Hop til indhold
Gæst

Antal indlæg pr dag/uge/måned

Recommended Posts

Du vinder du har netop lukket ligegyldig info ud :lol:

 

Nej Nille, dig og X fører den konkurrence kæmpestort, om jeg så skrev 100 ligegyldige indlæg, ville jeg være oceaner bagefter... :geek::oops::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Nille, dig og X fører den konkurrence kæmpestort, om jeg så skrev 100 ligegyldige indlæg, ville jeg være oceaner bagefter... :geek::oops::mrgreen:

 

Jamen så kom ind i kampen :P

 

Jeg har lejet en masse indere (outsourced) til at skriver ligegyldige indlæg.... jeg har ikke så meget tid som BX på plejehjemmet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så kom ind i kampen :P

Jeg har lejet en masse indere (outsourced) til at skriver ligegyldige indlæg.... jeg har ikke så meget tid som BX på plejehjemmet :P

Tænkte det nok!

Kan du i det mindste ikke godt bede dem om at lade være med at ringe til os!? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var Goebbels en løgn  :shock:

 

Nej, han var virkelig nok, men meningen bag "siden Goebbels" er "siden Goebels' tid", så det er der ingen hokuspokus i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine indlæg tæller ikke, for jeg kan alligevei ikke dansk.

 

Kære Bananas  :)  :)

 

- - næ, jeg har også altid opfattet dem som det rene nonsens :)  :)  :)

 

Kære Bananas jeg håber du kan tåle jeg driller dig lidt ;)

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

EG er ret unik ved et være et meget levende forum for en snæver målgruppe. Her er pt. omkring 10.600 brugere og ca. 200.000 indlæg.

  • 4.400 brugere har ikke skrevet et eneste indlæg.
  • 5.100 brugere har skrevet ca. 50% af alle indlæg.
  • Top 100 brugere står for den anden halvdel af indlægene.
  • Top 20 brugerne har skrevet ca. 26% af alle indlæg.
  • Top 10 brugerne har skrevet ca. 19% af alle indlæg.

De meget aktive brugere holder forum i live - og synes man en bruger eller to fylder for meget er det ikke værre, end det er muligt at springe deres indlæg over.

 

Fra en grå revisortype som har det bedst med firkantede kasser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

  • Top 10 brugerne har skrevet ca. 19% af alle indlæg.

De meget aktive brugere holder forum i live - og synes man en bruger eller to fylder for meget er det ikke værre, end det er muligt at springe deres indlæg over.

 

Fra en grå revisortype som har det bedst med firkantede kasser ;)

Jeg undrer mig over hvordan de kan få tid til at få et slaw fisse når de sidder her og skriver hele tiden. Hvis der så også skal passes et job og lidt nattesøvn ved siden af så er der da ikke tid til meget andet i løbet af en dag. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja som Findus også er inde på kan man bare springe indlæg over, hvis der er et problem med en, som skriver for mange indlæg.

Jeg vil desuden tilføje at man kan sætte folk på ignorer. 

Selv har jeg dog ingen på ignorer.  

 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

EG er ret unik ved et være et meget levende forum for en snæver målgruppe. Her er pt. omkring 10.600 brugere og ca. 200.000 indlæg.

  • 4.400 brugere har ikke skrevet et eneste indlæg.
  • 5.100 brugere har skrevet ca. 50% af alle indlæg.
  • Top 100 brugere står for den anden halvdel af indlægene.
  • Top 20 brugerne har skrevet ca. 26% af alle indlæg.
  • Top 10 brugerne har skrevet ca. 19% af alle indlæg.

De meget aktive brugere holder forum i live - og synes man en bruger eller to fylder for meget er det ikke værre, end det er muligt at springe deres indlæg over.

 

Fra en grå revisortype som har det bedst med firkantede kasser ;)

 

 

Så top 20 spytter indlæg ud på samlebånd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig over hvordan de kan få tid til at få et slaw fisse når de sidder her og skriver hele tiden. Hvis der så også skal passes et job og lidt nattesøvn ved siden af så er der da ikke tid til meget andet i løbet af en dag. :grin:

 

Den er nem, jeg har outsourced opgaven :P

jeg synes sex er kedeligt og jeg får aldrig noget :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er nem, jeg har outsourced opgaven :P

jeg synes sex er kedeligt og jeg får aldrig noget :lol:

 

Hehe, tænkte nok, at din historie om, at du har klaret 10-20 piger på en aften/nat (Erlebnis+Artemis-turen), var ønsketænkning. Det var bare dine outsource-indere der klarede opgaven.... :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne benytte lejligheden for at takke de aktive deltagere på EG. Uden jer ville der jo ikke være nogen EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne benytte lejligheden for at takke de aktive deltagere på EG. Uden jer ville der jo ikke være nogen EG.

