Hop til indhold
Bundstokken

SEXKØB = OVERGREBSKØB

Recommended Posts

Du kunne jo begynde inde på hendes hjemmeside www.nikitadarling.dk - her har du da kloge ord til et par dages læsning.

 

 

prøv at trække vejret dybt og læs så mine ord igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Feminister har også debat kørende indbyrdes. Der findes jo nogle, som kan se ideen med at ens krop er ens egen

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/05/12/122222.htm

Der er mange flere artikler

God dag

 

Hold da op den kvinde er modig! Hun smadre jo det glansbillede som kvinder har af sig selv om at være født som guds gave til manden, og i modsætning til manden ikke behøver at udvikle/forbedre deres elskovs evner!

 

Hvis der nu kom et udspil om den vinkel på en udsendelse eller artikel, så ville sex køberne nok være noget nemmere at få i tale - men kæft der ville komme et rama skrig fra kvinderne :D

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Feminister har også debat kørende indbyrdes. Der findes jo nogle, som kan se ideen med at ens krop er ens egen

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/05/12/122222.htm

Der er mange flere artikler

God dag

 

 

Ja, kroppen er ens egen, og jeg vil til enhver tid være modstander af, at man straffer sexkøb.

 

Men uproblematisk er sexkøb ikke. Her er et uddrag fra Saras link:

 

"Nanna Bjerke undrer sig over, at vi lever i et samfund, hvor vi kan købe alt muligt andet, der giver fysisk velvære, og som i nogle tilfælde minder temmeligt meget om en seksuel oplevelse: Massage, blive nusset i nakken, få ordnet negle, men lige præcis ved samlejet og udløsningen går der en grænse."

 

 

Jeg antager, at Nanna faktisk mener det, hun her bliver taget til indtægt for. Altså at man må undre sig over, at "grænsen" går præcis ved samlejet.

 

Jeg undrer mig ikke over, at der går en grænse dér, for der sætter jeg også en grænse. Selv havde jeg engang en slags sugardaddy i et par uger, hvor vi var sammen hver dag. Jeg kunne sagtens leve med det. Jeg betragtede ham som en ven. Det seksuelle sagde mig ingenting, men det var heller ikke ubehageligt. Jeg ville sikkert også have kunnet klare, hvis forholdet var varet ved, fordi der kun var denne ene mand. Havde der været mange, havde jeg været nødt til at lukke af følelsesmæssigt. 

 

Helt anderledes med erotisk massage. Det praktiserede jeg i en periode på et par år (ikke professionelt), og det kunne jeg uden problemer holde helt ude fra min egen seksualitet, fordi der ikke forekom samleje. Der var ikke en fysisk påvirkning, der rørte ved min seksualitet.

 

Jeg vil ikke generalisere ud fra min situation. Jeg ved, at der er mange, der kan føle nydelse ved sex med mange, og det er godt for dem, men jeg ved også, at mange stopper efter en tid, og der nogen, der i tilbageblik har det dårligt med den periode i deres liv.

 

Så uproblematisk er det ikke. Det tror, man må erkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eva det er et godt indlæg. Du er ikke fordømmende eller andet. Du pointerer, at set er dine egne oplevelser, du skriver ud fra.

Jeg har (før min nuværende kone) været sammen med en del kvinder, jeg mødte gennem chat, hvor jeg ved, at de havde sex med mange, men uden penge imellem. Det jeg ikke forstår et, hvad den store forskel på at gøre det gratis og gøre det for penge er.

Der er igså kvinder, der siger, at de respekterer prostituerede mere end kvinder, der får drinks på diskotek og går hjem med en ny ca. hver weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eva det er et godt indlæg. Du er ikke fordømmende eller andet. Du pointerer, at set er dine egne oplevelser, du skriver ud fra.

Jeg har (før min nuværende kone) været sammen med en del kvinder, jeg mødte gennem chat, hvor jeg ved, at de havde sex med mange, men uden penge imellem. Det jeg ikke forstår et, hvad den store forskel på at gøre det gratis og gøre det for penge er.

Der er igså kvinder, der siger, at de respekterer prostituerede mere end kvinder, der får drinks på diskotek og går hjem med en ny ca. hver weekend.

 

 

Jeg skriver ikke kun om mig selv. som du vil kunne se af det næstsidste afsnit i mit indlæg.

 

Jeg mener heller ikke, at der er den store forskel på at gøre det gratis og for penge, bortset fra at jeg har svært ved at forestille mig, at ret mange ville bryde sig om at have sex med 10 tilfældige mænd (eller kvinder) på en enkelt dag, med mindre de fik penge for det.

 

Redigeret af Eva

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, kroppen er ens egen, og jeg vil til enhver tid være modstander af, at man straffer sexkøb.

