevelse af din vandrette karriere :D :D :P

Er du med på et civilt søgsmål? Er bange for hun også nød det med mig....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jowjow... Men derfra og så til tilbagebetaling er der da milevidt! :D:P

Såehm... Gode oplevelser = ingen betaling? Oder was!!?? :D

 

Ingen udløsning = Ingen betaling :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen udløsning = Ingen betaling :D:P

Bah! Gælder det så også, hvis man har hevet så meget i den, at man skulle tro, den var ved at falde af?! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bah! Gælder det så også, hvis man har hevet så meget i den, at man skulle tro, den var ved at falde af?! :P

 

Jah kort og godt. 

Fuld tilfredshed eller pengene tilbage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jah kort og godt.

Fuld tilfredshed eller pengene tilbage ;)

Kort og godt... Man kan sagtens være tilfreds uden en udløsning. Det er ikke alle, der kun går efter et sprøjt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jowjow... Men derfra og så til tilbagebetaling er der da milevidt! :D:P

Såehm... Gode oplevelser = ingen betaling? Oder was!!?? :D

 

Sår'n da.

 

Jeg skrev jo ikke noget om "ingen betaling". Kun kompensation :D :D :D.

Du var jo om bord på min luxuskrydser og det var vel en oplevelse i sig selv? Havde du nu lavet mærker i dækket med de høje stiletter, som du ikke havde på, havde sagen været andrledes alvorlig :lol: :lol:.

 

Men som den gentleman(d) jeg er, eftergiver jeg dig al skyld og gæld. Jeg kan ikke bære, at du går ind i pensionisttilværelsen som en "skyldbetynget" kvinde ;) ;).

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev jo ikke noget om "ingen betaling". Kun kompensation :D :D :D.

Haha, det er godt, du... :D

Life is a bitch og verden er skide uretfærdig! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et godt indlæg.

 

Personligt hælder jeg nu stadig til noget evolutions-noget, altså nogle generelle kønsbestemte forskelle. Meget groft skitseret adskiller mennesket sig ikke specielt fra de fleste dyreracer. Mænd er så at sige indrettet til at kunne levere når kvinden har lyst, og dertil kommer at kvindens lyst er styrret af langt flere faktorer end den typiske mand.  

 

Om mandens behov er større end kvindens bliver hurtigt lidt akademisk, men ser man på det lavpraktisk er der nu meget der tyder på, at mænd prioritere sex højere end kvinder, samt at de ikke den knap-funktion, du er lidt inde på, nemlig at i tørke-perioder "kan undertrykke behovet på en måde, hvor de reelt slet ikke føler specielt lyst". Det er sådant set også fra naturens side en ganske praktisk foranstaltning, som blandt andet kan vise sig, når et par har fået små børn.

 

Jeg synes også man er nødt til at forholde sig til de ganske udbredte budskaber, når snakken falder på, at mange mænd synes der er for lidt sex i deres parforhold.  Jeg er sådant set slet ikke uenig i, at i de situationer må manden anstrenge sig, vise større interesse for kvinden, tage ansvar osv osv.  Men når det så er sagt fortæller det jo også, at kvindens lyst i langt højere grad end mandens, skal "vækkes". Og.......hvis det forholder sig således, er der ikke langt til at kunne konkludere "Sex har det med at ske på kvindens præmisser".

 

Jeg tror nu ikke meget på at det skyldes kultur, at når to mænd sidder på en bænk en sommerdag, så sker der bare noget i "hjernens sexcenter" når et par lækre kvinder går forbi. Jeg tror heller ikke at det er helt tilfældigt, at hvis de to kvinder kom med et frisk tilbud, så ville de fleste mænd bare kaste sig ud i et eventyr, og hvis ikke nærmest undskylde.

 

Jeg tror heller ikke at det er helt tilfældigt, at mange kvinder oplever på et tidspunkt i deres liv, at de bliver betragtet som sexobjekter, snarere end som hele kvinder der har meget andet at byde på. Og nej, jeg køber ikke den med reklamernes magt. Jeg er rimelig overbevist omkring, at det ikke er tilfældigt, at alt gerne må handle om eller indeholde sex, når man fra sidelinien betragter mænds adfærd.

