Hop til indhold
Gæst

Antal indlæg pr dag/uge/måned

Recommended Posts

Er tråden ikke ved efterhånden at blive et ping-pong spil mellem den faste garde her på  lille EG!!???

Det var bare min 1000,. kr. seddel.

:-P       :mrgreen:     :arrow:  

Jeg tror tævene holder i kø nu.  Burde vel gå i flyverskjul.

Meeeen lidt ironi har ego (finere ord for "jeg") dog i behold.

Ellers god aften   -   mandagen vinker forude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøver du at svare for Nikita ?

Hvorfor mon ? Fordi hun er pensioneret :P

Nu er det ikke mig som er ballademager, jeg har dog mine kontroversielle holdninger.

Hey Nille.

Er ret sikker på Nikita fint kan svare for sig selv. Det var nu mere det du skrev. Der var hun da ikke pensioneret vel ?

Jamen jeg har vist heller ikke beskyldt dig for at være det. Hvor læser du det? Holdninger og meninger er det der skaber en debat og uden holdninger og meninger er vi jo ingenting Nille. 

Kk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg kender dig ret - er ovenstående dybt ironisk ment.

Der er altså nogle af os som var med helt fra EGs fødsel,

Nikita var blandt de mest aktive den gang, det var tider :D mere hygge og meget mindre ballade... 

Jeg var lige inde på listen, for at se hvor jeg lagde. Jeg ligger på en 25. plads, så hvis her er ironi, så må det jo være selvironi.

Men indrømmet, jeg tænkte på om jeg skulle sende en speciel navn given hilsen, til nogle af mine modstandere i debatterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Nille.

Er ret sikker på Nikita fint kan svare for sig selv. Det var nu mere det du skrev. Der var hun da ikke pensioneret vel ?

Jamen jeg har vist heller ikke beskyldt dig for at være det. Hvor læser du det? Holdninger og meninger er det der skaber en debat og uden holdninger og meninger er vi jo ingenting Nille. 

Kk

Vi snakker lidt forbi hinanden, jeg ved godt du ikke beskylder mig for noget, men jeg understreger bare at man kan sagtens have det sjov uden at være en ballademager.

Jeg siger bare at EG var mindre og mere hyggelig dengang fordi vi var en håndfuld eller 2 aktive brugere, som hyggede os på chatten og i diverse debat tråde. Den gang skrev jeg også mange anmeldelser om mine eventyrer og har inspireret mange brugere... nu er EG så stor at folk er segmenteret og fragmenteret... og mine eventyrer er nok blevet trivielt for mange... så jeg holder dem for mig selv og mine interessefæller, selv om jeg tager på mange flere eventyrer end tidligere :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var lige inde på listen, for at se hvor jeg lagde. Jeg ligger på en 25. plads, så hvis her er ironi, så må det jo være selvironi.

Men indrømmet, jeg tænkte på om jeg skulle sende en speciel navn given hilsen, til nogle af mine modstandere i debatterne.

hvis du ligger på en femogtyve-sindstyvende plads, så er du blandt de meste aktive på EG, tillykke med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Måske et sidespring... men prøv at læse de ældste tråde både i hyggensnak og generel debat.

Hyggeligt og lidt morsomt :)

Og dengang var der ikke trolle på EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for kommentarerne, både de få relevante og de mange komplet irrelevante.

Og de sidste er som sædvanlig i overtal på tråde under Generel Debat, og allerede på side 1 har de 'overtaget' tråden, nogle vil måske nok kalde det afsporing af emnet, men det er åbenbart sådan at man ønsker, at det skal være. :mrgreen:

Og sådan vil det åbenbart så vedblive at være, da der blandt maxiskribenterne åbenbart er en indgroet tro på, at deres utallige indlæg er vejen frem uanset relevans/indhold (eller mangel på samme), bare der kommer endnu et skriv i bogen.

Og det er vel ikke forbudt at tænke over, hvor man skriver, eller det er der måske?

På Hyggesnak er der vel frit slag, mens jeg åbenbart er (næsten alene) om at mene at på Generel debat bør man i det mindste forsøge at holde sige til emnet og tidligere indlæg selv dette kan være svært, så bør et svar vel være seriøst, ikke mindst når også Hyggesnak (og evt pm) også er en mulighed.

Men hyggesnak er måske blevet til et forum hvor man primært poster billeder.

