Hop til indhold
Bundstokken

SEXKØB = OVERGREBSKØB

Recommended Posts

Så er der igen en debat udsendelse i aften på DR1 om købesex

Langt fra Borgen: Skal købesex være forbudt?

I Danmark er det tilladt at købe og sælge sex. Men burde det i stedet være ulovligt at købe sex? Ask Rostrup inviterer to Christiansborg-politikere på bordel, hvor de møder de prostituerede og selv skal hjælpe med at tage telefoner.
Vært: Ask Rostrup
Medvirkende: Mette Abildgaard (K) og Trine Torp (SF).
Vært: Ask Rostrup.

Jeg kender ikke de to politikere, så det bliver spændende at se hvad står for. Tror nu Trine Torp vil gøre sig bedst på et bordel ;-)

Luskeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja omend mange vil mene jeg går med skyklapperne på med min statement for at fortsætte såsom at jeg i den grad har genvundet mit selvværd for jo ærlig talt det har jeg igennem min tid i dette fag. Jeg elsker at please og yder med min liderlighed og sanselige evner. Jeg ved nogle gør i det af nød og det vil jeg gerne indrømme gør mig lidt ked på deres vegne men jeg har den opfattelse at de fleste DANSKE kvinder/piger kan lide det de laver. hvor mange der er i det af nød, ja det vides jo ikke for dem har jeg jo ikke snakket med. 

Men for mit vedkommende er det en fryd at kære om mænd og deres frækhed og lyster. 

Jeg er ikke flov over hvad jeg laver og sætter en langt større værdighed og ære i at udføre mine bedrifter med købesexen end eksempelvis at være under offentlige ydelser. Det er for mig langt mere nedsættende at skulle stå skoleret overfor disse socialrådgivere og offentlige ansatte. Nej og undskyld mit fransk men det vil jeg satme ikke nedgraderer mig til at være under deres bestemmelser og ultimatum for at kunne få brød på bordet. 

Jeg er ikke en mindre fantastisk mor, veninde, datter eller søster ved at sælge en vare, hvori jeg bruger min krop, mine safter og seksualitet samt sanser og dyd for at tilfredsstille og glæde mænd muligvis forsømte hjemmefra eller blot mænd som ønsker at udforske dere seksuelle grænser og lyster. 

Nej, jeg er ved min selvbevidsthed  har selvindsigt og har mine meget klare grænser for hvad jeg vil og bestemt hvad jeg IKKE vil. 

Jeg er ikke gået ned på dette tværtimod. 

Jeg er gået langt mere ned i form af at være i forhold med magtliderlige mænd som bruger en som trofæ og som ikke er andet sagt lidt hårdt men som er en klods om benet på en og begrænser min frihed og glæder. 

Dette fag har været med til at forme mig til den KVINDE jeg er idag. Og har givet mig mere end det har taget fra mig. Man skal jo blot huske sig selv og være sig selv tro hvis man går ind til dette fag. For mit vedkommende er penge heller ikke alt. Langt fra. 

De erfaringer og oplevelser jeg har fået med på min vej har styrket mig og givet mig energien til at huske hvad og hvem jeg er og hvad jeg står for. Nu har jeg aldrig været den store rødstrømpet tøs og mener at vi alle er lige og alle har værdier som skal påskønnes og værdsættes. 

Men lille lektie samt blevne motto i det private som jeg har sat mig selv for er at : Kan man ikke klare hinanden i de hårde og strenge tider så fortjener man ikke hinanden i de gode tider. 

Jeg mener så bestemt ikke at dette fag er en barrierer eller begrænser mig for andet arbejde. Næh det gør at jeg ved hvad jeg vil kg ikke vil have i mit liv.

Det har gjort mig mere selvstændig og orienteret i mit liv end andet arbejde jeg har haft og givet mig svarene på hvad der muligvis har været til grunde for jeg ikke har følt mig tilpas i tilstedeværelsen på den pågældende arbejdsplads. 

Jeg ser noget smukt i alle mennesker som nyder deres fag og gør det med hjertet. Hvilket jeg bestemt gør med dette fag men jeg skal da videre senere hen og satser på en selvstændighed fremover og for altid. 

Lige nu giver dette mig friheden og glæden ved at kunne være en resource om man vil i samfundet, ikke kun set på det punkt at gifte mænd og generte fyre køber sig til sex og nærhed fra en lækker kvinde men også at kunne mærke at de penge brødet kommer fra jeg med egen krop og sjæl stået for og at jeg medvirker i samfundsrettighederne ved at betale skat så vi alle kan komme gratis til lægen, på sygehuset, have børnene i skole og holde et grønt og bæredygtigt miljø og landsopbyggelse. Nye veje, nye grænser og kapaciteter i vort land. 

Man skal ikke lytte på de kvinder som mener mændene begår overgreb på os. Nok sker det, mere end man lige går og ser og tror med set blotte øje men jeg har af den opfattelse at de danske kvinder og piger gør i dette fag uden at overskride sine prioriteter og grænser samt fundamentale basis for livet. 

Ak og ve at de ikke har ej ejer evnerne til at kunne blive i det eller gå ind i det men det er heller ikke de slags kvinder som har gjort faget til verdens ældste erhverv. 

Sex er godt, sex er sundt for krop sjæl og sind og sex skal dyrkes så vidt muligt året rundt og overalt hvor det gør sig gældende ;)<3 

carpe diem folks :wub:

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...