 

For min skyld må man gerne kalde det kultur, hvis det bliver nemmere at skylde ned. Når jeg tænker på min opvækst og opdragelse, hvor mine forældre efter bedste evne har forsøgt at påvirke mig, så må jeg bare konstatere, at min seksualitet, mine tanker og lyst på dette område, ikke er specielt påvirket af hverken opdragelse eller kultur. Dog er jeg enig i, at kultur og moral kan gøre, at man går lidt stille med dørene, omvendt viser det jo også bare, at når man tager ansvar for sine lyster og behov, så finder man veje til at omgås moral og kultur.  Der er vel næppe nogen tvivl om, at netop disse krumspring trives i bedste velgående når vi taler prostitution, og så er det for mig svært ikke at konkludere, at det seksuelle behov faktisk for ganske mange prioriteres højere end moral og kulturværdier.

 

Jeg ved ligeledes godt, at specielt mange feminister vil tale om magt og misbrug. Jeg er enig i, at mændene generelt og procentuelt stadig har mere magt i politik og erhvervsliv end kvinderne. Jeg må bare undre mig over, nu da vi faktisk også har magtfulde kvinder, at de så ikke på samme måde som mænd lader det smitte af på deres sexliv. Vi hører ikke meget til sexskandaler, vilde sexparties når magtfulde kvinder skal "hygge" sig. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, selv inden for religion hører man altid kun om katolikker der åbenbart altid skal kneppe de små kordrenge i numsen, reelt burde nonnerne vil også gøre noget tilsvarende hvis det skulle handle om, at omsætte magt til den slags for seksuel misbrug.

 

Nå, jeg vil stoppe her og så blot sige "Reelt er det vel lige meget om man tror på det ene eller andet, så længe man via egne erfaringer og teorier formår at få alt det skønne til at fungere med det modsatte køn" Og vi kan jo sikkert godt blive enige om, at det er nogle pragtfulde væsener

 

Nu skriver du jo generelt om biologiske forskelle og accepterer også lidt kulturel belastning. Og selvfølgelig benægter jeg ikke forskellene generelt, bare som den eneste forklaring på hvorfor mænd køber sex og kvinder ikke.
 
Du siger manden vil mer end konen hans. Jo, sådan kan det nok være i nogle faser af livet. I særdeleshed når børnene er små og hun får sit oxytocin helt uden mandens hjælp. Sådan kan det også være når ægteskabet er gået i stå, at han savner sexet mer end hun. Måske. Men det er også fastslaget at den ældre kvinden (45-65) rent biologiskt har langt større sexdrift end manden, og det i en fase når mandens sexdrift falder. 
 
Hvorfor køber så stadig disse kvinder ikke sex?
 
Kultur, normer og økonomi.
 
Men bare vent og se Bluejacket. Giv det nogle årtier endnu, så kommer vi at få se flere og flere kvinder i den alderen der ikke længere accepterer sine aldrende og dovne mænd, og finder sex på andre måder. Måske sammen med hinanden? Dog ikke som sexkøbere. Sexkøberkulturen kommer langsomt at dø, og det er nok ikke meget vi kan gøre ved det.
 
Profeten Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, det er godt, du... :D

Life is a bitch og verden er skide uretfærdig! :P

 

Ja, du skulle bare vente dig, skulle du :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, det er godt, du... :D

Life is a bitch og verden er skide uretfærdig! :P

Redigeret af gog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 Sexkøberkulturen kommer langsomt at dø, og det er nok ikke meget vi kan gøre ved det.
 
Profeten Bananas

 

Hvorfor tror du det? grundet forbuddene der ruller ud over Verdenen PT ?? Har vi set generelt i Verdenshistorien. Købesex blomstrer uddør for at blomstre op igen.

 

Eller mener du holdningen til at købesex er iorden vil forsvinde? At folk skulle miste lysten til at købe og sælge sex skulle forsvinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du det? grundet forbuddene der ruller ud over Verdenen PT ?? Har vi set generelt i Verdenshistorien. Købesex blomstrer uddør for at blomstre op igen.

 

Eller mener du holdningen til at købesex er iorden vil forsvinde? At folk skulle miste lysten til at købe og sælge sex skulle forsvinde?

 

Nej, Jorden dør før købesex :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nikita

Prøver igen!

Har lige fået penge tilbage i skat, bilforsikring, og varmepenge!

Tænkte? hvorfor så ikke også Nikita?

Mine få besøg hos dig, og dine få besøg hos mig, blev der regnet på!

Øh, hvordan skulle jeg regne værdien ud i penge/kontra oplevelse?

Jeg tabte, og dog vandt jeg.