NB: Har bemærket at flere af 'turboskribenter' har holdt week end da Top 3 kun dækker 13% af dagens indlæg, en stor ændring i forhold til den seneste tids statistik, men det ændrer sig nok, når folk kommer tilbage på arbejde efter week end'en. :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

På Hyggesnak er der vel frit slag, mens jeg åbenbart er (næsten alene) om at mene at på Generel debat bør man i det mindste forsøge at holde sige til emnet og tidligere indlæg selv dette kan være svært, så bør et svar vel være seriøst, 

Sådan er desværre ikke verdenen skruet sammen. Man kan selv mene man er seriøs med sit indlæg, men næppe kræve at andre tager en seriøst. Det er detsamme som at være på middag med folk. Man kan selv mene det man siger er uhyre interessant, men hvis folk ikke  gider lytte, eller begynder snakke om noget andet, er det åbenbart ikke en opfattelse som alle deler.

Sådan er det også herinde, men multipliceret med 100.

Og det kan i hvert fald jeg leve med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sådan er desværre ikke verdenen skruet sammen. Man kan selv mene man er seriøs med sit indlæg, men næppe kræve at andre tager en seriøst.

Sådan er det også herinde, men multipliceret med 100.

Du har sikkert ret, men betyder det så bare at 'vi andre' skal acceptere at de, der skriver mest og som ofte er de højst og mest 'råbende' altid har ret og kan/skal dominere en debat ? :mrgreen:  Det tror jeg ikke, at du mener.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

smo lad os antage alle dine 660 indlæg er seriøse, du må være EGs duksedreng.

synes det er sjov ?

Skal du afgøre hvad der er seriøs og useriøs ? Er du selv-udnævnt til EGs smagdommer... du er i hver fald ikke folkevalgt.

Selvfølgelig er der smuttere, og selvfølgelig findes der ingen 'duksedrenge'. som du så beskrivende kalder det.

Og din bemærkning om EGs smagdommer er vist det nærmeste man kan komme en indrømmelse af, at der faktisk ikke står noget i mange dine indlæg (på generel debat), de er blot fyld.

Og nej, der er ingen der siger, at jeg skal afgøre hvad der er seriøst eller det modsatte, hvor læser du det??

Men jeg har måske ikke lov til at mene noget, der ikke passer ind i dit verdensbilede?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er der smuttere, og selvfølgelig findes der ingen 'duksedrenge'. som du så beskrivende kalder det.

Og din bemærkning om EGs smagdommer er vist det nærmeste man kan komme en indrømmelse af, at der faktisk ikke står noget i mange dine indlæg (på generel debat), de er blot fyld.

Og nej, der er ingen der siger, at jeg skal afgøre hvad der er seriøst eller det modsatte, hvor læser du det??

Men jeg har måske ikke lov til at mene noget, der ikke passer ind i dit verdensbilede?

Jeg indrømmer gerne jeg har meget sjov og fyld i mine mange indlæg... min agenda har aldrig været røvkedeligt seriøsitet, det er og bliver en blanding af hygge, sjov og alvor i en pærevælling.

Du skal lov til at have dine meninger om alting skal være voksen og seriøst:

Vi må ikke have frække billeder i Hyggesnak og kun alvorsord må fylde i Generel debat...

du slår ned på folk igen og igen når du mener at folk træder ved siden af dine normer og folk giver også dig igen af samme skuffe.

Man skulle tro du var en wannabe moderator.

Jeg får mareridt i nat - tænk hvis verden er fyldt med smo'er og Onslow'er.... :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har sikkert ret, men betyder det så bare at 'vi andre' skal acceptere at de, der skriver mest og som ofte er de højst og mest 'råbende' altid har ret og kan/skal dominere en debat ? :mrgreen:  Det tror jeg ikke, at du mener.

Man accepterer ikke at nogen har ret hvis man ikke mener nogen har ret. At den som råber højest dominerer rummet er dog noget man må leve med. Her og andre steder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke fulgt så meget med i denne tråd, men hvis nogen mener jeg skriver for meget, så sig endelig til, så skruer jeg ned for frekvensen.

Nej du skriver for lidt. Kan du være så venlig at skrue op for frekvensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har ikke fulgt så meget med i denne tråd, men hvis nogen mener jeg skriver for meget, så sig endelig til, så skruer jeg ned for frekvensen.

Du skriver for lidt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man accepterer ikke at nogen har ret hvis man ikke mener nogen har ret. At den som råber højest dominerer rummet er dog noget man må leve med. Her og andre steder. 

Citat Shubidua: "Der er nogen der altid skal råbe -det er dem de kalder de kloge"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

smo, kan nu godt have lidt ret i sin kritik, idet jeg af og til synes at nogen forveksler forum med chatten eller private beskeder og begynder at føre en slags intern ping-pong diskussion i trådene med en hel masse overflødig underforstået nonsens.

Du har ret i at smos kritik ikke er taget ud af den blå luft.

Så kan man så selv afgøre hvor alvorligt det er.

Min holdning er at internt ping pong som har et personligt præg, som feks personligt småskænderi eller nonnsens personlige indlæg, afsporer jo kun en debat. Du har da helt ret i at det var bedre det blev klaret over pm hvis man ønsker feks at småskændes.