 

Men uproblematisk er sexkøb ikke. Her er et uddrag fra Saras link:

 

Jeg vil ikke generalisere ud fra min situation. Jeg ved, at der er mange, der kan føle nydelse ved sex med mange, og det er godt for dem, men jeg ved også, at mange stopper efter en tid, og der nogen, der i tilbageblik har det dårligt med den periode i deres liv.

 

Så uproblematisk er det ikke. Det tror, man må erkende.

 

Enig Eva. Problemet er at vores modpart kræver et TOTALT forbud! Det sætter os andre i en situation hvor vi er nødt til at forsvare sex køb, selv om der er uheldige elementer i det.

 

Det er nok næppe muligt at overbevise dem der ønsker et forbud, at en stor del af handlen med sex falder helt uden for deres stigmatisering :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Eva,

Arh lige ved sengetid, så skriver kort.

Synes at det er fint at du kender dine grænser. Mine er anderledes. Jeg siger tit nej til folk, som udelukkende vil have massage, da det kræver meget ensidig energi.

Det er svært at forklare- jeg rummer gerne folk, og der er også ømhed osv. Man lærer folk at kende. Det er en balancegang med følelser. Kunne ikke være en sugarkvinde, hvor man hænger som en golddigger på armen af en fyr. Det er slet ikke mig. Så har klare retningslinjer der.

Men kan godt lide at komme ud til forskellige og mærke deres personlighed, udveksle visioner, drømme - tanker. Man kommer ind i en intimsfære, som alligevel kun er på lånt tid. Og det er så vigtigt for mig at det respekteres. Men kan da også lide en hurtig tur :D:P

Er vokset op med en stor nysgerrighed og en tabuiseret seksualitet. Derfor har jeg ikke noget imod at udforske det.

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, kroppen er ens egen, og jeg vil til enhver tid være modstander af, at man straffer sexkøb.

 

Men uproblematisk er sexkøb ikke. Her er et uddrag fra Saras link:

 

"Nanna Bjerke undrer sig over, at vi lever i et samfund, hvor vi kan købe alt muligt andet, der giver fysisk velvære, og som i nogle tilfælde minder temmeligt meget om en seksuel oplevelse: Massage, blive nusset i nakken, få ordnet negle, men lige præcis ved samlejet og udløsningen går der en grænse."

 

 

Jeg antager, at Nanna faktisk mener det, hun her bliver taget til indtægt for. Altså at man må undre sig over, at "grænsen" går præcis ved samlejet.

 

Jeg undrer mig ikke over, at der går en grænse dér, for der sætter jeg også en grænse. Selv havde jeg engang en slags sugardaddy i et par uger, hvor vi var sammen hver dag. Jeg kunne sagtens leve med det. Jeg betragtede ham som en ven. Det seksuelle sagde mig ingenting, men det var heller ikke ubehageligt. Jeg ville sikkert også have kunnet klare, hvis forholdet var varet ved, fordi der kun var denne ene mand. Havde der været mange, havde jeg været nødt til at lukke af følelsesmæssigt. 

 

Helt anderledes med erotisk massage. Det praktiserede jeg i en periode på et par år (ikke professionelt), og det kunne jeg uden problemer holde helt ude fra min egen seksualitet, fordi der ikke forekom samleje. Der var ikke en fysisk påvirkning, der rørte ved min seksualitet.

 

Jeg vil ikke generalisere ud fra min situation. Jeg ved, at der er mange, der kan føle nydelse ved sex med mange, og det er godt for dem, men jeg ved også, at mange stopper efter en tid, og der nogen, der i tilbageblik har det dårligt med den periode i deres liv.

 

Så uproblematisk er det ikke. Det tror, man må erkende.

 

Ret interessant, det du skriver!!

 

Jeg ville faktisk, ideelt set, hvis jeg besøger en pige, gerne starte med erotiske massage (eller blid kropsmassage, body-to-body, tantra ell. lign.) og så føle os lidt frem med hvad situationen og kemien kan bære ... 

Måske er det netop dét med, at erotisk massage osv. virker OK, og ikke så grænseoverskridende etc .. synes det passer meget godt med hvad jeg tænker / føler, som gæst ... 

 

Jeg har indtil nu besøgt fem piger, og jeg har oplevet begge situationer, synes jeg ... 

Ved een af pigerne, virkede det helt i orden, at 'gå hele vejen' ... 

Og ved en anden, virkede det modsat ikke OK ... 

Hun var sød og rar, og vi havde en god kontakt, men hun virkede 'krops-forbeholden' og lidt fjern ... 

Så dér holdt jeg da lidt igen ... 

Dét er for mig helt udramatisk, det er jo en satsning, og som i det virkelige liv, er det langt fra altid, at der er 'gevinst' ... 

Og så vil jeg hellere bevare en OK stemning mellem mig og pigen ...

Lidt tankevækkende, så kom hun ud fra deres opholdsrum (det var på en klinik) da jeg var på vej ud af hoveddøren ... 