Tak Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, Jorden dør før købesex :)

Også min umiddelbare tanke :-)

Kunne ikke forestille mig folks lyst til at købe/ sælge sex skulle forsvinde. Og i så fald vil der altid være et marked. Måske i det skjulte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forbuddene i Sverige og Norge har jo ikke fået antallet af prostituerede til at falde synderligs. Selv de mest optimistiske rapporter (dem regeringerne selv har fået lavet), siger at omfanget af prostitution er faldet ca. 25%. Uafhængige rapporter siger, at omfanget af prostitution blot er stagneret, siden forbudene blev indført. Så nej, forbud får bestemt ikke prostitutionen til at forsvinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du det? grundet forbuddene der ruller ud over Verdenen PT ?? Har vi set generelt i Verdenshistorien. Købesex blomstrer uddør for at blomstre op igen.

 

Eller mener du holdningen til at købesex er iorden vil forsvinde? At folk skulle miste lysten til at købe og sælge sex skulle forsvinde?

 

Ikke i det korte perspektiv, men i det lange tror jeg at købesexkulturen kommer at dø. I hvert fald i den form vi kender den. Måske opstår der noget andet, med folk som er med i communities og holder kontakt via noget slags apper - mænd og kvinder. Men den slags klinikker og bordeller som vi kender idag, tror jeg ikke kommer at findes kvar.

Normerne forandredes meget langsomt i den analoge verdenen, men nu bliver vi nødt at vænne os til en anden slags normforandring, hvor normerne mere deles ud i grupperinger og globaliseres.

 

Men hvorfor spørge mig? Vistnok er jeg profet, men jeg har ikke altid ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu et blogindlæg fyldt med generaliseringer, fordomme og nedværdigende udtalelser om mit tidligere virke.

Jeg bliver sgu næsten helt nedtrykt, når jeg læser nogle af afsnittene, og det er lige før, jeg kan smage aftensmaden igen. :(

Der er så meget af det, som jeg på ingen måde kan genkende. Hvis modstanderne får held med at påvirke mig, vil jeg snart begynde at tvivle på, om der i virkeligheden slet ikke er så mange som mig, eller andre typer der ikke kan sættes i deres ydmygende kasse af forurettede og svage kvinder, der kun kan se salg af seksuelle ydelser som et overgreb. Øv! :(

 

 

Det kunne være en god ide du stod frem med de meninger og svar du kommer med herinde.

Længe har jeg læst om at du er stoppet og det skriver du også selv - det er på tide at vi ser en lykkelig luder der ser godt ud og ikke er slidt ned stå frem - tænk over det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke i det korte perspektiv, men i det lange tror jeg at købesexkulturen kommer at dø. I hvert fald i den form vi kender den. Måske opstår der noget andet, med folk som er med i communities og holder kontakt via noget slags apper - mænd og kvinder. Men den slags klinikker og bordeller som vi kender idag, tror jeg ikke kommer at findes kvar.

Normerne forandredes meget langsomt i den analoge verdenen, men nu bliver vi nødt at vænne os til en anden slags normforandring, hvor normerne mere deles ud i grupperinger og globaliseres.

 

Men hvorfor spørge mig? Vistnok er jeg profet, men jeg har ikke altid ret.

 

Det var sgu' meget nemmere i stenalderen.

Der gik man blot hen og tog hende, der stak røven højest i vejret, når hun vaskede tøj i åen.

 

De taltes videre 9 måneder senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være en god ide du stod frem med de meninger og svar du kommer med herinde.

Længe har jeg læst om at du er stoppet og det skriver du også selv - det er på tide at vi ser en lykkelig luder der ser godt ud og ikke er slidt ned stå frem - tænk over det

 

Du kunne jo begynde inde på hendes hjemmeside www.nikitadarling.dk - her har du da kloge ord til et par dages læsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke i det korte perspektiv, men i det lange tror jeg at købesexkulturen kommer at dø. I hvert fald i den form vi kender den. Måske opstår der noget andet, med folk som er med i communities og holder kontakt via noget slags apper - mænd og kvinder. Men den slags klinikker og bordeller som vi kender idag, tror jeg ikke kommer at findes kvar.

Normerne forandredes meget langsomt i den analoge verdenen, men nu bliver vi nødt at vænne os til en anden slags normforandring, hvor normerne mere deles ud i grupperinger og globaliseres.

Men hvorfor spørge mig? Vistnok er jeg profet, men jeg har ikke altid ret.

Om man er enig eller uenig, skader det jo ikke at høre tankerne bag! I bedste fald lærer man noget og udvider sin horisont.