Når det så er sagt så mener jeg ikke at folk som Nille afsporer debatter. Hans indlæg er humoristiske tit, hans sjove og positive indgangsvinkel gør forummet hyggeligere at læse og hans indlæg har jo rent faktisk også tit relevans til debatterne og det skrevne bare med en humoristisk vinkel på det.

Så selvom jeg mener som Jernsvinet at smos kritik ikke er grebet ud af den blå luft så er min opfattelse af hvornår det er et problem nok en del anderledes end smos opfattelse.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære SMO

Alle dine mange indlæg handler om hvordan du synes andre skal opføre sig - det synes jeg faktisk er dybt useriøst :P

Jeg vil give dig et par gode råd i form af citater:

- "skal man forandre verden er man nødt til at starte med sig selv"

- "Møder du mere end to idioter om dagen, er det nok dig selv, du skal se lidt nærmere på" (citat Jacob Haugaard)

- "Vi ser ikke tingene, som de er, men som vi er." (citat: Anais Nin)

Tyg lidt over det, smil, og nyd livet SMO. Det gør det hele lidt sjovere

God dag SMO

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriv du bare løs Louie. Men du bør naturligvis gerne holde lidt igen på dine forvrøvlede politiske ytringer. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du har ret i at smos kritik ikke er taget ud af den blå luft.

Så kan man så selv afgøre hvor alvorligt det er.

Min holdning er at internt ping pong som har et personligt præg, som feks personligt småskænderi eller nonnsens personlige indlæg, afsporer jo kun en debat. Du har da helt ret i at det var bedre det blev klaret over pm hvis man ønsker feks at småskændes.

Når det så er sagt så mener jeg ikke at folk som Nille afsporer debatter. Hans indlæg er humoristiske tit, hans sjove og positive indgangsvinkel gør forummet hyggeligere at læse og hans indlæg har jo rent faktisk også tit relevans til debatterne og det skrevne bare med en humoristisk vinkel på det.

Så selvom jeg mener som Jernsvinet at smos kritik ikke er grebet ud af den blå luft så er min opfattelse af hvornår det er et problem nok en del anderledes end smos opfattelse.

Aros du begår samme fejl som smo ved at lave smagsdommeri  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Aros du begår samme fejl som smo ved at lave smagsdommeri :rolleyes:

Det kan du sige men hvis det er at udtrykke smagsdommeri og er en fejl så kan du jo finde dem mange steder. Jeg synes dog ikke du har helt ret.

Personligt har jeg intet imod at nogen skriver om debatkulturen herinde, mange har gjort det før smo og mange vil gøre det efter.

Du har selv flere gange udøvet smagsdommeri, også når du personligt har været efter nogen.

Hvis der er smagsdommeri og en fejl ifølge dig, at skrive sin positive holdning til en skribent, så har du selv fejlen og du kan se fejlen hos rigtig mange herinde.

Nu skal du selv passe på at du ikke bliver så bonert og politisk korrekt at du selv udøver smagsdommeri og dømmer det sin værende en fejl overfor folk der bare skriver deres positive holdning, men ud fra dine egne indlæg i flere sammenhænge så er det måske ok at være smagsdommer som du tolker begrebet bare man er negativ overfor andre i stedet for positiv ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hvis der er nogen der har for travlt med at tjene penge til at de kan nå bruge nok af dem til deres kvote af anmeldelser på EG, må de gerne både finansiere og outsource dele af kvoten til mig :rolleyes:  

Jeg garanterer til gengæld at lægge megen tid og engagement i at skrive mine anmeldelser efterfølgende :wink:

Dog må jeg jo erkende at jeg ofte er lidt af en svagpisser når det kommer til at kunne yde optimalt, så nogen historier ender med at jeg ikke kunne det jeg gerne skulle kunne :unsure:

Her må jeg så desværre skyde mig selv lidt i foden, og erkende at Montezi, der også godt kunne bruge noget mere mønt til at købe sex for, vil udgøre et noget mere driftsikkert valg til et skribent sponsorat.

Han kan både yde og skrive :)

På den anden side, så er det jo ens fåtallige oplevelser der får den helt store skrivekløe frem hos mig, og tænk hvis man ligefrem skulle begrænse sig fordi tiden skal prioriteres :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Observerede kl. 8.00 at to medlemmer hver for sig har lavet over 60 indlæg i dag, altså siden midnat. De står hver især for 10% af alle indlæg i samme tidsrum, eller 20% i alt!

Mon ikke der er noget galt med tælleværket, eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg

"I dag" skal forstås som et løbende døgn - hvad er skrevet indenfor de sidste 24 timer, ganske som "nyt indhold".

Der skal nok passe - der blev skrevet rigtigt meget igår.

Redigeret af Findus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...