Med et stort smil og gav mig et meget varmt knus, til afsked ... 

Ret kort tid efter, lagde jeg mærke til, at hun var stoppet på klinikken ... 

Hmmm ... !?

 

... Jeg ville ønske, at flere piger ville skrive hvis de tilbyder kropsmassage o. lign.

Det er desværre svært at få at vide konkret, hvis man ringer til klinikkerne, er mit indtryk ... 

Og man kan som regel ikke komme i kontakt med den enkelte pige ... 

Men nogle steder skriver pigerne det, i præsentationen, heldigvis ... 

Jeg har fundet een, jeg vil besøge i nær fremtid ... 

 

Men vi er jo forskellige, både pigerne og gæsterne ...

Jeg prøver bare at udtrykke, hvad jeg ville have det bedst med ... 

Det handler nok også om de ønsker, jeg specifikt har ... ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

............

 

... Jeg ville ønske, at flere piger ville skrive hvis de tilbyder kropsmassage o. lign.

--------

 

 

Sneræv:

 

Det er jo lige præcis det, som thai klinikkerne tilbyder. Du kan starte med massagen, og så se, hvad det evt udvikler sig til.  Om ikke andet så kan du få en god gang massage, ihvertfald mange steder. Og hvis så kemien er der sååeee ...

 

Det er et meget fascinerende univers, hvis du eller er til små lysebrune piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig Eva. Problemet er at vores modpart kræver et TOTALT forbud! Det sætter os andre i en situation hvor vi er nødt til at forsvare sex køb, selv om der er uheldige elementer i det.

 

Det er nok næppe muligt at overbevise dem der ønsker et forbud, at en stor del af handlen med sex falder helt uden for deres stigmatisering :(

 

 

Jeg kan godt se, at det er op ad bakke. 

 

Som bekendt stiller Anne-Grethe Bjarup Riis op til Folketinget. Som kendt person har hun store chancer for at blive valgt. 

 

Det er for tidligt at sige, hvad det hele ender med; men jeg tror, at I sexkøbere går en klam tid i møde :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt se, at det er op ad bakke.

Som bekendt stiller Anne-Grethe Bjarup Riis op til Folketinget. Som kendt person har hun store chancer for at blive valgt.

Det er for tidligt at sige, hvad det hele ender med; men jeg tror, at I sexkøbere går en klam tid i møde :(

Hvem stiller hun op for? Er der andre end kendispartiet LA, der kan se en idé i at opstille hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem stiller hun op for? Er der andre end kendispartiet LA, der kan se en idé i at opstille hende?

 

 

Stiller hun op ? det kan jeg ikke se nogen steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem stiller hun op for? Er der andre end kendispartiet LA, der kan se en idé i at opstille hende?

 

 

Stiller hun op ? det kan jeg ikke se nogen steder

 

:P :P :D

 

Jeg gad godt se det politiske parti, der har lyst til at have hende siddende i folketingsgruppen :)

 

Der kan man virkelig tale om et løsgående missil

Redigeret af leraar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stiller hun op ? det kan jeg ikke se nogen steder

 

 

Hun har fået Svend Aukens gamle kreds. Den skulle give sikkert valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har fået Svend Aukens gamle kreds. Den skulle give sikkert valg.

 

I Aarhus kan alt selvfølgelig ske. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Aarhus kan alt selvfølgelig ske. ;)

 

Ja, og da Centrumdemokraterne valgte ikke at opstille Arne Melchior til et ellers sikkert mandat med mange personlige stemmer, røg CD helt ud af Folketinget, og nu eksisterer partiet ikke mere.

Ja, alt kan ske i Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem stiller hun op for? Er der andre end kendispartiet LA, der kan se en idé i at opstille hende?

 

Ja, Nonnelisten :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og da Centrumdemokraterne valgte ikke at opstille Arne Melchior til et ellers sikkert mandat med mange personlige stemmer, røg CD helt ud af Folketinget, og nu eksisterer partiet ikke mere.

Ja, alt kan ske i Århus.

 

Arne Melchior ville nok ikke have ønsket et forbud mod sexkøb. ;)

Redigeret af leraar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun stiller op for Alternativet www.alternativet.dk 

 

Hun er selvfølgelig også en kulturpersonlighed. Det er lidt ærgerligt, at hun blev mere kendt for sin pinlige tv-optræden end sine film. Jeg kommer jo nok til at indrømme, at jeg godt kan lide Hvidsten Gruppen.

 

Nu ved jeg godt, at I allesammen bliver sure på mig, fordi jeg kom til at skrive noget positivt om AGBP ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nu ved jeg godt, at I allesammen bliver sure på mig, fordi jeg kom til at skrive noget positivt om AGBP ;)

 

Nej da - hun er underholdende at høre på og sætter gang i festen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...