Købesex som kliniksex er i tilbagegang og vil nok fortsætte i den retning. Meget enig... Præmisserne vil fornentlig blive ændret fra idag... Meget enig

Men købesex som værende en form for betaling for sex vil altid være der er min overbevisning. Hvilket du egentlig heller ikke siger andet, lød bare sådan på din første linie

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være en god ide du stod frem med de meninger og svar du kommer med herinde.

Længe har jeg læst om at du er stoppet og det skriver du også selv - det er på tide at vi ser en lykkelig luder der ser godt ud og ikke er slidt ned stå frem - tænk over det

Jeg har givet mine grunde. Min fremtid, familie og fremtidige børns trivsel er vigtigere for mig end omverdenes behov for at se en anden type x-glædespige end dem, som ellers har behovet for at stå frem efterfølgende med den samme sang.

Og lad os så bare rent hypotetisk sige, at jeg stod frem... Så ville man jo blive skuffet, hvis man forventede et så mærkeligt fænomen som den "lykkelige luder". Man ville nemlig kun få et helt almindeligt menneske, en helt almindelig kvinde, som både kan gøres lykkelig og ulykkelig - præcis ligesom så mange andre normale mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være en god ide du stod frem med de meninger og svar du kommer med herinde.

Længe har jeg læst om at du er stoppet og det skriver du også selv - det er på tide at vi ser en lykkelig luder der ser godt ud og ikke er slidt ned stå frem - tænk over det

Hej Morten1981.

 

Nu du gerne vil have Gpérnes historie.Skulle vi ikke spørge admin om han kunne lave et forum der hed Her er vores liv. Så kunne off. ansatte, IT nørder, statsansatte, revisorer, bus chauffører og andet godtfolk herinde jo lægge deres historie ud. Ikke for at forklejne pigernes arb, med os mænd. Men tror der kunne være mange interessante historier at læse.

 

De her piger tror jeg faktisk ikke er mere interessante, nej de er mennesker af kød og blod. Som har et job der ja nok er anderledes, men de er først og fremmest mennesker som dig og mig. Vi har alle op og nedture, morgengrim om morgenen, vi skider allesammen. Ja Vi er spændende på vores helt egen måde.

Sikke da en masse empiri, der kunne komme ud af disse historier.

 

God aften.

 

KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har givet mine grunde. Min fremtid, familie og fremtidige børns trivsel er vigtigere for mig end omverdenes behov for at se en anden type x-glædespige end dem, som ellers har behovet for at stå frem efterfølgende med den samme sang.

Og lad os så bare rent hypotetisk sige, at jeg stod frem... Så ville man jo blive skuffet, hvis man forventede et så mærkeligt fænomen som den "lykkelige luder". Man ville nemlig kun få et helt almindeligt menneske, en helt almindelig kvinde, som både kan gøres lykkelig og ulykkelig - præcis ligesom så mange andre normale mennesker.

 

Nej det er ikke værd det at træde frem. Ikke før den dag du af nogen grund har noget at vinde på det. Den dag du f.eks. skal fortjene kassen som blockbusterwriter, eller skuespillere, eller sexexpert eller noget andet.

Men før den dag - hvor meget jeg end ville gøre filmen om dig - vil du bare tabe på træde frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har givet mine grunde. Min fremtid, familie og fremtidige børns trivsel er vigtigere for mig end omverdenes behov for at se en anden type x-glædespige end dem, som ellers har behovet for at stå frem efterfølgende med den samme sang.

Og lad os så bare rent hypotetisk sige, at jeg stod frem... Så ville man jo blive skuffet, hvis man forventede et så mærkeligt fænomen som den "lykkelige luder". Man ville nemlig kun få et helt almindeligt menneske, en helt almindelig kvinde, som både kan gøres lykkelig og ulykkelig - præcis ligesom så mange andre normale mennesker.

 

Jeg har fuld respekt for, at du IKKE står frem. Og helt ærligt, så tror jeg heller ikke det vil ændre noget som helst. De arrige prostitutionsmodstandere vil bare mene at du lider af falsk bevidsthed, og at du er så skadet at du ikke engang selv kan erkende at den er helt gal med dig. De ønsker ikke at få nuanceret deres syn på tingene. Så alt i alt vil det næppe flytte ret meget. Nyd du dit liv, ud at føle dig forpligtet til hverken det ene eller det andet. Du skylder ikke nogen at skulle forklare noget som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...