 

 

Måske et sidespring... men prøv at læse de ældste tråde både i hyggensnak og generel debat.

Hyggeligt og lidt morsomt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

smo sagde den 07 Mar 2015 - 11:08 PM: smo sagde den 07 Mar 2015 - 11:08 PM:

Jeg ved ikke, om dette spørgsmål har været op at vende tidligere, med det virker sandsynligt

 

Det kommer efterhånden meget fyld i form af totalt ligegyldige indlæg på EG, faktisk er der i løbet at de seneste 24 timer kommet 612 indlæg i alt, her af er 133 svarende til ca 22% er kommet fra 3 medlemmer. Jeg må nok indrømme at jeg ikke har læst dem alle.Men en stor procentdel synes jeg nok.

 

Just my 50 cents

 

du ville netop finde ud af at emnet har været oppe før, HVIS du gad læse lidt mere end først indlæg  :D

 

hvad der er ligegyldigt for dig er måske ikke for andre  :D

 

tænk på al den spildplads du netop har påført andre med genganger indlæg og ikke mindst dig selv   :D

 

det bliver en laaaaaang klappe kage dag at komme igennem med alle de ord  :D

 

så får du ikke mere for den 25 øre

 

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, tænkte nok, at din historie om, at du har klaret 10-20 piger på en aften/nat (Erlebnis+Artemis-turen), var ønsketænkning. Det var bare dine outsource-indere der klarede opgaven.... :D :D

 

Jeg sex-delen har jeg outsourced til Montezi og Bonobo, de knalder tit for mig :D

 

Jeg rejser til Berlin for at kigge på Erlebnis' og Artemis' indretninger, jeg interesserer mig vældig meget for bordel-indretning... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne benytte lejligheden for at takke de aktive deltagere på EG. Uden jer ville der jo ikke være nogen EG.

 

Hvis jeg kender dig ret - er ovenstående dybt ironisk ment.

 

Der er altså nogle af os som var med helt fra EGs fødsel,

Nikita var blandt de mest aktive den gang, det var tider :D mere hygge og meget mindre ballade... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg kender dig ret - er ovenstående dybt ironisk ment.

 

Der er altså nogle af os som var med helt fra EGs fødsel,

Nikita var blandt de mest aktive den gang, det var tider :D mere hygge og meget mindre ballade... 

 

Ja alting var bedre i de gamle dage :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg kender dig ret - er ovenstående dybt ironisk ment.

 

Der er altså nogle af os som var med helt fra EGs fødsel,

Nikita var blandt de mest aktive den gang, det var tider :D mere hygge og meget mindre ballade... 

Hey Nille.

 

Fint der var nogen med fra start, det skal der jo ligesom være ikke  :D

 

Ja det er Nikita så ikke mere, og hvorfor mon Nille. Men man bestemmer jo selv hvilken ballade man starter er du ikke enig i det?

 

Men ja er enig i der er en god stemning i øjeblikket det er bestemt skønt. Ballade er bestemt ikke noget man kan være stolt over.

 

God søndag.

 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille sagde den 08 Mar 2015 - 7:33 PM:

Vi har hverken 25 øre, 5 cent eller 25 cent herhjemme, så kan du ikke runde op til 50 øre :lol:

 

jo vi har da 25 ører - de kan bare ikke bruges som betalingsmiddel

 

tror også jeg har lidt 1 & 2 ører et sted, sågar en daler og en 5 krone seddel  :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja det er Nikita så ikke mere, og hvorfor mon Nille. Men man bestemmer jo selv hvilken ballade man starter er du ikke enig i det?

 

 

 

Prøver du at svare for Nikita ?

Hvorfor mon ? Fordi hun er pensioneret :P

 

Nu er det ikke mig som er ballademager, jeg har dog mine kontroversielle holdninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...